-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BUZZLGHTYR
senior tag
105 lovas 2006os szerias pdtdi skoda superb t neztem ki 1 millaert, melyben 430k kilometer van, allapotra nagyon szep az auto. Mik a legfobb hibai a 105 lovasnak? Olvastam hogy a hajtojarok gyengek, igaz?
-
hobizoli
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
ennyiert inkabb vennek egy 1.9 16v JTDm 150lovas FL156 SW-t
az "megy" is, tuti nincs benne 430k+ km, meg nem egy kifejezetten hirhedt szethullos motor van benne101loeros dizel SuperB 1430kg es 13.2sec alatt van kilon vele
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176655 üzenetére
Jobb és bonyolultabb futómű van alatta mint mondjuk egy astra alatt, de egyrészt nem kell mindent egyszerre cserélni, másrészt nem a legolcsóbb hulladékot kell belerakni és akkor tartós(abb) lesz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176655 üzenetére
300k
de 300k szerintem akkor sincs, ha a 4 lengescsillapito is cserelve van Bilstein-re
100k korul van a teljes elso-hatso lengokar kit hozzaAR-ban egy felso lengokarral van tobb elol technika, mint egy sima MacPherson rendszeru futomuves autoban, meg toronycsapagy helyett toronyszilent van, ugyhogy olyan tul nagy trukk nincs benne
de mondjuk pont a B5-s Passat az, ami a Superbéla alapja is, ahol elol a Multilink futomuben ketto lengokar is van oldalankent fent
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
ALgore2
tag
Sziasztok!
Kocsit kell cserélnem és nagy kombira van szükség!
Többnyire városi használatra, alkalmanként hosszabb utakra!! A keret 1,2-2 milla között!
Ajánlások, pro és kontra tapasztalatok érdekelnek az alábbi tipusokról, motorokról!
Más gyártmány nem igazán érdekel!
Ford Mondeo MK4 1.6 B 125 le
Ford Mondeo MK4 2.0 D 140 le
Opel Vectra C FL 1.9 cdti 150 le
Opel Vectra C FL 1.8 B 140le(ritka, mint a fehér holló és gyorsan elviszik...)Köszönöm!
-
nagyúr
válasz ALgore2 #176661 üzenetére
Szia! Az mk4 mondeoba nagyon kevés lesz az 1.6 szívó. A 2.0 tdci jo motor, azzal nem is szokott baj lenni, de a szokasos dizel nyugokre figyelni kell, DPF, turbó, ha kuplung csere akkor jön vele a kettostomegu is, sok-sok szazezer ra tud menni ha belefutsz. Ráadásul a varosi hasznalatot nem fogja megköszönni, plusz szmogriado eseten mehetsz tomegkozledessel vagy gyalog. En inkabb javasolnek egy benzines autot, meg ha joval tobbet is fog fogyasztani.
Amit meg szamitasba vehetsz, az a Toyota Avensis, ebbol a 2.0 a jobb. Honda Accord, a kombi hatalmas! Mitsubishi Lancer kombi, ebbol szepet kapsz 1-1.5 között. Mazda6 csak akkor, ha valami déli országból jött es abszolút rozsdamentes.
-
soldi3r
veterán
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
A legnagyobb gondja, hogy ritka. Keves bontott cucc lesz hozza. VAG vonalon inkabb egy 3B Passat vagy egy merettel kisebb A4 B6. De talan a Jettakat es az O2-ket is erdemes nezegetni.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Coyot #176667 üzenetére
105lovas motorral Superb meg kb arra jo, hogy odebbvigye magat a parkoloban, mert dognehez az auto onmagaban is, nehogy ha meg 4-n beleulnek
leggyikabb motor az egesz palettan egy alapbol kozel 1.5tonnas jarganyba, egy hosszu 5-s valtoval, hogy meg rugalmassaga is sz.r legyen
legalabb raktak volna melle egy 6-s valtot, hogy azzal javitsanak vmit ezenbiztos meg nem vennem
-----
nyilvan ott persze
nem ertem a 210k km-s 147-mel miert nem kell odajarnom megse
meg miert ne pont ezzel a hirtelenhalal motorossal ne kene ott allni addot esetben, amikor hirhedt a nyugje, es meg a futomuve is bonyolultabb felepitesu...
egyesek azt hiszik, hogy a 30 eves kettesgolf is meg a gyari made in W.Germany feliratos, gyari beepitesu lengescsillapitoval jar, es csont nelkul atmegy vele az NKH muszakin is....de azert jo probalkozas volt
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
Csapágyat kell csak cserélni, utána jó. DPF-es kerülendő, PR kódokat érdemes lehet ellenőrizni. Ennyi km-rel mondjuk nem életbiztosítás.
-
nagyúr
Puff neki, Grand C-max nincs, már nem is rendelhető... asszem ezt anyóka zokon veszi majd...
Még ez lett volna a leginkább megfelelő neki. Kinézetre és műszakilag is.
Egyre inkább a Touran felé lendül az inga.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz molnarpeter #176671 üzenetére
Irta, hogy evi 50e km+-ra kellene. Szerintem erre sem egy 360-at futott Superb, akar 200 ezret futott jtd, sem egy új autó sem való, maganszemelykent. Itt fel kell adni a heti ingazast es min. 2 vagy inkább 3 hetente. Nincs az a fizetés, ami mellett ez megéri.
-
válasz molnarpeter #176674 üzenetére
errol lemaradtam, de az se keves
-
Coyot
őstag
válasz hobizoli #176670 üzenetére
Valóban nem versenyautó. Csak tudod a célok nincsenek tisztázva. Ha nekem sportos mindennapi autó kell amiben hajlandó vagyok áldozni a design és a sportos vezetés oltárán - minden más kárára - akkor rendben van legyen Alfa. De ha praktikus arébbállós autóra van szükség (95% körülbelül), akkor ott az Alfa bizony azon nyomban esik ki a pixisből.
Várj még 230-ig ott kezdenek el jönni a nyűgök
Mondjuk azt nem értem miért gond a futóműve, nagyon jó futómű van ezek alatt.Vagy magyarosan az a gond, hogy 250ezrenként költeni kell 150 ezret egy komplett lengőkarszettre mindenestől?
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
dragonfx
veterán
ez egész biztos.
ha állód a szervizelését.megbeszélhetjük.amugy az ignis , swift mellett.
amik még pakliba vannak, akár magasabb áron is.
az a hyundai i20, i30, kia ceed, rio, mazda 2,3.Mindenkihez:
ezek tud bárki véleményt mondani? vannak típushibák?melyik mennyire drága fenntartani?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ALgore2
tag
válasz Core2duo6600 #176664 üzenetére
Ráadásul feleségnek lesz..., bár, ha a Jeepel el van, akkor a nagy kombi nem lehet gond,
-
vzsryl
nagyúr
válasz ALgore2 #176682 üzenetére
A motor jó, de MK4-es Mondeo-ból inkább 2,5M-tól felfele vannak élhetőbb darabok. Ez az autó sajnos nem másfél millás kategória, és a használt piaci árak stagnálása miatt egyelőre nem is lesz az.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
soldi3r
veterán
válasz molnarpeter #176684 üzenetére
A 20 szelepes VAG nem szereti enni az olajat, hanem issza, nagy tetelben
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
nagyúr
válasz ALgore2 #176682 üzenetére
Igen hallottam. Szar a 2.0 szívó, mazdától licencelt motor, már 170-200e km-nél a gyűrűk miatt eszi az olajat mind, először 3-4dl/1000km, aztán 1-2L/1000km, 200-250k a felújítás, a teljes motorgenerál akár 5-600e is lehet. Nézz fel a mondeo fórumra, kis túlzással minden második poszt erről szól ott. Ezen kívül a szívósor lapátka törhet el, a tempomat gombja dögölhet meg, párásodnak az első fényszórók, a kombi rakodónyílás alján lévő fém betét ragasztása elengedhet, benzincső lyukadás sokaknál előfordul (csak gyári van asszem, 20k körül). Továbbá ami még felmerülhet az ülésfűtés meghibásodása, kp zár motor, kormányszög jeladó hiba. Persze nyilván nem minden autóban minden romlik el egyszerre, de ezek a jellemzőbb problémák. Ja és jó tudni, hogy a 2.0 szívóbenzines modell is tartalmaz kettőstömegű lendkereket (kuplung + DMF 300e HUF), illetve elektromos gátlóval szerelt modellt nem biztos hogy vennék, mert 90/db egy gátló.
[ Szerkesztve ]
-
ALgore2
tag
válasz molnarpeter #176686 üzenetére
Rémlett ez a cikk!
Köszi neked is! -
-
nesa
veterán
válasz bitpork #176691 üzenetére
Ja ezek ilyenek, már nem 4cm az ajtó mint a Trabantba, megmértem a menekülő buszomat is, azon 14cm vastag az ajtó + kárpitok, nálad meg kb kárpit nélkül 20cm re tippelnék.
Boldog lennék ha végre az európai gyártok is megszórnák a piacot nagy vasakkal.
Néhány luxus modellen kívül nincs normális méretű autó, pedig tuti lenne igény olcsóbb nagy vasra. -
-
nesa
veterán
válasz soldi3r #176694 üzenetére
Nekem is az a bajom vele mint minden hasonló tulajnak hogy annyira billeg kileng hogy a Nakatomi torony kutya fasza ehhez képest, egyenes úton is hogyha nincs szerencsém egy stabilan billegés mentessen futó szembejövő kamion letépi a tükröt.
Sajnos akkor a problémás enyhe kanyarokról nem is beszéltem, a körforgalomba mindig felborulok de szerencsém van mert egy Q7 vezető kolega is pont akkor jön így tudunk segíteni egymásnak talpra állítani a gépet, feleségem utálja hiába szál be/ki könnyen de a tengeribetegség hamar jön és a napi 52 km alatt 4-5x is tele hányjuk a kocsit meg a ruháinkat , szóval a mosógépnek se jó ez, én már az ablaktörlőt is átszereltem a belső oldalra mert gyakrabban hányunk mint esik, a gyógyszertárba már nem kapok dedalont mert azt hiszik azért viszem szatyor szám mert függő vagyok.
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #176696 üzenetére
Persze hogy nem billeg, az enyém se, csak a kacsa billeg.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
válasz soldi3r #176694 üzenetére
Szia!
No, látod ezért van ennyiféle járgány az utakon, mert kinek mi jön be. Én például, már az istennek sem ülnék be egy alacsony járgányba se. No, nem mondom, mikor a cimbora Audi TT -ét kipróbáltam, az azért nem volt gagyi, de ketten tüszköltek bele...benne ülve már nem volt hiányérzetem, csak az, hogy olyan volt körülöttem minden, mintha glettvassal körém építették volna az autót(rám glettelték vón). Az hétszentség, hogy bármelyik légzsák kinyílása azonnali halált okozott volna, mert 1-1mm hely volt a bódé, meg én köztem. A menetpróba azért jól sült el, szedte a kicsike a lábát elég rendesen, a kormányt el sem kellet fordítanom, a kanyarodást úgy kellett elvégezni, mint egy légdeszkán, csak billennem kellett valamerre.
No, de a kiszállás, no skacok.....komolyan mondom, ha forgalmasabb helyen állunk meg, és én ott mászok ki, mint vakond a likból, istenem re mondom pénzt dobáltak volna elém, úgy együtt éreztek volna velem.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen