-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #178434 üzenetére
Mit szolnál inkább egy 3-as Priushoz? Ugyan az a technika mint az Auris. Amúgy ekkora városi futásra tényleg a HSD a legjobb választás.
Gyanúsan kevés a km, ezért mindenképpen egy alapos vizsgálat kell rajta. Amúgy ez az egyik legalapabb felszereltség. Valószínűleg azért ennyi az ára. Kedvencem a részecskeszűrő mint bepipált extra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
Ha nem lennék olyan lusta akkor most jegyzetelnék És szilveszter éjjel lesújtana a nyelvtan nácikra a gondosan megírt szövegem Az se tudnák mit javítsanak először...
-
33as
senior tag
-
gergo5991
őstag
sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy pld egy skoda oktávia valakik szerint miért jó autó. Mindenhol minden leirás, vélemény azokról a dolgokról ir, hogy milyen nagy a csomagtere, mennyire kényelmes, hogy néz ki kivül, belül,teljesitmény, forgatónyomaték, de engem olyan dolog érdekelne, vezetésileg miért olyan jó egy autó. Ahol van egy 70es tábla kanyar előtt, melyik az a kocsi ami mondjuk többel is be tudná venni biztonságosan. Szóval az érdekelne melyik jobb a kanyarokban, melyiknek jobb az úttartása, melyikel lehet gyorsabban menni az autópályán biztonságosan. Ezekről semmilyen autó gyári leirásában nincs érdemi adat. A skoda oktávia csak egy példa volt, csak ebből kiindulva melyik jobb pld egy passát, octavia, mazda 6, toyota avensis, audi a4,a6,bmw3, merci c,e class vagy melyik?
Nem célom a száguldozás csak igy mellékesen érdekelnének ezek a dolgok
[ Szerkesztve ]
-
Nekem nagyon tetszik azasszonynak meg nem jön be
Lehet csak azért mondja, hogy nehogy megint lecseréljem az autótEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gergo5991 #178459 üzenetére
Audi multilink futóműve a legjobb a felsoroltak közül, csak a fenntartása kicsit húzósabb. Az lesz a legstabilabb nagy tempónál. A felsorolt autókkal mindegyikkel gyorsabban lehet kanyarodni 70-es táblánál 70-nél. Azok a táblák a trabantoknak szólnak. Az octavia inkább középszerű a mezőnyben. Attól sokkal jobb vezetni egy 6-os mazdát. PAssat pont olyan mint az octavia csak nagyobb. A felsoroltak közül legjobb az A4 lesz, még nem sárnehéz, de már alatta a normális futómű, hosszmotor, van belőle rendes összkerék normális, mechanikus önzáró difikkel, vannak komoly motorok a géptető alatt, lehet vele haladni. Ha bugit akarsz, 4,2 szívó V8 S4. Addig vegél ilyet, amíg van... Ritka V8 ami 7500-ig forog és addig húz is.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Burn #178444 üzenetére
Amit linkeltél Pajero kb addig jó míg nem mész vele terepre, tuti bele fog érni valamibe, de mivel nem vagyok annyira otthon Pajero-ban valami csoda folytán lehet el is fér, de tapasztalat azt mutatja, hogy nem.
Jeep alá is befér a 33" is, de mikor a teljesen be van rugózva és alászedve rugod ki valami szerencsétlen helyről ne csodálkozz ha a dolgok az autó kereke körül a karosszérián máshogy néznek ki, vagy nem is lesznek ott.Hol láttál te Jeepen gyárilag akkor kereket? Még az overland vagy speckó kiviteleken sem volt olyan; 235/65R17 ez a gyárija a WJ-nek és van ennél kisebb is. Ami te mondasz azt már pimpelve emeléssel szokták alétennni az a kényelmes kerék alá. Ez egy 32x11.5 kerekes és a rendes long arm lift kittel emelt: [link]. Kb ez a szint amit magamnak összeraknék ez már elég beteg helyeken elmegy.
De még mindig azt érzem amúgy hogy nem igazán tudod mit is akarsz. El kell dönteni milyen terepviszonyokat akarsz leküzdeni majd, és ahhoz venni az eszközt. Ha tényleg off-roadozni szeretnél: brutál emelkedők, nagy letörések, folyómederből ki-be, nagy vízbe gázolás és tényleg olyan helyen autózni ahol csak az állatok járnak - vagy azt hiszed ilyet akarsz - szerintem menj el pontkeresőzni vagy egy-két versenyre nézőnek és menj is fel gyalog oda ahol mondjuk az elkerített speciálok vannak hogy érezd hol mennek.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz rbalint88 #178465 üzenetére
Jah főleg hogy itt még bringával is végigmegyek
Amúgy volt régen a fiat panda 4x4 na az über kis autórbalint88: ilyen esetben ugye ha csak egyszer akad meg a mutatvány a nagy off-roaderek úgy rángatják ki onnan, hogy ember nem mondja meg róla hogy az egy punto - volt. De ügyes volt mert nem vette el
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #178467 üzenetére
Ez hely és csapat kérdése. Babodi fíling oda is gyepálni viszk a vasakat, ezért nem szeretem.
Az egész lényege az volna hogy olyan autót építenek ami roncsolódás nélkül küzdi le az akadályokat.
Ez nekem olyan mint mikor egy pályaversenyen utcai auóval vagánykodik valaki amin persze elégnek a fékek besül a motor stb. de büszke rá hogy végigment. Hja az autó tönkretételének árán, ezt én nem tudom sem off-roadban sem sima aszfaltos versengésen értékelni, mert az agyatlanságon nincs mit értékelni.A linkelt puntonak meg gondolom az volt az utolsó napja - valszeg valami terepjárós forma elvitte feladni az utolsó kenetet
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
Coyot
őstag
válasz LuckyL #178469 üzenetére
De gondolom azert ertheto a mondandom. Ha tovabb kell magyaraznom megyek vissza readonly-ba inkabb, mert nem butultam le a megfelelo szellemi szinvonalra.
MalacUr:
A homok az nagyon kocsog dolog tud lenni, feletek meg abbol jutott sok. De majd irhatnal rola mit szervztetek - bács trophy ugrik be a homokos palyakrol elsore. Akar priviben is johet.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rbalint88
addikt
válasz Coyot #178466 üzenetére
jaja, panda 4x4 az jó móka állítólag abból még az "új" (2003-2011) is jó
nyilván a 'babodi siratón nem menne fel a punyesz, de ez is egy olyan nehézségű pálya kb, mint amin Karotta végigment a régi Renault Traffic-kal a komoly nagy suv-terepjáró-pickup csodák után
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Burn
őstag
válasz Coyot #178463 üzenetére
A gumi meretet, nem a Jeepre irtam, hanem a Pajerora mivel arra irtad, hogy nem fer be ala.
Amit linkeltem kepet az emeles nelkul van. Mivel a Pajeronak independent felfugesztese van elol, es hutal ezert nagyon tobbet nem lehet emelni 1-2" -nel. Lehet, hogy a sarvedobol kell vagni elol, es hatul,de biztos vagyok benne hogy alatta elfer, amugy nem hasznalnak igy terepre.
Ez ugyanaz amit linkeltem. Ennel tobbet nem tud.
WJ ala tuti hogy befer 6" long arm kittel. Azt hiszem csak az elso lokosbol kell vagni. A quadra drive nem biztos, hogy annyira dijazni fogja a nem gyari meretu gumikat, de ebben tapasztalatom nincs.
Tudom hogy mit szeretnek, csak keresem a megfelelo autot hozza. Szeretek endurozni nagyjabol tudom mirol van szo.
Amit linkeltel azok mar versenyre epitett gepek. En koztes megoldast keresek. [link]
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
gaborbol
őstag
válasz Dr.Burn #178437 üzenetére
Par eve lattam egy ilyet eloben az 50-es uton. Ment 100-110 korul, egyszer csak elkezdett razkodni, kikacsazott a leallo savba a bal oldalon, neki az elvalaszto beton elemnek az visszabobta az utra, de tetore erkezett.
Mindenki meghalt benne azonnal.Azota ha latok egyet mindig eszembe jut, foleg hogy mind meg van emelve, nagy kerek. Baszott jol nez ki, de nem er annyit.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Burn
őstag
válasz gaborbol #178474 üzenetére
"Death wobble" Nem kell kiemelve lennie - teljesen gyari Jeepeknel is elofordul. Jeep betegseg. Cikkben is benne van. Pickupoknal is elofordul, de csak a Jeep ellen indult lawsuit. Az elso merevhidas Pickupoknal, es Jeepeknel fordul ez elo.
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Burn #178473 üzenetére
Nem is a futomuvet emelik tovabb, hanem a kaszni ala tesznek pogacsat. Ahogy mi is tettük. Meg mindig be kell tudnia rugozni az auto vagdalasa szerintem a nemnormalis dolog rendszamos autonal.
Jeep ben viszont eleg sok tapasztalatom van nem hasrautesbol irtam amit.
Enduro utan ha meg nem jazszottal ilyennel tenyleg a probalat tudom csak javasolni.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Dr.Burn
őstag
válasz Coyot #178478 üzenetére
Kasztnit nem tudod emelni a Gen 3 Pajeronal. A kaszni nem kulon van. Nem olyan, mint ami letra alvazakra epul. Ha nem akarsz vagni a lokosbol, akkor annyira megkell emelned, hogy egyaltalan ne erje el azt. Az meg lehetetlen. Nem kell szetvagni az egesz autot, csak a lokost kell megfaragni, vagy ARB lokos ami nem art a csorlo miatt.
Gen 2 az meg letra alvazas, szoval annal igen tudtatok emelni kasznit.
Hidd el, ugyan ugy van a WJ Jeepeknel is. Ott is vagnod kell a lokosbol. En ugy tudom, hogy sem az XJ, sem a WJ kasznijat nem lehet emelgetni, mivel nem letra alvazas egyik sem.
Amit linkeltel videot, ahol a 4" inches lift kit -et raktak be a sracok. Ott is nagyon jol latszik kb. a 4. percnel, hogy megvan faragva a lokos. Nem nagyon, csak a veget kellett lekerekiteni egy kicsit. Azt hiszem valamit a leirasban is irt.
A jo hir az, hogy a WJ -re a 6-6.5" lift kit-el siman fel lehet rakni a 35" gumikat. Amik azert mar szepen mutatnak. Szerintem az XJ-re is felmegy.
Mindenkeppen kifogom probalni. Na nem hardcore off-roados leszek, de kifogom probalni.
Koszi az eddigi tippeket, es tanacsokat. Majd jovok meg, ha meglesz a gep.(#178477) soldi3r: Na igen, meg a Land Cruiser is ott van. Mar 2,5M kornyeken lehet venni. Azokat is megnezegetem meg.
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
Dr.Burn
őstag
-
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Burn #178479 üzenetére
Azért mondtam tuti nem ugranék bele gen3 Pajeroba, főleg nem előzetes 1,5M kerettel egy nyűgösebb di-d be, amit drága karbantartani és ha beüt a baj meg a nagy kerék a sziklák vagy akármi, törnek a dolgok legyen az bármelyik oldala, eleje akkor nem fáj annyira. Főleg hogy még emelni sem lehet, gen2-re szavazok és építésre.
Amúgy ha lökös csere van tervben legyen az forester pejero hummer vagy akármi, azt forgalmiba bele kéne valahogy iratni, folyamat vegzálnak miatta - és emellett elég lehetetlen kategória sajnos a rendes jogi út. Míg a nagy kereket simán ki lehet dumálni de igazoltatásnál rá sem szoktak kérdezni a tapasztalatok szerint.
Konkrétan van itt egy WJ 4" longarrmal, és nem vagdostunk semmit a 32" gumikhoz. Nem azért mondom mert gondolom hanem mert használtam is. Nem létrásak, viszont elöl hátul merevhíd amit addig engedsz le amíg csak szeretéd, meg amíg a kardáncsuklók bírják, itt jön be a gond a 4" nagyobb emeléssel, már dupla csuklós kardánok kellenek vagy egyedi gyártásúak és jön még utána más gond is a magasság miatt. A 4" emeléssel gyári RoughCountry szettnél(!) is meg kellett dötneni az osztóművet hogy ne legyen akkora törés a kardáncsuklón.
Nincs mit én csak azt tudom modnani amit tapasztaltam meg amiken átmentünk már.
Má' nem
-
troland26
őstag
1.2 és tsi motornál van valami buktató?
Látom van 105 és 110 le is. Egy Leon hajtásáért lenne felelős. -
matyi012345
őstag
Sziasztok!
2-4 hónapon belül autóvásárlásra fogok sort keríteni, viszont még nem döntöttem el a pontos típust, ebben szeretném a segítségeteket kérni. Egy 94-es Toyota Carina E-ről szeretnék váltani, mert a kora miatt már támadja a rozsda és több alkatrész is el van öregedve.
Amire használni fogom:
-4 km-re munkába járni Budapesten belül.
-Családot meglátogatni vidéken, ilyenkor pár napon vagy 1 héten belül üzembiztosan tudnia kell 600-800 km-t teljesítenie, és ebbe van autópálya is.
Keret: 1,5-1,7 M Ft.-
Eddigi kiszemeltek: (a sorrend egyben egy preferencia-sorrend is)
-Toyota Corolla E150 1.6 124LE 2007-2009 környékéről
-Toyota Avensis T250 2.0 147LE 2004-2006 környékéről
-Toyota Prius 1.5 HSD 77LE 2004-2006 környékéről
Corolla fele csak azért mennék, mert jellemzően azonos áron Avensisnél fiatalabb példányok vannak és amúgy nem találok kizáró okot rá, méretben és felszereltségben sem, teljesítménye is elég.
Melyiket választanátok? Lehet más márka is, ajánljatok ha úgy gondoljátok, hogy van jobb.
Ami fontos:
Biztonságos legyen, tehát minimum vezető-utas-függönylégzsák, ABS, ASR, ESP. Kényelmes legyen, a hosszabb utak miatt. Pályán 130-as tempót tűrhető hanggal és fogyasztással tudja. Méretben ne legyen sokkal kisebb, mint a Carina E (liftback).
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz vzsryl #178490 üzenetére
Ez egy felszereltség, mint a kia-nál a gt line, vagy bmw-nél az m packet
Manapság az emberek többségének elég az, hogy úgy néz ki, mintha gyors lenne[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
soldi3r
veterán
válasz matyi012345 #178487 üzenetére
1.6-1.8 motor 2006-ig kerulendo. En csak a Priust huznam le a listarol, azert az meg nem volt tokeletes.
Az 1AZ-FSE 2.0 Ave nagyon jo auto. A Kedvenc autokereskedesem szokott keveset futott peldanyokat felhajtani.[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Doki16
addikt
válasz soldi3r #178495 üzenetére
A Prius 2 az egyik legjobbnak tartott Prius a 4 közül. Szerintem nem szabad elvetni ha nagyon olcsón fenntartható és üzembiztos autót keres.
(#178497) matyi012345: Ne hagyd a második generáció nagyon jó lett. És te azt is nézted. Szerintem a kolléga az egyesre gondolt korábban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
matyi012345
őstag
válasz soldi3r #178495 üzenetére
Köszönöm!
A Priust akkor hagyom, Corollából pedig 2007 kell minimum.
https://akedvenc.hu/auto/14710112
Van náluk egy 2003-as Avensis. Honnan tudom a motorkódot? a 147 lóerős az 1AZ-FSE?
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #178491 üzenetére
Sejtem, hogy a Fiat-nál ez mi, de attól még nem sport. Pl. a Swift Sport az sport, mivel erősebb a sima verziónál, és tényleg lehet vele sportosan haladni.
Na de nincs is mit magyarázni ezen, nem véletlenül tart ott a Fiat, ahol...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest