-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Integrale #180349 üzenetére
A DPF kényes nagyon a városozásra az 1.6D-ben.
Vicces, mert én meg C4
PicassotSpacetourert kapok most majd az új munkahelyen 1.6 vagy 1.5 dízellel, napi 8-8 kilométer oda-visszára. Jó, azért hétvégente szeretünk kimozdulni Budapestről, akkor majd kikormolom. Éles váltás lesz ez a "buborék" a bunkerszerű C30 után."Less but better" - Dieter Rams
-
Integrale
veterán
válasz Integrale #180349 üzenetére
Nem vagyunk napi kapcsolatban, majd két hét múlva találkozunk. Hollandiából van az autó, most volt vezérlés és egyéb apróságok cseréje, jövőhéten megy a szokásos klímával kapcsolatos dolgok rendbetételére. 5,5 méter volt az autó + a sarc.
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #180352 üzenetére
Gondolom ezt nekem címezted nem magadnak
Akkor jól gondoltam. Én már abban az ársávban nem is nézelődtem. Mindegyik V60 D6 gyakorlatilag vezérléscsere előtt áll és az elég nagy összeg még pluszba kötelező olajcserén és a klímás dolgokon túl. Nagyon durván megy fel az áruk.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
válasz Doki16 #180353 üzenetére
160 volt a vezérlés+olaj+folyadékok+szűrők cseréje Debrecenben úgy, hogy vitte az alkatrészt. Szerintem az egyáltalán nem vészes.
Most előbb nyaraló felújítása lesz a projekt, aztán talán jöhet egy ilyen Volvo. Az a bajom, hogy a hibridet/villanyt nem használom ki, autóval nem megyek be a városba, mert a dugóban állás számomra felér 10 kávéval, ebből az összegből pedig inkább az irracionális irányból jönnek képbe autók, (Phaeton, Giulia, Thesis) és háttérbe szorul a racionalitás."Bad reklám is reklám too"
-
-
Laraxior
titán
válasz MunezXBK #180356 üzenetére
Nem volt egy hosszú románc...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
w333
félisten
-
akooos
veterán
-
-
veterán
válasz Integrale #180354 üzenetére
A 160 az teljesen OK; egy INA vezérlés szett vízpumpával megáll 50 alatt (én kb. ennyit fizettem); szűrők, olaj annyi, mint egy VW-hez, a munkadíj szintén 50 volt. Ami húzós, tétel, az a generátor hosszbordás szíj szettje, ebből legjobb tudásom szerint csak gyári létezik, 91-2 ezer froncsiba fájt.
@ Munez : Cumi. :/ A 245 ló DSG-s.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #180344 üzenetére
Gondolod jó lehet ez?
-
soldi3r
veterán
Tudja valaki az Opel mekkora kedvezményt ad az Insigniara?
E30 (oo=[][]=oo)
-
richies
senior tag
Sziasztok,
Családi autót szeretnék maximum 2,5 millió forintig.
Kombi vagy sedan jöhet szóba.
Lehetőleg 10 évesnél fiatalabb És 150000 km nél kevesebbel.
Napi 50km-t ingázok.
Eddig Hyundai i30 és Kia ceed a befutó
2010-2011 évjárat. 1.4-1.6 benzinesEsetleg 1,6 os megane kombi vagy Insignia?
Köszi
Rozsomak of Power
-
nagyúr
Jelenlegi finalistak az autokeresesemben:
- Skoda Superb kombi L&K TSI
- BMW 520xd kombi
- Volvo V60Mind kb. ugyanaz az arkategoria. Lehet savazni
while (!sleep) sheep++;
-
Doki16
addikt
Superb helyett, hogy hogy nem Passat inkább? Abból egy Highline már nagyon komolyan felszerelt.
Igazság szerint mivel új autónak veszed mindegy melyiket választod, csak az egyéni ízlés dönt.
Nekem személy szerint az új V60 nagyon bejön, én arra teszem a voksomatA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoo8800
veterán
A Superb kéne, vagy még inkább a FL utáni Passat. A 2.0 TSI-vel, DSG-vel.
A BMW-ben nem ültem még.
Amikor először megláttam az új V60-at, eldöntöttem: nekem KELL egy ilyen. Aztán elmentem beleülni, és ez az érzés elmúlt. Vagy elillant, nem is tudom, melyik a jobb szó. Nem volt rossz, csak elmúlt a "kell" érzés.rip and tear, until it is done
-
t256
őstag
Sziasztok!
Most kezdtem el vezetni. A család Ford Mondeoját kaptam meg munkába járásra.
Problémám vele többek között az automata váltó. Ez egy 2005-ös évjáratú 2,0-ás automata váltós példány. Fáj a városi 15L fogyasztás.
A kasztni nekem nagyon széles.
Ha hazafelé a Béla király út, Zugligeti úton megyek, akkor néhány szűkebb kanyarban csak centik hiányoznak, hogy ütközzek a szemközti sávban jövővel.
Sokan átlógnak az én sávomba. Az autóm pedig széles.
Megszokás kérdése vagy érdemes lenne beruházni egy kisebb autóba, amin tudok tanulni. 500 000 Forintig mennék el.
Csak városban közlekedem.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
-
-
Doki16
addikt
Jah így már érthető a dolog. Durva, hogy a Superb-ben van ennyire erős motor
Igazság szerint bármelyiket választod biztosan jól fogsz járni velük. Én ha tehetném már csak kinézetre és a felszereltségekre alapoznék a választás alapján.
Bár valószínűleg a Skoda felé fogsz húzni, már csak erősebb motor miatt is, ha már így megemlítetted Na meg egy mai Superb-et is nagyon komolyan fel lehet szerelni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
t256
őstag
válasz tboldi #180386 üzenetére
Igen, első kérdésem nekem is az autó állapota lett volna.
Egyáltalán nem fázom a Suzukitól, vidáman bejárnék vele dolgozni.
Csak attól félek, hogy a többszörösét fogom rá költeni.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
-
tboldi
nagyúr
Én sem vagyok a Suzukik ellen egyáltalán, sőt, már 15 éve boldogít minket egy WagonR+, de azért azt be kell látni, hogy az ős-Swiftek többsége már a roncstelepre való. Sajnos az alapvetően megbízható mivolta miatt sokan nem is törődnek vele, csak induljon be és guruljon. Így esik áldozatul a karosszéria is, mert ugye a rozsdától még nem lesz egyből járóképtelen, csak amíg ki nem szakad a hátsó futómű, de ahhoz meg évek kellenek.
És úgy rémlik, ezt nem is lehet javítani, ha egyszer kiszakadt, akkor konyec filma.Ezért inkább olyan autót keresnék márkától, típustól függetlenül, ami nem rohad a kritikusabb pontokon, mert a motort könnyebb javítani, mintsem azon tűnődni, hogy a lemezfoltot nincs mihez hozzáhegeszteni.
Alapvetően egyik hasonló kaliberű kisautóhoz sem drágák a cuccok, az meg, hogy mennyiszer kell sok kicsit rákölteni, az az adott példány állapotától függ.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
Üdv!
Párom hugának jelenleg egy 1999-es 1.6 benzines szedan Avensise van klíma nélkül. Már rengeteg mindent kellett rajta cserélni. El fogja adni és másik autót venne :
- benzines
- 5 ajtós vagy kombi
- klíma
- megbízható
- 700.000 Ft (+átirás, szerviz)Ennyiért rengeteg francia van, Mondeo stb
Mit érdemes keresni és milyen motorral?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #180399 üzenetére
A facelifttel hatul tarcsafekes lett, klasszisokkal jobb lett a vilagitasa, digitklima kerult bele. Amugy meg egy jo kis igaslo auto a regi es az ujabb is.
meg szerintem a korroziovedelme is sokkal jobb a faceliftesnek, abbol alig lattam rohadosat, mig a regibol mar siman volt 5 eve is, amit mar megevett a rozsda.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elektromos autók - motorok
- Társasjáték topic
- Hálózati / IP kamera
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SkyShowtime
- Energiaital topic
- Rise of the Ronin (PS5)
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen