-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #146273 üzenetére
A szokásos kopókon kívül szeret rohadni. A hátsó ívek rozsdásodásával szokott kezdődni a baj, de a küszöböket doblemezeket is érdemes megnézni meg természetesen az ajtók alját és a fenéklemezt.
A váltó szokott még problémás lenni de erről (is) itt olvashatsz bővebben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #146276 üzenetére
Motorikusan megbízható. Mázli kell hozzá nem is annyira az ár miatt inkább azért mert eleve keveset adtak el belőle tehát a választék elég szűk belőle...
mod:
Te tény, hogy az egyik legszebb japán sedan. Talán csak a Subaru Legacy mk4 meg az Accord G7 említhető mellette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #146279 üzenetére
A gyári drága, cserébe tartós. Ez öregkorában amikor már természetszerűleg elkopott minden rajta nem olcsó mulatság nyilván. Utángyártott azért olcsóbb persze csak megéri-e...?
A kérdés az, hogy marad-e hosszútávon vagy csak ketyegjen el még pár hónapot/évet aztán kuka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #146281 üzenetére
Itt pesten van hozzá azért jó szerviz de vidéken tényleg nem ért hozzá senki sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #146308 üzenetére
A rugózástól agyf@szt kapsz annyira lágy főleg a Kuvik után lesz idegesítően puha. Tehát kanyarodni meg se próbálj vele gyorsan, cserébe nem rázza ki a fogtömésed. Mivel itthon nem forgalmazták mind szürkeimportos. Egyes alkatrészek nehezebben beszerezhetőek de a Toyotás szakik tudják szerelni (mák, hogy csak egy rendszere van a gyártónak).
A belseje Amerikai azaz nekünk picit igénytelen. Mind minőségre mind tudásban (pl csak a vezetőoldali és csak lefelé automata az ablak) de amúgy ha egy nagy kényelmes sedan kell ami nem eszi le a hajad és még úgy ahogy megy akkor jó választás.
Amúgy nem lép akkorát mint várnád hiába a 2,5-ös motor, atkinson ciklusú... Cserébe nem eszik sokat.
A csomagtér viccesen kicsi ami max 3 embernek elég egy nyaraláshoz.
Az cvt váltó meg külön fejezet, azt is szokni kell európaiként.Ha jól rémlik Winkler tsztelte, azt érdemes megnézned.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #146313 üzenetére
Igen az még elgyább. Kb az első Swift fapados kivitelének minőségével vetekszik. Ami hát azért, hogy is mondjam...
De ha beltér hidegen hagy akkor ok, mert maga technika kb elpusztíthatatlan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #146339 üzenetére
Az a legjobb amit tehetsz. Kb ideális elegye a nem kényes és elpusztíthatatlan XX. századi technikának és a modern XXI. századi beltérnek.
Ha most vennék kocsit akkor vagy Mazda 6 vagy G7 Accord lenne. Esetleg egy S60-ra még el tudnék csábulni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #146351 üzenetére
Szép kégli, látom mellette már nem is futotta neki D5-re...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #146363 üzenetére
S60 D5, S40 D5 és XC60 D5 volt meg, hát engem mind nagyon meggyőzött a maga kategóriájában.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ADAM1337 #146370 üzenetére
2.5 V6 és a 3.0 TDI-vel is bele lehet nyúlni a kakiba rendesen...
"A 2.5 V6 TDI lássuk miért a sok rossz tapasztalat: VP44 adagoló valóban gyenge, elégtelen tranzisztor hűtés miatt bármikor eléghet az adagoló vezérlője, szelephimbák gyenge anyaga, túlzott vezérmű tengely kopás, kartergáz szűrő eltömődés miatti olaj szivárgás (mindenhol) és a sok elhanyagolt karbantartás bármilyen drága hibát okozhat.
Mindegyik generációra jellemző, ha gyenge minőségű üzemanyagot kap, a magas nyomású szivattyú kivégzi az egész üzemanyagrendszert (szó szerint az egészet, a tanktól a porlasztókig).
2.7, 3.0 motorok vezérműláncainak hibája, vagy nem megfelelő karbantartása az egész motor végét jelentheti. Maga a karbantartás nem egyszerű és nagyon drága, mivel ki kell venni az egész hajtóművet."mod:
alázógyík: Haver is ezért adta el S60-át, mert 250k-s ajánlatott kapott a váltófelújításra.
S60 D5 5 gangos geartronic.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146388 üzenetére
Új vagy használt?
Újként csak a GT86/BRZ páros fér bele vagy az MX5.
A Cooper az egy erős hothach nem sport autó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146418 üzenetére
Az "csak" egy erős hothach ami nem sportautónak épült. Eltérő filozófia szülte őket. A hothach egy kvázi kényszermegoldás (fillérszexuálás miatt) a sportautó meg eleve annak épül mire szánták.
Ettől még lehet jó egy HH, nézz meg egy Astra OPC-t pl elég kemény cucc vagy egy Fóka RS, TypeR. De a szó klasszikus értelmében ezek nem sportautók. Azok alacsony tömegközépponttal rendelkeznek orrmotor hátsókerék hajtásuk van jellemzően (tudom a Porke farmotors) esetleg 4wd rendszert is kapnak, stb.
De úgy látom ő inkább egy hothach-t keres nem egy a klasszikus sportautót.
Akkor ezen a Golt GTI / Seat Leon Cupra, Opel Astra OPC és talán a Honda Civic TypeR-ből a kifutót megkapja 9M körül. Sajnos a keményebb Focus RS, WRX STi már nem fér bele a keretbe mert azok 12M körül vannak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Amúgy ha már ilyen
bu**smetroszexuálisdesignos autót akar akkor nézzen rá az 500 Abarth-ra vagy a DS3-ra.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #146440 üzenetére
Én is szemeztem vele anno de a Boxter fenntartása drága (gumi, fék, stb) és a 350Z-é sem olcsóbb számottevően. Boxtere volt Göbölyösnek olvass utána a TC-n. Mivel árérzékeny le is cserélte egy TT-re.
Végül letettem róla nem csak a fenntartási költségek miatt hanem mert olyan autó kellett amibe befér a család is és nem eszi le a gatyámat (ha akkor tudtam volna, hogy a Fűnyíró végül megmarad lehet bevállalok vmi keményebb cuccot de most már mindegy).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #146444 üzenetére
Most Cayman-nak hívják de Boxsterből is volt hardtop (mk1).
Pedig pont ott produkálna emberi fogyasztást, ha bántod városban/szerpentinen 20+ litert úgy becsókol mint ide Zala (csak h stílszerű legyek ).
Anno ugye Fűnyíró helyére kerestem nem mellé. Végül maradt mert ősök alól kihalt a Punyesz de ha ezt tudom előre akkor egy Z3-at, MX5-öt, Boxster-t, 350Z-t bevállaltam volna. Azokból viszonylag könnyű is kiszállni mert van rá kereslet.
mod:
vilike: Bocs. Javítottam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A magyarok az önkifejezést keresik a használt autóban.
Akkor egy tartalék nélküli ferdeszemű vagyok?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #146472 üzenetére
Abban az 1,4-ben igen (újaknál már mindben van).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #146643 üzenetére
Nem rosszak annyira. 100 éves Opel technika elég megbízható igaz a fogyasztása botrány nagy de legalább nem megy. Az anyagminősége az inkább 90-es éveket idézi mint sem a 2000-es évek elejét.
Ha egy egyszerű igás ló kell és nem zavar, hogy az 1,6-os motorral sem megy cserébe 9-10 litert lazán bever akkor nem rossz választás.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pilóta #146657 üzenetére
Nem kérdőjeleztem meg hogy azok jobban rohadnak csak azt írtam le amit tapasztaltam: pesten és környékén is fossá vanank sózva az utak ha kell ha nem.
mod:
Studi: 1998 márciusi. Megbukott műszakin sajnos az alváza miatt.
AMD Power: Nem cinikus, tényszerű. Nálunk volt a családban 2 is. Sok jót nem tudnék mondani róla.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz salieri. #146808 üzenetére
Ahogy írják előttem ettől még az NAV nálad fog kopogtatni az (esetleges) áfa csalás miatt (és akkor a hamis adás-vételiről nem szóltam). És nem csak az adó különböztet vasalják be rajtad hanem egy jó vaskos (több százezres) bírságra is számíthatsz.
Ezt a rizikót be lehet árazni de ez aligha fog tetszeni a zugneppernek. Ráadásul ez nem is egy olyan különleges autó ahol ezt mondom megéri hazárdírozni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz humax #146972 üzenetére
SUV kategória eléggé telített sok a választási lehetőséged. Pár így ötletszerűen:
Mazda CX3/CX5
Mitsubishi ASX/Outlander
Subaru XV/Forester
Nissan Qashqai/Xtrail (bár ez már félig francia)
Suzuki Vitara
Lexus NX300hVW Tiguan
BMW X1/X3
Audi Q3/Q5Azért Volvo XC60/90-et se vetném el... Elég sok minden belefér ebbe a keretbe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #147005 üzenetére
Jó amit írsz annyit tennék hozzá, hogy a motor hatásfokát növeli meg a turbó. A fogyi meg attól függ hol/hogy használod. Nekem normál üzemben az 1,8 TSI (160 PS / 250 Nm) 1-1,5 literrel többet evett városban mint a 2.5i szívó (170 PS / 230 Nm) de városon kívül meg a TSI evett 1-1,5 literrel kevesebbet mint a szívó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #147009 üzenetére
Meg azt, hogy az egyik 2WD a másik 4WD, az egyik 1600 kg a másik meg csak 1400 kg, meg a légellenállást, az eltérő gumikeveréket és nyomást, az eltérő viszkozitású olajat, meg kb millió 1 dolgot tudom.
De általánosságban akkor is ez a tapasztalatom, hogy városban egy azonos erejű szívó benyós kevesebbet eszik mint egy turbós.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz salieri. #147021 üzenetére
Mikronban mér A gyári festékek általában 80-150 mikron körüli értéket mutatnak, de ott, ahova kőfelverődésgátló anyagot fújtak (küszöbökön, sárvédőperemeknél), ennél jóval nagyobb lesz a szám a kijelzőn. Minden új réteg fényezés hasonlóan vastag, minimum 100-120 mikronnal növeli a mért értéket. Tehát 200 fölötti értéknél már elég sanszos, hogy utólag fújva lett.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz salieri. #147023 üzenetére
Ez némi támpontot nyújt de konkrét típus ismeret hiányában passzolom, hogy ez konkrétan hogy működik.
mod:
Próbálj meg manualt szerezni hozzá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sur1G #147132 üzenetére
Az az igazság, hogy a gondokat nem egy lépcsőben javították hanem gyártás közben folyamatosan. Tehát igazából FL-ből is kifoghatsz zörgő kárpitost. Minél újabb annál annál jobb pusztán az hogy FL még nem jelent sokat.
BBD: Igen plüss kárpit csak a PFL-ben van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #147186 üzenetére
Bérlésnél egyre több helyen előre kifizettetik veled a teljes tankot és nem nézik mennyivel adod le. Rájöttek, hogy így jobban járnak mert az utolsó cseppeket úgy sem autózod ki marad benne pár liter amit így duplán fizetsz ki kvázi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Dragon Age: Origins
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Raspberry Pi
- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mobil flották
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest