-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #176451 üzenetére
Még nem írtam át, srác azt mondta, hogy használjam a hétvégén, ha nem tetszik, akkor hétfőn visszaadja a lóvét és eltépjük az adásvételit. Vettem már pár autót, de ilyet még nen láttam. Elég nagy bizalommal kell a másikhoz hozzáállni.
De nem adom, imádom. Pöttöm kívül, belül hatalmas, simán elférek, mögöttem a gyerekek is. Az autó eladja magát, nyilván nem hasonlítható gyorsulásra egy v6 stingerhez vagy egy 5.0 Mustanghoz, de érzed a boogiet benne, fordulaton gyönyörű hangja van sornégyeshez képest, futóműve pazar.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz molnarpeter #176436 üzenetére
Köszi az infót Akkor majd lekérdezem a másik országban is
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
CactuS
Arcképgyáros
Az is, kis méregzsák, még a váltója is vállalható főleg egy franciához képest, bár közel sem olyan, mint egy japáné.
Állapotra sem rossz, persze magán viseli 10 év nyomát, de semmi komoly, a legtöbb gond nélkül eltüntethető. Bár ebben a kategóriában inkább az a szempont, hogy ne kifliből legyen összelegózva.
Doki16: autós topikot nem ismerem, de megkeresem és lövök majd pár képet.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Eljátszottam a gondolattal, hogy a Vw Golfunk mellé vegyek magamnak egy 2000 körüli évjáratú Swiftet, mert itt városban 1km-es rohangálásokra és néha koszolósabb bevásárlásokhoz tökéletes lenne egy ilyen, mert elég megbízhatóak és fillérekért van alkatrész is hozzájuk ugye. Azért próbálok minél fiatalabb évjáratúakat keresni, mert azokban már van azért szervó és esetenként klíma is, stb. Viszont nem tudom, hogy mennyi a reális ára egy ilyen gépnek, mindenképpen 1.3-as motorral venném, abból is ha lehet a 16 szelepes 82 LE-s verziót. 300k alatt gondolom roncsokat találni csak, de a másik véglet meg a 400e felettiek, ami szerintem kicsit túlzás érte, bár azok talán még nincsenek szétrohadva és kulturáltabb a belsejük is, valamint sokhoz jár téli-nyári garnitúra is és ugye az sem mindegy, hogy mennyi műszaki van rajta, azért valamennyire ez az árkategória indokolt.
Szóval így adódik a kérdés, hogy szerintetek mennyit érdemes egy ilyenért adni. Másik pedig, hogy én így nem nagyon értek a használtautó vásárláshoz, no meg a típushoz sem, vajon mennyire tudnak átverni egy ilyen olcsó autóval, a nepperes hirdetések kerülendőek? Illetve ha megnézek egy példányt, azt érdemes valahol átvizsgáltatni, vagy egy ilyen olcsó kategóriánál még azt sem éri meg kifizetni? Bár azért gondolom nagy része zabálja az olajat, meg ezernyi hibája lehet amit én nem mondom meg egy megtekintésnél, max szerelő. Persze azért próbálok leszűrni magából a hirdetésből is dolgokat, pl normális képek, leírásnál ha 1 értelmes mondatot nem tud írni helyesen az sem sejtet túl jó dolgokat talán, stb.
Köszi előre is
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Chereiose #176459 üzenetére
Oh jaj. A szem lakik jól először, de sokszor a jó vételek homályos vagy kép nélküli hirdetések mögött vannak. Én már nem mernék utascella nélküli autót venni még városba se, nagyon sok a kretén. Akkor már inkább egy 2006 körüli Twingot, akár klíma nélkül, annyiért van, de alá kell nézni, mert sok a tupírozott hulladék.
A régi swift ha szervizelik, nem hal meg sosem, olajat meg végképp nem eszi és kevés a napi nyűgje. A típus legnagyobb ellensége maga a tulaj, végletekig képesek elhanyagolni ezeket a darabokat. Kevés futáshoz fölösleges a két garnitúra gumi, általában már elve beton kemény mindkét szett, amit adnak. 4 évszakos pár kmes gurulásra tökéletes.
Mennyire tudnak átverni? Nagyon. Ebben az ársávban főleg. Életveszélyesen összetákolt, szétrohadt darabokat simán megpróbálnak majd eladni neked. Ha nem értesz hozzá, akkor érdemes valakit vinni magaddal. Vannak cégek, akik elég normális áron megóvnak 1-1 sz*r darabtól, mert átnézik neked.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Chereiose #176461 üzenetére
Nem feltétlenül. Nekünk évekig volt egy 16 szelepes 75 lovas, picit hangos volt, de nem kellett rá sokat költeni. A klíma fűtésboxa ment tönkre időnként, de nem egy ház ára volt. Vezérlés csere volt vagy 16k, szóval nem drága ezt sem fenntartani, sok dolog nincs benne, így nem is romlik el. Ajtók tudnak még lógni, de ugye eleve baromi hosszúak, ez érthető. Kényelmesen elférek benne én is, lehet bele pakolni rendesen. Csak tényleg ne rohadjon, a lakatos mindig drága, főleg, ha évekig húzták a javítást.
Qru: Köszi, ha lesz időm lövök pár képet.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Chereiose #176464 üzenetére
Láncos motor, abból lehet akár a Yaris Versot vennem, az pakolható. Mintha az is szenvedne a korai vvti olajevéstől - amit részben a nem megfelelő olajhasználat is okoz. Amúgy jó kis autók, de a Toyota jel miatt az ára magasabb lesz.
tboldi: Bevásárláshoz lehet az kicsik erős lenne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Chereiose
addikt
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Chereiose #176469 üzenetére
Swift jó autó, de családosként én már tartozom a szeretteimnek annyival, hogy nem ülök be régebbi autókba közúton. Swift 42 Mph, Yaris 2001, Twingo 2003. 2000 előtti autókkal tényleg az a baj, hogy minimális védelme sincsen, lehet csak 2 km-re mész, de ha egy modernebb 1,5 tonna feletti SUV elkap, akár városon belül, mert épp csak hatvannal csorgott, akkor annak nem lesz jó vége. Technikailag nézve, igáslónak amúgy hibátlan a swift.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Humbucker
senior tag
Azt mondja haverom, hogy mit variálok annyit a dízel, meg a benzines kocsit között, mivel a benzines kocsikba is van lendkerék, akkor meg már az se olcsóbb, szal tökmindegy.....
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Humbucker #176473 üzenetére
Haverod nem ért hozzá.
Persze van olyan benzines, amiben van, de egy dízel szinte mindig nagyobb rizikó (egr, dpf, turbó, stb.). Kivétel ha egy típus benzinmotorjairól tudjuk, hogy nagyon betegágyak, szemben a dízelmotorjaival (pl. Audinál tfsi, Alfánal JTS), de ez nagyon ritka eset.
Azt kell megnézned, hogy hol és mennyit használod az autót. Ha 20.000km alatt mész egy évben, nagyrészt városban, akkor ne vegyél dízelt. Ha többet mész évente, gyakori autópályás használattal, akkor pedig jobban jársz a dízellel.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Humbucker #176473 üzenetére
Minden belsőégésű motoros autóban van lendkerék, csak nem mindegy, hogy milyen és mennyibe kerül.
(#176469) Chereiose: Ha ragaszkodsz a Swifthez, a 16 szelepes, 82 nyihahás 1.3-asnál figyelj a kék füstre, mert hajlamos szelepszárszimeringes lenni. Nem feltétlenül kell emiatt elvetni teljesen, de mindenképp érdemes számolni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Humbucker
senior tag
-
tboldi
nagyúr
válasz Humbucker #176479 üzenetére
Rögtön az intrón megakadtam: ki fogja így a váltót? Biztos rokonok.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #176480 üzenetére
Az azért van, hogy mindenki lássa az 1.6-os Vitara 5+1 sebességét
Szenzációs ez a buszsofőr. Minden jó váltó lehet már amit így lehet kapcsolgatni. (valószínűleg nincs fizikai kapcsolat a váltó és a váltókar között.)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mario1012
tag
Sziasztok,
Ismerősöm kishaszonjármű vételben gondolkozik és kellene egy kis segítség, ha valaki tudna ajánlani megbízható platós autót, mindegy, hogy duplakabinos vagy sima, a 3 személyes kivitel is elég lehet. Árban 2 M ft-ig tudna elmenni, csak az autó árát figyelembe véve. Nézegettem HA-n a keresési paramétereket beállítva, de egyáltalán nincs ismeretem ezekről a típusokról, motorokról. Nagyrészt Transitokat láttam, 2.2 TDCi, 2.4 TDE, 2.4 TDCi motorokkal változó teljesítménnyel.
Iveco-ról alapjában véve hallottam, hogy megbízható, de keveset találok belőle ebben az árban.
Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Renault Master? Még ezekből találtam pár darabot. -
molnarpeter
nagyúr
válasz mario1012 #176483 üzenetére
Szerintem régebbiek közül VW T4/LT 2.5 TDI (adagolós, némi rozsda lehet), újabbakból Jumper/Boxer/Ducato, 2.0/2.3/3.0 motorral. Iveco sem rossz, az annyiban tér el, hogy alvázas konstrukció, sok műanyag alatt lehet rozsda (le kell kapni, alaposan megnézni). Renault vagy Opel vonalon 2.0 dCi.
[ Szerkesztve ]
-
mario1012
tag
válasz molnarpeter #176484 üzenetére
Köszi, nézelődök. A VW-t azért nem is írtam arról az egyről van némi ismeretem, miként ebből a márkából eléggé sok dolognak utánnajártam, olvastam.
Ezeket a típusokat keresem majd. -
nagyúr
Sziasztok!
Azt hiszem, segítségre szorulok autóválasztás ügyben.
Történt pedig vala, hogy kettőnél több gyerekem lett, és idén indul a 2.5MHUF támogatási ciklus, ha igaz.
Kivénhedt 20 éves F Astra mellé keresek valami 7 ülésest.
Persze a netet használnám az áttekintésre, de hát olyan messze vagyok az autóhoz értéshez, hogy csuda...
Hiába nézegetem az oldalakat, próbálom összehasonlítani az autókat, olyan érzésem van, mintha almát meg körtét hasonlítanék...
Szóval nézegetem, nézegetem, és azt látom, hogy a 7 üléses autók némelyikéhez 1.2, 1.3 benzines turbómotorokat adnak 130-150LE teljesítménnyel. A Fordnál van 1.5-ös Ecoboost, a VW-nál 1.5 TSI de némelyik ilyen 1.5-ös már 3 hengeres. Anyóka nem akar dízelt, marad a benzines.
És itt a bökkenő... Az 1.4-re még szódával aszondanám', hogy kis kasznival még elmenne (ha lenne). A kínálatot elnézve az 1.5-ös szimpatikus lenne. A C-max Grand talán nem is olyan nagyon nehéz, és 2 millióval szimpatikusabb a VW-nél.
Peugetot 5009 - 1.2
Citroen c4 spacetourer - 1.2 (gondolom u.a. a PSA konszern miatt)
Renault Grand Scenic - 1.3
Szóval eddig itt tartok...
Na és persze szívesen fogadok javallatokat, előre is köszönve.Hova tartunk az autóknál a motorgyártásban? Jó lehet ilyen kis motorokkal szerelt relatíve nagy autók használata?
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
aelod
veterán
Mitsubishi colt-okról mik a vélemények? 1,3 benzin vagy az 1,3 turbós cz-k érdekelnének.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
pit stop
addikt
válasz aelod #176489 üzenetére
Megbízható autó ezzel a motorral. 3 éve hajtom ezzel a motorral nem volt kopókon kívül gondom, és belül sokkal nagyobb mint kívülről látszik ( mint ha Jazz testvére lenne)
Van elég népes és segítőkész fb csoportja, oda érdemes belépni ha van egyéb kérdésed még.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
nagyúr
válasz bitpork #176488 üzenetére
Igen, új autó lenne, mert az állami támogatás csak új autóra vonatkozik
Ú, igaz... nem adtam a meg a felső limitet. Szerintem hitellel (bár ezzel kapcsolatban erős ellenérzéseim vannak...) együtt az autó névértéke nem nagyon lehet több 6.5MHUF-nál.
#176492) bitpork
igen, ezek rendben vannak, leginkább a galaxy, alhambra, de hát ekkorától meg anyóka megijed - és hát használt.@(#176491) molnarpeter
Végre nem 1.2-es motor 130 lóerővel, hanem 1.8-as Hát eléggé messze feljebb van árban, mint a még rá sem költhető, csak elméletileg lehetséges keret. De tesszik'.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Humbucker
senior tag
Toyota Corollákról leginkább azt olvasni, hogy "Igazi kis igavonó, A-ból B-be elvivő talicska"
Ezt miért mondják? -
nesa
veterán
válasz cappa72 #176486 üzenetére
Én is néztem de én teljesen más vonalon gondolkodok csak teherautó alapokra épített gépeket néztem, a tolóajtó nagy luxus nem mondanék le róla.
Fiat Doblo maxi, nekem ez jön be leginkább még ha ez a legrégebbi típus.
citroen berlingo
Peugeot Rifter
Opel combo ezekből is a hosszú változat.
(#176495) máyköl
Ismerős mondta hogy ö jövő héten már szalad venni DÁCSIÁT nincs most se jó kocsija se sörnyitója ez meg kettő az egybe, mert mindent tud, nagyon fasza és hülye vagyok ha én is nem veszek egyet, na most megnéztem, mondom olyat konfiguráljunk mint a 22 éves citroenem + kéne ülésfűtés.
Nagyok az igényeim mert 6x villany ablak nincs
Plüss kárpit nincs (baszki a dako 1300ba volt)Digit klíma nincs
Kárpitozott ajtók, nincs
Toló ajtó nincs
Világos belső nincs
Mondom jó azért egy automata váltóval még meggyőzhető vagyok, de basszus az sincs.
Így azért nehezen vagyok meggyőzhető meg keskeny is nagyon.[ Szerkesztve ]
-
NB2
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
válasz cappa72 #176493 üzenetére
Így már egy Touran is megfontolandó lehet: Volkswagen Touran is lesz ám 5 millió forint alatt. De a Rifterről ódákat zengett eddig minden autós produktum, praktikus cucc.
1.5 TSI meg éhezőművész, újonnan, garisan nincs mitől félni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen