-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #175948 üzenetére
MX5be is beférek.
Többnyire, nyitott tetővel. (és megvakarom az alvázat magam alatt )
Bevallom régi emlékeimben a sima vasalót is kényelmesnek találtam, nemrég voltam kipróbálni egy leharcolt Swift Sportot és hááát, legjobban a kormány zavart, elég alacsonyan volt és a mélysége sem állítható, Priusban is igazából az egyetlen zavaró dolog volt, hogy a kormány a királyi ékszer közelében forgott, nem kívántam magamnak egy légzsákos találkozást.
A Twingo sokkal tágasabb belül. Cliot már nem akarnék, amire én használnám arra a 200 lovas RS már túl sok, a GT 128 meg langyos. Twingo RSt még nem sikerült kipróbálnom, elég kevés van eladó itthon. Újabb swiftek sem lehetnek rosszak, de azok 2,5 milliótól indulnak, annyit nem adnék most érte.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz CactuS #175951 üzenetére
A Renault Sport modelleknél azt érdemes mérlegelni, hogy a kis széria és / vagy a külön gyártőüzem (Renault Sport) miatt sok az egyedi, kis szériás alkatrész, melyekből csak gyárit tudsz venni, renault-sportos áron.
Állítólag sokkal jobb a minőségük, mint egy mezei Renaultnak.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #175954 üzenetére
Clios kollégával dumáltam a Renault topikból, ő egy Clio RSt hajt, nem panaszkodott az árakra, és talán még mindig olcsóbb, mint fenntartani egy 1.2 tce motoros darabot.
Swift picit gyengébb, picit reálisabb döntés talán - főleg, hogy a képek alapján a használt darabok többsége a Twingonál CUP futóműves, tehát tényleg kőkemény futóművel rendelkeznek -, csak hát, ahogy írtam, az első twingonkat is nagyon szerettem, bírtam benne az ötletes dolgokat. Az RS meg nem is néz ki rosszul a kis domborulataival.
Cyrin: Így is éreztem magam.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #175954 üzenetére
Ez a Swift Sportokra ugyanúgy igaz, főleg a futóműalkatrészek esetében.
Egyébként hasonló testalkat vagyok (194 cm és 120-130 kg, bár talán egy kicsit vékonyabb) és gond nélkül elférek a Swiftben. A Sportban (a legújabb modellben, régebbiben még nem ültem) nekem egyedül csak az ülés volt túl szűk a combtámasz miatt. Az FK8 Civic Type R-ben pl. nincs ilyen gondom.
Az MX-5 meg...[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #175956 üzenetére
Hát, ja csak az a Type-Rből még a régebbiek is picit más kategóriák. Még az Ufóból a Type-S is drágább, mint egy twingo RS vagy Swift Sport.
Twingo RSsel a legnagyobb bajom, hogy összesen 4 eladó van most, abból a legolcsóbban van ~150k km, teljesen vállalható, viszont ránézésre CUP futóműves és a műszaki képek alapján nem kérték az állítható hátsó üléseket, amik baromi praktikusak és kellenének is (csomagtér napiban nekem 0 kell, de hely meg kéne a 2. sorban). Van egy Gordini is, az szép darab, kevés km-es, de majd 2 milla és anno az első hazai tulajdonosa szépen megtörte a seggét (meg a bal első kereket, mert mankóval ment vizsgára). Swiftből azért vagy 3x ennyi van a piacon. Igaz ott mondjuk 1,3-tól indulnak azok, amikre azt mondanám, hogy meg merném venni (akár 200k km felett is).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #175958 üzenetére
Ah, akkor félrement. Viszont ha van másik ötlet valami picit átlag felett élhető autóra, akkor jöhet. Kínomban már a hollandoknál keresek Jazz "sportokat", de ott max az 1.4 táltos üvöltő honda hangja az, ami megemlíthető, más egyéb nagyon nem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #175959 üzenetére
A Jazz csak nevében Sport, ugyanaz a motor van benne, mint a többiben. Egyedül csak a mostani generációnál, a Dynamic modellben van erősebb motor.
Egyébként a 83 lovas i-DSI nem is táltos és nem is üvöltő hangú. Ennél ott van a revlimit, ahol más Hondák nyitják a VTEC szelepet.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #175960 üzenetére
Na hát ez az, némi belső szín, meg 2 lökös és annyi, tesómnak van egy 2010-es sima, mondjuk a Priushoz képest még annak is szép hangja van, de simán lefőzöl egy kávét egy 0-100-as sprint alatt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #175961 üzenetére
Nem tudom, hogy az újabb GE és GK Jazzek milyen menettulajdonságokkal rendelkeznek, a saját 2006-os GD-m az eddigi egyetlen Jazz, amit valaha vezettem, viszont valamelyest tudtam javítani az "élni akarásán" irídium gyertyákkal, 100-as benzinnel, EGR-pucolással és szelephézag-állítással. Erősebb nem lett, de már nem pörög fel olyan kelletlenül és a gázreakció is javult kicsit.
szerk.: Ja, és időnként meg kell hajtani autópályán min. 4000-es fordulaton, ha nem akarja az ember, hogy ellustuljon a sok városozástól.
szerk. 2: Illetve ezek a 15-ös OZ felnik is könnyebbek darabonként majd' 2 kilóval a 14-es alukhoz képest, amikkel vettem az autót, érezhetően jobb lett, kevésbé fogja vissza. Így az újak most kb. olyan nehezek, mint a 14-es acélfelnik, amikkel anno legurult a szalagról.
[ Szerkesztve ]
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, édesanyám 230e km-t tett egy 2002-es Mazda 323F 1.6-be, ami javarészt eseménymentes volt, egy vízpumpa (20e), egy ABS sensor (4e) és egy gyújtó trafó (9e) volt egyedül ami nem előírt csere volt. Mivel most 300e van a kocsiban és a kasznira kellene költeni, szeretné lecserélni.
Városban szinte sose használja, csak vidékre jár, autópálya és országút.Az a kérdésem, hogy 2.5 M Ft-ig tudnátok olyan kocsit ajánlani, ami hasonlóan eseménymentes lenne a következő 200e km / 10 évre? Dízel kizárva.
Nekem ezek jutottak eszembe:
- Prius 3 kínálat alja, 200e km fölött
- Mitsubishi Lancer 1.8
- Focus Mk2 1.6
---
esetleg Mazda 3 2009+
Honda CivicA Mazdával és a Hondával az a bajom, hogy annyiba kerülnek mint egy Prius miközben 8-9-et fogyasztanak autópályán. A Mazda ráadásul valszeg szétrohad a következő 10 évben (3 Mazdánk van a családban).
Miket ajánlanátok? Ahogy számoltam a Prius 35e km-enként behozna 500e Ft-nyi különbséget az üzemanyagban, még autópályán is.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #175964 üzenetére
Az extaxik alapvetően nem Hollandoktól jönnek hazánkba, ők csak szimplán szeretnek autózni, futja is rá és még az órát sem tekerik. Náluk az éves 20k futás abszolút nem sok a családi első vagy második autóval.
De láttam már olyan szicíliai extaxit, amiben majdnem 600k volt és ~3,5 éves volt az autó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
zsero
aktív tag
válasz LuckyL #175964 üzenetére
Na most egy nagyon szélsőséges két döntés közül választhatok. A két legjobb ajánlat amit találtam (egyik sincs meghirdetve):
- Egy első tulajos, Magyarországi, 2004-es Mazda 3-as, kikarosszériázva, alváz és üregvédelemmel, kb. 1 millióért, 195 ezer km-rel.
- Egy 95-ezer km-es, invertercserés Prius 3, 2010-es, kicsivel 3 millió alatt.Na most látom hogy a Priusoknak kb. egyedülálló módon megy fel az áruk, nem le, de ezzel együtt azt a 2 millió forintot azért nehezen fogja behozni a Prius, évi 15 ezer km használat mellett, nem? És azért ott is be lehet szívni egy inverter cserét, hengerfej tömítés cserét (állítólag 250-nél mindegyikben kell, csak a tömítés), akku problémát, nem? Meg azért azok is előbb utóbb elrozsdásodhatnak (ha 10 évben gondolkodom), még akkor is ha nem jellemző rájuk.
Ti mit javasolnátok?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz CactuS #175965 üzenetére
nézz már fel a mobilére, tele van holland priussal
biztos kirándulással jön össze 300-400 e km egy 6 éves autóbanelcsalják az áfát, közvetlenül a madár nevére forgalombahelyezik a felére visszatekert foskazánt, 1 év mulva meg jön a nav és elviszi (ha még egyben van addig)
mindenki happy(#175966) zsero
én egy új suzukit javasolnék, főleg ha iylen 10-20 év használat a cél[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz zsero #175966 üzenetére
10 év múlva mennyit fog érni egy mazda 3? És mennyit egy Prius? Akkor mennyit kell behoznia? 3 milla egy P3ért nagyon jó ár. Invertercsere több okból is lehet, pl hogy nem vitték gyári visszahívásokra az autót, ahol mondjuk az inverteren is állítottak. Hengerfejes a P3/Auris akkor lesz, ha nem figyelnek a vízpumpára és nem takarítják a hűtőket kb. 1-1,5 évente, egyébként nem. 10 éves távlatban én jobban félnék, hogy a mazda fog porig rohadni. P1esek sem rohadnak jellemzően, pedig azok már tényleg nem mai csirkék.
De 3 milla nagyon alacsony ár egy p3ért, még ha full fapados is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #175967 üzenetére
Csak mondom, hogy Hollandoknál nem igazán tudsz eladni tekert km-es autókat, mivel hosszú évek óta működő szűrés van náluk... Ha már holland, akkor miért mobile, miért nem gaspedaal?
Áfa csalás se értem, hogy miért lenne holland sajátosság...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #175967 üzenetére
A suzukis gondolat egyébként talán a legjobb tipp az összes lehetőség közül szerintem is, ráadásul 10 évesen, 150k kmrel nem lesz nehéz eladni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz CactuS #175969 üzenetére
nem is a hollandoknál van eladva tekerten hanem nálunk és az áfát is importnál csalják el
és azért holland, mert ott arányaiban sokkal több van(#175971) zsero
80% autópályára teljesen felesleges a hibrid, pont a városi alacsony fogyasztás nem lesz kihasználva
igazából autópályázni egyik sem a legjobb, de biztos nem rosszabb a swift mint a prius erre[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
fecus
őstag
Csak engem zavar, hogy a Prius Plug-In teljes terhelhetősége 390kg? Az 5 emberrel meg csomagokkal igen hamar összejön.
Hiába a nagy csomagtartó...[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #175972 üzenetére
Erről szerintem nem a hollandok tehetnek, szóval ezt a részt még mindig nem értem (a biankó szerződés meg végképp a legrosszabb dolog, amit ember aláírhat, főleg ha közvetítő cég csinálja). Nem azt mondom, hogy nem lehet belefutni, vannak kemény átverések, ami a rutinosabb rókákat is megvezethet, ha nem kérdezi le az autót, pl: a váltott sofőrös taxis sztori volt kb. fél éve a legdurvább a csoportban, hogy 180kval vette az autót és 2016ban volt benne ennyi:
Donor belsővel használták, aztán amikor olyan 600 körül letették, akkor visszatették az alig használt gyári belső borításokat, üléseket, stb. Viszont utólag az a kolléga is belátta, hogy semmilyen adatot nem kért a hazai eladótól, vakon megbízott benne, nem kérte el/le a hivatalos km futásteljesítményt. Ilyet szerintem semmilyen autó esetén nem csinál az ember, pláne nem egy Prius esetében, amiből rengeteg taxi fut pont a tartóssága és alacsony üzemeltetési költsége miatt.
140 tempomatot még viszi a P3 5 liter és egy kicsivel felette, 150-160 körül már elkezd az is szépen enni +1 liter legalább 10 km/h-ként. Itthon sajnos főleg nem lehet fixen tempomattal közlekedni, a fékezéseknél meg elég szépen összeszedi az energiát a nagy akkuba.
Az összehasonlítás ott sántít egy picit, hogy a P3 és a swift viszont nem egy kategória méretben, kérdés, hogy mekkora kell.
zsero: Közben megnéztem, az új swiftekben csak az automata 6 gangos (vagy a sport), kérdés, hogy mennyire hosszú az ötödik fokozat. Dízel ennyi futásra alapból nem lenne jó, szóval jó kérdés. Spritmonitor alapján amúgy az új generáció sem igazán torkos, sőt inkább éhezőművész, de nem találtam fixen pályás használatot. De ha tényleg 10 év vagy többen gondolkozik, akkor én lehet inkább a suzuki felé mennék. (az 1.0 boosterjetet nem ismerem, az 1.4T viszont ismerős a Vitara Sből, flottában volt és van is, kb. 70k km-ig volt meg az első, addig problémamentes volt, baromi jó kis gép, jó váltóval, jó futóművel)
fecus: P3 is valahol akörül van, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #175978 üzenetére
Ja igen, ha már vontatás. Zsero ,hybridnél alapból kiesik a vontatás, abból a korból csak az Auris és csak a "towing package" megvételével képes rá, plusz ugye nem lehet vele bikázni sem másik autót, mert elfekszik az inverter. Már ha ezek számítanak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz CactuS #175977 üzenetére
én nem szidtam a hollandokat, csak tény hogy ott több a környzetbarát jármű egységnyi lakosra/területre vetítve, ezért sokan hordják onnan kelet európába
nem csak onnan, de onnan rengeteget
szoktam licitálni autó aukciós oldalakon és minden második prius hollandcryptot minden termékemért elfogadom
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #175980 üzenetére
Ez igaz, akkor kicsit félreértettem, bocs. Náluk ez az adózási rendszerük miatt alakult ki így. Ott simán megéri emiatt egy hybrid. Viszont ennek ellenére a villanyos gépeket meg még nem tudják rendesen használni. Ott van náluk 3. autónak a Gen1 leaf 10-30k km-rel, a legtöbb már 3-4 pálcát elvesztett, nem igazán használják őket úgy, ahogy kéne, inkább úgy, mint valami hobbiautót, az meg nem tesz jót az akkunak.
Azt megkérdezhetem, hogy melyik aukciós oldalakkal van jó tapasztalatod?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
zsero
aktív tag
Köszönöm a sok választ! A Swift-et még jobban utánakérdeztem, beléptem 2017-es Swift csoportba és ott mondták hogy azért hosszútávú autópályára nem ajánlanák a kocsit. +Azt hogy valami iszonyatos módon szedi a kőfelverődéseket a szélvédője, ez mindenkit meglepett. Elmegy simán alap motorral is 150-et, de nem jó érzés vele sokat menni autópályán.
Most az 1 milliós Mazda 3 felé hajlok, és ugyan nem 10 évre, de 5 évre szerintem egy tökéletes vétel lehet. Az ára szerintem nem tud 500e-nél többet esni, míg egy 3 milliós bármilyen kocsiról ez nem mondható el.
Én magamnak egyébként tuti egy fullextrás napfénytetős P3-at vennék, de édesanyám most ennyit nem szeretne egy autóra ennyit költeni.
-
zsero
aktív tag
válasz LuckyL #175984 üzenetére
Motorháztető alakja, szélvédő alakja, kocsi magassága, motorháztető hossza, annyi minden lehet. Nézz be a Swift FB csoportba és tök független emberek írják hogy felverődik a kavics. pl. "én mondjuk egy év alatt három kavicsot kaptam be a szélvédőre - már vagy húsz éve van autóm, de eddig soha, egyet se - az utolsó meg is repesztette, cserélni kellett"
-
g@bo
nagyúr
urak
erről a megoldásról, mint pedálzár, mi a vélemény? (35e)
-
g@bo
nagyúr
válasz molnarpeter #175990 üzenetére
azt kötöttem, de valami fizikai nem ajánlott?
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #175988 üzenetére
Van rajta Casco új kora óta, úgyhogy eddig mindig ingyen volt.
-
stickermajom
addikt
Most így a Jazz és a Prius vonalat nézegetve eszembe jutott még valami: mi lenne, ha megtoldanánk a 2 milliós keretet és egy új Sandero lenne? 3-ban megáll klímával az ezres szívó. Azt tudom, hogy az előbbiek kicsit jobb minőséget képviselnek, de anyukám pont az az ember, akit ez nem érdekel, neki egy közlekedőedény kell. Ahogy nézem 3 év garit adnak a Daciára, kérdés, hogy ez is annyira csúnyán öregszik-e, mint az első szériás Logan és Duster? Nem szeretnék 3-4 évesen hólyagosodást látni az ajtón, stb. Vagy 3,2-ért van már Aygo is, az tetszik neki.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Az öregedésről nem tudok nyilatkozni de haverom most vett 1.0i Logan-t. Motorikusan tökre vállalható, egy fullos Thalia-t váltott le vele és ahhoz képest nem érződik visszalépésnek egyáltalán.
#nincsbennetarcsi
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboldi #175987 üzenetére
Szia!
Ez érdekes, mert nekem 10 évig volt a vasaló swift, de soha nem volt gondom a kőfelverődésektől. Becseréltem Vitarára, az első 2 hónapban 3 felverődés. Ebből 1 iszonyat nehezen volt javítható, és állandóan kijött belőle az anyag, és mindig fel kellett töltögettetni. Akkor arra gondoltam, hogy biztosan azért nem volt a swiften baj ezzel, mert az alacsony járgány, a vitara meg magasab építésű. Most a Kuga(lekopogom), még nem kapott követ, de nem is hiányzik.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
stickermajom
addikt
-
Hajas Mao
tag
Sziasztok!
Unokatesóm szeretne kis pénzből kabriózni. 800k a keretösszeg átírással biztosítással. Golf 3 cabrió, streetka? Miket érdemes megnézni?
-
rbalint88
addikt
válasz Hajas Mao #175997 üzenetére
800-ból átírással a legfontosabb szempont az legyen, hogy minél újabb teteje legyen, ugyanis egy tisztességes ponyva (főleg, ha elektromos a tető), akkor olyan 300-400ezer Ft körül mozog.
szerintem 206CC lesz leginkább, esetleg astra (inkább F, mint G). a golfok eléggé túlárazottak a kortársakhoz képest. Golf 1 az mondjuk fun, de azok valószínűleg már drágábbak.
ami fontos ebben az összegben: tető jó legyen, kasztni ne rohadjon (nagyon, mert ennyiért szerintem picit mind rohadni fog), benzines legyen!!! - egyrészt kabrióban csöveskedés a dízel, másrészt dízelből csak öreg, büdös jön ki a keretből, dugóban állva nagy élmény szagolni... meg ugye az öreg dízelt már elég aktívan kezdik baszogatni BP-n, ha napi használatra szeretné, ez is szempont. -
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #175996 üzenetére
Jah és a nem is nagy a tömege a kocsinak szóval egész jól megy a maga nemében.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest