-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz Doki16 #175145 üzenetére
Esetleg egy Leaf vagy i3 , vagy Smart EV / netán egy Czero/P ion/Mitsubishi miev ?
Ha egy magad csak munkába járnál, akkor utobbi 2 lehet a nyerő.(#175146) harry
Megbizhatónak mondják az Outlandert, én vetnék egy pillantást a PHEV re is.
Az egyetlen Plugin hybrid ami villámtölthető, Németországban/Ausztriában az ev képesség akár fontos is lehet.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #175150 üzenetére
Havi egyszer tankolom tele 13-15k Ft körül (attól függ mennyi az ára )
Nem a spórolás része érdekelne a villany autónál. Nem kell várni, hogy bemelegedjen, kevesebb a karbantartás, előfűtés télen nagyon jó dolog. Meg sokszor sajnálom 1-2 km-re beindítani a kocsit. Pedig havi legalább 50 ilyen alkalom van. És bármennyire erre van kitalálva a HSD, szerintem ezt a sok rövid táv ki fogja nyírni. Amúgy a célom egy Kia Optima Phev. Az bőven elég lenne mindenre is. Rövidre ott a kb 40km hatotáv, hosszútávra meg van benne egy jó benzines. Remélem 3-4 év múlva már elérhető áron lesz.(#175153) Core2duo6600: Kicsi mindegyik és rohadt drága. Kell a nagy kombi. Van amikor tele az egész még ledöntve is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175155 üzenetére
Passz. Úgy gondolom, hogy ezek a sportmodellek, amiket keresel, azok nem férnek bele egyik nemzet termékei közül sem. Az idősebbek már jóval drágábbak, ezek a youngtimerek, ha lehet így nevezni őket, pedig most vannak emelkedőben, ezért amik elérhető árúak, azok állapotot tekintve most vannak a padlón. Szóval drágák lesznek.
Olasz vonalon belül: Bravo 1.8 GT, a motor ugyan az mint a Punto HGT-je, vezérlésmódosító nélkül, 20 lóerővel ugyan gyengébb, de egyszerűbb, olcsóbb is, viszont elég dinamikus az is.
Alfából 147,156, de ha jó autót akarsz faragni belőlük, akkor szintén nem lesz 1 milla alatt (jó autó= minden patent, műanyag bizbasz, burkolat a helyén, összes gányolás kilúgozva).
Peugeot 306-ot nézz még esetleg, hátsó futómű egy érdekes pontja, de 40-70e Ft közötti összegért cserébe kapsz komplett felújítottat.
Civic-ről fogalmam sincs, de úgy sejtem, hogy a virgoncabb élhető állapotú példányok abból is a kereted +80%.
Szerk.: persze nem muszáj azonnal nekiesni 100%-ra hozni az autót, lehet apránként is, úgy olcsóbb lehet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz thebigK #175147 üzenetére
jok a HGT-k, csak kene bele egy 6-s valto... sperrel
mk3 GTI-t felejtsd el, qrva oregek, 20-25eves autoa HGT-bol is facelift utanikat nezd inkabb a Punto-bol egy Bravo-bol is
en mondjuk egy Grande Punto TJET-t sem hagynek ki a lehetosegek kozul... sot
alapbol 120-130lo, de pikk pakk fel lehet iratni 150-160-ra, es nyomatekban ezert rugalmassagban is jobb, mint egy szivo, olcsobb a KGFB-je, vezerlescsere is olcsobb, biztonsagossabb, mert NCAP szerint torik mar, ha tenyallas van, 6 lufis, ESP, ASR is lehet bennesokkal jobb allapotut meg fiatalabb, kevesebet futottat kapsz belole es ott nem azzal kell kezdeni, hogy ratolsz 400k-t, amikor ugyanannyiban lesz kb a HGT is, csak az 5-6 evvel oreggebb legalabb akkoris
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
thebigK
addikt
Kar, hogy megtetszett mind a bravo, mind a punto hgt. Golf3 gti-t tudtam volna venni 2-3 honapja ismerostol, joaron, jo allapotut, de akkor nem volt aktualis. Majd kiderul, mi lesz. Fejest ugrani hulyesegbe azert nem.fogok, csak mert tetszik. Koszi a valaszokat
“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”
-
őstag
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
4-5 éves autókról beszélünk, sztem ez így hülyeség
főleg hogy ezzel az összes áruszállítóval ki van b@szva
nem lesz kenyér a bótba
inkább euro 4 és rosszabbat tiltanék ki, de azt benzinesből iscryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
Szerintem tiltsák ki a hibrideket és a villanyt is, csak gyalog vagy bringával lehessen közlekedni. Hajrá Puzsér!
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #175156 üzenetére
Q5 helyett az a terv. Én autót még azért nem akarok cserélni 9 hónap után. Majd olyan 3 év múlva kb. Addigra már tuti lesz értelmes áron plug-in.
Na meg nekem az Outlander Phev a maga 10 literes fogyasztásával egyenlő a halállal
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
8th
addikt
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
Az év vicce, hogy míg egy 2014-es évjáratú euro5-ös részecskeszűrős dízel nem mehet majd be a város bizonyos részeire addig a véres torkú a belüket a földön húzó hármas golfok f asztrák és hasonló régi szarok a fossá-szarrá kopott motorjaikkal és olyan olajfogyasztásukkal, hogy egyik másik már gyakorlatilag keverékkel üzemel mint a trabant vígan bemehetnek akár a belvárosba is. Azokon már a katalizátor is csak dísznek van mert a tervezett szerepét már réges-rég nem látja el megfelelően. De az bemehet. Mert csak. Baszogassák a részecskeszűrő nélküli akár euro5 dízeleket az ellen nincs semmi kifogásom de ez már nettó boszorkányüldözés semmi más. Egyik hülye kitalálja másik barom betartatja. Az emberek meg szopnak mint a torkosborz.
Javaslom az idiótáknak, hogy a következő lépés az legyen, hogy szmogriadó idejére tiltsanak ki mindenkit a fővárosból aki nem villannyal vagy távhővel fűt és pont. Már másnap vége lenne a szmogriadónak is. Ja a dohányosokat végleg basszák ki a városból szmogriadó ide vagy oda mert akár rákos is lehetek a cigije füstjétől. Nagyjából akkora esély van rá mint, hogy dízel kipufogógázától betegedjen meg valaki. Esetleg kötelezővé tehetnék minden ingatlan tulajdonosnak, hogy szereltessenek szűrőket az ingatlanjaik kéményeire. És még sorolhatnám... Kapják be tövig a pisilőmet. -
-
8th
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz Declare #175170 üzenetére
ki kene vinni agglomeracioba a metrokat es ott P+R parkolokban atultetni az ingazokat a tomegkozelkedesre
reggel megnezed a varosba befele meno utakon all a forgalom szinte, delutan meg kifeleez a betiltunk mindent is elobb, minthogy elobb(!!) lenne ra alternativ kozelkedesi megoldas is mar biztositva, olyan tipikusan balkani
M3 is reg kijarhatn a vecsesre meg a Ferihegyre meg eszakon a dunakeszi Auchan-g
M2 rakosborzasztora, de a rakoshegyui kozpontig minimum
M4 budaors meg a Polus/Azsia centeramig ez nincs, addig mit akarunk?
M4-nel is megnezed a kelenfoldi palyaudvarnal mekkroa P+R parkolja van, egy vicc
azert nem all meg ott senki, mert reggel 10-20perc alatt tele van
de arcolni lehet vele, hogy vaaaaanM3-t kiviszik vegre 30 ev utan Kapmegyerre, de a vege az a lakotelep szelen lesz ahol most a villamos is megall, nem megy onnan at a M0 hidra felvezeto toltesen atbujva az Auchan-g meg kb 600m-t, ahol van egy joooooo nagy parkolo eleve
aki onnan P+R-zik esetleg majd az amugy is parkolhelyekben szukos lakotelepre dobja le az autojat az ott lakok nagy oromere?
wow
nagy otlet
igy aki a Bp-rol jar ki oda bevasarolni, majd megy autoval, minthogy a metroval is kimehetne odamasik vegen ha az Ulloi ut alatt a 50-s villamos nyomvonalat kovetve kimenne a kispesti lakotelepet es a lorincen a Lakatos es Havanna ltp-t is ellatva meg Beke ter utan irany a vecsesi Tesco, majd onnan a Ferihegy-re kifordulva vmi joooo nagy P+R, na akkor reggelente ott sem allna 2-300m-s kocsioszlop csak a kanyardosavba, meg nem arszolna a forgalom befele a 2 savos Gyomroi-n
egybol elerheto lenne tomegkozlekedve is a belvaros kozvetlenul metroval a repterrol is, ami jelenleg csak taxival meg busszal muxik
es ne mondd azt hogy nem lehet megcsinalni keregmetrokent, mert a Nagyvarad ter es a Hatar ut kozoott eleve igy az M3 jar lassan 50 eve
akakor ar ev alatt megcsinaltak a ej raerunk arra meg cocialista mentalitasu allami vallalatok is, ma sokkal modernebb technika erheto el erre iscsak meg megjegyzeskent: a kisfoldalatti epiteset 1894-ben hataroztak el, es a 1896 majusaban mar mukodott
az alagutjat nagyreszt kezi erovel astak ki, nem gepekkel, meg lovaskocsikkal hordtak el a kitermelt foldet[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Hehe pont ezt beszéljük a másik autósban is. Maximálisan egyetértek. Ennyit megjegyeznék hogy az euro 4 sem ördögtől való ha rendesen karban van tartva. Egy szigorúbb műszaki és véletlenszerű ellenőrzési rendszerrel sokkal tisztább lenne a levegő de amíg a 2014-s benzines kocsi úgy meg a városban előttem hogy nem látok tőle addig ez az egész csak aa szarnak egy pofon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
Csak a baj az, hogy a kiberhelt reszecskeszürös, füstöt okado benzinesek nem közlekedhetnenek az utakon, igy kitiltani sem lehet ugye....müszaki vizsga szigoritas + rendörök közuton az ilyen füstös sz@rokat is figyeljek => na ez is javitana nem keveset a helyzeten
(#175179) hobizoli jo, persze utopiakrol lehet beszelni, de Te is ismered az orszagunkat....a sok ellopott milliardbol mar 3 uj metrovonal keresztezhetne Bp-t....de amig a gazszerelöZrt 60 milliardert ujit fel 1 km bicikliutat 4 ev alatt, addig ezekre a szep alomszerü varosrendezesi dolgokra esely sincs. Megfulladni meg eppen most fulladunk. Ettöl meg persze, ezek, amiket leirtal tök jok, hajra elöre....csak az atfutasi idö kb 100 ev.
[ Szerkesztve ]
-
Core2duo6600
veterán
válasz LuckyL #175167 üzenetére
Lehet, jobb volt a régi páros / páratlan megoldás.
Azzal nagyjából felezödött a kocsik száma, és rendkivül egyszerű volt ellenőrízni is.A metró meghosszabításokkal egyetértek.
És még a buszok helyett trolit kellene csinálni a legtöbb helyen van erre lehetőség, nem lehet olyan nagy kulszt feltenni a felsővezetéket.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175183 üzenetére
Vagy lecserélni a buszokat?
-
-
válasz Integrale #175186 üzenetére
De felsővezeték kilóméterét 1 milliárdért sokkal jobb biznisz lenne és akkor még kellenek az új troloik is, a másik esetben csak új buszok.
A legnagyobb biznisz a régi buszok átalakítása lenne trolira
Na nem írok többet, mert a végén még lopják az ötleteket ( vagy megkeresnek )Minap kapott itt egy tűzoltóság "új" tűzoltó autót, ami 27 éves és potom 68 M Ft-ból újították fel (felszerelés nélkül ennyi) egy új meg 80M Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
freeknight
őstag
válasz bitpork #175180 üzenetére
Szerintem az elsődleges baj inkább az, hogy most már tényleg mindegyik parasztnak telik kocsira. Írták itt már felettem, a fővárosban már tényleg nem lehet mozogni csak éjszaka, annyi autó van, 2-3 éve még nem ez volt a helyzet, pedig akkor még olcsóbb volt a benzin is.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz freeknight #175190 üzenetére
Én amennyire lehet kihagyom de elöző hét kedden muszáj volt és bekerültem dugóba. Amikor maps 1h25percet írt 13kmre azt hittem tökönszúrom magam. Amikor pedig 10perc után még mindig 1h24perc volt vissza a 13kmre tényleg.
És persze kocsik 90% 1 személlyel megy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz freeknight #175190 üzenetére
Hidd el sokan nem használnák (nem baj ha telik rá, sőt - fejlettebb osrszágokban is van mindenkinek) ha lenne rendes tömegközlekedés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz bitpork #175192 üzenetére
Jepp, irodai napokon én simán letenném az autót a város szélén, ha lenne normális (értsd: elegendő kapacitással bíró) P+R. BKK-val 35 perc alatt be tudnék érni a P+R-ből, míg autóval ugyanez kb. 60 perc. De az Etelén a P+R kb. fél 8-kor betelik, és a metró környékén mindenhol fizetős a parkolás, így ez használhatatlan.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
NB2
aktív tag
válasz freeknight #175190 üzenetére
Nem csak Pesten. Nálunk is nagyon megnövekedett az autóforgalom. A reggeli és a délutáni dugók jóval nagyobbak. Ráadásul ha nem érsz haza este 8-ra szinte esélytelen parkolót találni. Felettünk volt egy másik utca, ott tuti mindig volt, de 2 éve most már oda is mákkal lehet leparkolni. Nem azt mondom, hogy minden parasztnak, de tényleg több autó van az utakon.
Magyarország jobban teljesít
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Új autó vásárlás előtt állunk és az alábbi típusok kerültek szóba:
Ford C-max 1.0 125 Technology + téli csomag (ülésfűtés, kormányfűtés első fűthető szélvédő) + metálfény + sötétített ablakok + mankó kerék + alufelni üzembe helyezve kb 5.010.000 Ft
Ugyan ez csak fehér színben de 1.5 Tdci 120le C-max Technology üzembehelyezve 5.4m Ft
Renault Kadjar Life alapfelszereltség 1.3 turbo benzines 140 le (manuál klíma sima kormány) + első ködlámpa + mini pótkerék fehér színben 5.430.000 Ft üzembe helyezve.
Ti melyiket vennétek?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen