-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bling95
őstag
válasz Doki16 #180599 üzenetére
Es 165 ezerrel milyen a benyomás a GTE-ről?
A következő 1-2 hónapban élesedik részemről a kérdés Golf GTE terén. Végül ha szeretnék egy kis tartalékot is hagyni a dologban akkor kb. 4 éves 80-120 ezret futott példányok jönnek szóba. Ezenkívül elég sok van 150-160 ezerrel is, amit lélektanilag kicsit soknak érzek.
A DSG olajcsere az tiszta sor, figyelni kell rá.Más: Szerintetek érdemes lehet németeknél/hollandoknál is körülnézni? Nyilván a kínálat sokkal nagyobb.
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #180604 üzenetére
Teljesen rendben van, legalábbis az a példány amit vettünk. Nyilván a motorba/váltóba nem látok bele, de külsőre okés a dolog. Mivel eléggé alacsony a kocsi ezért volt rajta jó pár lökhárító sérülés, gondolom felakadások miatt, de a kereskedő akitől vettük az első-hátó lököst lefényeztette. De azért ekkora futásnál ez nem ritka. És mint minden autópályás kocsinál a szélvédőn ha nagyon keresi az ember akkor lehet látni a pici krátereket, és hűtőre már ráfér egy kis tisztítás. De minden más szempontból, meg pont a pályás használat a legjobb a kocsinak. Megvolt a 60k kilométerenkénti DSG olajcsere, teljesen rendben vált. Ez már a harmadik DSG-s kocsink. A 200-at futottal se volt semmi gond.
Belül konkrétan gyönyörű, még a vezetőülés is. A többi meg teljesen hibátlan. Mivel ez is nagy valószínűség szerint lízinges céges kocsi volt, ezért vannak minimális karcok a csomagtartó műanyag elemein. Semmi nem zörög, nem csörög. Futómű érzésre még B7-nél is jobb. A Q5-höz képest meg pláne Viszont a GOLF GTE azért nem a Passat kategória. Kevésbé felszerelt. Nézegettem jó pár Golfot én is, de sok példány nem ütötte meg az alap extrák iránti igényemet. Jó pár modellnél nekem már kizáró ok volt az, hogy hiányzott belőle az ülésfűtés.
Csak Hollandoknál keress kocsit. Rengeteg hibrid van náluk. És nagyon megbízható lekövethető rendszert raktak össze. Ha van türelmed és szakértelmed kintről autót behozni, akkor mindenképpen megéri. Sokszorosa a kinti kínálat az itthonihoz képest. A németeknél ritka a hibrid, ők nem igazán veszik, mert a nagy távok miatt nem éri meg. Hollandoknál is azért van ennyi, mert nagyon komoly adókedvezményeket kapnak rá és már csak ilyeneket vesznek dízel helyett is hosszú távra.
(#180603) BigBlackDog: Köszönöm szépen. Meglesem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nrvn
csendes tag
Sziasztok
Csalad bővülés miatt esedékes auto csere előtt állunk.
Röviden összefoglalva:
- Bp-i ingázás lenne főként, napi minimum 2*25 km, összességében éves szinten kb 20-25e km (később 2. autó vagy motor lesz szaladgálni)
- 7 személyes kivitel habár a 6. 7. ülés tudom, hogy nagyon ritkán lesz használva
- 3 gyerekülés be kell férjen a 2. sorba!!!
- kb 2-2.2 millió amit rá tudnánk szánni (átírás plusz egyéb költségek ezen felül kalkulálva)Amikkel szemeztem:
- Citroen c4 grand picasso:
Ebből 1.6 Vti (120le) lenne a kiszemelt, évjáratban ezért az árért kb 2010-2012 modellek is vannak
- Ford S-max vagy Galaxy:
Mind két modellt a 2.0 (145le) motorral néztem, de itt évjáratban inkább a korai 2006-2007 körüliek mozognakAmi biztosan kilőve számomra:
Honda, Opel, PeugotKérdés első körben az lenne, hogy vajon az idősebb Ford vagy a fiatalabb Citroen vonalon induljak-e esetleg más típus is akad ami eddig fel sem tűnt igazán!?
Bármilyen épkézláb ötletet, tanácsot szívesen fogadok!
-
veterán
válasz Doki16 #180601 üzenetére
Ugyanúgy, mint a napit (OK gomb hosszú lenyomása); ráállsz a hosszútávúra és akkor nyomod hosszan az OK-t.
A V60 nem tud autópályán elektromos lenni, mert max. 125-t tud tisztán elektromosan, ami még a tatás tempóhoz sem elég; a hibrid mód működik 155-ig (kb. ez a tatás határ).
@Bling: Azt olvasni, hogy a német piacon árult hibridek java része is holland, de a török nepper már visszatekerte az óráját.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180610 üzenetére
Az volt első amit próbáltam De valamit tuti elszúrok. Még arra nem jöttem rá, hogy ne csak Discover-en jelenítse meg hanem a kormány mögötti kijelzőn és akkor gondolom onnan lehet resetelni.
A GTE 140-ig megy elektromosan, de jó dinamikusan, mert ott a váltó és a 115 lovas 330Nm-es villanymotor. Ez a kicsi motor is olyan jót tud rúgni nulláról, hogy el se tudom képzelni milyen lehet egy Model 3 performance.
Eléggé eltér a tatás tempó fogalmunk Én képes vagyok 90-re rakott tempomattal elmenni bárhova. Pályán is nagyon max 130. Főleg ezzel a panelház légellenállású kocsival
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Én párszor végigjártam már ezt a témát.
Nekem az első egyterűm Galaxy vot (VW időből) - óriási, szerettem.
A második, ami most van az már S-Max (igaz, csak 5 személyes), és ezt most majd S-Max váltja (benzines).
Így a Cirtoren-ről nem de az S-max, Galaxy vonalról egyelőre csak jót tudok mondani - kizárólag felhasználói szemmel, nem autó-motor-szakmai szemmel, és az enyém dízel.
Nagyon kényelmes a régebbi fajta maxi. 250km-t simán elmegyek vele, és nem derékba törve szállok ki belőle.
Akkora lábtér van a középső sornál, hogy nem rugdossák össze a gyerekek az első üléseket - ez fontosabb, mint elsőre gondolná az ember.
Nekem nagyon bejött a futóműve is.
Ha jól látom, akkor benzinest fontolgatsz. 9 liter alatt biztos nem fog fogyasztani.
Jó nagy. Igaz, asszony utál parkolni vele, én nem. Ettől még nem lehet mindenhol elférni vele. Horávtországban volt olyan utca, ahol csak behajtott tükrökkel férem el.Esetleg VW Sharan, de ahhoz az 1.4TSI... hát nem is tudom... karcsúnak tűnik - már ha benzinesben gondolkodsz.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180615 üzenetére
Ez lesz a megoldás. Ezt nem tudtam, hogy a OK gomb megnyomására vált a rövid és a hosszú között. Köszi Így már akkor menni fog a nullázás
(#180616) Qru: Hát ez ilyen. Az elektromos hatótáv csak városban használható ki normálisan ezeknél a kocsiknál. Ha kimegyek főútra akkor rohamosan csökken, főleg ha fűtök/hűtök meg világítok is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nrvn
csendes tag
válasz cappa72 #180612 üzenetére
Ami azt illeti a szívem az s max fele húz inkább.
Valamivel kevesebb elektronika, tartósabb motor - a BMW féle vti sajnos tud meglepetést okozni elvileg - és igazán már a megjelenése óta nagyon bejön az autó!A Citroen fele meg inkább az eszem húz. Több extra - hibalehetőség ellenére - talán 1 fokkal jobb fogyasztás és ami igazán gondolkodóba ejt az a kor!
Fordokat 2006-2007 körül tudnék venni míg Citroen akar 2011-2012 körülit is!
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #180619 üzenetére
Pontosan ezért vettem én is meg. Tegnap mentem vele 28 km-t és még mindig kiírt 11 megtehetőt. Pedig ebből 20km országút volt. Nálam is csak hétvégén indul be a benzinmotor.
(#180618) Qru: Na meg neked kell a 4 kerék azért néha
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Kollégámnak c4 van, igaz nem grand.
A műanyag csomagtartóajtó fura volt neki, de miután elengedte ezt a témát, onnantól elégedett vele - bár neki dízel van.Egy c4 teszt a sok közül.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz Doki16 #180611 üzenetére
Véletlenűl nem csak akkor engedi, ha csak gyújtás van rajta és a motor sem jár, nekem olyankor sokkal több menü van mint menet közben
Látom közben meglett[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
Nagyon más kategória amiket írtál
Az Outlander árából lényegében kijött volna egy új Vitara/SX4 is. De amióta használtam Vitarát egy hétig azóta még az újra se váltanék vissza. Túlságosan elrontott engem szerintem a Passat. Azóta se ér fel egyik autóm se a B7-hez.
Pedig a racionális döntés egy új Suzuki lett volna igazság szerint. Vegyél inkább te is V60 D6-ot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #180625 üzenetére
V60 phev mellett szól, hogy zöldrendszámos, awd és városon kívül is keveset eszik + a sor5 motor atombiztos és van benne tarcsi. Ellene szól, hogy nem tudom hol tölteni (jelenleg), nem fér be a garázsba (jelenleg) és egyáltalán nem olcsó a fenntartása.
A Suzuki: olcsón fenntartható, szintén atombiztos konstrukció. Plusz elfér a garázsban és nem kell/lehet tölteni.De egyelőre nincs napirenden az autócsere, inkább csak útkeresés van...
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #180627 üzenetére
Igen, meg az eBoxer is számításba jöhet még. Ugyan még csak gyerekcipőben jár a dolog de a következő generáció már a Toyota rendszerre épít majd jelen állás szerint.
De financiális okból a Vitara / használt V60 valószínűbb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dorian
félisten
Szerintetek 3 millióért 6-7 éves Toyota Avensis 2.0 D4D jó választás?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #180629 üzenetére
Itthon még nem találkoztam GTE specialistával. Nem olyan nagy a felvevő piaca mint az Outlander és V60 PHEV-nek. Auto van Beuwenn, Czupor Balázs nevét szokták emlegetni. De nem akarok én itt a fórumban senkinek sem reklámot csinálni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kickass
őstag
V60 PHEV ellenerv (ez az en dilemmam is, pedig a mi felhasznalusnk melle tokeletes lenne, hetkoznap Bp-i dugozas, hetvegeken hosszabb palyazas), lehet felkerul a sz*poagra aka Jedlik Anyos terv 2.0 es ugrik a zold rendszam es ami talan ennel is fajobb, hogy nem tudjuk milyen kornyezetvedelmi besorolast kaphat ha tenyleg kivonjak a zold rendszam alol (siman el tudom kepzelni, hogy a dizelmotorja alapjan soroljak be).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #180632 üzenetére
Igen, plusz kérdés, hogy a főpolgi mennyire veszi komolyan azt az ígéretét, hogy száműzi a dízeles autókat a (bel)városból...
Pedig a jelenlegi 2 autós felállást kitudnám váltani (kis benzines a városba, nagyobb benzines városon kívülre) simán egy V60 phev-el... És biztos, hogy kevesebb CO-t pöffentenék ki ezzel a V60-al, mint amennyit most kipöffentek a két Euro4-es benzines autóval.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Kickass #180632 üzenetére
Azt gondolom, hogy meglévő környezetvédelmi besorolást nem változtatnak meg / sőt feltételezem, hogy adott autó környezetvédelmi besorolását sem egy itthoni szakember dönti el, hanem a gyártó által kiadott, EU-s követelményeknek megfelelő COC-n (Certificate of conformity) alapul.
A V60 PHEV környezetvédelmi besorolása 5N, ami "erősebb" a Prius Plugin 5P-jénél és
megegyezik a BMW i3 REX besorolásával (ami tényleg vicces, de ez van).Szerk: Nem próbáltam még Golf / Passat GTE-t; Doki leírása és korábbi élményeim* alapján, ma inkább azt vennék.
*Szűk 6 év alatt volt 4 Golfom, másra vágytam, ezért sem vettem Golf GTE-t. De ha jövőre eladnám a Volvót, akkor simán beleülnék újra egy Golfba, konkrétan GTE-be.[ Szerkesztve ]
-
Ha egy ételfutárszolgálat házhozszállításhoz vennétek autót, havi 10ekm-re, de ebben lenne bőven helyben járat (150-180cím naponta )
És lenne benne azért autópálya is (napi 150km)
Mit venétek 4M Ft-ig.
Újat, vagy használtat, kicsi benzinest, vagy dieselt pro kontra érdekelne a dolog. (Ismerősnek kell a tanács)
Ugye itt fontos, hogy 1-2havonta olajcsere és egyéb kopó alkatrészek is fogynak rendesen értékvesztés a sok km miatt...és az mind önköltséges
Felmerült a hyundai i10,i20 mert nincsen km megkötés a garanciában, de ha 2 havonta 50eFt elkölt szervízre Az 1,25 nem finomkodba 6,3-at evett nekem vegyesben.
5 év alatt 500ekm bele menne, új autó értékét rendesen leredukálná, de a fogyasztástól függ mennyit keres, mert a kapott pénz fix.
Még suzuki swift jött szóba 1,2, mert az még olcsóbb és jobban is fogyaszt. A dieselek nem tudom mennyit hoznának ilyen felhasználásnál a + költségek mellett[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Az egyik mindig szerelőnél?:D
Qru: a tipo 7,5-9 literes fogyijával? Mondjuk, ha pályán 110 még akkor is 7felett van az átlag egy napra
sagesz93 az benne van a kalapban, de a jobb 1-et is tele kell akkor rakni
Amúgy ahogy láttam sokan előre pakolnak jobb 1-hez 10-15címet, ne kelljen mindig hátra menni, azért 150-180 cím nem kevés egy napra[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz sagesz93 #180646 üzenetére
Az is szóba került.
Igazából az egyik fő kérdés, hogy használt, vagy új
Az a baj, hogy ennyi menésnél 5 év alatt leírja az autót, de ha meg nem megbízható nem tudja végezni a munkát.
Itt a futár aki ezt csinálja egy clio-val nyomja, szerintem 3 gennel ez előtti, de nem semmi hangok jönnek belőle.
Meg egy corsa-t szoktam látni, meg egy kis dobozost, dacia dokkert, mondjuk utóbbiból rengeteg kiszállító autó van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- Ford topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Opel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen