-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #174028 üzenetére
Mondeo vs. Accord viszonylatban azt lehetne például kiemelni, hogy egyrészt nem 10 éves autót kapsz ennyiért, hanem 5 éveset, és nem 200 ezret futottat, hanem közelebb a 100-hoz. Másik, hogy ha komolyabb baja van, azért elég erős japán szorzó van egy kuplungon, vezérlésen, plusz a kis darabszám felára is megnyomja (azt a 2.0 motort rakják mindenbe már lassan 20 éve). Insignia motorja egyrészt szeret hajtókarcsapágyas lenni, ha nem cserélik az olajpumpa tömítést, belül jóval szűkösebb a külső látszathoz képest, és a konstrukció jellegéből adódóan túlsúlyos a konkurenciához mérten. A Fordnak az automata szokott baja lenni (kézit kell venni), és a benzinmotorok hosszútávon rejthetnek pár aknát. El szokott romlani hátsó lámpa és duda, amiket gyakran látok, nem drága tétel egyik sem. Octavia is nagyon jó egy 2.0 dízellel, de az más méret, inkább nagyra nőtt kompakt (ellenfele inkább a Golf és Focus, csak több benne a hely).
Szerintem az lenne a legjobb, ha keresnél a környéken néhányat, és kipróbálnád őket, melyik kényelmes, melyik szűkös, stb Az említett FL jelentése facelift, a modell élettartama közepén történt ráncfelvarrás, néhány változtatás történik (általában előnyükre).
Linkre: ilyesmire gondoltam, lóerőre szerintem ne szűkíts, van rá ember, aki olcsón felhúzza a 163 gyári verzióra a gyengébb 140/116 lovasakat, vagy van bevált 180-190 ló körüli szoft is hozzá. AAA autót nem szokták ajánlani mondjuk, de sok az autó, meg tudsz nézni náluk sok típust (csak nem szabad az első ajánlatra bedőlni, írtak már róluk pár cikket).
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz venom8888 #174032 üzenetére
2013-ban volt az Insignianak egy Faceliftje(modelfrissites) utana mar nem problemasak a motorok. A fenszorok formajarol es a hatso kromcsikrol a legkonnyebb felismerni.
Nekem A20DTE motorral van. Ez a 140 loeros valtozat, miota joido van 5L-es fogyasztassal jarok. (18-as kerekek) -
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #174038 üzenetére
Még annyi jutott eszembe, hogy nagyrészt flottás piacról származnak ezek az autók, szóval leinformálható kell legyen mindegyik. Népszerűség szerint viszont az Insignia és Mondeo esetén nagy a kínálat és sok az import, ami folyamatosan nyomja le az árakat. Honda ritkább és japán, Octavia pedig VW csoport, így jobban tartják az értéküket hosszútávon.
-
Declare
őstag
válasz venom8888 #174053 üzenetére
Minden hasznalt autorol olvashatsz ilyet is meg olyat. A 150k km körül azert kerülnek ezek az autok a hasznalt piacra, mert addig garanciaban lehet ütni, vagni, rugni öket....utana szepen neki lehet allni az elsö komolyabb költsegeket ralocsolni. Persze nem biztos, hogy igy lesz, ki lehet fogni full problemamenteset es szopo rollert is. Ez a lutrija a hasznaltautonak, ezert kerülnek ezek az autok fele annyiba (vagy fele annyiba se) hasznaltan, mint ujjonan. Nem fogsz olyan autot talalni, amiröl nem olvasol pokoli sztorikat, vagy epp mennybe magasztalast is egyszerre.
-
bajnokpityu
félisten
válasz venom8888 #174053 üzenetére
Es akkor mi van ha nem családi használat? Sztem semmivel se rosszabb a céges kocsi, mint magán. Inkább annyi gond lehet, h nem tudod, ki volt az az ember, aki használta. Vele jó találkozni.
Én most adtam el flottás eredetű mk4. 5omet. Semmi baja nem volt 174ezerrel. Ezerszer inkább, mint egy kinti nepperimport...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
soldi3r
veterán
válasz venom8888 #174047 üzenetére
Mindketto 2 literes diesel volt. Mondeonal ahogy a nagykonyv irja, nagynyomasu pumpa, DPF es a kettostomegu is megadta magat, kb forditott sorrendben 110-200 ezer km kozott. Insignanal inkabb aprobb, de gyakori es idegesito elektromos hibakrol tudok, utobbi azert joval kevesebbet is futott, <150ezer km.
E30 (oo=[][]=oo)
-
Core2duo6600
veterán
válasz venom8888 #174053 üzenetére
És még akár több is lehet benne, nem tudom, hány éves kocsikat nézel, de a mi focusunkba ami 2 év körüli volt amikor vettük akkor volt 80 és 90 000 közt benne valahol.
1.6 tdci részecske szűrővel amúgy.
Most 300 000 is elmult már, kettős tömegű és kuplung már volt cserélve, és egyszerg az egr szeleppel is volt valami nem én használom, hanem apukám, izzítógyertyákkal is volt valami bár, hogy ettől miért gyengült el a motor, miután pöccre indult azt nem tudom.Én úgy tudtam, hogy az izzitó gyergyáknak csak az indílás elött van jelentősége.
Épp csak egy pillanatra villan fel a sárga lámpa, mem úgy mint a korabelieken, hogy akár 20.30 mp et is kellett izzítani, akár többször is.Amin tanultam vezetni az egy 1.6 os szívó diesel passat volt 50 LE, na azt is rendesen kellett izzítani, ha már ált 10 percet nem indult el izzítás nélkül.
(#174061) OPiiPO
Nálunk a cégnél most 2 db VW Jetta van nem tudom milyen felszerelséggel benzinesek.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
OPiiPO
addikt
válasz venom8888 #174425 üzenetére
eddig Mondeókat néztél, mi most a gond a vackokkal, túl sok km? Az megvan hogy a Vitara minőség nem egyenlő a Mondeóval, kb. alatta van?
(#174427) máyköl - jogos, kicsi kompromisszummal beleférhet simán
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
rbalint88
addikt
válasz venom8888 #174425 üzenetére
3M Ft manapság sokaknak van autóra, ezt a piac is érzi, ezért a szart is megpróbálják drágán eladni. sajnos le kell adni az igényekből valamilyen tekintetben, ha bele akarsz férni a keretbe. a méter eléggé korlátozó tényező. céges verdákba simán belevernek évi 50-60ezret is, hamar túlszaladnak a limiteden import autóknál meg egyszerűen az országon belüli távolságok miatt gyűlik normál felhasználásnál is.
-
fecus
őstag
válasz venom8888 #175841 üzenetére
1.6 THP-t ne! Keress rá!
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
-
aktív tag
válasz venom8888 #177815 üzenetére
@venom8888
Egy roadster vagy hothatch
MX-5, Z3, Focus ST, Abarth Punto, illetve ha nagyon bevállalós vagy, akkor Mazda 3 MPS
2,5-ből:
- Mazda MX5-ből találhatsz nagyon fullos NB-t, vagy hunyorítós NC-t.
- BMW Z3-ból jó állapot/hunyorítás határán álló sorhatot
- Ford, Fiat (Abarth), MPS ennyiből kicentizős mutatványEgyébként amit nem költesz el a kettőfélből a vételárra és a papírmunkára, azt úgyis ráborítod karbantartásra (meg még egy kicsit...).
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz venom8888 #177824 üzenetére
Az egy dolog, hogy én kilógok a két méteremmel az MX5ből, de a Focus, Mazda 3, Punto-ba még én is beteszem magam, szóval lehet csak az ülést kéne lejjebb állítani.
Én pl: most egy Twingo RSt hajtok és kényelmes a két méteremhez,pedig csak 3.6 méter az autó hossza.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #177877 üzenetére
Legegyszerűbb az 1.9 PD TDI, ahogy írták. Két dologra érdemes figyelni: gyárilag DPF nélküli verziót ajánlott keresni (pótkerék melletti matricán PR kódok alapján egyértelműen meghatározható), illetve a hajtórúdcsapágyak jellemző kopása miatt azok prevenciós cseréje javasolt.
Alternatíva lehet széria végéről a 2.0 CR TDI, de ott még megmaradt a 2.0 PD elkopó olajpumpa és balansztengely hajtás probléma, amit szintén megelőzésképp szokás megcsináltatni. -
-
-
-
rbalint88
addikt
-
vzsryl
nagyúr
-
OPiiPO
addikt
válasz venom8888 #185635 üzenetére
"peemium ezkozok bebhamar" - ezt a részt leírnád magyarul is, bocs, értelmezni sem tudom, köszi!
"Van az a SaangYong auto,ki gyartja a motort bele?" - melyik típus? Régebben voltak Mercedes motorral szerelt típusok.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #190265 üzenetére
Igen azok, az összes. Téma lezárva. Nem is értem miért veszik az emberek, fogalmam sincs, hogy lehet az egyik legkelendőbb márka Európában. Irónia Off
Nem tudom kitől hallottál ekkora baromságot. Hogyan lehet ilyet kijelenti, hogy az összes B7 Passat rossz. Nincs semmi bajuk, egy elég jól sikerült széria. B6 ráncfelvarrás lényegében és sokat javítottak rajta. Kicsit konkretizáld, hogy mit szeretnél tudni.
(#190266) Jorus: Akkor IS300h legyen. Sokkal de sokkal jobb minden tekintetben. Nagyon megbízható és a minőségre nem lehet panasz Lexus révén
(#190273)molnarpeter: Az a baj, hogy nem igazán jutott el Európába. Nem is értem miért az amerikai piacot választották ki. Csak később jött németbe, de addigra már nem érdekelt senkit. Pedig az egyetlen egyterű PHEV.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Biqci
aktív tag
válasz venom8888 #192522 üzenetére
Nincs a láncnak csereintervallum. Ha csörög akkor kell cserélni. De ezek sokáig elmennek, akár 400k sem ritka még az eredeti lánccal.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Crypto Trade
- További aktív témák...