-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161728 üzenetére
Az a baj, ha szeretsz vezetni, kék fehéret kell venni... bmw, subaru, ford... Vegyél egy focust vagy mondeot valami normális motorral, kezes és közvetlen autók, jó futómű, jó viselkedés, van feedback a kormányon, szeretni fogod vezetni
A bravoról nem rémlik, hogy ilyen lenne, de a motor jó és nem szétesős. Egy mk6 fiesta st-t se bánnál meg.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161734 üzenetére
Na ezt majd hobizoli megmondja de szerintem 2m-ig már normális mk2 st is van, a 2.5-ösben több a potenciál, ha lóerő kell, ott sima ügy a ~300ps egy két moddal.
Focusból van benzines turbós motor
Csak az mk2 st .. (meg rs-ek, out of price range). Meg mk3 .. de mk2 st-t nézd meg, 2m körül akadhat már értelmes. De azért az is jobban ráköltős már, vannak típushibák is, meg többnyire nem krúzolni vették, szóval ott visszajutsz a bmw-s csapdához kb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161736 üzenetére
Nem értek hozzá, de nem nagyon valószínű, hogy valami sima stage 1 csipsszel csak kijön egy 1.4 turbó gyári 140 lovas motorból ennyi
Kis pénzből amúgy nem fogsz tudni ekkorát varázsolni, előre mondom, ne lovald bele magad ha a bmw-s vonal megijeszt a költségek miatt, nagy csoda meg ingyen ebéd máshol sincs, különben mindenki azt csinálná/olyannal járna. Kis pénz, kis foci, ha spórolni akarsz kisebb élmény és több kompromisszum jár, jobb ha visszafogod a fantáziád(#161737) alázógyík:
Nem sportosról volt szó, jól vezethető, vezetési élményt adóról. Hogy ez kinek mit jelent, most ne kezdjük el megint, szerintem jól értettem, amit mondott, arra válaszoltam, igen gyenge motorok viszonylag, nem azt kell venni ha a pirostól gyorsulás kell, valóban.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #161887 üzenetére
Mondjuk így öreg autónál elég nehéz már százalékban számolni, ha ér valami 800k-t akkor ott bármi gtk, autós mércével meg 300k nem olyan vészesen sok, összejön az máshol is. Egy autócserénél meg az átírás, első szerviz, legalább 200k ott is rögtön kuka, szóval már csak 100k a difi.
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #161951 üzenetére
Gyötrelmes egy ekkora autóban egy csoffadt 2 literes szívó.
A gyári 192Nm-t úgysem tudja a valóságban, mondjuk 180-at, abból jó, ha 150-160 megvan 2k rpm-nél .. a 150 lovas 2.2-es dízel ebből ott 351Nm[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #161959 üzenetére
Dízel nem kell, nem megyek sokat, bár azt legalább gyakorlatilag csak autópályán
Tehát tökéletes lenne?
-
-v-
addikt
válasz mettyuz #161970 üzenetére
Én ezt a focust megnézném, ebben új a motor
-
-v-
addikt
válasz HKorn #162034 üzenetére
Ilyen hűtővizes sztorikat szoktam találni, hogy fogy, aztán amiatt blokk meg hengerfej repedés .. meg visszahívás is volt, az is hűtőfolyadék miatt, de ott valami leak-et (külsőt) meg tűzveszélyt írnak.
De sehol nem láttam még tulajdonképp mi a fogyás oka, vagy mi maga a probléma, amit lehet csak tudni kell aztán orvosolni mint egy tsi-nél a lánc, aztán jól van.
Valami ilyesmi van amúgy most az rs 2.3-mas motorjával is, az is megzabbantja a hűtővizet aztán megöli magát.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #162151 üzenetére
Ez minden cdti-re igaz az insigniában?
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #162270 üzenetére
De a klímapanel meghalásának valószínűsége igen kicsi, ha nem akkor típushiba = vagy a bontóban se lesz, vagy ami ott van az is szar (vagy az lesz újra nagyon hamar), vagy ha nem akkor ott is drága, mert a bontós sem hülye. A tükör letörése sem nagyon tartozik bele a normál üzemeltetésbe de a szököévente 1x jól jöhet az nem ugyanaz mint a bontóból van hozzá minden soroljátok már föl, mi az a minden
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mi van itt emberek
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #162403 üzenetére
Hetente előjön majd, hogy de jó lett volna inkább egy fasza E39 530d-t venni
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #162413 üzenetére
Ha két hetente van egy hosszabb út, akkor ott ki tud kormolódni/tud regenerálni a dpf nem?
-
-v-
addikt
válasz xEon1337 #162485 üzenetére
Van bármi előnye a turbóssal szemben? Ha valaki a megbízhatósággal jön, akkor kinevetem
Hát kicsit közvetve, de igen, az egyikről tudjuk, hogy nem szar, a másikról meg még nem - lehet az sem az, de az elmúlt években több volt a kalap szar motor, mint a nem kalap szar szakértőnek kell lenni a típushibákból, melyik mivel öli meg magát, szóval én megértem, aki inkább a régi bizonyított technikára szavaz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz alázógyík #162681 üzenetére
Hát ahogy a becsnepper mondta legutóbb is valamelyik égéstérben, az akkor jön, ha kimész magadnak és magánembertől veszel.
Amúgy a török nepper kint ugyanannyiért fogja adni, mert a kelet európai gyökerek elviszik, meg aki itthoni kereskedő és megveszi kint olcsón behozza, nem lesz hülye olcsóbban adni, ha itthon elmegy rendes áron, max. ő többet keres rajta. Majd ha valamiért itthon is nagyon bezuhan az ár .. de arra nincs kilátás.
Inkább ezek a telephely nélküli gecinepperek szaporodhatnak el még jobban, akik ezzel ügyeskednek[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz norbert1998 #163484 üzenetére
Az jó, onnan át lehet járni az osztrákokhoz veretni a kanyargósokon valami olyat vegyél, ami ezt támogatja.
-
-v-
addikt
válasz norbert1998 #163487 üzenetére
Szerintem ne vegyél semmit, add el a mostanit is a g*cibe, és annak az árát is idd el
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz zoo8800 #163924 üzenetére
A porsche is azt mondta a panamerabol azert kellett dizelt csinalni, mer a tulajokat zavarta, hogy nyomnak ket koveret, behorpad a tank aztan mehetnek a kutra folyton
Egyebkent fogyasztasban ezeknel joval nagyobb am a kulobseg, egy X5 M50d-vel ha nem sietsz elmesz 7 literrel .. Egy turbo benzinessel meg ami ekkora kasztnit hasonloan meg tud mozgatni kozelebe nem tudsz ennek kerulni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #164199 üzenetére
az olajat is enni fogják, meg a rozsda is enni fogja őket
-
-v-
addikt
válasz focvis #164240 üzenetére
Hát figyelj, amíg nincs piaci verseny, mert a többiek nem csinálják .. igaza van. Bereklámozta magát tc-n, a művelet amúgy tényleg jó valószínűleg, és azért nem kell minden évben, gondolom azért úgy lőtte be az árat, hogy ennyiért még viszonylag sokan megcsináltatják.
-
-v-
addikt
válasz e=mc² #164412 üzenetére
Szerviz1 (...) hibakodot kellene olvasni, de nekik most epp nem volt ott a keszulek, jovo hetre meghozzak (...) A gepukkel nem kompatibilis a csatlakozoja, igy keressek valakit, aki ki tud ilyen autobol olvasni
Szerviz1 = a sarki
pékJózsi bácsi volt? de amúgy valóban nem buta tanács tőlük, hogy olyan szervizbe célszerű vinni az autót, ahol értenek az adott márkához[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- World of Tanks - MMO
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Windows 11
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen