-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szabonagyur #175900 üzenetére
Ezekben az évjáratokban még a 4 sebességes hagyományos automata volt csak szerintem
Fura, hogy nem fér bele a keretbe, mert 2016 ban 2M adtam el a még garis 2011- es kia ceedet, azóta drágábbak lettek
Itt van egy kia ceed 1,6 automata[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #175901 üzenetére
Hahu-n jelenleg 1 db Ceed van automata ami belefér 2,4M-ért, i30-ból 2-3 db összesen, és közelben egy sincs amit ki lehetne próbálni, hogy egyáltalán milyen. Megvenni elmennénk érte bárhova, de próba jó lenne.
Amiket fentebb írtam típusokról vélemény? Picivel több van belőle eladó így talán nagyobb az esély találni jót is belőle.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz Gombinyó #175903 üzenetére
Ok csak mindenki nyomja az értékvesztést, amúgy ránéztem és ma is 1,6-2,3 M között van a 2011- ben 3,1M szalonárú kia pro cedd
A tipo már most 200 eFt drágább, mint mikor decemberben vettem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175900 üzenetére
[link] határeset
-
DZs
senior tag
válasz Motion_Blur #175851 üzenetére
A felvitt waxot mivel, hogyan fényesítetted?
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #175906 üzenetére
Csak kivel hozassa be? Meg mite hazajon a 2,5-et tullepi szerintem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175908 üzenetére
Auto van Beuwenn megbízható holland importos, kérdezni ingyen van de valószínű közvetítőn keresztül necces, magyar piacon szerintem kicsit magasabb árak vannak, magánúton volna esély spórolni többet. Szóval ezért írtam, hogy necces, de benzines automata vonalon a HSD eléggé go-to nálam.
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #175909 üzenetére
Kimenni nem fog érte fater, én még annyira sem, nincs meg hozzá a képesség.
Itthon legalább jó szerelő van aki átnézné.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Ádám16
addikt
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz szabonagyur #175893 üzenetére
Bocs, hogy így a semmiből belevauzok:
Ha megbízhatóság kell, akkor Auris HSD vagy Prius HSD, nincs kuplung, kettős-tömegű stb, csak egy szimpla szívó Atkinson ciklusú benzinmotor és egy megbízható hybrid hajtás. Aurisból az "Auris old", amit 2010-13 között gyártottak nagyobb belül, mint az utódja. Technikában mindkettő 3. generációs Prius.
A lentebb linkelt holland oldali áraknál azért még érdemes némi felárral számolni. Pl: nem árt, ha valaki tudja a kinti papírokat intézni, esetleg meg is nézi az autót (én is így hozattam be a kint kinézett autót). Onnan haza is kell jönnie (akár lábon, akár traileren), ehhez kellenek még az export papírok, adott esetben rendszám, itthon pedig honosítás stb. stb. Ennyi pénzért viszont Auris és Prius sem lesz 150k futásteljesítmény alatt Hollandiában, hacsak nem sérült az autó.
És amiért erre tévedtem: eladásra került a Priusunk és szeretnék helyette valami kevésbé steril autót. Anyának megmarad a fullos Auris, így én picit szabadabban garázdálkodhatom. 2 gyerkőc viszont van bár napi szinten csak 1 jönne velem az ingázáskor. Méretben nem vagyok pici (~198 centi, 120+ kg), viszont imádom a pici autókat. Valami pörgősebb Hot hatche gondoltam, személy szerint 2 között gondolkozom: Swift Sport és Twingo RS. A fenntartásától nem tartanék, viszont nem tudom, hogy Budapest és környéke viszonylatban mennyire ölne meg a napi rutin során a futómű. Twingoban nagyobb a beltér (sima kivitelből egy bőrőst néztem kereskedésben), viszont RSből mindössze 4 db van a hahun. Van esetleg ezzel a pici döggel valakinek napi tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Testvérem szeretne autót venni, fontossági sorrendben:
- automata váltó (nő)
- közepes méret, pl. egy H Astra
- benzinmotor, 1.4, 1.6
- márka mindegy
- az autó vételára max. 1.5 MStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #175914 üzenetére
Üdv!
Anővéredhúgod tisztában van a használt automaták üzemeltetési kockázataival és költségeivel?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Motion_Blur #175916 üzenetére
Ugyan olyan ... megkérdőjelezhető láncnyúlás miatt sajnos.
De akkor ha van már elképzelés és nem riaszt el, hajrá! Azonnal kezdjétek olajcserével ha elfogadsz egy ötletethttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gergőke88
addikt
válasz Motion_Blur #175916 üzenetére
H Astra easytronic váltóval?
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #175914 üzenetére
Honda jazz cvt-vel. Talán az a legmegbízhatóbb. Esetleg valami cvt-s Toyota. Hagyományos kapcsolgatos automata váltót biztos nem vennék használtan.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #175920 üzenetére
Automata Swift?
-
-
szabonagyur
félisten
válasz Motion_Blur #175922 üzenetére
H Astra max ha Kombi akkor nagyobb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Motion_Blur #175922 üzenetére
Facelift előtti Prius? Km van bennük, de árban 1,5ért beleférhet még nem extaxi is. Váltója nem fog soha tönkremenni, kuplung sincs, akkupakk ha éppen olyan, akkor 8k/ modul áron cserélhető, ami elenyésző összeg bármilyen egyéb automata váltóhoz képest. Hátránya a facelift előttieknek, hogy a központi kijelzőre nehézkes a kamera rákötése, max tükörre lehet inkább okosítani. Az autó amúgy elég méretes (~4,6 méter) és viszonylag magasan van a fara. Illetve az amúgy se acélos műanyagok FL előttiekben még rosszabbat tapintásra.
Jazznél inkább csak az indítókuplung fárad meg, az ~200k körül van munkadíjjal együtt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #175922 üzenetére
Astra váltó fronton nem betegágy?
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #175922 üzenetére
Valahogy próbáld rávenni, hogy menjetek el legalább csak megnézni egy Jazz-t. Rá fog jönni, hogy nem is olyan kicsi.
Másfélért egy szép ES-t is lehet már találni. Sőt, a CVT-sek általában olcsóbbak is.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175926 üzenetére
Pont a minap nézegettem a kettes Priusokat, de nem igazán van itthon olyan ami belefér 1.5 millióba.
Sajnos az egekben van az összes Prius ára, már-már nevetségesen. Az az egy vigasztal, hogy cserébe az Aurisom is majd jól fog érni pár év múlva
Amúgy való igaz, hogy a HSD rendelkezik az egyik legmegbízhatóbb automata "váltóval".A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
stickermajom
addikt
2 millióig (+átírás) abszolút ridegtartásra is P2 a nyerő? Muternek nézegetünk autókat, ő csak beül és megy, illetve évente csinál egy olajcserét. Évi 10k km, a hét felében napi 2x3km, másik felében 2x20, néha egy-egy vidéki út.
Öreg autót annyira nem szeretne, az a vágya, hogy 10 évig autó legyen még, de P3 drága még. Esetleg valami fiatalabb sima szívó benzin? Jazz pl? Ahogy látom abból a 2M kb. a kínálat közepe.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #175929 üzenetére
Priust pont erre találták ki.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #175928 üzenetére
Én hétvégén adtam el a kettesünket, 2006, 280k km, bőr, navi, JBL, tolatókamera, igaz szép állapotban ([link], [link], [link]) 1.9-ért, utolsó szezonos nyári abroncsokkal (téli megmaradt nálam). ~2 éve is majdnem ennyiért vettem. Prius esetében kint nagyon fogynak a P2-esek, lassan a jó P3asok is, még úgyis, hogy a km-ben igazából 200k felett sem kell költeni sokat az autóra. P2nél a facelift előtti néhány százassal lejjebb viszi az árat (300knál ugye megakad a km óra, csak drágán köthető a központi kijelzőre tolatókamera), azt kevésbé keresik. Ha a km nem sokkol le senkit, akkor FLből 1,5 alatt megáll egy tisztességes holland példány úgy, hogy ki sem kell érte menni az országból.
Aki Priusban gondolkozik, azoknak érdemes belépni a Prius Club Hungary és annak az adok-veszek csoportjába. Elég összetartó banda és a jobb gépek ki sem kerülnek hahu-ra, mert csoporton belül eladják őket (én se tettem fel hahura). Másrészt nagyon sok a Priusok között a tekert órás, volt már rá példa, hogy 24/7-es taxit sikerült a kollégának vennie azt hiszem 150k km-rel papíron és utána derült ki, hogy 2 éve volt az autóban majdnem 500k egy garanciális javításnál. Csak donor belsővel használták az autót és eladáskor betették a gyárit.
Aurist ne is mond, ~3 milla lett + a védelem a vége, mire találtam egy patika darabot a gömböc Aurisból asszonynak, igaz ebben benne van minden, kivéve a napfénytetőt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #175929 üzenetére
P2 ezt simán hozza alacsony fogyasztással, ha az indítás után vár egy percet, amíg bemelegszik a motor. Annyi, hogy azért az olajcserén túl a kötelező dolgokat itt is illik betartani, és pl: fékolaj csere nem olyan sima az autóban, hogy minden szerviz elvállalná, de 4+ programban nem vészes az ára. Szerintem 10 év múlva sem lesz gond velük, hiába már most is 10 év felettiek az autók.
P3 ennyiért max csak extaxiként lesz, nagyon leharcolva.
Jazz mellett Suzuki esetleg? A Vasaló és az utána következő széria is eléggé éhezőművész, jó kis autók, alapvetően kevés problémával, ha karbantartják őket.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175933 üzenetére
Komolyan elég neki egy perc jelenleg. Télen inkább 3. De a bemelegedést 40 fokra értsd mert már ott kapcsolja le legkorábban a motort. Simán 2000-en tartja nálam a fordulatot. Itt vannak friss értékek ahogy melegszik a kocsi. [kép] 19 fok volt amikor indultam vele.
Találtam egy télit is. [kép]
(#175931) CactuS: Nekem FL utáni Auris van, ezt még 4,6-ért vettem. Most olyan 5 körül ér kb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175935 üzenetére
Sehogy sajnos, azt nem mutatja. 0W20 van benne ezért gyanítom hamarabb melegszik, de persze nem annyira mint a víz. De igazság szerint annyira nem is számít. Az elején amikor hidegindítás van gyakorlatilag a városban el lehet mászkálni villanyosan, hogy a benzinmotor csak generátor. Nagyobb gázadásra kapcsol csak be a hajtásba.
Nem tudom ki, hogy melegíti, de én nem hajtom soha.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #175935 üzenetére
P állásban változtat a rendszer a keveréken, hogy gyorsabban elérje a motor az üzemi hőmérsékletét. Ha nem kell hűteni, fűteni, akkor indítás után kb. 1-1,5 perccel leállítja a benzinmotort az autó, hacsak nincs nagyon hideg. Priusnál eleve nem engedi hidegen, hogy forgasd, próbálja az akkuból megoldani a gyorsítást, ha kell, persze nem teljesen hülyebiztos, de kétlem, hogy a legtöbben indítás után nyélgázon próbálnának közlekedni. Ha álló helyzetben várod meg, hogy az olaj üzemi hőmérsékletre beálljon, akkor azzal nem igazán teszel jót az autónak.
#175934: Áh, én az FLbe nem férek be, nagyon összement a frissítéskor. HA-t milyen olvasóval használod? Úgy hallottam jó dolog azzal előbb elindítani a hűtést, de valami olyan megoldást keresnék, amit nem kell kézzel állítgatni mindig.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #175937 üzenetére
Nagyjából 6 évvel ezelőtt vettem egy ilyen kinézetű cuccot. [link] Azóta az összes kocsimnál bevált és használtam is. HA is simán megy vele és jól kommunikálnak. Tudja a program az automatikus ventilátor szabályzást. Nálam jelenleg úgy néz ki, hogy 36 fok fölé ha megy akkor bekapcsolja és megy amíg újra el nem éri a 36-ot. Pont tegnap egy hosszabb 130 km-es úton próbáltam ki először. A grafikon szerint végig 35-37 fok között mozgott egész úton. [kép]
(#175938) stickermajom: Egy másodpercet se várok indulás előtt teljesen felesleges. Ha ésszel kezeli a gázt akkor aksiból megy a kocsi amíg hideg van. Addig a motor végig S1A és S1B fázisban van S2-nél már bekapcsolja a hajtásba.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #175939 üzenetére
És a telefonon kapcsolgatni kell, vagy indulás után megtalálja automatikusan a BTn keresztül az eszközt és intézi magának? Asszonyé lesz végül az Auris, neki szerintem ha elkezdem mondani, hogy HA-t konfiguráljon a telefonján, kitér a hitéből, ha amúgy feltelepítve megy minden magától, akkor nincs gond.
stickermajom: Ha nem padlógázon megy, akkor nem gond, a villannyal kíméli, amíg nem melegszik be a motor, nem gond.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #175940 üzenetére
Csak a legelső alkalommal kell összepárosítani. Onnantól kezdve ha elindítod az alkalmazást automatikus lesz a csatlakozás. Persze a kütyünek bent kell lennie az OBD-ben. Még az se zavarja meg ha megállítod a kocsit és bemész a boltba majd mész vele tovább. Persze a telefonon addig nem szabad bezárni. És után folytatja ott ahol abbahagyta.
A beállításokban kell bekapcsolni a Fan Assistant szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #175942 üzenetére
Ja, de gondolom hagyományos autónál sem ülsz 25 percet, álló helyzetben amíg talán felmelegszik az olaj. És nem is kell, mert bőven elég 1 percet várni, aztán óvatosan közlekedni. Ahogy írtuk, Prius esetén amíg a rendszer úgy gondolja, hogy nem üzemi hőfokon jár, addig igyekszik kivenni a hajtásból.
Doki16: Köszi.az infót.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz bitpork #175933 üzenetére
a tiponak is 1,5-2 perc kell a vízhőfok 90-hez (haladva 2000-2500 fordulaton), az olajnak meg 5 perc, de ebben benne van az is, hogy 3 liter olaj megy bele, gondolom a víz sem sok
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175945 üzenetére
Pedig a sok példa mást mutat. Én is nehezen hiszem el, de müködik. Rengeteg taxi van belőlük bolygószerte és világ össze kilométere bennük van már. Előbb megy tönkre az aksi mint a motor.
Nálam egy munkábamenős 4 km alatt amit a városban teszek meg kb 10-15-ször leáll és elindul. Ez egy budapesti áthaladás alkalmával simán van akár 40-50 is. Kár, hogy nem jegyzi a számokat, mert ebben a 175k km-ben már nagyon sok lehetA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz soldi3r #175946 üzenetére
Mindig, de pl: Prius/Auris alapból le is áll 1 perc után, ha nem kell hűteni vagy fűteni, nem túráztatja magát álló helyzetben.
Doki16: Igen, de ugye a HSD rendszeres autókban nincs önindító sem, illet nincs a hagyományos formájában. Csoportban azért felbukkannak néha 500-600k-t futott taxik is ráadásul alig 3-5 évesen, beteg futásteljesítmény és működnek.
bitpork: A hagyományos start-stopos rendszereket én is kikapcsolom, főleg ha esetleg DSGvel párosul, mert ebben a kombinációban nekem különösen nem jön be. HSDnél nincs köszörülés, nincs rángatás a motor indulásakor, de ugye nem is vesz részt mindig a hajtásban.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen