-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Szia!
A kérdés hogy meddig használod és utána szóba jön-e hogy a tied lesz (pl. bizonyos idő után cégedtől jutányos áron megveheted).
Ha kevés az év és nem lesz a tied akkor kipróbálnám mind és amelyik tetszik.
Ha végén megvehetted akkor én a corolla combi hibridet ajánlanám (ha belefér akkor "nagyobbat", kombinál nem üt annyira az ezzel járó kisebb csomagtér).
A vw csoport DSG automatáiból én csak az "olajos" változatokat venném (általában 2,0 dízelhez vannak, de az is külön tudomány hogy melyikhez mi van, általában nagyobb moci nagyobb nyomaték amihez azt adnak, de ebben mindenki nem csak a vw sunnyog, próbálják egyszerűen nem megmondani hogy száraz vagy olajos). A duplakuplungos működési elve miatt a sok városi dugót nem kedveli (arra jobb egy hagyományos automata amit ebből a listából csak a ford ad, vagy a hibrid e-cvt ami kb örök életű).
A TSI-k állítólag már elég régen nem betegágyak ha rendesen karban vannak tartva (és nagyon jól fogyasztanak a teljesítményhez viszonyítva).
-
őstag
válasz cisco007 #178596 üzenetére
Ha 180 paci a korlát akkor az erősebb hibrid ha jól nézem éppen 179 paci De kötve hiszem hogy azt megkapnád 7 milláért (első írásodból azt hittem a cégednek toyotánál is 20% engedménye van a listaárból és csendben irigykedtem ).
Ha el bírod viselni a gyengébb hibrid tempóját, akkor szerintem ha megveszed utána akkor nem kérdés szerintem anyagi oldalról. Hibrid corolla kombi.
Focvis: Elismerve VW érdemeit nekem a következő autóm nem VW lesz (Rav4 hibrid vagy Volvo XC40/60). A duplakuplngos dologba még az scross vétele előtt mélyedtem el egy kicsit, első automata autó keresve. És emlékszem hogy halálra idegesített milyen nehezen lehet megtudni hogy a Tucson duplakuplungosa milyen is (és közben láttam hogy ilyen szívatásban a VW az igazi mester).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz cisco007 #178599 üzenetére
Az Toyotánál akkor is szép engedmény ha listaárból adják (executive hibrid összkerekes rav4 gyöngyház fényezéssel és jbl hifivel 11,1 milláért, vagy ami még durvább alap hibrid rav4 7,8-ért? durva...).
Tőletek kellene valami papír toyota vásárlás előtt hogy ott dolgozom és ez ahhoz a flottához tartozik
De lehet hogy rosszat nézek, de én 8.5 milláról látom a listaárat és akkor belefér (6,8).
-
őstag
válasz cisco007 #178602 üzenetére
Hát ja, utóbbi időben mintha a skodát engedné javítani a főnökség (nem kell már annyira elgagyizniúk a belteret/hangszigetelést stb.), szóval lehet hogy jelentős minőségi ugrás lesz az új octavia. De rendes (olajos) dsg-vel szerintem még 20% kedvezménnyel sem lesz elérhető 7 millióért...
-
őstag
Hát én kíváncsi vagyok hogy az új highlandert hozzák e Európába. Nagy valószínűség szerint nem, de azért lenne egy két érv mellette (ugyanaz a padlólemez mint a rav4, most gyakorlatilag ugyanaz a 2,5 alapú hibrid kicsit több lovacskával, plusz ez az itthoni 7 személyes támogatásra ideális lenne). 1-2 milla pluszért a rav4-hez képest meggondolandó lenne.
-
őstag
-
őstag
Ja, nagy kár az 5008 motorjai miatt. Nekem pont jó lenne szükség 7 személyesnek, de a motorválaszték a következő:
- 1,2 3 henger (kuc kuc, akkor is ha már nem kénérzékeny)
- 1,6 prince (tudom javították, köszike)
- és teljesen pöpec dízelek (sokat megyek városban dízel nem lehet)Ugye jól tippelek hogy az új hibrid is 1.6 prince motorra épült? Ha nem akkor van még remény
Pedig guszta belül és ebben a kategóriában egész olcsó.
NX talán jobb lesz a mostani rav4 alapon ha kijön valamikor...
-
őstag
válasz gergo5991 #178991 üzenetére
Nem kia/hyundai szapulásnak szánom. Nekem is volt hyundai i30-am és jó volt és szerettem. De DCT-t nem mernék venni. Ha mernék most dct-s tucsonom lenne... Ezek haláláról is olvasgat már mostanában (a másik amit hyundainál nem erőltetnék, de kisebb mértékben az a 2.2 dízelük).
-
őstag
Nagyon sok a panasz a korábbi 2,2 dízelekre (nem nagyon találsz bontott motort éppen ezért vagy aránytalanul drágán), tehát az alapokkal van gond (biztos ezen is reszeltek is, de akkor is valószínűsíthető hogy vannak gyenge pontok). És ugye relatíve rossz a motor, a hyundaihoz képest ( pl. a toyota 2.2 D-cat dízele rosszabb hírű).
7 év garival csak annyi a gond ha hosszabb távon akarod használni, vagy a hiába garis amíg javítják szívás van (és a mi jár és mit kapsz javítás alatt, az elégé variál itthon).
Gergo5991: Most scross automatám van, mert az volt amit találtam hagyományos automatával és megfelelő motorral (peugeot-nál a motor volt a bukta, volvonál már az ár mert a feleségemnek is időszerű volt a csere, de így speciel ő járt jól mert az scross olcsóbb így belefért neki a kategóriában jó drága jazz).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
válasz makszi #179085 üzenetére
Nekem scross automatám van, de teljesen egyetértek hogy ami nem tetszik azt nem szabad venni.
A vitara valóban egy logikus döntés lenne.
Én vezettem másfél éve francia nyaralás alatt automata captur-t. Csinos kis autó, meglepően élhető belső méretekkel (valahogy a csomagtérbe is befért minden bőrönd 4-ünkre).
Értem hogy miért tetszhet, a feleségemnek is tetszett, kicsit jobbak a belső anyagok.
Az automatája határozottan rosszabb mint a suzuki 6-os aisin-ja az 1.4-ben (de van nála sokkal rosszabb, én jó közepesnek mondanám). És ugye duplakuplungos, nagy eséllyel száraz (városi dugózást nem fogja bírni, hegynek felfelé tolatni pedig véletlenül se..., ugyanez igaz vw féle száraz duplakuplungosokra és kis benzineshez az van).
A motor csak jobb lehet, én is reménykednék benne hogy tanultak az előzőből (és a merci sem akar magának hatalmas öngólt rúgni, sok helyen használják).
Szóval én nem merném bevállalni ezzel automatával.Amit én még bedobnék az egy jól felszerelt yaris hibrid ha elég méretbe (ha swift az volt, ez is ok lesz, ha méretnövekedés kell akkor meg nem). Drága, de biztosan megbízható.
-
őstag
válasz batai15 #179101 üzenetére
Az scross-ban és a vitarában az van tudtommal. Az 1.0t-hez és az 1.4t-hez különböző van. Azt nem tudom hogy az 1.0t és az 1.6 automatája azonos-e (valószínűleg de nem biztosan).
Szerk: az 1.6 scrossban facelift előtt volt cvt, az nem tudom honnan származik (az aisinok "hagyományos" automaták).
Batai:15: Majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy Aisin a beszállító. Persze minden a Suzukié ami benne van, egyszerűbb ez a válasz ha annyira nem akar belemenni a kérdésbe
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz makszi #179104 üzenetére
A Talisman EDC váltója egyáltalán nem biztos hogy ugyanaz mint a Captur-é. Ez a nagy szívatás a duplakuplungos váltók világában... Minél nagyobb nyomatékú a motor annál esélyesebb hogy "normálisat" kapsz.
Egy "száraz" változatnál nagyon kell tudni mit szeret és mit nem. Csak jól felkészült felhasználóként vállalnám be (és én még nem ütöm meg azt a szintet...).
Automatában inkább egy jó cvt ha nem akar a felhasználó szervizen kívül törődni vele (bár cvt-ben is van botrányos, pl. néhány Nissanban).
NB2: Hát motorban és váltóban az áráért nagyon ott van a szeren. Ami a másik oldala az szokásos Suzuki dolgok amivel egyszerűen nem akarnak foglalkozni (lásd abs kocka, vagy váltóban kis alkatrész, Scrossban ez éppen az ajtószigetelés). És persze hangszigetelése, hangrendszere elég vacak vetélytársak drágább autóihoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz CactuS #179107 üzenetére
Hát azért az abs kocka kapcsán nem teljesen ilyen egyértelmű a kép. Sajna van akinél rendes fékolaj csere mellett is behal (és igen, benne lehet az is, hogy sajna jó néhány szerviz lusta erre,beméri és jó lesz az alapon nem cseréli).
A hányás-biztost most hallom először, ez minek a szakzsargonja?
Félreértés ne essen szerintem a vitara és az scross is kifejezetten jó "csomag". Az én scrossom (1.4t + automata + allgrip) mindenhova elvisz sokkal egyszerűbben (hegyek, völgyek, gyorsan felhajtások stb.) mint bármilyen autóm eddig, és ha több autós buli van, mindig mindenki lemarad ahogy technikásabb rész jön.
Csak hát semmi sem tökéletes. A hangrendszer és hangszigetelés az vacak.
-
őstag
válasz Dare2Live #179128 üzenetére
Ha tudsz mondani egy helyet ahol megcsinálják, akkor megcsináltatom. Itt a fővárosban már tapasztalataim szerint nem szereti senki a pepecselős munkát (hifi-s például csak a legszükségesebbet hangszigeteli, magához a hangszórókhoz mást nem). Akinek rendesen meg van csinálva, az maga csinálta (én meg ebben nem vagyok jó, meg sem próbálom...). És még egyszer nem szeretné végig szenvedni
Megrendelő biztos lenne rá kismillió (vitara/scross hangszigetelés kis reklám és jönne a nép), de mindenki csak magát az árút akarja eladni (hangszigetelő lapok és egyebek). Kézi munkás dolgok nem működnek (lehet hogy teljesen logikusan mert senki nem fizetné ki mai munkaerő költséggel).
Mondjuk tegyük hozzá hogy pl. az ablakok miatt nyilván nem lenne tökéletes, csak sokkal jobb (de ugye idáig el sem jutunk).
-
őstag
válasz Doki16 #180086 üzenetére
Én az scrossom hagyományos automatáját szerettem. A cvt meg az ecvt esetén amit olvastam és részben tapasztaltam hogy jók ezek, ha megfelelő a motor ereje. Csak hát ugye ezt a részt is megfaragja majd a 95 és az utána még kevesebb... Rav4 2.5-ös alapú hibridet most elfogadnám pl
-
őstag
válasz V.Stryker #180543 üzenetére
Attól függ milyen automata. Ha duplakuplungos akkor igen, ha hagyományos akkor nem. legalábbis én így tudom, de vannak nagyobb tudásúak itt, majd kijavítanak ha tévedtem. Cvt, robotváltó passz, de olyat dízelhez ne vegyél szerintem.
szerk: Bocsi nem frissítettem válasz előtt, már kaptál választ.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
válasz MunezXBK #180567 üzenetére
Majd minden rettegve, sikítva meneküljünk ha megjelenik akár az utcában listában szerepel, de ez nekem nem volt mint tulaj (az 1.4 hyundait meg én úsztam meg 10,5 évig, de most egyre több horror sztorit olvasok róla). Mondjuk amit leírtál az ha jól tudom pluszban van a korai lánc vacak tsi problémával (amit könnyen lehet hogy itt is megoldottak az új szettek), amit az erősebb motor csak jobban kihoz.
Mondjuk 1 év még nem túl sok, főleg ha jó bánásmódban részesíted.
-
őstag
És a hyundai/kia automatája "száraz" duplakuplungos. Én olyat nem vennék. És nem mert utálom a márkát, 10 évig volt i30-am. Arra azért készülj fel hogy belső anyagminőségben, hangszigetelésben, hifiben elég sokkal jobb a mostani i30/ceed. Nem véletlenül drágább. Motor és automata viszont szuper az scrossban (1.4t allgrip automatám van).
-
őstag
válasz Bozso68 #180879 üzenetére
Szerintem is 6-os hagyományos van benne. Plusz a motorja is a legjobb választás szerintem (mint mostanára kiderült az 1,4es betegesebb, pedig nekem is az volt 10,5 évig hiba nélkül, az 1,6 gdi meg kokszosodik mint majd minden direktes ). Kicsit lassú lesz, meg kicsit zabás, de az automata szerintem is királyság
-
őstag
válasz Bozso68 #180884 üzenetére
Ha nem tudja az eladó bizonyítani hogy cserélt az automatában olajat, akkor én azt azonnal megtenném. Szereti néhány gyártó azt mondani hogy élettartamra jó benne az olaj, és sajna igazuk van (150e-300e szerencse és használat függvényében). Én az aisin 6-os automatában az scrossban 60 ezer után cserélni fogok (suzuki 150 ezret mond...).
-
őstag
Az 1.4 tsi-k eszméletlenül jól fogyasztanak mindenhol azt olvasom. Már simán vehető lenne nekem is ha lenne mellé 8-as hagyományos automata (mint ami van crafterekbe pl), pl. egy kodiaq-ban (bár elmennék először teszt vezetni hogy tényleg olyan vacak-e a hangszigetelés, de gondolom scrosst csak veri ebben ).
Szerk: Mondjuk talán már csak 1.5 tsi van kodiaqban is...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #181321 üzenetére
Ja, az jó is lenne de annyiért már inkább xc40 Mondjuk kb akkor kapnék agyérgörcsöt ha befektetek egy zöld rendszámos gépbe + X millát költve aztán pá-pá ingyen parkolás Budapesten (ezt a részét ki tudnám használni...). Pedig szerintem előbb utóbb ez lesz (egyre több zöld rendszám, kell ugye a bevétel).
-
őstag
válasz Doki16 #181325 üzenetére
Khm, én úgy tudom az új yaris hibridjében már lesz részecskeszűrő, A forrás egy cikk mely remélem téved, de a linkjét biztosan nem tudom újra megkeresni
Válaszodra: Szerintem hivatalosan azt mondják majd hogy az erős kamu hibridekkel van gond, gyakorlatilag meg ahogy egyre gyakoribb lesz és nem lesz parkolási díj (ha kicsit kevésbé vagyok cinikus akkor a parkolási díjjal nem tudják szabályozni a szükséges parkolóhely rendelkezésre állást).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz focvis #181327 üzenetére
Zöld rendszámban sajna egyetértek. A kezelési módja ennek viszont érdekes lesz (kicsiben lejátssza majd a nyugdíj problémát. Azaz a kifizetett jogosultság nem fenntartható a lehetőségek függvényében. Hogy is veszed ezt el? Holnaptól nem jár, csak a már megadott marad? Korrekt de mire meghozzák már biztos problémás abból a szempontból hogy a meglévő gondot nem oldja meg, csak nem súlyosbodik tovább. Ha meg mindenkitől elveszed az azért elég durva lenne.
Szerintem majd kitalálnak egy semmire se jó átmeneti módszert (csak x óra ingyenes, de ezt már parkolóautomatánál érvényesíteni kell vagy hasonló végrehajthatatlan baromság).
-
őstag
-
őstag
válasz _adaml21_ #181576 üzenetére
Volvo xc40 vagy esetleg xc60 (de az 4,69 méter tehát + 3cm) de az már szerintem fapad lesz. Szóval xc40 esetleg
Mondjuk a hibridjével óvatosan nem a 8-as hagyományos automatával van hanem egy 7-es duplakuplungossal (mármint csak az xc40 hibridje, és arról kb. semmit nem tudni). Bár gondolom abban is nemsokára meg "soft" hibridesítenek minden motort (xc60, xc90 már az ha jól nézem). Céges 16 millára már nagyon fullos xc40-et kap, és 4,4 méterhez képest nagy a belső és csomagtér.Kár hogy a Rav4 nem tetszik nagyon logikus lenne hybridben (bár nyilván nem merci, szóval ha az a mérce akkor azért értem).
-
őstag
válasz _adaml21_ #181585 üzenetére
Hát én szerettem a Volvot, de pont az xc40-ből nem vennék plug in hybridet (mert új teljesen + a duplakuplungos váltó + mert csak 3 hengeres a benzin motor benne). Soft hybridestés meg az xc40-ben még nem történt meg ha jól nézem az árlistát.
Hát én is hallottam nem pozitív véleményeket sajna, szóval ha ismerős mondta akkor elhinném az xc60 gondokat (én már évek óta hallom hogy a bőrülések nagyon gagyi anyagból vannak).
-
őstag
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Szia Winkler Robi!
Bocsi nem bírtam kihagyni ha jól emlékszem Ő mesélt egy olyat hogy megmondta anyujának mit kell venni és lett belőle az ellenkezője egy kis merci
Egyébként amit tboldi írt. Még újonnan is nagyon nehéz bizonyos összeg alatt jó automatát találni.
-
őstag
Most úgy nettó el lehet képzelni milyen használható automaták lesznek megfizethető áron 10 év múlva. Most kb semmilyen normális hagyományos sincsen 5 milla alatt, talán még a kia picanto 4-es hagyományos automatája míg nem jön az új (ha jól tudom az új i10-be már 5-ös robotváltó lesz). Normális Cvt-s sincsen 4 milla alatt.. Mondjuk kia picanto-t sikerült kifognom kölcsönzőnél és ezerszer jobb volt mint a smart for four robotizált váltóval.
-
őstag
Tetszene nekem a peugeot (belső minőség, kényelem, jó automaták mostaniakban), de nincs normális benzinmotorjuk. Az 1,2-es háromhengeres, és a turbóst sokáig nem engedték itthon forgalmazni mert kénérzékeny. Az 1.6-os meg a prince motor javított változata (köszi az előbb haljon ki és jöjjön egy új). A dízeleik viszont pöpecek. Szóval ha dízel kellene akkor vennék peugeot-t (de nekem benzines kell ezért van egy 1.4t automata scross).
-
őstag
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Ahogy a kolléga is mondta elég nehéz. De szerintem a 8-as aisin a volvoban sokkal jobb a hosszú élet szempontjából mint a 7-es száraz dsg a vw-ben. Annyival talán nem jobb a tsi a 3 hengeres volvo mocinál mint amennyivel jobb az aisin a száraz dsg-nél... Én mondjuk megelégednék momentummal és 2.0-ás benzinnel kérném a volvot Be kell ülnie egymás után a fullos T-Rocba és utána a közepes felszereltségű xc40-be, nem biztos hogy jobbnak érzik majd a vw-t.
Az viszont biztos hogy én száraz dsg-t nem vennék rövid utakra (hosszúra meg minek ugye... pályán azért 200 kilométerenként egyet váltani kevésbé megerőltető mint városban óránként 100-at...). Szóval ha T-Rock akkor manuál váltó (vagy a 2.0 tsi-nél utánanézni hogy az "nedves" dsg-e, sokáig az volt de hogy most az-e azt csak a nagy vw guruk tudják).
-
őstag
Hát igen, és amit itt írtak. Érteni kell hozzá, mert sok kúszással és pláne hegynek felfelé tolatással egész gyorsan ki lehet nyírni. + Kis sebességnél nem is túl jó mint automata (rántogat váltásnál + előre és rükverc váltás elég lassú ami szintén nem túl kellemes ha városban kell csipkedni magad a forgalom előtt).
-
őstag
Sajnos ezt meg kell erősítenem. Pedig nálam nagyobb volvo bérenc nem nagyon van. Ha elkezdik telepakolni az autóik duplakuplungos automatával akkor tényleg vége (lásd xc40 hibrid) a megbízhatóságnak ahogy mostanában nyomják. Már nálam is a következő autó álmodozásban a volvo mellett ott van a Rav4 Hybrid. Főleg ez a brutál 300+ lovas zöld rendszámos, normális csomagteres darab ami jövő nyáron jön. 6 másodperc körül 100-ra? Biztos lesz 15 milla
-
őstag
válasz rbalint88 #182133 üzenetére
Hát ja. Max amit meggondolnék majd cserénél az egy t4 momentum xc40, az is 11 milla alaphangon. Hahun meg kicsit 9 milla felett indulnak a hybrid Rav4-esek... Comfort felszereltséggel is meg lehet 10 milla körül. Egyetlen visszatartó erő hogy szeretnék jó hifit (mely mostani scrossom legnagyobb gyengesége), és az eddigi tesztek alapján az alap Rav4hifi gyengus, a JBL meg max közepes (de akkor már 12+ milláról beszélgetünk). Szóval valószínűleg a xc 40 momentumban lévő hifi (alap +1, premium sound tehát még nem neves gyártó cucca névvel vállalva) péppé veri a JBL-t (ebben mindig jók voltak).
-
őstag
válasz rbalint88 #182135 üzenetére
Attól a Harmantól eddig nem nagyon volt senki elájulva, még beállítva sem az igazi. Olyan véleményeket is hallottam hogy az alap +1 premiumhoz képest egyáltalán nem éri meg az árát. Az igazi csúcs hifi csak a nagyobbakban van, a bowers and wilkins (1 milla feletti árral). De nyilván ha eljutok odáig kipróbálom mindegyiket (addig csak nyálat csorgatni nem megyek szalonba ).
-
őstag
válasz Dare2Live #182200 üzenetére
Aki full fapad balenot (2,7-ért GA 2017-ben, de klíma és rádió volt benne) vagy scrosst (még ráncfelvarrás előtt 3,3 milla volt, ebben is volt légkondi szintén GA) vett, az most drágábban adja mint ahogy vette a 2-6 éves autót... Hiába a bejáratást meg kell fizetni
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Ukrajnai háború
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen