-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz hobizoli #76648 üzenetére
A kovetkezo rugotoresnel majd utananezek Viszont a gond, hogy naponta hasznalom az autot es nem erek ra turni a forumot hogy melyik rugo nem razza ki a belem, meg melyik eri meg arban is.
Egyebkent egy Eibacg rugo ami 3-4 centit ultet az nem vesz el a komfortbol? Azzal nem lenne bajom egyebken hogy lejjebb ul az auto, sot valoszinuleg a fogasztasnak is jot tenne a kinezet mellett, de a komfortbol nem akarok veszteni.Nem is azt mondom, hogy ne fogja az utat, de miert kell minden kompaktnak sportosnak lennie? Foleg ugy, hogy mindegyiknek van sportos valtozata. (Leon Cupra, Golf GTI, stb)
A javorszarvas teszten sem verzik el normalis auto. Egyszeruen feleslegesnek erzem a sportossag erolteteset a kompaktosztalyban amit a legtobben csaladi autonak vesznek meg, alap vagy attol eggyel jobb motorral.(#76654) neduddki
Ha mitul, he? :-)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
1. na latod tiszta szerencse
2. az E38 FL-t siman meg mernem venni, az meg nincs tele annyi elektronikaval mint az E65. Meg kell nezni az alkatreszarakat es szamolgatni egy kicsit. A Nem Magyarorszagbol kell kiindulni, ahol a legtobben olyan kocsit vesznek amit nem engedhetnek meg maguknak. A 10+-os premiumautok pedig nem veletlenul mennek apropenzert. A lenyeg egyebkent az, hogyha magyarorszagon is szervizelteti, akkor lehet hogy olcsobb maga a szerviz, de ha azt a 2x700 km-t melleteszed akkor nemigen jon ki pluszra.
3. en megelem a relativ kulonbseget, nekem nem kell magyarazni[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #76686 üzenetére
Musthave
-
footy
addikt
Neked van kereknyomasellenorzo rendszer a kocsidban? Mult heten volt a vox az egyik autos musorban hogy egy ideje nemetben mar csak olyan autot lehet eladni amiben van kereknyomasellenorzo rendszer. Errol hallottal valamit? Az a baj hogy nem az elejetol lattam a musort.
Egyebkent azt mondtak benne hogy a VW csoport es a Renault az ABS jeladot hasznalja a kereknyomasmereshez,de a tobbi gyarto a felnibe epit szenzort es minden kerekcserenel ujra kell kalibralni, a beepitett jelado akkumlatora pedig 5-7 ev utan lemerul es a cser 700euro per darab -
footy
addikt
válasz szőröscica #76754 üzenetére
Nem ertem. Mindenhol kotelezo a jelado? Ez ilyen EU-s szabalyozas? Mennyibe kerulnek magyarorszagon ezek a jeladok.
(#76757) neduddki
Sajnos nem, en IT vagyok. Neha szokott lenni tesztvezetes,de a Peugeot RCZ-t multkor lekestem[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz neduddki #76884 üzenetére
Maga a cikk is eleg gaz az iro pedig ugy allitja be a dolgokat, mintha fillerekert milyen jo cuccokat lehet rendelni. Pedig ha ki is probalta volna a szerzo amirol ir, akkor rajon hogy a vezeteknelkuli tolatokamera vagy zavarja a radiot vagy pedig csikos a kepe, a transmitter amelett hogy hulladek jelet sugaroz es nem szabalyos a hasznalata 1-2 honap utan tonkremegy es nagyobb varosokban hasznalhatatlan. Az OBD interfeszbol is 1-2 tipus van amit erdemes rendelni, mert a tobbi eldobalja a kapcsolatot es/vagy lassu.
-
footy
addikt
Itt Ausztriaban egyebkent rengeteg autoklub tag van es kis rafizetes(40euro) utan, ingyenesen lehet olyan plussz szolgaltatasokat igenybevenni, mint mentohelikpoter vagy automentes. Eddig 5/7-es BMW-bol es Mercedes E osztalybol lattam traileren legtobbet. Szoval valami csak lehet a magyar automentosok statisztikaiban is.
-
footy
addikt
válasz Puma K #77943 üzenetére
Nekem 2.0-s 140 lovas benzines volt es napi 2X25km-t mentem amibol 2x22 autopalya volt. En nem vagyok a kamion mogott szelarnyekban hive, inkabb 140/150 tempomattal ha nincs korlatozas.
(#77956) neduddki
Klasszikusz tadei olajtekno nelkul?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nekem is ismerosi korben volt, de ugy latszik a magas fogaysztas egyedi eset volt, mert a spritmonitoron is 7,5 korul irnak. Annak idejen mikor volt az ismerosnek atneztunk egy-ket forumot es ott ha jol emlekszem a 2005 utanit ajanlottak a 3.0-bol, . Amugy az 1.9CDTi miert nem jo?
Szerk.
Ez volt az a forum.[link]
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Eloszor az volt durva, hogy nem csak a gazba hanem a fekbe is belenyul, de eleg kemenyen,ugyhogy az utolso 100km-re kikapcsoltam mert mar majdnem berokaztam. A tempomat ugye mindig tartja a megfelelo tavolsagot a sebesseg fuggvenyeben, viszont mikor tolom a belso savban es valaki kimaszik elem akkor mar nincs meg a megfelelo tavolsag es az auto egybol korrigal. Egyebkent ha ugyanabban a savban halad az ember akkor szinte eszrevetlenul dolgozik.
Azt en sem ertem, hogy miert kell az autonak szinte padlogazon gyorsitani a korabbi sebessegre. Viszont eddig barmilyen autoban ultem ugyanigy viselkedett.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz stracker06 #80395 üzenetére
A Fiatoknal a gyujtaskabel pedig hamar eloregszik. Az asszony Puntojanal is volt ilyen, csereld ki nem egy nagy osszeg. En minel hamarabb cserelnem, mert a katalizatort kinyirja ha sokaig ugy jarsz vele.
-
footy
addikt
válasz hobizoli #80428 üzenetére
Persze, nem is mondom hogy akkora para, mert eleve bárki meg tudja csinálni és nem is nagy pénz. Viszont mikor én is gyanakodtam rá, hogy öreg a kábel, a fórumokon is írták, hogy ezt az átlagnál gyakrabban kell cserélni. Ettől függetlenül még mindig tartom hogy a Punto2 ez egyik legjobb ár/érték arányú használtautó.
-
footy
addikt
válasz runner 125 #80736 üzenetére
Denso befecskendezovel van es a kettomegu a legtobbnel cseres 150ezrenkent.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz runner 125 #80739 üzenetére
Abból asszem az 1ZZ-t kell kerülni, de nem vagyok benne biztos, neduddki majd megmondja.
-
footy
addikt
válasz Bdanyy #81087 üzenetére
Szerintem te a 3. generaciosra gondolsz. A Leon Gen I = Toledo Gen II.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz raczger #81108 üzenetére
Igen, erre gondoltam. Azert emlitettem, mert ha Audit nezegetsz, akkor az Avensis is egy alternativa lehet. Szerintem az Avensis es M6 nagyobb is belul. Egyebkent neha hianyolom a madzagot, mert az ulesei tokeletesek voltak es mindennek megvolt a helye.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #81277 üzenetére
Bevasarolni az asszony benzinesevel megyek
-Szerk-
Amugy megkockaztatom hogy meg az is eleg, hogyha valaki csak hetvegente tol 30km-t palyan. A VCDS szerint mikor 2 napig nem jartam vele palyan 4%-os volt a DPF telitettsege es kovetkezo nap a paylazas utan mar megint csak 1 volt.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Valtasi erzetben szerintem a Honda es a Mazda az etalon. A Jazz-et 2hetente vezetem de mindig racsodalkozok.
Egyevkent erdekes hogy nem kell feltetlenul konnyunek lenni a valtonak hogy jo erzetet adjon. A Fobia, valtojat 1 ujjal lehtett mukodtetni megis szar volt.Se pontossag, se gyors valtas.
-
footy
addikt
válasz Dluinet #83013 üzenetére
Az paradesan hangzik. Nagyon rakivantam egy ceed kombira, mar csak az asszony motivaciojat kell felkelteni valahogy
(#82997) neduddki
Ha a taxiuzemet jol birja akkor eleg tartos konstrukcio lehet a motor. Semmi nagyobb rakoltes nem volt? Uzemanyagszuro 10-ekent cserelve? -
footy
addikt
válasz neduddki #83054 üzenetére
Egyszer vezettem Ceed-et mikor autovasarlas elott voltam, de a Leon2 sokkal kemenyebbnek tunik. (Eloszor meg tetszett a sportossaga, de most mar a f@sz ki van vele)
Egyebkent ahogy emlekszem nem voltak veszes rezgesek a Ceed-ben annak ellenere hogy nem volt benne 2tomegu.(#83055) bandus
Szilikon spray?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Szerintem az is gond, hogy az autogyarak ramennek erre a nyujtott olajcsereperiodusra. Pont ma az ebednel errol beszeltunk a kollegakkal. Mindegyiknek diesel van es 3-bol 2 szerint hulyeseg a gyakori olajcsere mert csak szennyezi a kornyezetet. Naluk ugye soha nem jelentkezett semmi ezzel kapcsolatos problema, mert mindegyik uj autot vesz es 3-5evig hasznalja
-
footy
addikt
A premium szegmensben talan a legbrutalisabb ez a dolog. A regebbi(2000 elott) autok valahogy meg tudtak orizni a meltosagukat 10 ev utan is, de manapsag ilyen mar nincs. Amikor Chris Bangle fele 7-es BMW-t latok mindig meglepodok mennyire csunyan oregszik.
(#83101) Typhoon47
Igen, viszont ez igy nem mas mint nagyuzemi hulladektermeles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest