-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Cyborg #174648 üzenetére
Ez nehéz ügy. Hiába van lista, mert bármikor módosíthatnak egy előzőleg hibásnak tartott konstrukciót, ha még gyártásban van. Vagy ha azt írják pl. hogy gyenge egy vezérműlánc, és már az előző tulaj kicseréltette erősítettre, azt se biztos, hogy ki lehet deríteni vásárlás előtt.
-
HKorn
addikt
2.0 CRTDI 120 lovas verzióját mennyibe kerülhet csipszelni 150 ló környékére? Illetve mennyire biztonságos ez? Gondolom ehhez mégnem kell nagyobb turbó meg erősebb kuplung stb.
Run&Ride
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HKorn #174652 üzenetére
Ahol le is mérik a teljesítményt előtte-utána nem csak bemondanak egy számot az olyan 100k-tól indul.
Ugyan nincs velük személyes tapasztalatom de ha nézed a TC erőmérő sorozatát ők pl itt végzik a méréseket, ahol csinálnak tuningot is.
#nincsbennetarcsi
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz soldi3r #174662 üzenetére
Annyi kiegészítés, hogy ez abban az esetben igaz, ha ugyanarról a motorról van szó. Ha már nagyobb a motor, és emiatt nehezebb is, akkor már kellhet az erősebb fék is. +30 LE csipsznél semmi sem indokolja a komolyabb fék jelenlétét.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mike81
senior tag
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Van valakinek olyan traileres ismerőse, aki bevált és megbízható? Kint Németországban találtam projektautót, de lábon necces lenne hazahozni.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
milyen árban szoktak menni ezek a típusú volvo-k?
[link]
főbb hibái? -
válasz LuckyL #174670 üzenetére
Es tartom is h attol mert valami hasznalt nem feltetlen kuka
Ugzanakkor ha azonos sulyu auto gyorsabban eri el a kivan sebesseget velhetoen kevesbe papasan fogjak vezetni illetve intezivebb gyorsulas eseten erosebben is kell fekezni ha kozbejon valami. Mert ugye azt feltetelezni h mindig lesz hely a jobb gyorsulas kiaknazasara kozbejovo barmi nelkul eleg meresz. Gondolom akkor a gyari autoknal is csak a sulyt novelendo van a nagyibb teljesitmenyu azonos motorral szerelt modelleken nagyobb fek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz gzbotii #174672 üzenetére
Szokták is szidni a megoldást
(#174673) soldi3r: de jó is lenne ha ennyiben megállna minden. Sokkal egyszerűbb lenne az élet.
(#174674) focvis: senki nem mondta hogy nem lehet a nagyobb teljesítményű nyereg a gyengébben. Ugyanakkor jelezném , lehet -mondom csak lehet, hogy a gyártók spórolása nem egyezik minden esetben ezzel a tapasztalattal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HKorn
addikt
-
tboldi
nagyúr
Szereljen fel mindenki sárga EBC-t, ha csipszes az autó, ha nem, aztán nem lesz min rugózni, topik zárható.
[ Szerkesztve ]
-
-
A tipoval is megjártam azoknak az utaknak a nagyrészét, ahol i30-al lekoppantam, eddig még tipoval nem koppantam le, eddig ilyen téren jól vizsgázott.
Nem a képek ferdék.
Fonyódi kilátótól 50 méterre. Értelmet nyert a rövid váltó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gippazoid
senior tag
Üdv!
Valaki tud valamit a Hyundai/KIA 1.4 T-GDI motor kokszosodási hajlamáról?
Valamilyen tapasztalat a VW 1.0 TSI-vel? Meg ott is a kokszosodás...Köszi!
Gippazoid Novelties Inc.
-
rhonin
senior tag
válasz gippazoid #174680 üzenetére
Szia.
Nálam még csak alig 10.000km tapasztalat gyűlt össze, de szerintem minimális az az autó ami már 100+ ezer km-t futott és lenne tapasztalat a kokszosodásról.
Ezek a t-gdi-k hasonlóak csak közvetlen befecskendezésűek mint a TSI-k. Nem is várok tőlük mást ezen a téren. Talán a Ford féle 1.5 3hengeres turbó motorok amiknél a közvetlen befecskendezés mellett van szívócső befecskendezés is és ezeknél már nem valószínű vagy legalábbis később várható a lerakódás kialakulása.
Ilyen van a focusokban meg fiesta st-ben is.
Amúgy én abszolút ajánlani tudom ezt a motort. Erős és takarékos is ( 6.5-7L-es átlag).üdv.
-
gippazoid
senior tag
válasz rhonin #174681 üzenetére
Melyiket is ajánlod? A Ford 1.5 turbo-t (a 3 hengeresnek tutira van szívócsőben is injektora) vagy a Hyundai-t?
Pont most olvasok olyan véleményeket külföldi fórumokon, hogy a T-GDI-ben az a megoldás van, hogy a szívószelep nyitva van befecskendezéskor és így kerül rá üzemanyag.
Hát nem tudom, hogy ez igaz-e és sűrítés közben mennyire lehet szívószelepet nyitni...Meg azt is, olvasom, hogy a Ford EcoBoost 1.0-hoz hasonlóan EGR szelep sincs, annak funkcióját szintén a szelepek nyitásával és oldják meg.
[ Szerkesztve ]
Gippazoid Novelties Inc.
-
-
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Ezeknek a 2012 es Ford Mondeoknak a fedelzeti GPS-e jo, vagy inkabb hasznaljak telefonrol gps-t,mint sem azt?
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #174516 üzenetére
Villanyautót nézd meg használtan is 1-2 éveset is akár, jelentősen olcsóbb is lehet, hasonló az áresés mint a hasonló árú egyébb autóknál, nem azért veszit az értékéből, mert elektromos, hanem a magas induló ár miatt.
A Pályatempó felejtős, az még a Tesla hatótávját is gyilkolja, persze a 100 KW -os akksiból lehet, de 130 as az is többet fogyaszt sokkal mint 90 nél.
Azonos vagy drágább a disel olaj és a benzin ára, így én nem foglalkoznék a diesellel.
Alternatíva lehet még egy Toyota hybrid is.
Vagy esetleg egy Fiat 500e , a nők imádják, nem tudom, hogy miért.(#174554) Demoman89
A kérdést úgy tenném fel, van olyan autó ami megbizható használtan ?
A válasz : Attól függ, hogyan használták, és még több függ tőle, hogy ehhez képest hogyan tartották karban...(#174554) Demoman89
Pl. Ford Focus, talán már a második gen is van ennyiért, ha rendesen karbantartják nem szokott gond lenni.
(#174577) Declare
Bármilyen kocsit is választasz buksz rajta, egyiken többet másikon kevesebbet.
Pl a Ford Focus 2 gen eléggé tartja az árát.
2 misi körül volt vagy 9-10 éve, és ha szerencsénk van, akkor nem sokkal kevesebbért elmenne, 16 tdci amúgy, de jelenleg nincs napirenden az eladása. Turbo még az eredeti, most 300 000 nél volt kuplung és kettőstömegű csere.(#174578) molnarpeter
Leginkább az a gond, hogy ellenben Svájccal (ha jól tudom) nálnk autóra szól pl a kötelező, míg Svájcban a rendszámra, amit bármely kocsidra feltehetsz, lehet akár 10 utót is
És akkor ésszerűen meg lehetne csinálni, hogy helyi használatra tartasz egy kisebb villanyautót
Míg hosszúra valami nagy köbcentis belsőégésűt.
Nincs olyan autó ami mind a 2 terepen tökéletes lenne, ez a gond.(#174579) vzsryl
Dehogy női autó a Yaris, a fiat 500e na az női autó, nem tudom miért, de az összes csaj rá van kattanva, usa gyártásuak annak ellenére, hogy fiat márka alatt jött ki.(#174650) molnarpeter
Mi a gond vele ?(#174690) venom8888
Kipróbálod mind a 2 öt és azt választod amelyik jobban bevállt.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174691 üzenetére
Mondeo mk3 2.0 dízel: adagolóson elektronika döglik be, tdci meg Delphi rendszer (elromlik, de legalább drága is). Mk4 már psa motort kapott, ahhoz olcsóbb az alkatrész és mivel régóta, nagy példányszámban készül, az alkatrész is kevesebbe fáj.
-
venom8888
őstag
En sygic et hasznalok amugy.
-
zmilaner
tag
Sziasztok!
Közvetlen családon belül lenne lehetőségem autót vásárolni. Egy 2007-es Toyota Corolla 2.0 D4-D-ről van szó, 2016-ig napi használatban volt, területi képviselő családtagnál, most 183.000km van benne, a szervizelés márkaszervizben történt végig, az elmúlt 3 évben második számú autóként havonta egy-két alkalommal használták, az előéletét végigkövettem. 1 millió forintot kérnek érte.
Ennyiért hasonló minőségű/állapotú autót valószínűleg nem találok, DE:
90%-ban napi 10 kilométernél többet nem teszek meg, azt is városban munkába járni. A kérdésem az, hogy szerintetek elsősorban városi használatra érdemes lehet-e megvenni a Toyotát vagy akármennyire jó ajánlat(nak tűnik) inkább maradjak egy kisebb benzinesnél ennyiért?
Jelenleg egy Ford Fusiont (1.4 TDCi) használok, de csak kényszerből mert ez van.
Köszi! -
őstag
Hali!
Ilyen Volvo V60 D6-ról mi a véleményetek? Egyelőre csak gondolkozok rajta. Nekem pont ideális lenne, melóhely 20 km-re van, az akár menne full elektromosan. Meg, ha kell, akkor nagyon megy is. Klímakompresszor mellett van még tipikus hibája? Azt Volvo kinek cseréli garanciában? Mindenkinek? Mit érdemes nézni rajta? Váltó mennyire megbízható? Nem volt még automata váltós kocsim.
Köszi, üdv!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz johnny82 #174699 üzenetére
Pont nem rég olvastam a vonatkozó TC tesztet, nekem is megtetszett ez a V60 phev.
#nincsbennetarcsi