-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz z-csongor #176050 üzenetére
Ha egy éves, akkor már nem kehes az az 1,4T. 2018 április óta új szoftverrel és olajjal jönnek a gyárból, már nem fordul elő LSPI. Hidegen érdemes kényszeríteni az automatát, hogy ne ejtse 2000 alá a fordulatot, ott olvastam rángatásról. Mondjuk 99% városra én nem vennék közvetlen befecskendezéses turbós autót.
Innovationben a kulcsnélküli nyitás tud megtréfálni, van akinek lehúzta az ablakot éjjelre, vagy kinyitotta a csomagtartót. Ha közel lesz az autó a kulcshoz, tegyétek valami árnyékolt dobozba.[ Szerkesztve ]
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176054 üzenetére
Mondjuk azt, hogy nem 99% varos, ez egy kicsit tulzas volt. Evi 2-3 Budapest - Berlin ut is benne van a pakliban.
Megkerdezem, hogy 2018 Aprilisa utan lett-e gyartva, mert 2018/06 az elso forgalomba helyezes, gondolom annak nem sok koze van a gyartashoz.
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176056 üzenetére
Felhivtam a szervizt, ahol szervizeltek (egesz eleteben egyszer volt szervizben), ott megmondtak, hogy Dexos 1 Gen2 olajat toltottek bele.
Ha esetleg nem azt toltottek volna, akkor kuka a motor?
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176058 üzenetére
Ok, ertettem. Tehat ha a gyartasi idopont 2018 aprilisa elotti (99,999%, hogy markakereskedesben jo olajat toltottek bele az elso szervizkor), akkor ne vegyem meg mert a motor karosodhatott, igaz?
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176060 üzenetére
En vagyok szerintem a legovatosabb vasarlo az Insignias esetem ota, ahol egy taliga sz*rt sikerult vasarolnom (70k-nal kormanymucsere, utana vezermulanc-csere, utana megint ordito szamar hangot kezdett a kormanymu adni, de akkor mar megszabadultam tole. Ja es 22 litert fogyasztott, automata 2.0 benzines), tehat semmi gond nincs azzal hogy ovatos vagy, kulon ertekelem hogy felhivtad a figyelmem erre.
Esetleg tudod, hogy a pontos gyartasi idopontot hol lehet megtalalni ezen a kocsin? Vagy esetleg VIN alapjan megoldhato?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Dare2Live #176039 üzenetére
Egy, azaz egy gyár. Konkrétan LG, Panasonic és még tucat más akksi gyár van akik meg foschnak bele- és nem csak tesla létezik. Vagy ha igen várom a scant a neveddel a forgalmiban!
Nem mellesleg a tesla sem tudja megoldani az újrahasznosítást a hatalmas szájjal mondott csökkentkapacitásúmajdméntárolónak szinten túl. Jah meg gondolom a bányászás és egyéb dolgokat is kizöldíti egy gigafactory, meg a cucc is teleportál majd oda Hipokrita!MOD
Azért a SZE dékánját lehülyézni, azért kell bátorság.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #176062 üzenetére
Szerintem se. Benzinesből Euro3 úgy tudom, hogy még mehet, de még euro4esek is vannak elég olcsón. Ja, hogy sokan a dízelt vette anno, mert az csak 4-6 litert evett, aztán elkezdte kiherélni, ledugózni és mindenfélét mókulni, hogy a drága javításokat, amiket egyébként a városi pöfögés okoz elkerüljék. Szerintem ahhoz sincs joguk, hogy ledugózott EGRrel, kiírt DPFfel pöfögjenek a gyalogosok mellett, mégis csinálják...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #176064 üzenetére
De akkor nem fűnyíró kell hanem ellenőrzés. Nekem is van egr oszt nincs ledugózva... hogyne h többet egyen a kocsi meg nagyobb legyen a hideg kopás. Ha lenne rendes ellenőrzés akkor nem lenne ilyen szopás. Ellenőrzés a tömegközlekedésnél is és a szállítmányozásnál is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #176065 üzenetére
Az ellenőrzéssel egyetértek minden téren, sőt. Azokat a vizsgaállomásokat, akik átengedik az életveszélyes, sz*rrá rohadt taligákat is simán bezáratnám, örökre. A gépjármű nem játék, aki az alapvető szabályokat nem tudja betartani az válasszon alternatív közlekedési formát.
És nem azért írom, mert amúgy felvet a lóvé és mindent megveszek, amit akarok, csak ~tudom a határaimat. Nem veszek légrugós mercit, 330as BMWt, DSGs fauvét vagy skodát, se régi amcsi V8-ast, pedig a felsoroltak közül tudok mind tetszik valami miatt, csak nem tudnám fenntartani a várható javítási költségeket tekintve gond nélkül, így elengedem. Van helyette más alternatíva, azt veszem, amit karban is tudok tartani.
Szállítmányozás: nemrég sikerült eladósodnom egy jó 20 évre, vettünk egy házat és a belső burkolatokat mi választottuk ki. Megrendeltem a burkolatokat, de több, mint 2+ tonna volt a járólap. Én cégtől tudtam volna Transitot hozni, de a 3.5 tonnás korlát miatt 2x kellett volna fordulnom. Sebaj, a cég kiszállítja, megoldják. Ok. 2x csúsztak, majd a harmadik alkalommal megjelent az utcában egy csíklámpás Ducato, porig ülve. Amikor állt be az udvarba, akkor az első lengőkarok feltúrták a homokot.. Egyben kihozták okosba, azt hittem felpofozom a két idiótát.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #176065 üzenetére
Már évek óta szajkózza a legtöbb szaksajtó hogy egyszerűen az első lépésnek az ellenőrzésnek kellene lenni. Amelyik autó műszaki állapota nem megfelelő, mehet szigorított vizsgára vagy kuka. Első körben az már megszűri a tucatszám közlekedő kiherélt autókat - csak azzal munka van ám, tiltani sokkal könyebb. Az eredmény így az, hogy a sok bontószökevény mehet ha épp nincs szmogriadó, és szennyezhet annyit amennyit másik 100 autó. Gratulálok a törvényt meghozóknak ezúton is.
Má' nem
-
válasz MunezXBK #176069 üzenetére
Az, hogy lekotlik akár 60 ezer alatt és drágább javíttatni, mint egy sima automatát. Tegyük félre végre, hogy neked egy szerencsés, vigyázott és nem mellesleg garanciális autódban van. Idegesítően lassú R-ből D-be egy hagyományoshoz képest. Amúgy aláírom precíz és gyors szerkezet, ha felváltásról van szó, átlag usernek oda-vissza elég, azt se tudja mivan az autóban, ha 60 ezernél meg vége, garanciában kicserélik, max mérgelődik egyet.
Ha én veszek egyet és 180e km-nél meghal, senki nem fogja a vállamat veregetni.
Munkatársamnak is van, futárkodik vele. 1.9 PD V Golf, 204e km. Kesztyűtartóban ott figyel a számla 789e ft-os felújításról 166e km-nél.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MunezXBK #176069 üzenetére
Az ég világon semmi, amíg működik rendesen. Céges autóként szívesen használom, ha az kerül hozzám 1-1 példány, de privátban én nem tartanék egy olyan autót, amiben simán van egy fél milla feletti időzített bomba. Az meg egy másik mellékszál, hogy mivel pár évet lehúztam az e-cvt váltóval, így nekem az közlekedő edénynek jobban bejött.
aero.: De, a szerelőd, aki megjavítja neked.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz thefreeman #176068 üzenetére
Mellesleg Hanula a napelemekről is beszélt, ha figyelembe vesszük, hogy azok sem a fán teremnek már mindjárt nem annyira tiszta energia az sem.
a gáz meg a szénerőmű pedig biztos a földböl nő ki mint a gomba bazki
ha már gyártunk valamit, ne oylat gyártsunk ami nem füstöl?ugyanez igaz a benzines, dízel vs elektromosra is
a benzines és dízel autót is le kell gyártani bazze
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #176074 üzenetére
Vegyesre nekem max 83g/km-t ír. A Spritmonitor szerint jelenlegi fogyasztásom mellett 118g/km.
Ez mondjuk szépen kúszni fog lefele ameddig nem esik be hms. 10 fok alá.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mezmorize
újonc
Sziasztok! Hozzáértők segítségét kérném ki, első autó vásárlás előtt állok.
A büdzsé 1.3M ft, ebből szeretnék kihozni egy megbízhatóbb konstrukciót ami legalább 100LE, és kb 2003 utáni, megbízható motorral. Elsősorban diatalos dinamikus autó kellene, 80%pest 20%vidékre vezetés a szempont.
Akinek van tapasztalata, véleménye, megköszönöm!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz mezmorize #176080 üzenetére
3 ajtósból pl: swift sportokat is el lehet csípni ennyiért. Nem a patika darabokat, de élhetőek. Szerintem mai napig kellemes megjelenésű a vasaló swiftből a sport, 1.6 láncos motorja korrektül viszi a bódét, de a 17" felnivel azért vigyázni kell Bpen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
mezmorize
újonc
válasz Doki16 #176081 üzenetére
Ezek benne vannak nálam is a pakliban. Gondolom egy 2003as A4 frissen szelvizelt 250e dízel meg hasonlók nem jöhetnek szóba, nem azért mert ilyet szeretnék, csak próbálom leszűkíteni a kört. Jelenleg az alfa 147 TS motoroktól egészen a BMW 316ig, vagy esetleg Mazda 3-6 ig minden szóba jött már..
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176083 üzenetére
Én az alfákat nem ismerem, de a 4 másik típus amit felsoroltál nem a megbízhatóság példája.
Szmók end sárm érdekel? Vagy telepi faszgyerek 316i? Esetleg rozsdabarna Mazda?
A legértelmesebb döntés ebben az árszegmensben az a focus 1.6. [link]
A C4 1.6 is jó motor, ott inkább az elektronika szokott néha gondot okozni. Nekünk volt 7 évig, semmi baja nem volt.
Amúgy simán vennék egy jól felszerelt Kia Rio-t. 2009-2010 körüliek vannak ennyiért.
Most vettünk egy 2008-ast 900-ért. Nagyon király kis kocsi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
aktív tag
Édesanyám végre megállapodott abban, hogy milyen autót is szeretne...szerintem meg fél év alatt eljutottunk a nyílvánvaló opcióhoz. Na, nem egy autófanatikus Ő...
SX4 S-Cross GL+ 6AT
Egyébként a mindenapokra egy Ignis bőven elég lenne, de ugye na...és abból különben sincs AT.
Esetleg GLX, de szerintem ott csak a radaros vészfék joker, de neten ambivalens vélemények vannak a Suzuki megoldásáról - erről valakinek személyes vélemény?
Automata váltóból 'nem engedek', mivel mellette utazva párszor nekem úgy tűnt, hogy a manuális mára inkább felesleges figyelemelterelés számára, hiába hangoztatja, hogy inkább ne pofázzak bele, mert ő anno Wartburgon és Zsigulin kezdte...
Motorikusan elég lehet-e az 1.0T?
100/99 alkalommal városban/agglomerációban használja (torna, yoga, bevásárlás, rohangálás, színház/mozi és ilyesmik), évi kb. 10e km. Időnként autópálya/vidék (Miskolc, Szeged, Palics, Bécs, stb.), talán 2e km a 10-ből.
-20 foktól +35-ig indít-beköt-indul, nagyjából pont nem érdekli a kocsi, azon túl, hogy legyen tiszta és szép.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #176085 üzenetére
Ha belefér az 1.4T én inkább azt venném. A tartalék bármikor jól jöhet és eladni is könnyebb lesz majd. Meg a nagy kasztnihoz azért jobb a nagyobb motor is. Egy ismerőmnek pont ilyen kocsija van mint amit írtál. Imádja az automata váltót, de már megbánta, hogy 1.0T motorral vette.
Radarról a Vitarában van tapasztalatom. Jó párszor ad fals jelzést és akkor jól megtud lepni, mert erősebbre állítja a féket. Ha csak egy picit léptem ár akkor is szinte satuzott. De azért nagyon jó dolog szerintem összességében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mezmorize
újonc
válasz Doki16 #176084 üzenetére
Gondolkoztam ezen, és nem a BMW s faszagyerek vagy az Audis esti brazil szeretnék lenni, de szeretnék úgy elmenni a kocsim mellett hogy akaratlanul is visszanézek mert szép. C4et is néztem, jófogáson egy ürge 88e km árulta magánszemély szervizkönyvel, rendszámmal lekövetve 1.1M ért, de olvastam hogy akárhány szervizben volt valaki, ráebszélték hogy adja el gyorsan...
KIA PRO CEE'D 1.6 CRDi EX dízel 156e km el, magánszemélytő, 2008as? https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/kia/pro_ceed/kia_pro_ceed_1_6_crdi_ex-14101438
Alfák tetszenek, amikor évekkel ezelőtt tervben volt kocsi mindenképp egy kis 147est akartam, csak azóta sok rosszat olvastam TwinSpark motorokról.. Golfok jók de drágák a többihez képest, 1.3M ért 160-170e km van bennük, egy hasonló fordban 140ezer.
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176088 üzenetére
Mennyi az éves futásod? Én városba biztos nem vennék dízelt. De ha azt mondod, hogy mész évente 30k km-t min, akkor tényleg ajánlatos.
Miért beszélték rá, hogy gyorsan adja el? Mi az alapja neki? Tök jó kis kocsi. Egy bomba biztos 1.6-os motorral. Persze nem a BMW félével
Az alfákra majd ír valami mester, asszem van is valaki a topikban aki ért hozzá.Amúgy meg ne a km legyen a fő szempont amikor autót keresel. Hiú ábránd abba ringatni magad, hogy egy 10-15 éves dízelben 120k km van
Mondjuk ami Rio-t vettünk abban 11 éves korára van benne 126k, biztos 100%-os forrásból van. Ritka az ilyen kocsi.
Jó a Ceed vonal szerintem. Ha sokat mész mehet a dízel.
Amúgy meg mindenre is a válasz a Prius
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mezmorize
újonc
válasz Doki16 #176089 üzenetére
Munkába járni és néha vidékreutazni használnám, tudom nem jó a dízel városi használatra de ha jó áron van akkor sem? Tudom, hogy a kilóméterekkel óvatosan kell bánni, sokat olvastam a "A magyar használtautó-vásárló hülye" Totalcar cikkeket A Rio sem tűnik rossznak.. a C4 nekem még külsőre tetszik is..
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/fiesta/ford_fiesta_2_0_st-14454638
erről vélemény? -
CactuS
Arcképgyáros
válasz LZs?! #176085 üzenetére
Radarból szintén Vitara S tapasztalat: ha távolabbra van állítva, akkor hazai viszonylatban sokszor bejelez. Volt már, hogy ráfékezett helyettem egy előttem leforduló autónál. Én tudtam, hogy elfordul, tudtam, hogy ki fogom kerülni és elférek mellette szorosan, mégis vészfékezett. Ezt leszámítva szerintem használható és hasznos cucc, azt kell mérlegelni, hogy ha már 1 ráfutást megelőz, akkor megéri az a néhány fals riasztás. Szerintem.
SX4 S-Cross is meglepően könnyű autó, valahol azt hiszem 1200 kg körül, de ennek ellenére is az 1.4T-t mondanám. Azért eladáskor a picivel nagyobb motoros szerintem előny lesz.
mezmorize: amíg működik, addig igen, amikor elkezd hullani, kokszosodni és jönnek a minimum 6 számjegyű javítások. Nem akarsz dízelt városba és éves szinten kevesebb, mint 30.00 km-re.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176090 üzenetére
Én azt mondom, hogy első autónak ne akard egyből a vágyott erősebb, játszós autót venni. Munkábajáráshoz meg mindegy, hogy 100 ló vagy 200. Előbb tapasztald ki mennyi egy autó fenntartása/üzemeltetése. Célszerűbb lenne kezdésnek egy megbízható észszerű autót választanod, ha már ennyi pénzt rá tudsz szánni. 1,3-ból már értékelhető Focus 2 van. El fog vinni A-ból B-be és megszerzed vele a tapasztalatod mint üzembentartó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mezmorize
újonc
Esetleg ez a 147? új vezérlés+olajcsere +szk.könyv és a szuf nyilvántartásban is 120e km.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1_6_t_spark_distinctive-14474401
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen