-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz F-ECT$ #181147 üzenetére
Brutál jó szerintem, CUKC van a Passat GTE-ben. Lemerülten is elég jól tud lépni
1395cm3 mellé 156 lóerő. Hybridben azt a nagy nehéz kasztnit is elmozgatja 6 körül. Ha nagyon spórolok megvan az 5 is. A nagy átlag amióta megvettük 2,7, de ugye a villanyt nullának veszi.
Most ez a motor valószínűleg nagyon jó tud lenni egy könnyebb autóban. Az már más kérdés, hogy mennyire lesznek ezek tartósak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
Hat akkor golf kell. Mondjuk en nem vennek varosba kezivaltosat, az 1.4-1.5tsi-hez viszont szarazkuplungos dsg van, olyat meg nem akarok a nevemre venni. Ezert mondtam az aurist, mert az varosban nagyon kenyelmes, palyan meg hasznalhato kompromisszum. C-hr-rel voltunk 4-en, par napnyi csomaggal es tok elheto volt palyan is. Engem igazabol ez a tura meggyozott, kellemes csalodas volt nagyon. Auris ugye ugyanaz a technika, 4-5M kozott lehet ertelmeset venni felszereltsegi igeny fuggvenyeben, igaz 100e+ km futassal, de ezek birjak, en nem felnek tole.
-
Tin
veterán
válasz Kickass #181151 üzenetére
Rövid varosi üzem mindent kinyir, de azert 1-2 hetente egyszer nyilvan lenne 50 km-es tavon / palyan is hasznalva, es 2 havonta meg 1000 km-es palyazassal is. Szoval azert nem teljesen kinyirodasrol beszelunk.
Mas kerdes: 1.5 TSI motor is ugyanolyan jo mint az 1.4 TSI? Latom hogy erosebb, viszont az ujabbakat mar ezzel szereltek, es ugye most meg itt a Golf VIII, es dompingszeruen szorjak ki a VII-es Golfokat.
-
Tin
veterán
válasz rbalint88 #181153 üzenetére
Varosba, rovidebb tavokra az elektromos, illetve az ertelmes hatotavra feltoltheto plugin hibrid a legjobb, amit gyakorlatilag elektromos uzemben tudsz hasznalni. Utana kovetkezik csak a sima hibrid, majd aztan a benzines, es vegul a dizel.
Amugy megneztem, de a serulesmentes, keveset futott peldanyok azert nem az 5-6 millio forintos arkategoriaban vannak. Ott inkabb a mar torott, vagy 100e km feletti, 5+ eves peldanyok tanyaznak.
-
SaNyEe
aktív tag
-
Doki16
addikt
válasz SaNyEe #181160 üzenetére
Nézz körül az Auris hibrid csoportban és meglátod, hogy rengeteget mennek vele kint. Ritka a 100k alatt futott példány. Én most egy konkrét típusról beszélek. Persze nyilván van alacsony futású is, de ritka és drágább.
A saját kocsimban is 2 és fél évesen már 166k km volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ja, tolni csak melegen (ez alatt nem is a viz, hanem az olaj a fontosabb). Megneztem az enyemen, 3 literes dizel. Ennyi km után ennyi fokos az olaj, innen meg kellett 3km a 85-hoz (uzemi). A palya felhajto 500m, 110-120 kozott 12km, majd 5km 85-tel es itt az eredmeny. Kulso homerseklet 10 fok.
Egy szivobenzin nem igenyel ekkora torodest, kb 10-12km alatt uzemmeleg az olaj. Nincs dpf, jobban birjak a hideguzemet is. Ha egy 20e km-es tsi-t veszel 2 ev alatt nem szamithatsz ebbol adodo problemara.
[ Szerkesztve ]
-
válasz aero. #181162 üzenetére
nekem mindössze 3 liter olaj van benne, kb2-3 km mire a víz 90 fokos és kb 5-6 km mire azt jelzi, hogy üzem meleg az olaj, de nem számokat ír ki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zoo8800
veterán
Azt a 100k-t másra is el lehetne költeni
Naná, benzinre. Egy korszerűtlenebb, vagy rosszabb moci pl. +1L fogyasztással +400k HUF-ot vesz ki a zsebedből 100k km alatt, és a TSI bizony nem zabál. Ha utánaszámolsz, úgy nagy általánosságban véve anyagilag megéri TSI-vel járni.
rip and tear, until it is done
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz zoo8800 #181164 üzenetére
Persze . De ha hirtelen ki kell fizetned 100k forintot , akkor nem hinném , hogy boldogan fizeted ki , azzal a jelszóval , hogy eddig keveset fogyasztott .
Az én autóm is keveset fogyaszt , de én sem boldogan fogom majd kifizetni , amit ilyen esetben ki kell majd . Persze ha lesz kokszosodás . Mert azt a százezret másra is el lehet költeniEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #181166 üzenetére
Dehát egy Toyota sosem romlik el Mondjuk ezt az én Aurisomnak biztos elfelejtették belesuttogni a fülébe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz zoo8800 #181164 üzenetére
én már egyszer kiszámoltam, semmilyen autót nem éri meg tartani
ha új nagy az értékvesztés, használt bármikor lehet valami hiba,
diesel kettős tömegű, turbó, dpf,
kis turbós, turbó, koksz, egr kicsi köbcenti, nem megy el annyit...
kell venni egy szopó benzint gázt bele, aztán olcsóért menni
sky11: jut eszembe, haverom vett egy 1,2 t új corolát, 5 ajtóst, 7M volt, tudom, hogy ez a legkisebb a három modell közül, de egyáltalán nem tűnik kicsinek, nekem nagyon tetszik kívül belül, de 7M nem tudom mikor lenne új autóra, mostanában biztos nem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
sasa134
addikt
Miért lenne eladhatatlan az az autó aminek nincs utódja?
Úgy látom konkrét elképzelésed van mit szeretnél és várod hogy valaki azt megerősítse, akkor azt kell venni. (amúgy én hasonló helyeztben voltam és szintén Németo - végül egy Rav4 lett belőle, 2l benzin, kéziváltó, AWD, 1 tulaj, 27k km, 2015/08, nagyon bevált)Avanti Roma
-
Tin
veterán
válasz sasa134 #181172 üzenetére
Kepzelj el egy autot, amit evek ota nem gyartanak, es 20 evvel ezelotti technologiaju motorja van, hogyan adod el a durvan koverre felfujt hasznaltpiacon par ev mulva. Mert most, a kovetkezo evekben elindulnak majd lefele az autoarak a gazdasagi lassulas miatt, sokan pedig nem fogjak fenntartani a masodik-harmadik autot inkabb, hanem az is megy a hasznaltpiacra, az ujautos eladascsokkenes pedig minel nagyobb kedvezmenyeket hoz az ujak piacan, ami tovabb nyomja lefele a hasznaltauto arakat. Es persze jon a hibrid-elektromos vilag, amik korul egyre nagyobb a hype, es mivel a nemet autogyartok most fognak igazan belepni erre a piacra, ontani fogjak ezeket a tipusu autokat.
Es ezen a hasznaltpiacon akarsz par ev mulva eladni egy kobaltat, amit evek ota nem gyartanak. Felre ne erts, 2 Hondam is volt mar (imadtam oket), a legutobbi Toyota (szinten), de ha racionalisan gondolkozom, pont nem ezek fogjak jol tartani az arukat a jovoben. -
dj79
senior tag
válasz pècsimunkás #181166 üzenetére
152e km-nél voltam diózáson először a tsi-vel, injektorok rendberakásával együtt volt 115000.
Elég gyakran kihasználom " a könnyebb besorolási képességeket", így is 1,5-1,6 literrel eszik kevesebbet az autó, mint a korábbi, gyengébb (alulmotorizált) szívó benzines, azaz egy tisztítás ára nagyságrendileg 20000km üzemanyag-megtakarítása. Szerintem ez teljesen vállalható.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Doki16 #181167 üzenetére
Erre nem is gondoltam !
(#181168) kisza25 amikor vettem az enyémet , többen megszóltak , miért veszek ennyiért / új autót . 2,5 éve átszámítva 5,5 m volt , de névre írva , + garnitúra téli gumival acélfelnin . 17500 euró volt akciós áron . Akkor is topp ajánlat volt , azóta - pedig nem sok idő ment el , még drágábbak lettek az autók . Te is nagyon jó áron vetted az autód , kíváncsi leszek a FIAT meddig tartja gyártásban a szívó motort . A turbós , meg a FIAT- ból is drága . Még kb 8 évre tervezek az autómmal, aztán majd hátha lesz megint valami jó akció , és akkor lecserélem . Szeretnèk még egy erősebb 1,4 -2,0 körüli turbó benzinest , aztán öregségemre majd jöhet egy E autó ! De az még odébb van , addig boldogan használom a mostani autómat .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Tin
veterán
válasz Dorian #181176 üzenetére
Sem a Honda, sem a Toyota nem gyart mar kozepkategorias kombit. Az Accord evekkel ezelott, az Avensis pedig tavaly szunt meg. Nincs uj modell belole... Civicbol sincs mar kombi (Tourer), es mivel egyre jobban kopnak ki a hasznaltpiacrol, egyre kevesbe keresettek. Raadasul a hajtaslancuk mar akkor elavult volt, amikor kijottek vele.
-
-
Én egy valamin csodálkozok. Lassulnak az eladások, válságban az autóipar az árak pedig meredeken mennek felfelé. Amit tavaly 5 milláért meg lehetett venni az inkább már 6-7. A kifutó szériás turbo nélküli benzines kocsikért ölre mennek a vásárlók. Az új, bonyolult turbós, hibrid, elektromos autók pedig egyre drágábbak. A használt-piaci árak is inkább felfelé mennek.
Itt tényleg előbb utóbb árcsökkenésnek kell jönnie, mert nem lesz ember aki új autót vesz. Persze nyugaton jobb a helyzet, de nálunk 5 millió alatt már nem sok használható alternatíva maradt 5 milla meg qrva sok pénz...
-
Tin
veterán
válasz tboldi #181180 üzenetére
Tudod mirol beszelek. A VTEC a 90-es evekben nagy kiralysag volt, es persze az 1.5-os Honda motorok siman annyit fogyasztottak a kis konnyu kasztniban, mint a 15 evvel kesobbi 1.2-es Suzuki motorok, de ma mar senki nem hasznal szivomotort. Ergo, eljart felette az ido, meg akkor is, ha sokkal egyszerubb es megbizhatobb konstrukcio volt. Most a dizel a celpont, de ugyanugy el fog jarni az ido a hibrid felett is idovel.
A Toyota 20 even at tolta kifele a tokeletesitett 1.8-as benzinmotorjat kb minden kasztniban. Ahogy a Honda is, meg a 2.0-s benzinmotort. Soha nem fogyasztottak jol, de leszamitva par kevesbe sikerult szeriat, kinyirhatatlanok voltak.
De ma egy "varrogepturbo" siman letapossa oket sebessegben-fogyasztasban, es mar ez is hany, 15 eves technologia, ami kiforrott? Lassan pedig mar ez is "kimegy" a divatbol.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz BaLee #181181 üzenetére
Szerintem nem jobb a helyzet, gyakorlatilag 10 autobol itt 7 nem öregebb 5 evesnel. Akarki akart mar uj autot, az utobbi evekben tobbszor is vett. Kolleganom fel oraja meselte, hogy vett egy Seatot szombaton, ujat, mert olyanja volt. Elkepeszto, beirom a keresobe a VW Golfot, es egymillio darab van belole. Szerinted azok hol fognak kikotni?
-
tboldi
nagyúr
Arra próbáltam rávilágítani, hogy pont ezért nem lesz eladhatatlan egyik sem, legalábbis itt Magyarországon biztosan nem. Éppen ezeket keresik sokan, hiába elavult.
Példa: a páréves, X tízezer km-t futott, 1.6 szívó Suzuki Vitarákat drágábban adják, mint amennyibe újonnan kerültek. Most már csak turbósat gyártanak, szóval aki mindenképp szívót akar, mert fél a csigától, kénytelen a használt piacon nézelődni. A hirdetők ezt a keresletet kihasználják, méghozzá sikeresen.
Amúgy a '90-es évekbeli és a mostani VTEC rendszer sok dologban különbözik, nem feltétlenül venném egy kalap alá őket.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
-
batai15
félisten
Egyébként miért van az hogy pl egy hybrid autó sem húzhat futót ?
-
Tin
veterán
válasz Dorian #181185 üzenetére
Ertem, en is azt keresek, de mar se a Honda, se a Toyota kinalataban nincs, mert a SUV a meno, es azt a szegmenst leszarjak, akinek a kombi kellene. Viszont nem akarok megint idosebb autot venni, es azt javitgatni. Inkabb vennek kozel ujat, es adnam el, tobbe kerul birtokolni, nagyobb az ertekvesztese, de a hasznalati komfortja magasabb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #181186 üzenetére
V60 D6 1.8 tonna elég?
Szerintem közrejátszhat a hajtáslánc különböző gyengeségein felül (akár hűtésre is gondolok itt) a kasztni is a vonóhorog szempontjából, sokszor az akku miatt esetleg gyengébb lehet, vagy nem tudnának megfelelő rögzítési pontot találni, esetleg egyszerűen nem akarnak azon a részen terhelési kockázatot vállalni olcsóbb gyárthatóság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #181184 üzenetére
Mi eléggé befürödtünk az 1.8 TSI-vel de ezt kb 100x meséltem már neked is. Nem véletlen, hogy szívóbenzinest vettem végül. Olcsóbb fenntartani, egyszerűsége miatt megbízhatóbb és A-ból B-be elég elutózni ez is. Az átlagnak ez többet ér mint egy kis extra tartalék, amit amúgy sem használna ki. Persze ha nincs/nem lesz más nyilván kénytelen lesz kisturbóst venni meg dízel helyett hibridet de amíg van... Látod a Vitarás példán, van rá igény különben a kutya sem venné meg.
Ettől függetlenül: vezettem 1.6i SX4-et, kelletlen, nem megy de legalább keveset sem eszik. Cserébe biztos nem kell turbót cserélni rajta és borítékolható, hogy többet megy el megbontás nélkül mint egy turbós verzió. Márpedig az átlagembernek csak ez számít.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #181195 üzenetére
Templomba járósnak főleg, a sok hidegüzem kinyírja a turbót.
Olyan ez mint, hogy a 10W40 olaj használat, az is elég lassan kopik ki a köztudatból...
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- DIGI kábel TV
- Politika
- Opel topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- PayPal
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen