-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz batai15 #179101 üzenetére
Az scross-ban és a vitarában az van tudtommal. Az 1.0t-hez és az 1.4t-hez különböző van. Azt nem tudom hogy az 1.0t és az 1.6 automatája azonos-e (valószínűleg de nem biztosan).
Szerk: az 1.6 scrossban facelift előtt volt cvt, az nem tudom honnan származik (az aisinok "hagyományos" automaták).
Batai:15: Majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy Aisin a beszállító. Persze minden a Suzukié ami benne van, egyszerűbb ez a válasz ha annyira nem akar belemenni a kérdésbe
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
válasz Tom1939 #179102 üzenetére
Köszi ránézek a Yaris hybridre, hogy mennyi lenne az jól felszerelve.
Ha szar a váltó akkor abban bízom, hogy 5 év alatt csak kijön.
Azóta még lett annyi infóm, hogy a Renault Talisman-ba lévő EDC automatának 120 000km az olajcsere periódusa, így az egyik szalon amelyik ezt írta ezt javasolja csereperiódusnak a Captur-nál is. -
NB2
aktív tag
válasz Tom1939 #179100 üzenetére
De jó ajánlat és nem kicsi az scross. A többi normális SUV majd másfél millióval drágább. 6 misiért már olyan full extrás Scross-t kapsz, hogy ihaj, a többinél majd 7 millió annyi jó dologgal ami nekem kell!
Muszáj próbakörre menni legalább 4-5 autóval, hogy az ember megtudja mi merre hány méter. Tényleg neten nem lehet autót venni -
őstag
válasz makszi #179104 üzenetére
A Talisman EDC váltója egyáltalán nem biztos hogy ugyanaz mint a Captur-é. Ez a nagy szívatás a duplakuplungos váltók világában... Minél nagyobb nyomatékú a motor annál esélyesebb hogy "normálisat" kapsz.
Egy "száraz" változatnál nagyon kell tudni mit szeret és mit nem. Csak jól felkészült felhasználóként vállalnám be (és én még nem ütöm meg azt a szintet...).
Automatában inkább egy jó cvt ha nem akar a felhasználó szervizen kívül törődni vele (bár cvt-ben is van botrányos, pl. néhány Nissanban).
NB2: Hát motorban és váltóban az áráért nagyon ott van a szeren. Ami a másik oldala az szokásos Suzuki dolgok amivel egyszerűen nem akarnak foglalkozni (lásd abs kocka, vagy váltóban kis alkatrész, Scrossban ez éppen az ajtószigetelés). És persze hangszigetelése, hangrendszere elég vacak vetélytársak drágább autóihoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tom1939 #179106 üzenetére
Khm... A nyelestengely csapágyat anno orvosolták garanciában, ha elég korán jött ki, de csak az 1.3as benzinest érintette. Az ABS kocka nem hibás. A user az, aki nem cserélteti a fékolajat időben, az előírásoknak megfelelően.
Én még kiemelném a hányás-biztos ajtót, ami sok éve már minden Suzuki védjegye. Sajnos. Flottás szemmel amúgy problémamentes, jó ár/értékű autók. 1.4 motor hangja pedig nagyon jó, eladja magát, én imádom.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz CactuS #179107 üzenetére
Hát azért az abs kocka kapcsán nem teljesen ilyen egyértelmű a kép. Sajna van akinél rendes fékolaj csere mellett is behal (és igen, benne lehet az is, hogy sajna jó néhány szerviz lusta erre,beméri és jó lesz az alapon nem cseréli).
A hányás-biztost most hallom először, ez minek a szakzsargonja?
Félreértés ne essen szerintem a vitara és az scross is kifejezetten jó "csomag". Az én scrossom (1.4t + automata + allgrip) mindenhova elvisz sokkal egyszerűbben (hegyek, völgyek, gyorsan felhajtások stb.) mint bármilyen autóm eddig, és ha több autós buli van, mindig mindenki lemarad ahogy technikásabb rész jön.
Csak hát semmi sem tökéletes. A hangrendszer és hangszigetelés az vacak.
-
Dr.NX
addikt
Ismerős megnézett egy frissen behozott Opel Corsa D-t, de a szervizkönyvben a vásárlás dátumán kívül más bejegyzés nem volt. Előéletről semmi, se számlák, se semmi.
Szerintem ez minimum gyanús, lehet, hogy visszatekert/karambolos és így próbál a kereskedés "tiszta lapot" indítani?
Mi vinné rá a tulajt, hogy a garis autóját ne a hivatalos szervizben szervizeltesse?
Erről van szó:
[link]
VIN alapján sincs semmi értékelhető infó.
Felejtős az autó vagy szerelővel átnézetve lehet neki esélyt adni?Elfogadom a sütiket.
-
nagyúr
Utánakérdeztem az 5GT-nek, sajnos tartották a 30e-s olajcserét, ami egy ilyen motornál nem optimális. Valószínűleg kihagyom.
while (!sleep) sheep++;
-
HKorn
addikt
2015-ös 320d GT BMW, 80e Km (céges lízing, 1 sofőrös), kormány bőrözése csúnyán kopik, automata váltó, rángat, start stop rendszer kidobja P-be pirosnál, márkaszerviz szerint csere, 800K Huf-ért.
Run&Ride
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Újonnan véve az autót alapértelmezetten be van ikszelve az extralistán a BSI, magyarán a kocsi árában benne van az első néhány szerviz költsége is. Így minden esetben elmennek valamelyik határig (év/km), idő előtti cserét nem fedez. Szerintem, ha amúgy is viszonylag kevés km-es járműről beszélünk, nem jelent óriási problémát, hogy van a motorban 1-2 30 ezres olajcsere ciklus.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz molnarpeter #179115 üzenetére
Valszeg gariban lesz megcsinálva (ismerősé), na de akkor is. Én meg kérdezgettem hogy mennyiért adják majd el, jó vétel lehet, mivel ismert az előélete, meg valós kvés a km benne, de amikor ezt mondta még a fejemből is kivertem
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz molnarpeter #179119 üzenetére
Ez most nem sokon múlott, hogy ne az új tulaj kapja be ezt a hibát garancia lejárta után. Attól függetlenül lehet, hogy aztán innentől nem sok gond lesz vele.
Run&Ride
-
-
-
F-ECT$
titán
Előző főnököm megvette a cégtől a céges autóját (csak ő használta) miután kirúgták, mert nem tudta, hogy talál-e olyan munkahelyet, ahol adnak neki autót. Adtak, így eladóvá vált:
Volkswagen Golf Variant Comfortline BMT 1.4 TSI (3 éves), van még benne komfort csomag (klíma, parkolóradar), színes kijelző, rádió Composition Media (ZCE), riasztó, tetőléc.A vételkor 7.1M volt az ajánlott kisker ára, most 4.5M-ért adná, kb 50e km-rel, végig szakszervizben szervizelve, hibamentesen.
Nem ilyet kerestünk elsősorban, de mivel ismert az előélete, így hajlunk efelé is. Mi a véleményetek róla, milyen esetleges típushibák jöttek elő, mire kell figyelni?
Dive ever, work never.
-
aktív tag
válasz LZs?! #178798 üzenetére
#178798
A fenti hozzászólásban Nissan Maxima után érdeklődtem, de közebn felfedeztem a Hyundai Sonata-t is.
Ugyanakkora mid-size sedan, viszont egy fokkal korszerűbb.
A HaHu-t böngészve két dolog tűnt fel:
1) csak dízel van
2) a hirdetési árak meglepően alacsonyak, még a hirdetés szerinti relatív kevesett futott példányoknál is
Hyundai Sonata V (NF) 2.0 CRDi 16V (140 Hp) Specs
A KIA/Hyundai 2.0 dízelről tudtok valami közelebbit?
Esetleg magáról a típusról?
Köszi előre is.
Nevermind...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #179089 üzenetére
"lehet nem is kéne semmit menteni"
Feltételeztem. Az szerintem más mint a spekulálás.
A tükörradiál, nem müködő hátsó fékek, nem kitört visszapillantó viszont nem feltételezés. Az úgy volt. És ha nem lett volna lehet 3-10mel korábban megáll. Akkor is ha figyelmetlen volt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
ma este csodat lattam a Ulloi-n a Vas Gereben utcanal 23h korul
a bringason volt (dobpergés) lathatosagi melleny es sisak is, az oldaltaskakon fenyvisszavero reflexcsikok fuggolegesen, bringan hatul a sarhanyon egy LED lampa, aminek a nem megszokott modon de volt "fenyforras"-nak is meltan nevezheto fenyereje is, a pilota derekan is egy masik LED lampa, ami szinten eleg meggyozoen vilagitott, amikor megeloztem melleerve meg utana a tukorben is lattam, hogy a kormanyon is olyan kajak meretu lampa volt rajta elorefele is, hogy olyat nem sokat lattam meg eddig, es a fenyerovel sem volt baj ott sem, szoval nem egy bovli 1db LED-s alibilampa volt egyik sem a cellovoldei egypalcas sorrol...es most jon a lenyeg: megallt a pirosnal este 23h-kor is (táddááám)
haaaat, le a kalappal, akarki is volt
több drón kell ;P
-
őstag
válasz hobizoli #179133 üzenetére
vagy ha nem a török kereskedő intézte volna el németbe, itthon meg az itteni nepper csak honosítja
hoppá? lehet hogy nem értett hozzá a vásárló? lehet ezért van a műszaki vizsga, csak hibás a rendszer és szigorúbb ellenőrzés kellene?persze bla bla bla
én akit ismerek nőt 99% se a kopott gumit se a szar hátsó féket nem venné észre...
nem az a baj hogy fogalmad sincs mi történt, hanem hogy okoskodsz, ítélkezel előre, utálom az ilyet....
(persze szerencsére nem a prolik ítélkeznek)cryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #179133 üzenetére
Belegondolva az amcsi carmax jól csinálja. Új gumi stb, és fix árak, hogy az egyszeri user pszichológiája mellett egy használható autót kapjon. Szerintem sokan vannak vele úgy, hogy egy nagy összeget lenyelnek, de akkor utána ne kelljen közepes tételeket intézni (vezérlés, gumi, stb), max apróságok, vagy a jutalomfalatok (üvegre fólia, alufelni, aliexpress telefontartó, stb).
-
őstag
válasz Dare2Live #179128 üzenetére
Ha tudsz mondani egy helyet ahol megcsinálják, akkor megcsináltatom. Itt a fővárosban már tapasztalataim szerint nem szereti senki a pepecselős munkát (hifi-s például csak a legszükségesebbet hangszigeteli, magához a hangszórókhoz mást nem). Akinek rendesen meg van csinálva, az maga csinálta (én meg ebben nem vagyok jó, meg sem próbálom...). És még egyszer nem szeretné végig szenvedni
Megrendelő biztos lenne rá kismillió (vitara/scross hangszigetelés kis reklám és jönne a nép), de mindenki csak magát az árút akarja eladni (hangszigetelő lapok és egyebek). Kézi munkás dolgok nem működnek (lehet hogy teljesen logikusan mert senki nem fizetné ki mai munkaerő költséggel).
Mondjuk tegyük hozzá hogy pl. az ablakok miatt nyilván nem lenne tökéletes, csak sokkal jobb (de ugye idáig el sem jutunk).
-
Dare2Live
nagyúr
válasz F-ECT$ #179131 üzenetére
Azt nem tudom... mi Pécsen 50kért 15éve tetettünk egy yarisba. Már semmire nem emlészem belölle csak arra, hogy aki berakta vmit nagyon tudott mert kb csodát tett vele, motorhang, de még kerékjaz nagyja is eltünt.
Gondolom most uez lenne 150K de aki hosszú távra tervez és zavarja sztem megéri.... de helyet azt nem tudok mondani rá, pedig akkor tényleg lehet lenne rá nagy kereslet... kövnek Pécsen járok megnézem egyaltalán létezik e még az a hifis....
@Tom1939: ablakok miatt szélzaj az mindenképp bejön... ha kitörne lehet van rá hangszigetelt mint BMWknél... gondolom aranyárban.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
megema
őstag
Sziasztok!
B5.5 2.5 V6 TDI Passat után keresek valami kevésbé szervizigényes, kisebb autót édesapámnak, főleg városi (BP) használatra.
Hosszban 4,2-4,5 m közöttire gondoltam. Ebbe a méretbe gondolom ferdehátú vagy crossover modellek férnek bele. Ezek közül mi ajánlható mostanában? Max. 5 éves, benzines/hibrid, automata, lehetőleg bőrös/félbőrős, jól extrázott modelleket nézegetek.
Nissan Juke, Toyota C-HR/Auris, Suzuki Vitara, Renault Megane, stb.? Nincs konkrét preferencia, vagy kizárt márkák. Franciákat is szeretjük, van is. Most váltottam 406 szedánról 407 Coupéra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest