-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #149429 üzenetére
Bocs. de te vetetted össze tengelytávokat
. De emellett még az ülőlapok hosszát is megmérném náluk. Azt mondják zongoralakk a Rio műszerfalra (TC), de kinézetre se megnyerő nemcsak anyaghasználatra. Azért a neveket írjuk helyesen: Kia Rio; G7
Nincs már tolvajmágnes. Meglátják a kocsit az úton, és azt lopatják el, amelyik hirtelen megtetszik nekik. Vagy ha pont olyan autót törnek totálra, akkor a tiéd viszik, legyen az pakisztáni, vagy burmai gyártmány, ennyi. Sajnos.
mdani01 Piros jött szembe pont.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #149443 üzenetére
Kötekedik ám a tudodkicsoda!
, csak olyan összevissza irkálod a tulajdonneveket(sztem szándékosan), hogy rossz nézni. Ne viccelj már, hogy te onnan tanulod a nyelvtant? Ja, a marketing fogott meg.
A Totalcar miért tudja rendesen írni: Amikor a Kia Rio 1999-ben megérkezett a piacra, olyan volt mint az esetlen cserediák.
Ha már vádaskodsz, akkor visszadobom neked a lasztit: te meg csak Kiát reklámozni jársz ide, éjjel-nappal.
sheep Ha így nézzük, akkor majdnem az összes többi autógyártó nevét is úgy írhatnánk, de mégsem teszi szinte senki.[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149565 üzenetére
A keresőoldalakat nem vizslatod? Nem igazán látom, hogy a találataidról kérdeznél valakit itt. Amiket mások linkelnek(bár csak tippek) azok mind rosszak?
Első lépésben beírod a szűk környékedet, és a max összeget. Aztán el lehetne menni, megnézni, a tetszetőseket meg kipróbálni is. Neppernél még autócsere is szóba jöhet. -
#94529552
törölt tag
válasz
outsiders #149718 üzenetére
Köszi, ez hasznos volt. Én se akartam elhinni, hogy az összes Corolla egy közlekedésre használhatatlan ipari hulladék és olajzabáló lenne. Meg nem is az velük a tapasztalat, hogy a kék füstöt okádnák agyba-főbe.
dkaro A vélemények alapján én maradnék a Corsánál, vagy Polo, Corolla...ezeket is olcsóbb fenntartani.
A b. nepper nem szent, és nála is csak a profit a lényeg. A km óra állás szinte minden neppernél manipulált. Csak szakértővel menj hozzá, ahogy Kornel is írta. Szakműhelyben is érdemes átnézetni, ahol leírják az állapotot, és árajánlatot is adnak a szükséges javításokhoz, nem csak úgy odasúgják a füledbe. -
#94529552
törölt tag
válasz
AMD Power #149934 üzenetére
A C-Elysée nem rossz, vagy az új C3 is vagány lett. Remélhetőleg nem török gyártásúak, mint a Thalia vagy a Tipo.
dong86 Civic 1.8i szívót nem a legjobbnak tartják itt, Kornel most adta el, de más is szabadulna tőle. A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
BigBlackDog #149938 üzenetére
Nemtom miért kérdezed, amikor pont elég elrettentő hibáját írtad le magad is, továbbá Tsebácsi is panaszkodik, hol a fogyasztás, kopogás, torpanás, zörgés stb. Kornél se véletlen unt rá. Ha akarsz, biztos találsz helyette megfelelőt te is.
-
-
#94529552
törölt tag
Ne butáskodj már! Előbb is válasz helyett csak hagyjukozol itt.
Amit itt mondanak az emberek azok vélemények, amiért nem lehet megszólni senkit. Érted?
Bár, ha nem értesz egyet vele, akkor elmondhattad volna, hogy te hogy látod a török és indiai összeszerelést, a japán, szlovák, magyar vagy akár angliai meg német melóval szemben, mert biztos vannak konkrét tapasztalataid vele, különben miért faggatóztál volna.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149976 üzenetére
Nem ismerem a típushibáit a Puntoknak, de mindegyik autónál először is az előélet és karbantartottság függvénye a megbízhatóság. Olvasd el az ő sztoriját[link], sajnos rendesen belenyúlt.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Termi16 #149988 üzenetére
Az is lehet, hogy nem megfelelő bőrápolóval kezelték, és attól repedt vagy töredezett így el a bőr. Esetleg az ülésjavítás árát alkudd bele, vagy inkább 10x annyit.
Próbáld meg az állapotfelmérési lapot elkérni, mert biztos csináltak a beszámításkor. "Frissen szervizelt", arról pedig a számlát.
Márkaszervizben adnak róla infót?
Elvileg igen, korábban azt olvastam, hogy annyit árulnak el csak, hogy mikor aktuális a kövi szerviz, ebből ki lehet következtetni. De az is lehet, hogy már változott ez is, és többet is elárulnak az előéletről.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
Termi16 #150000 üzenetére
Valószínű, hogy az adásvételin nem tőlük fogod venni, hanem a(talán a külföldi) magánszemélytől, és előre aláírt szerződést adnak, bár ne legyen igazam. Ha van esetleg megbízólevél, talán úgy már szabályos az ügylet, és akkor a Maxx autó hivatalosan is benne van, és vállalnia kell a 6 hónap szavatosságot, ha meghibásodna.
Az fontos, hogy minden porcikája hibátlanul működjön, kifogásokat el ne fogadj.
Egyébként ez a Maxx autó egy hivatalos Márka kereskedést is működtet[link]. -
-
#94529552
törölt tag
válasz
anderledani #150116 üzenetére
Használd a keresőt, itt az egyik. Belövöd az összeget, és a környéket ahol laksz, és az arra érdemest megnézed. Minimum, hogy legyen műszakija, ne rohadjon(alul se), és mindene működjön. Meg a márkakereskedéseknél beszámított autókat is meg lehet nézni, hasonló feltételekkel, és ezekben alkudni is jobban lehet elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
anderledani #150151 üzenetére
Ez az Almera elég jól mutat, legalábbis messziről, és nem is túl drága.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
yodamastah #150195 üzenetére
Szerintem ésszerűbb lett volna egy használt motort venni hozzá. A feléből/harmadából megúszhatta volna mint így. Kiderült, hogy mitől történt a meghibásodás?
-
#94529552
törölt tag
válasz
diegho #150282 üzenetére
nem romlanak el baromi olcsó fenntartani őket,Ezek valóban merész kijelentések, mivel minden az autó állapotától, elhasználtságától(pl. az óra álláshoz képest 3x annyi km megtétele nem túl hasznos) és karbantartottságától is függenek. Ugye baromi olcsó egy kormánymű a japánhoz, mint Kornel is vázolta nemrég.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
AxBattler #150310 üzenetére
A szabályos közlekedéshez elég az 1.4 is, sőt, de érdemes kipróbálni több változatot is: 308, H Astra, Focus, stb. A nepperekkel meg csak óvatosan, talán a márkakereskedéseknél beszámított autók nem annyira átverősek, ahol a nevükre íratják ideiglenesen, van állapotlap, stb.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
lenko #150314 üzenetére
Pontosan. Még tartalék is marad mert jóval többet tudnak végsebességre az említett autók. Ha a régi 1.1-es Fiestája 18-20s-ot tudott, és ahelyett mondjuk 12s alatt van százon amit vesz, azt már érezhetően gyorsabbnak fogja érezni.
kisza25 Nem voltak az 1.2 Fabiaval gondok, voltam ilyennel Horvátországban 5 fő+ megpakolva teljesen telipakolva. Rokonságban ilyennel jártak Pestről Balcsira hetente 2x, amíg megvolt a nyaraló, ez alig fogyasztott, inkább termelte nekik a benzint.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #150329 üzenetére
Így van, nem mindegy,
euro 4 105 ló az még megyvagy pedig már ment, esetenként több 100 ezer km-t. A hahu-n persze ezt nem látni, mert megoldják az ügyes kereskedők. Ha baloldalt látszik a funkciók között, hogy Járművek ugyanitt, akkor nem árt gyanakodni.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
blt.62 #150440 üzenetére
cserélni kell a vezérműszíjat és a görgőket a vízszivattúval.
Ha másikat veszel, azon is kell ezeket cserélni, mégpedig azonnal(+összes szűrő, összes folyadék, + az állapot szerint szükséges egyebeket rendbe tenni) és azok vélhetően jóval drágább fenntartásúak. De akkor még az átírásnak is lesznek költségei. -
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #150463 üzenetére
Nincs ilyen Polo 1.6-os motorral. A 3 hengeres dízel nekem nem kéne, marad esetleg az SDI.
lenko Nem a maxx autóról volt szó nemrég, hogy átverősdi cég? Bár melyik nepper nem az?!
De mindegy, mert szerintem álom, hogy egy 12 éves olasz autó csak 140k-t futott volna, (inkább 2-3x annyit) max akkor, ha Andorrában lakik, és nem hagyta el az miniországot. Meg láttunk már a hahuról, olaszból hozott autó vezetett szervizfüzetét.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #150573 üzenetére
Mivan? Azt azért hozzátehetnéd, hogy "szerintem", hacsak nem a törvényből olvasod ezeket
hogy mit szabad. De egy generátorjavítás se kötött összegű, nem sablonra megy, hogy mindnek ugyanaz a hibája. Az alkatrészárak se egyformák mindenütt, szóval ez ebben a formában nem igaz. Szerintem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #150584 üzenetére
Így mindjárt más a leányzó fekvése, ugye. Jobb is hogy nem folytatod a linkelést, guglizni más is tud. Az egyik szerint: A legjobb motorokat a Honda gyártja, erről többen is tudnának itt mesélni. De ennek hallatán talán még szegény Alonso is szentségelne sokadmagával most is.
Eleve nincs olyan, hogy legjobb motor, legszebb festmény, nő, stb, arra sok-sok szempont van, és mindenki másképp csinálja (csináljalátja).Az ilyen innen linkelt, onnan másolt cikkeket ezért inkább hagyjuk.
Valaki szerint a Volvonak van jobb motorja, mások szerint Alfa, Opel, VW , BMW, Merga, Suzi, és itt felsorolhatnánk mindegyiket is. Mindenkinek saját véleménye és tapasztalata van, nem annyira egyszerű, hogy guglizunk és elindulunk autót venni, mert rengeteg buktatója van a dolognak. Jah, és mások, és az itteniek tapasztalata igenis fontos, ne degradáljuk le azokat se. Én nem szólnám le egyiket se ilyen lambda szonda és generátoros saját élmények alapján se. De ok, hogy te úgy látod, ahogy, de más meg nem úgy látja. Remélem ez nem gond neked. Én vitázni se akarok, és meggyőzni se téged.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #150802 üzenetére
Tágasnak mondják a többi kisautóhoz képest a magassága miatt. A kombi jóval praktikusabb. Nálam is egyből a Corolla kombi nyerne a 2 közül, és nem a 380 liter csomagtér a
437 literes Corollával szemben.A szervize se kerülhet kevesebbe a kicsikének, ha tudjuk a gyertyacsere mennyibe fájhat, ahogy itt olvastam, és ezt már a vétel utáni kötelezőknél már meg is ejthetünk.
-
#94529552
törölt tag
válasz
creedszl #150809 üzenetére
Azért nem kell bedőlni a b neppernek. Típustól függetlenül: kevesebb meghibásodás a rendesen karbantartott, idejében szervizelt autótól várható el, amiben nincs több 100k km, amit a hahun nem sűrűn találni. Az ottani kintről behordott autók óraállása semmit nem jelent. Már sokszor bebizonyosodott, hogy manipulálják. Szóval nem érdemes illúziókat kergetni. Itthoni üzembe helyezésű, kontrollálható óraállással ajánlottabb, csak nem ennyiből.[link]
-
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #150880 üzenetére
Érdekes amit mondasz, hisz egy helyen gyártják őket. Minden ugyanaz rajtuk, csak a motor saját, és jók a HDI motorok. A futóműnél se hallottam problémákról. Használatfüggő, mint mindegyiknél.
-
#94529552
törölt tag
válasz
nandow #150910 üzenetére
A márkaszervizben kérd el az állapotlapot, amit átvételkor készítettek, és a szerviztörténetét a hozzá tartozó km óraállásokkal együtt. A hibatároló kiolvasásról is. Ha megveszed az autót, akkor kérj ezekről másolatokat.
Tény, hogy ők eladni akarnak, minél kevesebb ráfordítással. Ha nemsoká lejárna a műszakija, alkudd bele, hogy vizsgáztassák le, és a műszaki vizsga adatlapról is kérj másolatot. Minél több hiba és hiányosság van, annál többet lehet/kell alkudni. Minden egyes kapcsolót, funkciókat nézz át, és mindennek rendben működnie kell. Egy hosszabb próbaút se árt a típust ismerő valakivel. Ha automata, azt hozzáértővel kell teszteltetni.
Ha engedik átvinni másik helyre, ott a vétel előtti átvizsgálás mellé kérj árajánlatot is a talált hibákra vonatkozóan és a kötelezően cserélendő összes folyadék és szűrő, valamint a vezérlés cserére is. A fényezett elemek rétegvizsgálata se maradjon el. A Téma összefoglalóban is sok infó van. Mivel cégtől veszed, 6 hónap garancia jár, ezt is beszéld át velük.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
alázógyík #150927 üzenetére
+1. Nyilván azért adták el mert keveset futott. Ja nem, hanem inkább azért, mert kb. 2-3x annyit, mint mutat.
De, még kiegészíteném az írásodat így:
Nem is értem, hogy mindig van aki elhiszi, hogy fiatalabb, olcsóbb, kevesebb km, jó állapot, egyszer se volt totálkáros és még stimmel is minden az autóval. Ebből max. 1-et választhat.[ Szerkesztve ]