Új hozzászólás Aktív témák

  • makszi

    aktív tag

    Sziasztok!

    Második autónak nézek már egy jó ideje kocsikat 5.5 - 6 M körül a feleségemnek. Újat szeretnék, és legalább 8-10 évig megtartanánk.
    Agglomerációból ingázás lenne a sorsa, amiben van minde M3 pálya pesti dugó az Örs vezér térig és 10 km sima út is.
    Szóval 1/3-ad arányban minde van ebben. Évente 18 ezer km megy bele kb. Jelenleg egy 1.3-as 2007-es Swift GS van erre a célra ezt cserélnénk
    le. A jelültek:

    Seat Arona 1.0 TSI DSG félek a 3 hengertől meg a DSG-től is kicsit
    SX4-Scross nagyon nem tetszik senkinek a családban.
    Vitara 1.4T Aut ez lenne racionálisan a legjobb de elég vacak anyagok meg minden sarkon kettő jön szembe.
    Hyundai Kona 1.6 T-GDI lenne a legjobb automatával de az 7M minimum, ezért az kiesett az ára miatt.
    Kiákat néztem Stonic, Rio, Ceed de 1.4T nem fér bele a keretbe 1.0T-t nem akarok, az 1.2 és 1.4 szívó meg lomha nagyon.

    Már majdnem elmentem a Suzukiba lefoglalózni egy vitarát amikor is megláttam, hogy a Renault Captur-ba belerakták
    az új 1.33-as 4 hengeres motort 150 lóval és EDC-vel ami 6-os duplakuplungos váltó.
    Ez gyakorlatilag fullosan kijönne 6M ből.

    Kérdésem, hogy szabad-e ilyen capturt venni, semmi tapasztalatom ezzel a márkával.
    A motor új tehát megszívhatom de bízom a 4 hengerbe, meg hogy a Merci/Nissan/Dacia is ezt használja.
    Az EDC-ről semmit nem tudok van itt valakinek erről tapasztalata?

    Annyi tudok hogy erre a motorra is 30000km/2 év az olajcsere előírás amit természetesen megfeleznék(mint írtam sokáig szeretném használni)
    A szalonba amikor megkérdeztem, hogy az EDC váltónak mennyi az olajcsere periódusa, azt mondták hogy utánanéznek.
    Másnap hívtak, hogy nem találtak semmit a könyvébe ezért soha nem kell cserélni.
    Na ezt meg úgy ahogy van nem akarom elhinni. Ezzel kapcsolatban tud valaki valami érdemi infót?

    Köszi.

Új hozzászólás Aktív témák