-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #129782 üzenetére
Így van.
De ha belegondolsz, minek hozza be a nepper a kinti autót?
Nem önkéntes munkaba csinálja
Tehát keresni fog rajta, több okból is.
99%, hogy megtekeri, tehát a valos piaci ár felett fogja adni.
Jó eséllyel sérült is volt, mert azok mennek kint ár alatt, itthon meg megcsinálják sufniban. (Ennek B változata, akik itthoni sérült autót vásárolnak fel, és takolnak ossze - egyik ismerősöm is ilyen helyen dolgozik)
Ezek tetszőleges kombinációja már éppen elég ahhoz, hogy mestersegesen elteritsek a piacot, ezekkel a behozott romokkal.
Na ekozul szurd ki, hogy mit akarsz.
Most már csak az újonnan mo-on forgalomba helyezett erre szűrök, aztán ha valaki nem állítja be az adatlapon, akkor pont kiesik, de igy legalább a szemét nagy részét kiszurom.Runner: lehet az elsőt is meglesem, de ezek után gondolhatod, hogy nem jó szajizzel....
Szerintem 50-50, hogy valamelyik nepper is benne volt a buliban. (Mielőtt megvettem, 2 kereskedőn ment át) - gondolj bele, nincs is egyszerűbb, mint másol egy kulcsot, majd akkor viszi el, amikor akarja.
8 évig egy tulaj, majd gyors két kereskedőn atmegy...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #129868 üzenetére
Kihagyom most, bár második hobbi autónak bevallalnam, de jelenleg egy autó lesz egyelőre.
Így egy autónak kell praktikusnak, de adott esetben autozhatonak lenni.
Így marad a civic.
1.8 VTEC végig egalban van a SSS-al, ami nekem bőven elég volt.(A last gear adatok itt nem mérvadóak, mert 5. Sebessegfokozatot hasonlítja a 6-hoz - de 5-be ugye ugyanúgy mennek pont)
Pont annyival jobb, hogy tudok tolni egy 6-at, ha utazni akarok, nem huligankodni, na meg sokkal praktikusabb.
Ami zavar, az a spät a gázpedál lenyomásánál, amit a suzukinal parádésan eltüntettek, de egy chip itt is segít rajta. (Nem erősebb kell, csak élénkebb gázpedál reakció)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #129870 üzenetére
Az túlzás...
A szűrt 2007 utáni 1.8 benzinesek 135 db korul mozognak.
Ebből ugye harmada rögtön kiesnek, mert 3M-t nem adok 6-7-8 éves autoert, de ezt már kifejtettem.
Ha még beikszelem a mo-on újonnan üzembehelyezettet is, akkor marad 30-40 db.
És még nem szűrtem állapotra, km-re, stb.
De rajta vagyok a projekten -
veterán
válasz Qtya123 #129868 üzenetére
Szép gép.
@LógaGéza:
-Hondához nem sokat lövök, itt dícsérik.
-Mondeo Mk4-em volt céges kombi: jó nagy, szuper futómű. A belseje sprőd, ajtó olyan hanggal záródik, mint a Wartburgban.
-Audi: magamnak ezt venném, egy időben nézegettem is, rengeteg az import flottaautó (kopasz felszereltség). Multitronicot NE!(Vedd figyelembe, hogy nem titkoltan a náczivágeneket kedvelem. )
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #130522 üzenetére
Ennyi.
Vagy amikor 2 hónapig csak elhajtanak a hivatalból, meg a rendőrségről, hogy hiába lopták el az autód, attól még jó az a neveden, fizetve a biztosítást, meg minden fix költséget.
Ott nem sürögnek ilyen gyorsan...
De nem baj, Magyarország jobban teljesít...[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz Qtya123 #131149 üzenetére
"Ki fogja majd elhinni eladáskor, hogy nem rommá volt törve az eleje."
1-2 hozzáértőt leszámítva kb senki.
"az intervallumokat meg nem füzetbe írom, hanem excelben, amit mindig felülírtam/felülírok, mikor van a következő km vagy dátum."
Nem volt hely a köv sorban hogy mindig a régit törölted ki?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
yodamastah
őstag
válasz Qtya123 #131149 üzenetére
"Ja és az autó lökhárítója, motorházteteje és két első sárvédője kompletten fényezve van, mert sok kavicsfelverődés volt rajtuk. Ki fogja majd elhinni eladáskor, hogy nem rommá volt törve az eleje.
Ezek alapján az én autóm egy igénytelen, kettőből összerakott fos."Miután megvettem a Ceed-et, körbefényeztettem/javíttattam a fél autót. Volt 2 rondább parkolóban szerzett sérülés, meg körbe húzogatva a festék. Minimális lemez/fényezés sérülés mind. Plusz az autón teljes gyári spoiler szet van, amiből kettőn a fényezés nem volt az igazi, az egyik mattult, a másik elkezdett lejönni (ezeket utólag szokták az autóhoz fényezni, legalábbis ez esetben így volt). Ha jól emlékszem 7 elemet fényeztettem le. Na most ha el akarom adni azt fogják hinni hogy ez rommá volt törve az egész autó. Hogy ez ne törtéjen így, javítás előtt és után szépen körbefozótam az autót, és eltettem a javításról kapott papírokat.
Persze leht így se fog hinni nekem senki ,de lesz*rom nem akartam ott hagyni egy kiváló vételt, mert tele volt parkolási sérülésekkel
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Qtya123 #131149 üzenetére
Ha elraktad volna a fotokat az eredeti allapotrol akkor nem kellene magyarazkodni hogy miert van ujrafujva.
Pont az ilyenekrol volt szo feljebb.Amikor eladtam a mazdamat kerdeztek hogy miert lett ujrafujva a hatso kerekjarati iv. Megmutattam a fotokat az eredeti (rozsdas) allapotrol es nem volt semmi akadekoskodas utana, el is vittek az autot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Qtya123 #131803 üzenetére
Bazzeg ez a cikk is csak azt tudatosítja bennem, hogy inkább biciklit vegyek, azt is netről, hozzák ki dobozban, én csomagolom ki, tuti hogy új. A magyar használtautópiac olyan, mint egy aknamező, amit rendesen teleszórtak áldással. Tegnap számoltam, egy új 3-as bimmer tökmind1 milyen motorral kellően felextrázva 15 misi újonnan, még esetleg 1-et le lehet nyafogni, de akkor is, ez egy közepes állapotú panellakás ára budapesten. Brrr
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kenguru99
aktív tag
válasz Qtya123 #131803 üzenetére
"A legszebb az egészben az ilyen 1.2 milliós árban, ha levonod a "magyarosítás" költségeit+a behozatal költségét+a hasznot, akkor kijön, hogy nagyon maximum ilyen 800-900ezer környékén kellett megvennie, hogy egyáltalán maradjon neki rajta némi haszon.
Megnéztem mobile.de/olasz és belga oldalakon az árat, nem voltak hirdetve ilyen olcsón sehol sem. Kb 1.2-től indultak."Ne aggódj van rajta hasznuk mivel elcsalják az áfát.
-
8th
addikt
válasz Qtya123 #139318 üzenetére
Modernebb dízelek közül megbízhatóságban a VAG 1.9 SDI szívódízel motorja verhetetlen. Rakás autóba szerelték a kétezres évek elején (fabia, octavia, ibiza, polo, golf stb...) én azok között néznék szét első körben ha már dízel kell. TDI sem rossz ha volt gazdája és előzőleg nem tuningolták szarrá.
-
dj79
senior tag
válasz Qtya123 #179793 üzenetére
Szia!
Nem tudom, hogy mennyi idősek a szüleid, de idővel talán könnyebb lenne egy magasabb építésű autót használniuk.
Mondjuk én személy szerint nem vennék 2,5 millióért 5-6 éves használtat, 3,2m környékén lehet új swift gl-t megfogni, picit felette ignist, nyilván nem full extra felszereltséggel.[ Szerkesztve ]
-
válasz Qtya123 #179793 üzenetére
Ha tényleg sokáig meg szeretnék tartani,
Akkor szalonból egy dacia sandero ambianc+klíma, 2,7M, (2,85M az arctic)nem tudom ebből lehet-e még faragni, de azért megnézném a helyükben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Qtya123 #179814 üzenetére
Meg az IS azért népszerűbb. Itt Angliában 89db 430 Sport és 131db 300 Sport van forgalomban, szóval ha törik a sport lökhárító, nagyjából soha nem lesz másik. Magyarországon jó eséllyel még kevesebb van egyébként is.
A motorok amúgy világból kimenősek, de hűtőt is németországból kellett vegyek, még Angliában sincs raktáron. Szintúgy, ha gyári kipufogót akarsz magad venni, mert nem tudsz. A kipufogósok tudnak szerencsére.
-
-
-
sagesz93
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #183826 üzenetére
Új Swift, főleg ha 10 évre lesz.
Rövid távra nem optimális a dízel, be se melegszik és emiatt télen a rendes fűtés hiánya sem kellemes. Kettős tömegű van benne, illetve nagynyomású rendszer, részecske szűrő (DPF) és a turbó is extra költségforrás lesz előbb-utóbb.
A várhatóan fokozódó dízeles boszorkányüldözés miatt pláne nem vennék 10 évre dízelt városba...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
válasz Qtya123 #183852 üzenetére
Valahol vicces, hogy ez pörgeti fel az autóeladásokat, hogy az EU szabályozások miatt mindig jönnek az új, drágább technológiák és a régi készletet meg viszik az emberek, mintha nem lenne holnap.
Jó ez persze valahol érthető, de kíváncsi vagyok mennyire fog beesni egyre jobban az új autó értékesítés és mennyire fog felpörögni a pár éves használt biznisz. Bár igazából már felpörgött, mert drágábban adják a használt kocsikat mint anno amennyiért újonnan lehetett őket megvenni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #204026 üzenetére
IS250 draga fenntartani es az is oreg mar. 300h lenne jo de tenyleg kereten felul van. Toyota minosegben Lexus alatt van valoban. Tsi-bol a 122 lovas vagy a 140 lovas oke. Vagy az ujabb 1.5 tsi is.
Ct200h jo de nagyon kicsi, azert ulesprobazd le.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dong86
csendes tag
válasz Qtya123 #204032 üzenetére
Szia!
Nálunk asszonynak Octi van most volt 5 éves, igazából típushibák vannak(kuplung a manuál váltósokban, DSG a benzineseknél az RS-t kivéve kerülendő, vízpumpa, kokszosodás az 1.8 és 2.0 tsi kevésbé) ezeken felül nem nagyon szokott bajuk lenni. Magát az autót a helyén kell kezelni egy jobban motorizált közlekedőedény rosszabb ülésekkel és gyengébb hangszigeteléssel mint egy Passat, Lexus IS, BMW 3. Amúgy én egy ilyet vennék :l [link].
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest