-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
viszont nekem meg mindig qrja az agyam egy 3 ajtos FL147 1.6TS-T
1bar-n lenne 230-240lo egy GT2860R-l, 2.0TS szivo oldali veztengellyel, de kb 180-200kg-val konnyebb egy GTA-nal, kb egy 150kg diffi megmaradna mindenkepp
20mm-s a csapszege, asszem CF2-s dugo alacsonyabb kicsit a CF3-snal, kovidugonelkul meglenne a jo CR viszony
a B16A2-s VTI-ben 18mm-s csapszeg van, a VAG 1.8 20vT motorok is 19 vagy 20mm-sek, azzal sem lenne bajalu szivosor, VIS, VVT, TS a kukaba, Balance tengely azon meg amugy sincs, + uj olajszivattyu
ra a 166 2.0TS rovidebb kiosztasu 6-s valtoja sperrel, vagy a 156 2.5 V6-e
DW futomuvel olyat kanyarodik, hogy fuu...
egy igazi GTA nevelo lenne, 200-210km/h-g siman megenne, utana a rovidebb valto miatt nem menne annyira tuti, az felett meg hol mesz igazabol?
ECUMaster piggyback-l felulvezerelve a gyari motorvezerlot, hogy a CANbus az autoban azert menjen
multkor mar majdnem vettem is hozza egy autot..... csak az fekete volt
egy kek, kalyhaezust, alfapiros vagy a feher, uuu az de szepa 105lovas Eco motoros kene, mert abban gyarilag sincs VVT se, meg az olcsobb is vmivel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #177352 üzenetére
enyem nem Q2...sajnos
az csak 2006-tol kerheto bele, az enyem meg 2005-s, utolag meg 200-220k bele a Q2 diffi
na most ez egy maszkalos auto, ez nem erre valo
beulsz elmegy a celig, aztan meg hazavisz 6.5-7literes fogyival es klimavalmeg a dizelt hiaba tunnerolod, a benzines egy szint utan megcsapja siman
es ott nincs EGR, DMF, geometria meg kuplungszopas se
a dizel addig olcsobb csak, amig ilyen chip+FMIC dologig van megcsinalva, amikor mar jon a turbo csere meg a csucs csere meg CR pumpa csere, akkor ....
de egy szurke forrasu uj, 2260 turbo mar 200k mostanabanmivel 1.5x addig leforog a benzinmotor, a valto miatt 2/3-d annyi fotengelyi nyomatekkal is kijon annyi a kerekre belole, mint a dizelbol, vagy meg tobb is
de egy egyszerubb kuplung is eleg hozzaneztem hozza a kovicuccot is amugy, a 182-s BravoHGT 2.0 20v motorja az ugyanez, csak az 1 hengerel hosszabb, de a furata-lokete megegyezik szazadmillimeterre (lasd lejjebb a wiki link a PS modular engines-l)
azzal 1.6bar-n fujva egy 2871-l vagy 3076-l meglenne a 300-320paripa is, csak az mar FWD-n karcos lerakni
(ezek kinai klonjait hasznaltuk a PuntoGT-kben is evekig, siman birtak)ott azert mar egy dizel necces tema, mert ott nemigazan veszel ~15-16k-ert vatta uj injektort, meg egy AC is sokkal olcsobb a benzineshez, mint a megokositott CR pumpa (120-150k)
az intercooler meg a kipu az kb hasonlo ar, ott nem latok diffit
ami a dizel mellett szol annyi, hogy oda nem kell Piggyback ECU, mert a gyari is irhato
de szerintem osszesegeben nezve a benzines meg akkoris olcsobb lenne kb 300k-val, vagy kovibelsovel nezve a benzinest meg egy ar a ketto
es azert ugy a benzines mar keresztbe lenyeli a dizelttöbb drón kell ;P
-
Paxker315
addikt
Egyelőre csak felméregetem a lehetőségeket, de, amire szükség lehet:
- minél keskenyebb-rövidebb építés, mert a garázs nagyon szűk& alig van hely.
- Nyomatekos-elenk motor, 9 eve nem vezettem, nagyon elszoktam tole.
- preferalt japan v olasz, amit semmikepp' sem szeretnek: barmi a VW koncerntol, franciaktol.
- keret maximum 1.5m, nem szukseges kimaxolni.
- Elenkebb-melegebb szinek, a fekete-feher-szurke arnyalatai nem szinek.Miket erdemes nezegetnem? Elozo swiftek tetszenek, foleg sargaban&vorosben, valamint az elso genes Yarisok (Verso is). Puntok is csinosak, a Jazz meg szimplan aranyos. Egyeb vallalhato otletek? Meg ugyis csak puhatolozok-nezelodok.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #177356 üzenetére
Jazz-tulajként mondom, hogy azt válaszd, a többit meg felejtsd el!
De az elfogultságot némiképp félretéve:
- Összességében talán ez a legnagyobb a felsoroltak között, ezt vedd figyelembe a garázsnál. A Yaris Verso szerintem inkább csak magasabb, mintsem hosszabb a Jazz-nél, bár nem néztem utána.
- Élénknek nem annyira mondanám, viszont 2800-tól már nyomatékcsúcson van, úgyhogy nem kell különösebben pörgetni. Egy Swift az M13A motorral (ugyanez a motor van apum WagonR-ében is, tudom, milyen) sokkal pörgősebb, élénkebb, de nem érezni annyira nyomatékosnak.
- Másfélből már szép 2005 és 2008 közti 1.4 LS-t vagy ES-t, de talán még ES Sportot is találhatsz.
- Ne a szín legyen az elsődleges, hanem az állapot, de a Jazz mutatós tud lenni pirosban (ilyen az enyém is), sárgában, metálkékben, és van egy egészen sötét padlizsánszín is, szerintem az a legszebb, amikor rásüt a nap.[ Szerkesztve ]
-
Novics
senior tag
Azt hiszem el kell engednem a tolóajtó témát. Szóval bővült a kör családi cirkáló témakörben.
Az aktuális kiszemelt egy 2009-es VW Touran. 1.6 benzin, 102 LE, ha jól látom, akkor sima szívó, semmi trükk. Van valami típushibája, aminek nagyon utána kell nézni vásárlás előtt?
Mennyire macerás szervizelni? (Alkatrész ellátottság/ár)A másik versenyző egy 2010-es Opel Zafira B 1.6 benzin szintén. A kérdések ugyanezek.
Még mindig közlekedőedényt keresek, amivel nem kell autószerelő szomszédjába költözni.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Paxker315
addikt
válasz tboldi #177357 üzenetére
Köszi szépen. Igazából már más is ajánlotta a Jazzt. Ráadásul az illető elég erősen Mitsubishi fan (kb azokkal fekszik, kel, lélegzik és él) , szóval nagyon meglepett hogy nem Coltot ajánlott.
A méretfaktort feltétlenül figyelni fogom.
Sokat nem lenne használva, városon belül inkább bringa, hosszabb útra sokszor vasút. Ilyen maximum 80-90 km körüli utakhoz heti 1-2 alkalommal, meg télen város~12 km.
Méltányolom a segítséget és tapasztalatokat
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #177361 üzenetére
Szerintem erre teljesen megfelel a Jazz, de igazából a többi felsorolt típus is.
De ha időnként cipelnél is ezt-azt, akkor mindenképp a Honda.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #177361 üzenetére
Kiegészítés:
Ugye írtad, hogy 9 éve nem vezettél. Szerintem a Swift nem túl (újra)kezdőbarát, rendkívül puhák a pedálok. A gázpedálnak szinte semmi ellenállása nincs, és a kuplungnál sem érezni a fogáspontot egyértelműen. A Jazz-nek "határozottabbak" a pedáljai, és úgy az egész autó sokkal jobban tolerálja az esetleges vezetési hibákat.
Anyum is nagyon-nagyon ritkán vezet, már huszonvalahány éve van jogsija, de alig párezer km gyakorlata lehet csak. És valóban, a Jazz-t sokkal magabiztosabban és ügyesebben kezeli, mint a WagonR-t, pedig a Suzuki már 2004 óta megvan, a Honda meg csak 2017-ben került hozzám.
Én meg ezen a WagonR-en tanultam meg vezetni 8 évvel ezelőtt, de a mai napig előfordul, hogy lefullasztom, a Jazz-t talán csak egyszer-kétszer, mikor még friss volt.A többi típust nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Sziasztok!
Milyen autót ajánlotok abban az esetben, ha
* vásárlásra áll 1.3M rendelkezésre
* legyen benne tempomat
* legyen benne ülésfűtés
* erőlteljesebb dízel motor legyen benne (évi 40-50k km)
* hosszabb úton is kényelmes legyen.Ami tetszett volna ebben az árrésben az a 2.0 PDTDI A3 (BKD kóddal, ami ajánlott is lenne), viszont ahogy látom nagyon nehéz eladni, így ha lecserélném akkor ne kelljen fél vagy egy évet árulni.
Jelenleg van egy A3 8L 1.9TDI amit eladnék, nem szívesen húznám tovább vele, mert jó lenne valami erősebb, csendesebb. Méretben nem mindenképpen lépnék nagyobb felé, ez is megfelel.
Nem kizárt, hogy ha megvan a másik akkor azt is 1-2 éven belül lecserélem, olyanra ami igazán tetszik és akkor már anyagilag is fel fogom érni.
Gondolkodtam E46 BMW-n de gondolom azok is már kifutották a lelküket, kevés jó állapotút találni.
Első gondolatom az volt, hogy egy 10-12 éves dízel SX4-et venni, azzal kihúzni 1-2 évet és aztán váltani. Ha jól tudom azok úgyis pörögnek a piacon. Másik oldalon viszont lehet az nem olyan jó választás ekkora futáshoz, nem tudom mennyire lenne hangos autópályázás közben.
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
Sziasztok !
A héten szeretnénk behozni kocsit Németországbol és érdeklődnék , hogy ha le van az eladóval zsírozva elvileg minden akkor a papírokat el tudom intézni egy nap alatt szerintetek ? Az autó forgalomban van és privát eladó .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
runner 125
nagyúr
válasz jozefgucci1 #177368 üzenetére
Mármint lábon, német ideiglenes rendszámmal akarod behozni? Ha kint kivonatta már, akkor igen, el tudod intézni 1 nap alatt kint az ideiglenes rendszámot (Ausfuhrkennzeichen).
Mindenesetre matekold ki a trailer költségét is, mert nagyon minimális lesz a különbség. Sőt, ha gondolod tudok adni olyan traileres cég elérhetőséget, akik gyűjtőfuvarba, nagyon jutányos áron hozzák az autókat kintről."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jozefgucci1
addikt
válasz runner 125 #177369 üzenetére
Lábon igen ha lehet és igen ki van vonva a forgalomból a kocsi . Gondoltuk kimegyünk megnézzük tuti e a vétel és ha igen papírozzuk is le .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz jozefgucci1 #177371 üzenetére
Nincs adás-vételi, ha arra gondolsz.
-
őstag
Azt tudja véletlenül valaki hogy a hybrid toyoták megússzák a részecskeszűrőt a közeljövőben (idén és jövő évben... hosszú távon nyilván arra halad az EU hogy minden autónak üzemanyagot kell termelnie miközben tisztítja a levegőt)?
-
Demoman89
újonc
A Peugeot 206 CC mennyire vállalható ha a benzinmotorokról van szó?
Mert vegyes véleményeket olvastam róla, pedig elsőre elég szép!
A 2 literesről hallottam a legtöbb rossz hírt! Az 1.6 meg nem tudom elég -e ahhoz a karosszériához!
Mert az, hogy francia kocsi, az nekem nem mond sokat!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz jozefgucci1 #177380 üzenetére
Semmi. 2 forgalmi van, egy kicsi + egy nagy.
Akinél mindkettő van, azé az autó.
-
Novics
senior tag
válasz BigBlackDog #177360 üzenetére
Köszi. Erre nem is gondoltam. Elvileg erősebb, mint a Touran.
Mondjuk a kettő közül a Touran a bejövősebb, főleg úgy, hogy a Zafira külföldről frissen behozott, még forgalomba sincsen helyezve, a Touran meg szalonban beszámított autó - ha nem tévedek.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
gzbotii
veterán
válasz freaghill #177372 üzenetére
Egy haveromnak van egy 2008as 118d 1-es. Pont egy budapesti látogatásnál szívatta meg, egy szenzor elszállt, azt mondta, hogy nincs benne hűtőközeg. Négy napos kiruccból kettőt szervizekben töltött Ezen kívül nem tudok komolyabb hibáról vele, ő szereti. Ennek ellenére, ahogy hallottam, nem a megbízhatóság csúcsa (ahogy a legtöbb koros BMW).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Laraxior
titán
válasz Demoman89 #177383 üzenetére
Sosem értettem ezt az elég-e a karosszériához szöveget...
Nekem is az autóm, 110LE-s, a legkisebb motorral szerelt csak, és majd' másfél tonna, mégis el tudok vele akár 5.5-el is járni. Mentem már 230-at is vele, igaz csak lejtőn lefelé, emelkedőn meg olyan 160-at bír... Van belőle 325LE-s változat is...
Ha sportautót keres az ember akkor ott számít, de itt kb a 0.1% az aki ilyet venne....[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz Laraxior #177393 üzenetére
Ez akkor érdekes ha a kisebb motor többet v ugyanannyit fogyaszt mint egy nagyobb az adott tömeggel. Pl itt van a Max. a 3.0 átlag 10-11 az MK1 bódéban. Ugyanennyi vagy picit kevesebb az átlaga a 4.2 tdi nek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Laraxior #177393 üzenetére
Pedig szerintem totál egyértelmű, h mit értünk az "elég-e az adott motor az adott karosszériához", nem véletlenül van olyan fogalom hogy alulmotorizáltság.
Ez egy olyasafajta viszonyítási értékhatár, mint pl a motorvételed. 600RR-rel megegyező méretosztályban - h Honda-n belül maradjunk - ugyanúgy van alternatíva, a CBR500 48LE-vel és a CBR650F 88LE-vel, te mégis a 120 lovas gépet választottad. Pedig A-B 48LE-vel is el lehet jutni, de a 120 akkor is élvezetesebb, könnyedebb. Nyilván, a motor nagyobb élvezeti értékkel bír és ezt a kategóriát kevésbé racionális okokból vásárolja az ember, de valamilyen formában az autóval is párhuzamba vonható. Van jó néhány olyan autóbódé - motorkínálat alja párosítás amelyek egyszerűen a kg/le arányukat kiszámolva lassúak, rugalmatlanok, nagyobb teherrel, több személlyel, emelkedőn klímával csak kompromisszumokkal használhatóak. Szerintem a kérdező is erre gondolt. Nyilván aki nem csak a bódét veszi figyelembe és az A-B-be eljutás tényét, az próbálja egy ideális, vagy erősebb motorral keresni azt adott kasztnit, de amit bitpork írt, szintúgy helytálló. Néha egy alulmotorizált autó egy adott vezetési stílus mellett lassabb lehet, cserébe többet fogyaszthat, mint egy erősebb blokkal.
Meg nyilván ennek van egy kevésbé racionális oldala is. Van aki szeretné élvezni a hétköznapi autózás során is a nyomatékot, na ő sem alapmotorral fog autót keresni, tehát maga a kérdés szerintem abszolút nem alaptalan."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #177396 üzenetére
Nagyon szépen summáztad.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
laabom
tag
Sziasztok. Nem tudom igazán, hogy jó helyre írok de nem igazán tudom hol kaphatok segítséget ilyen téren.
A közeljövőben új autó vásárlását tervezem. Voltam is már a kiszemelt autót kipróbálni kaptam árajánlatot stb...Viszont ahogy az értékesítő is mondta, ha tudom váltsam ki az őstermelői igazolványt. Így kapnák 10% kedvezményt (amúgy 400k-t talán)
Mivel van a családban mezőgazdasági területünk amit művelünk is (borszőlőt termesztünk rajta) erre szerintem kitudnám váltani. Viszont én csak a kedvezménnyel szeretnék élni másra nem használnám az őstermelőit.
Olvastam, hogy 600k-ig nem kell adóbevallást csinálni. De ha én csak arra használom fel, hogy veszek egy autót de amúgy nem folytatok eladási tevékenységet rajta az nem gond?
Remélem értitek és tudtok nekem segíteni ebben.
Köszönöm előre is
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen