-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Passat B6-nál a 2 literes CR TDI nagy lutri 300ezer km futasnal?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
SkiDev
senior tag
Köszönöm a válaszokat! Megpróbáltuk ma, sikerült kézzel, csak nem mertük erősebben nyomni. :)
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
grizlisandor
addikt
válasz V.Stryker #179908 üzenetére
Motorkódfüggő, melyikben van DPF.
Ezeket keresd Mágus2 hsz-e VAG topikból(katt)[link]
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179903 üzenetére
fehér foltos berágódásokat minek hívják?
Nyilván nem az alun levő dolgoktól álltam odébb, a vas részek borzasztóak voltak hossznyúlvány tiszta rozsda hólyag volt a közös nyomócső is tiszta hólyag volt, ahogy a vas dolgozott alatta....és a dolgok nagy része nem is látszott mert zsúfolt a motortér..
A zárhid is tiszta hólyag volt.Mondom olyan extrém volt mint amit orral a tengerbe tartottak.
És hidd el az alu is elrohad bizonyos körülmények közt, pont úgy mint a saválló acél is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na meg lett a döntés szüleim részéről. Nem mennek el 3.2 millióig. 2.4-2.5 millióig bezárólag költenének autóra. Marad akkor egy 2013-2014 körüli Swift.
-
Dare2Live
nagyúr
sztem elég ökölszabály, hogy amin ilyen helyeken rozsda és ennyi azt ott kell hagyni. Lakatolás nagyon költésges és amikor első átnézésre ilyen akkor ott még nagyon sok más is rohad. Csak nem látni.
btw nem úgy volt, hogy 2.5misis támogatással Fiat Doblo vagy ilyesmi lesz? Nem értem mért akarod "sz*tni" magad.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
én úgy tudom csak akkor tud oxidálódni, ha sérül, de akkor is csak minimálisan, mert utána magától újraképződik az a felületi védelem rajta, tehát nem fog átrohadni mint egy vaslemez
de nem vagyok kémikus, tehát inkább nem mennék bele ebbecryptot minden termékemért elfogadom
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179915 üzenetére
A Doblo 7 személyes ez meg 5, szűkségem van a 7 személyes mellett egy kis autóra, sokáig volt két autóm, de egyszer hoztam egy hibás döntést és most egy van, szóval ez van, a doblot még nem tudom eldönteni hogy kell-e, kis autónak egy elektromost szerettem volna de a sok makacs öszvér túlárazza 4M kérnek olyan Leafér ami szerintem 2,5 ér, napi szintem nézem a Leafokat volt akivel már beszéltem is kérdeztem mi az oka a magas leaf áraknak (azt mondta ezek ennyibe mennek) megkérdeztem akkor miért hirdeted 3 hónapja, erre nem tudta a választ.
Egy pécsi ismerősöm is árulja de nem igazán kell senkinek hiába a 150 soros marketing.
#179916) LuckyL
Ha adottak a körülmények porrá rohad az alu is, nekem is van egy ventilátor keretem ami 3 év alatt porrá rohadt maga a keret előtte 10 évig az udvaron volt, minimális oxid de semmi baja nem volt, most meg csere.
Majd lehet lefotózom ha cserélem.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
és mien a doblo? Végül dizel lett?
leafnél sokáig nem volt rendes hütése az aksinak és 2-3* gyorsabban degradálódik. Ennek nézz utána mielött veszel. Az új már aszem jó, de annak az ára még horror. Meg kissebb autóból azért van választék ami keveset is eszik, meg megbízható is és zizikbe kerül.
szerk: Amúgy engem sokkolt, hogy mennyi szemét van használtautó piacon. Megnéztem 5db 8évnél fiatalabb autót és mind erősen kehés.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Tényleg kevés a 800liter csomagtér és kéne az 1100 vagymennyi? bah... rakj tetőcsomagtartót amikor kevés a 800l.
Amúgy ha kell sztem érdemes minnél elöbb berendelni. Ez a méretkategóriának nagyon nem jön össze a 95gram/km olyan büntiadója lesz jövőre rossz lesz nézni.
@Luckyl: Az nesa baja, hogy 1100+literes csomagterű nem rendelhető 7üléssel és így nem jár rá az állami -2.5misi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mit szoktál szállítani ami 1100+ litert foglal és kell mellé 7 ember? Én ma 12x15kg krumplit raktam Maxba és 5 ülés mellett éppen elérte a hátsó kilátási határt. Gyk picit rendezem a zsákokat akkor csak a lomhaságból veszem észre hogy valami van a kocsiban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179922 üzenetére
Nincs hely hátul a rövidbe, kell egy ülés a harmadik sorban is, ha meg kinyitom 7 személyesre nem marad hely 3 taskának 3 tornazsáknak + a mi napi cuccainknak az még 3 táska. és hazafele még nem vettünk semmit.
Jövőre a benzinesek mennek a levesbe ebben a kategóriában, szerintem a dízel a király.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #179924 üzenetére
Fogalmam sincs mi lesz jövőre emelkedik e akár 0Ftal is egy doblo ára, de mivel az egy nagy doboz ezért szerintem helyes ha felhívom rá a figyelmét, hogy jövőre lehet nemannyi lesz mint most.
Amúgy pont a Fiat tök érdekes szituban van mert nem EUnak hanem Teslanak fog fizetni. kb 20%ot sporolt rengeteg pénzt, de még így is ~2b$jába [link] fog Fiatnak jövőre kerülni a "95gram".
Ez veszett sok pénz és lehet első hónapban még nem de hosszabb távon én nem tudom elképzelni, hogy azt, hogy autógyártók ne hárítsák át a CO2adót a vásárlókra.Amúgy én nagyon kiváncsian várom mi lesz. Lágyhibrid hengerlekapcsolás mindenütt... elektromos autó gyártás felfuttatás... és mit csinál egy BMW? Megveszik e akkor is a SUVot ha +1.5-3msisivel drágább? és persze tovább lehet vinni pl a megemelkedett árak, hogy hatnak használtpiacra.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
tippre egy doboz 1.6dizel dual eco nem lesz 120gram alatt.
25*95=3610eur*335ft=800.000ft. Ennyi +adó jönne rá ha nem lenne Tesla. Ott sporol 20%ot Fiat. Kerüljön akkor Fiatnak +600Kba.
Hát ha 200Kt lenyel belölle mert kissebb haszonkulcs akkor is 400kval drágább lesz. És optimista voltam...Simán lehet, hogy nem lesz igazam mert 95gramot fog egy doblo is kipufogni vagy akármi és árak maradnak ott ahol vannak. Csak gondoltam ha akarod akkor inkább elöbb mint 2020 márciusában amikor már 2019es raktárkészlet is leürült....márha nem januárban.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179927 üzenetére
Ez az egész 95g egy baromság az eu részéről, ez csak dízelel lesz talán tartható.
Az a baj ezzel a 2,5M támogatással hogy azért nem akkora biznisz ez, a fórumon bátorkodtam megkérdezni ki miről vált 7 személyesre és ilyeneket mondtak hogy punto, corsa ,3-4 es golf.... mikor megkérdeztem hogy honnan most az erő a 250.000 forintos kocsi után, és most miért kell 7 személyes ha eddig az is elég volt akkor én voltam az ízléstelen féreg hogy bátorkodtam megkérdezni eddig miért nem vettek 7 személyest.
Mikor mondtam hogy ha eddig 6-700k se volt 7 személyesre akkor most a 3+milliós hitel biztos reális lesz, innentől fogva nem néztek jó szemmel rám hogy én elakarom venni mások örömét....pedig csak szóltam hogy lehet bele fognak bukni.
Hitel nélkül én sem tudom most megvenni a doblot ezért nem kaparok érte, viszont rendelkezésre álló keretből egész flottat tudok felállítani.
-
-
nesa
veterán
válasz kisza25 #179929 üzenetére
Az minket már ne érint de beleolvasgattam a fórumba sokan voltak (bejelentés előtt gyerek nélkül akartak meghalni) akik gondolatba már elköltöttek a 10M rögtön akartak is 3 gyereket viszonylag jól is keresnek nem minimálbér, besétáltak a bankba 10m ér és közölték velük hogy no no ti max csak 3m et kaphattok erre a fizetésre.
-
Dare2Live
nagyúr
A 95gram az 1évig él, aztán szépen megy az egész lejjebb évente átlag 4+grammal 2030ra az előírás 60gram.
Jelenleg VW kínálatából a 75les dizel VW Polo Bluemotion tudja a 95gramot oszt csokolom. Ami ennél egyel erősebb az már nem. És ez tényleg egy fogyira agyonhegyezett 75les dizel... a jelenlegi formában sok sikert egy 120les dobozhoz. Ha meg raknak bele egy tuti KERSet akkor meg azt kell kifizetned.
Aki 1.5-3misi közt néz autót annak sztem jó lehet a 2.5misi. Nagyon nem mindegy az itt rohad, ott kell rá költeni uannyiba kerül mint az új. Persze aki 1misi alatt néz annak nem biztos megéri főleg ha hitel is kéne...
"viszonylag jól is keresnek nem minimálbér"
Nagyon keveset utasítanak el főleg ha vmivel minimál felett keresnek. Ha volt már brutál hitelük akkor lehet kicsúsznak a 30-40%ból de akkor meg hitelkiváltásra kell felveni.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
máyköl
veterán
"viszonylag jól is keresnek nem minimálbér, besétáltak a bankba 10m ér és közölték velük hogy no no ti max csak 3m et kaphattok erre a fizetésre."
erdekes, nekem tobb ismerosom vette mar fel, egyik se keres sokkal minimalber felett, de mindenki kivetel nelkul megkapta a 10 -et. tobbuknek hitele is van.
-
8th
addikt
SUV kategóriában valószínűleg jönnek majd a legutolsó generációs dízel-hibridek mert csak ezekkel tudnak határérték közelében maradni. Papíron, nagyon jó emisszióval. A valóság meg senkit sem érdekel, szemmel láthatóan a törvényhozókat a legkevésbé. De hát tűzzel vassal írtsuk a dízelt mert jujj mind meghalunk, ezzel párhuzamosan csökkentsük az emissziós határértéket lehetetlen szintre. Ennyi eszük van szegényeknek. Pont nem az autózásba fogunk beledögleni de az ezeknek tök mindegy. Éljen soká ez az átlátszó és röhejes klímahiszti...
Amúgy meg nem érint milyen törvényeket alkotnak, majd járok a 82g/km-t kibocsájtó részecskeszűrő nélküli dízellel. Szarok rá. Városban úgy is tömegközlekedem vidéken meg mindegy miben ül az ember.
Belegondolva kb. a mi generációnk az utolsó akinek megadatik, hogy utcán legálisan járjon egy sor6 bmw-vel rotyogtasson valami v8 akármivel vagy egy nagy ccm dízel limuzinnal vagy suv-val suhanjon bele a naplementébe. Az utánunk következőknek csak holmi szaros egy kaptafára készült elektromos műanyag szappantartók adatnak majd meg. Szóval akinek valami érdekes autó van a bakancslistáján az még most gyorsan pipálja ki amíg a fogyatékosok le nem tiltják az utakról azokat is...
-
soldi3r
veterán
válasz Dare2Live #179927 üzenetére
Nem minden autonak kell teljesiteni a 95g/km-t, ez flotta atlagkent ertendo. Amit viszont meg sehol nem lattam tisztazva, hogy pontosan mit ertenek flotta alatt.
En kicsit arra latom kihegyezni a helyzetet, hogy megnyomjak az elektromos auto ipart. A VW-nek is lehet megeri majd nem 10.8M-s alaparon adni az e-Golfot, hanem 8-ert, mert ugy gond nelkul eladhatnak utana 3db Passat 2.0TDI-t.(#179933) máyköl, nekem a lakashitel helyett ajanlgattak, hogy szinte minden kerdes nelkul folyositjak.
E30 (oo=[][]=oo)
-
veterán
Valószínűleg van igazad, DE:
1. Én kimondottan rühellek városban dízel autó mögött menni / araszolni; és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
2. Szépen hangzik, hogy most vegyetek még sor6-ot és V8-at; de közben az itt (is) jellemző (fenntartható, tankolható, szervizelhető, stb.) igényekre a Swift 1.3, Focus 1.6i és Passat 1.9 PDTDI a szokásos válasz.
Ezen elvárásoknak tökéletesen megfelel a jövőben a használt villanyos; azon megy majd a para, hogy mikor lesz zárlatos a 15 éves Leaf akksija, melyik cellát rendeljük hozzá az Aliról; meg hogy hogyan tegyünk fel 205/55r16-os négyévszakos Barumot a Tesla S-re.
"Business as usual..." -
Dare2Live
nagyúr
Fordítva. A 95gram épp kedvez a dizeleknek. Uakkora telejsítményel dizel kb -15% co2t pöfög ki. Az mondjuk 400.000-500.000Ft adó. Ennyivel többel emelkedi benzines ára... Ez pont elég lehet arra, hogy dizel újra kompetetív legyen.
A "klimahiszti" egy vérkomoly dolog. Persze a fogyatékosok nem értik meg. Bonyolult dolog a pl üvegházhatás.
A V8, 10-20mpgs gas-guzzler kihalnak. Aki akar az tényleg még most vegyen persze ha nem zavarja a 20-30liter/100km.
Az hogy egy Mercedes EQC SUV, hogy suhan bele a naplementébe nem vagyok benne biztos... de tippre elég hasolnóan mint egy Mercedes GLS SUV. Talán kicsit halkabban. Hüha micsoda visszalépés, katasztrófa.A dizelt meg azért utálja mindenki, mert bunkója ledugozza, kivágja.... aztán eregeti a koromfelhőt. teljesen érthető. Talán ha pl nem egy vicc lenne a műszaki...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #179938 üzenetére
Nem érdekel az üvegházhatás. Nem foglalkozom vele mert nem tudom befolyásolni. Tudom, tudom micsoda ostobaság, meg hülye gondolkodásmód... hát, leszarom. Ez attól még tény. Nem tudom befolyásolni. Te sem tudod. Ha holnaptól nem eszem több húst és gyalog/biciklivel járok mindenhová attól még az ég világon nem változik majd semmi. Ugyanilyen ütemben romlik majd tovább a helyzet. Aki mást állít az álomvilágban él és csak ámítja magát. Majd ha hajózást és a repülést tisztességesen beszabályozzák a föld összes foszílis erőművét bezárják tollvonással betiltják a háztartásokban a vegyes tüzelést, közúti közlekedés erőltetése helyett vasutat tolják előtérbe és még estig sorolhatnám... na majd akkor térjünk vissza az autókra. Nézzük már meg a mai autók, dízel és benzines egyaránt, mennyivel tisztábbak mint a tizenöt évvel ezelőttiek. És csak tizenöt évet írtam nem harmincat. Hiába van sokkal több autó mint tizenöt éve, azok összehasonlíthatatlanul kevesebb szart okádnak ki magukból mint a régiek, holott valójában azok sem igazán régiek mert bőven húsz évnél fiatalabb euro 3-4 autókról beszélünk. És még azokhoz képest is ég és föld egy mai autó. És ezeket akarják kukába dobatni az emberrel. Most értünk el arra szintre ahonnan már nincs tovább. Innentől már csak indokolatlanul és aránytalanul nagy anyagi ráfordítással nyerhető egy minimális emissziós javulás, szóval hagyni kéne a picsába az egészet és az autósok helyett más szereplőket a célkeresztbe venni. Rohadtul böki a csőröm, az az undorító kettős mérce. Amíg az ipar szereplői toronymagasról fosnak bele a környezetvédelembe és ez nekik nagyvonalúan el is van nézve addig a csóró kisember megint erőnek erejével lópisztolyra van húzva, mert csak. Mert vele meg lehet tenni. Mert ő nem tud kiállni magáért mert nincs pénze hatalma befolyása és senki sem áll a háta mögött. Fizessen csak a paraszt milliókkal többet egy dízel egyterűért hát mit képzel magáról, hogy szennyezi itt nekünk a környezetet és különben is! Honnan vette a bátorságot, hogy három jézusom akár négy!! gyereket nemzett a feleségének? Hiszen ezek miatt pusztul majd ki az emberiség. Túlnépesedés, klímakatasztrófa, mindenki meneküljön! Ja, hogy afrikában és a közel-keleten, indiában ezalatt 2-3-4x annyi gyerek születik a porba a nyomorba? Az nem baj? Az senkit nem zavar? Milyen érdekes. De hagyjuk is mert ez a téma baromi messzire vezet és erősen feszegeti a fórum alapelvek szabályait. Röviden összefoglalva: szarok én a globális felmelegedésre. Velem vagy nélkülem de elkerülhetetlenül bekövetkezik így is úgy is ez tény. És ez marhára nem az autókon fog múlni.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #179931 üzenetére
Elég nagy átrendeződés van/lesz a piacon. Pont most néztem a Suabrunál, az Imprezából és az abból készült SUV (XV) már csak 1.6 szívóbenzinnel lesz kapható (korábban volt 2 literes szívó verzió is), a kombiváltozat az 1.6 turbó helyett 2.0 szívóval kapható csak (ami jóval gyengébb). A Forester 2.0i szívóval kapható csak 2.0 turbót kivezették, az Outback csak 2.5 szívóval kapható (pedig EU-n kívül van bele 2.4 turbó).
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
Én ezt a benzines/dízel vs elektromos vitát kissé olyannak érzem, mint amikor az emberek sírnak, mennyire hiányzik nekik a manuális váltó, és mennyire öárdögtől való az automata.
Én a magam részéről leszarom, mi hajtja a kocsit, ha olcsón lesz az elektromos, és 15 perc alatt fel lehet pumpálni 80%-ra, engem pont nem fog érdekelni, hogy átüljek-e egy olyanba.
A törvényhozás dolga meg pont az, hogy ösztökélje a parasztot, mert nyilván senki nem fog magán kívül mással törődni, nemhogy olyasmikre gondolni, mint a környezetvédelem (én se).
Bele kell kényszeríteni átlagjóskát, hogy elengedje a dízel témát, és később a benzinest is, és ezt legjobban a pénztárcáján keresztül lehet megtenni.Az külön poénos, mikor itt is a V8 gasguzzlerek után sírnak, az emberek elenyésző része járkál ilyenekkel, persze szép-szép egy ilyen kocsi, de az itt lévő emberek nagy része sem engedheti meg magának ezeket, még használtan se nagyon, akkor miért is siratunk egy olyan dolgot, ami eddig se volt, ezután se lesz?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz freeknight #179947 üzenetére
"Én a magam részéről leszarom, mi hajtja a kocsit, ha olcsón lesz az elektromos, és 15 perc alatt fel lehet pumpálni 80%-ra, engem pont nem fog érdekelni, hogy átüljek-e egy olyanba."
Ezzel mindenki így van csak reálisan nézve ez még kb. egy évtized. És addig mi lesz? Mert alternatíva az nincs. Most egy kis szar elektromos matchbox áráért nagy kényelmes jól felszerelt új autót kapsz. Erre az egészre nem az a megoldás, hogy ha nem veszik a népek az elektromost (nyilván mert g*ci drága) akkor ha kell nekik ha nem majd jól belekényszerítjük őket és szépen kitiltjuk a belsőégésűt, vagy azt olyan szinten szarrá adóztatjuk, hogy minimum annyiba kerüljön mint az elektromos. Amíg a villanyautót nem tudják gazdaságosan előállítani és haszonnal értékesíteni addig hagyják már élni a csóró közlekedni vágyó kisembert aki esetleg lenne olyan arcátlan és megengedne magának annyi luxust, hogy ne egy kispolák méretű, a babakocsi kerekekein esetlenül bukdácsoló alulmotorizált vacakkal járjon. Mert kb ez a közeljövő realitása.
"miért is siratunk egy olyan dolgot, ami eddig se volt, ezután se lesz?"
Nem azt siratjuk, hogy eddig nem volt hanem azt, hogy ezután ha akarod akkor sem lehet majd. Ugye érzed a különbséget?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz freeknight #179947 üzenetére
Én már évek óta elektromossal járnék ha nem lenne így túlárazva meg lenne normális méretű, engem a 15 perces töltés sem érdekel, ha itthon 8 óra alatt feltudom tölteni már bőven jó napi ingázásra.
-
őstag
anyja pics@jat az olcsón közelekedni vágyónak, ha cserébe szétmérgezi a környezetében a tobbi embert a kiherélt füstölő ócska sz@rjával
ennyi erővel lopni is lehessen ha valaki csóró, nem?
elolvastam az irományodat és borzalmasnak tartom a hozzáállástszerk: nyugodtan lehetne a régi autóknak szépen fokozatosan, de azért dinamiksuan emelni az adóját évről évre és odaadni támogatásnként a normális hibrideknek, elektromosoknak.
plusz amit nem értek hogy az lpg-t miért nem támogatjuk, az is jóval "zöldebb" mint a benzin és a dízel[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest