-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #135479 üzenetére
Nekem kéne. A kasztnit sajna a tulaj se dicsérte, vajh milyen lehet akkor...
Viszket a tenyerem valami csapatós, nemkellsajnálni gép után.
Ha valaki unatkozik éppen Miskolcon és jár a Lórántffy Zsuzsanna út környékén, nézze már meg plíz ezt a gépsárkányt; mennyire rohadhat?
Nagy álom lenne egy bivaly kispolszki - pl. 1000-es sportmotorral - csak irreális.
-
veterán
válasz Tsebacsi #135529 üzenetére
Ha csak a széles választékot nézzük, akkor 100%-ban igazad van (Fehér út, Nagykőrösi út). Viszont ha egy hirdetésben ezek a címek szerepelnek, én azonnal továbblapozok. Gettó neppertelepek.
@HookR: 2.0 TDI nem jó? 1.4 TSI egy Golfot, Octaviát jól visz, Passatban még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #135549 üzenetére
Mindig minden eladó Ha hozod ezt magaddal, akkor csütörtökön viszem a törzskönyvet és leboltoljuk.
@HookR: folyamatosan javítják, már ciki a dolog a VW-nek. Ennyiért más márkánál vezérműszíj készletet kapsz, ez meg tartalmazza az eddig 100+-ért kínált vezérlésállító kereket is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HookR #135568 üzenetére
Elvileg élettartam, sosem kellene cserélni. A gyakorlat ezt nem igazolja, a kezdeti TSI-kben állítólag 70 ezer km-enként behalt. Az előző - 2009-es - autómat 167 ezerrel adtam el, abban még az eredeti szett volt, lassan csereérett állapotban.
65 ezer Ft nem tétel, plusz munkadíj (nemtom mennyi, legyen mondjuk 40 ezer). Egy éve még minimum 200 ezer Ft lett volna cakkumpakk, most 100. Kérdezd meg, mennyiért cserélik a más mai autókban a vezérlést (szíj, feszítők, vízpumpa, munkadíj), tippre az se olcsóbb. -
veterán
válasz Typhoon47 #135575 üzenetére
Yepp [link]
"Lieferumfang
03C109158H Steuerkette
03C109507BD Kettenspanner
03C109088G Nockenwellenversteller
03C109571K Kettenrad
03C105209BD Kettenrad (Z=19/18)
03C109509AA Führungsschiene
03C109469R Führungsschiene"Szerk: a fényes henger az okoskerék, made in Hungary, Denso. Tavaly nyáron megbizható VW specialista szerviz mondott 220-at mindennel.
Szerk2: Sőt, ebben már az erősített láncfeszítő van. A korábbiakban az halt meg először.
Én nem szivlelem a dióhéjasembert magát meg a műhelyét reklámozza mindenhol, aranyárban számláz. Innét már örökre kitiltották volna még a dédunokáját is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #135584 üzenetére
Ebbe 200+ lovat?!
Alapból nem vagyok szívbajos, azért itt már felsikítok: NEM KELL bele 200 ló.Hogy a rákba fékezzek meg ebben 200 lovat? (a fék csak a buziknak kell, na de mégis...) Gondolom elsőre ledarálná a kuplungot, váltót, féltengelyt - mindenből erősebb cucc kell bele. Ennyi erővel jöhet a kispók / Yamaha R1 hibrid. 👍 Vagy valami ezek közül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #135592 üzenetére
Biztató A megállás mikéntjéről nem írtál!
Van egy gubanc: én nem tudom ezeket az átépítéseket s.k. megcsinálni, szakember kell hozzá + az alkatrészek - annyit sajnos nem ér meg nekem. Így gyári állapotában is lehetne erre pénzt locsolni, sanszos h. rohad az alja, stb. én meg nem bírom elnézni, ha vmi megy tönkre.
Vélhetően marad álom, addig meg megelégszem a Golffal.... de majd 1x egy kispók... a feleségem már engedélyezte. Mondta, hogy járhatnék vele dolgozni (2,5 km), én meg azt, hogy az egy nagyon szar autó, de én imádom.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #94529552 #135622 üzenetére
Nemtom, nincs tapasztalatom első kézből öreg autóval. Volt egy kispókunk anno, újonnan vettük és megvolt 11 évig - Anya -> én -> öcsém -> barátnőm - ez abszolút megbizható volt, végül megette a rozsda (én felborultam vele, öcsém elölről törte meg...).
Hobby autónak lenne; nem hagynám el vele Budapest határát, a kerületet is ritkán.
-
veterán
válasz barnam_ #135674 üzenetére
A baráti társaságban van 2 db "nagydízel" W124, 300 ezer körüli valós futással. 3-4 évvel ezelőtti vásárlások, apróságokat kellett igazítani rajtuk - mindkettő autó 2 millió Ft feletti összegben van a gazdájának, a pontos összeget maguknak sem vallják be. Patika gépek.
-
veterán
válasz roberto211 #135907 üzenetére
Megéri elmenni Németországig egy Corsa C-ért?
Úgy rémlik, hogy az 1.2-esből a 75 lovas jobb, mint a 80 lovas. Az Easytronicot érdemes elkerülni.
Szerk: másik topik hsz-edre; igen elektromos szervós, anno volt egy "óriásplakát áras" alapmodell, csak abban nem volt szervokormány, 1.2-esben mindegyikben volt Mo.-n.
1.4-es is jó.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Semmilyen SUV-ot nem vennék V10 TDI alatt (csak a motor miatt).
Kombi miért nem elég a népeknek, mit kompenzálnak?Szerk.: jó ha valaki idős vagy beteg azt megértem, hogy könnyebb beszállni egy magasabb ülésre. Fenti költői kérdésemmel az életerős emberekre célzok.
Ha fegyvert szorítanak a fejemhez, akkor ebből a kompániából az XC60.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FrankMonzano #136061 üzenetére
Dobok privátban szakit.
-
-
veterán
válasz máyköl #136606 üzenetére
Tudtommal nem kell Fejér megyeit venned. Hívd fel ezt és biztos választ kapsz: [link]
@(#136604) B-L-A-C-K: Ez egy Renault. Jóval olcsóbb, mint egy hasonló német - amikor el akarod majd adni, akkor is jóval olcsóbb lesz. 1 fapad felszereltségű Astránál biztos kényelmesebb, én azért nem szívesen szívnék vele.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
Zafira A? (vagy B?)
Az szerintem egy igen jól sikerült autó, régebben többször is kölcsönkértem olyant nyaraláshoz. Astra G technika - nem tudok olyan drága alkatrészről, ami várhatóan elromolna benne a közeljövőben, 130 ezres futásteljesítmény mellett. 1.8 benzin - szerintem konkrétan nincs benne semmi drága alkatrész, a motor és a váltó bírni fogja.Sokat forog a motor... nagy kasztnit kell cipelnie. A 2.2-es kevesebbet forog talán, de 10-et eszik. A 2.0 DTI is sokat forog.
Szerk: a klímapanel el tud romlani -> eBay vagy bontó...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
G5 GTI már van (szokott lenni) 2 millió környékén. Én arra hajtanék, sima FSI-t nem erőltetném, a GTI viszont szépen lép.
Leon 1.8T van tomcsi123-nak, nagyon fasza. Clio RS is állítólag tisztességesen megépített autó, nincs sok köze a mezei Renaultokhoz.
-
veterán
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
G5 idejéből a sima FSI (lasd kb. 10-20 hsz-szel lentebb/fentebb) is koxosodik, meg a TSI / TFSI is. Utóbbi viszont megy, mint a golyó, ha kell; ha meg ésszel hajtod, akkor kb. ugyanannyit fogyasztanak. Nekem GTI van és 9,04 a nagyátlagom, most nyaraláskor (1520 km) 7,51 volt ésszel, de korántsem tötymörgősen haladva.
Ami hatalmas plusz (számomra), azok a GTI-specifikus részletek: kockás üléshuzat, felni + létező erőtartalék (1500-től szabályzásig [7200] húz).
-
veterán
válasz Speeedfire #137002 üzenetére
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Együtt lehet vele élni.Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
-
veterán
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs