-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #176201 üzenetére
Ha én ezt tudtam volna, amikor még megvolt az ETZ!
-
-
válasz Core2duo6600 #176207 üzenetére
Segíts kérlek, hogy jól látom-e a sorrendet: villany, hybrid,büdös, benzin, büdösebb, fújabelemgyönki, powerbank, dízel?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Core2duo6600 #176198 üzenetére
Az nekem mekkora szívás volt/lenne, mind a 3 autó ami van páros végű.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
No.
Találtam egy RS Twingot, limitált, számozott kiadás, viszont kicsit elbizonytalanodtam. Az autó állapota és belseje a korának és valós futásának megfelelő. És itt van a kis probléma. ~3 évet futott kint, majd behozták, később picit megtörték a fenekét (csomagtérajtó, hátsó üveg,talán még a lökös lett cserélve). Renaultnál kicsit kutakodva fény derült 2 eseményre: 55k kmnél volt valami gyújtótrafó cseréje (talán 2), de ez már itthon volt. Illetve 3 hónapos korában cseréltek benne egy érzékelőt. Na itt viszont van egy anomália.
3 hónapos korában már majd 9000 km-rel volt bent a francia Renault-nál. Ha felszorzom a dolgot, akkor 3 0000 *12 *3, akkor kb. 100k volt az autóban, azt tekerték kb. 40k-ra vissza. Most van benne óra szerint 66k, így akkor kb. 120-130k lehet a valós futása. Ez nem tragédia, a flottában ennyit futnak nálunk is az autók, vagy még többet, a képek alapján kb. ennyire is saccoltam volna, de egyébként szép állapotú az autó, csak a festett, színezett kormány van megkopva (azt másik RSen is láttam). Csak hát, itt egy 10 éves autó, amit 2x láttak márkaszervizben, sérülve is volt, igaz valószínűleg nem nagyon, de nincs előélete, egy szellem, nincs szervizkönyve, amúgy is egy rétegmodell, ha megveszem, szerintem az életben nem adom el. Jól érzem? Még nem néztem meg élőben, mert egy ~ 550 km-es út lenne. És nem is a távolság a sok, hanem az idő. kb. 5+ óra kocsikázás 2 gyerkőccel nem az igazi.
A másik lehetőség ~azonos árban egy nem limitált darab, 130k körüli futás, de szervizkönyv, A4-es füzetben lejegyzett minden tevékenység az autóval kapcsolatban stb. Ezt holnap megyek megnézni, kipróbálni. Gondolom az utóbbi hiába nem limitált és nem bőrös belül, akkor az a nyerő papíron, ugye?
Qru: szerzel előre egy páratlan, hátra egy páros rendszámot. Probléma megoldva. Kollégámék hoztak anno át így telephelyek között autókat, Ps rendszámmal. 3 autó, az elsőn elől volt rendszám, a középsőn sehol, a 3.-on hátul. Az egész nagyon szépen működött, míg nem ért melléjük egy motoros rendőr, aki átment az autók között és leesett neki egyből a dolog. A főnökök azért kiváltotta őket az őrsről.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #176213 üzenetére
Szubjektív malac ON: a füzetben írt dolgok , de sokszor még a számlák sem érnek sokat. Ha komolyan foglalkoztat a típus akkor keress egy szakosodott szerelőt és mutasd meg neki. Ő ha kell ha nem el fogja mondani amit nem akarsz hallani. Illetve nekem ez volt eddig a tapasztalatom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
leült a topik.
Legyen vmi, hogy felb* az idegeket:
Szóval mi lesz jövőre amikor bejön a 95gramm/km felett 95eurot kell fizetni minden grammért csoda. Ráadásul ez nem a régi NEDC hanem WLTC szerint.
plda kedvéért prospektusból kinézve egy amúgy keveset fogyasztó, keves CO2t pöfögő SX-4 1.0 kipöfög 148grammot/km. Azaz 53*95eur lesz a +adó. Akárhogy számolom +1.5millió Ftvel fog nőni az adótartalma.
És ez egy 1.0as SX4.
Ránéztem a leglegjobb kisebb hybridre. Yaris hibrid. [link] Elég furán van megadva de ahogy nézem kb ez tudja teljesíteni a 95grammot.
Nem mellesleg adóval kalkulálva lehet jövőre olcsobb lesz a hibrid Yaris mint az 1.0? Elsőre úgy tűnik.A SUV, 9-10l bever kateória árai meg első ránézésre ugranak 2.5-3misit. 6 helyett 9misi. Szép lesz.
szerk: ja nem is volt leülve a topik, csak 3napja nem frissítettem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Gaben92
őstag
válasz Dare2Live #176215 üzenetére
El kell kezdeni amerikai vényócat használni. Ha elég régi a gép akkor nincs katalógusadat.
Fun fact: Nálunk ugye emiasziós adó van a kocsikra. Mérik minden vizsgán, de ha gebasz van akkor csak elhasal, fizetni az alapján fizetsz ami a katalógusban van. Viszont itt nagyon nagy rajongás övezi az amcsi vényócat emiatt tele velük az ország. A legpatikább 40-80 éves gépektől a leglerúgottabb szarig minden van. Viszont akkortájt még NEDC sem volt emiatt szimplán súly alapján fizetnek. Így se kevés éppen, de ha (amcsi viszonylatban) könnyű géped van, hiába tol be 30 litert, kevesebb lehet az adód rá mint egy Euro3 dízelre.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dare2Live #176215 üzenetére
Lőttek a nagycsaládos Lodgynak is (140-170). Érdekes világ lesz.
Gaben92: Asszonynak úgyis felvetettem anno a V8-ast, bár a mai világban már kicsit paráznék tőle, mert egy smart kiflibe hajlítja, a elég gyorsan beleáll...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #176220 üzenetére
2020.Jan.1től EUban mindenhol.
"Igazából most is ez van évek óta."
Szerintem nem. Ilyen formában tuti. Jan.1től Egy X6 ára ugrik 163*95eurral. Az +5misi. Lesz 19 helyett 24misi. Illetve persze ha van a flottában elektromos az jól lehuzza átlagot. Nem véletlen lett hude fontos VWnek az elektromos....
@Gaben92: Ez csak új autó vásárlásra megy. Hirtelen ocsó lesz a hibrid.
Most olvastam, hogy SX4nél is rárakják jan1el az 1.0, 1.4re egy mild hybrid rendszert. Olcsobb rárakni mint kifeizetni az adót.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #176221 üzenetére
Ok nem ezzel a számokkal , de szerintem a porsche is azért drága mert soha nem tudta hozni a kötelezőt. Nem is ok nélkül vásárolták össze-vissza magukat a VW-vel mert csak így lehetett egyáltalán forgalomban.
De nem is baj h ez meglesz mert így a használt autók értéktartóbbak lesznek. A kőgazdagoknak meg nerifjaknak meg úgy sem számít 5 millió plusz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dare2Live #176221 üzenetére
Jaja, de lesz a Suzukinak rendes hybridje is, azt a Toyotától kapja.
Más: Fauvé 1.4 TSI 170 lovas motorja (2006 körüli) mennyire problémás 150k, de főleg 200k felett? Valaki korábban említette a Golf V GT-t, de flottában a TSIk nálunk 150k-ig mennek maximum, sőt, inkább alatta eladásra kerülnek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz Morales72 #176204 üzenetére
egy kíváló autó volt 10-15 éve
hogy most milyen...alapvetően 20 évesen majdnem minden autó egy szutyok bontószökevény, de simán lehetnek kivételek, alaposan meg kellene vizsgálni, vannak csodák, megkímélt darabok
a konstukció alapvetően nagyon jó, nekem volt iylen autóm 10-12 éve, az egy lefingott darab volt, de soha nem robbant le(#176213) CactuS
réteg autókat gyorsan el lehet adni (mivel gyakorlatilag nincs kínálat, fanatikus pedig mindig van), persze kérdés miylen áron...cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Morales72 #176189 üzenetére
Vedd meg nyugodtan az 1,4 16v -t . Az egy jól sikerült motor . Megy rendesen , de országúton 5-5,5 l / 100 km - el simán el lehet vele járni . 100-110 nèl , tehát nem kell különösebben finomkodni . Èn Magyarország- Nèmetország között ingáztam vele sokat . Fullra pakolva , esetleg 4 szemèly + csomagokkal is vígan tartottam a 140-150 - et autópályán . Nèha 170 ...
Az utak fogyasztása a fedcomp szerint 6,2- 7,2 között volt mindig . Kb 300 km országút ,800 km autópâlya . A fedcomp viszonylag pontos , tehát lehetett rá adni .
Ès mèg annyi , hogy meglepően csendes volt az autó , nagy tempónál is.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Morales72
csendes tag
válasz LuckyL #176225 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Hétfőn megnézem / kipróbálom a Mazda 626-ot.
Azt már most tudom, hogy melegen ingadozik az alapjárata, és a klímája nem megy, tehát ezekkel foglalkozni kell. A többi majd kiderül a helyszínen. Ha érdemesnek találom rá, akkor átnézetem egy műhelyben. Az ára 400 ezer, úgyhogy ha nincs szétrohadva az alja, és a nyaka nem véres, megveszem, mert még marad a keretből arra, hogy megjavíttassam rajta azt, amit kell. Nekem egy használható autóra van szükségem, és ha ezt ki lehet hozni egy 20 éves Mazdából reális keretek között, akkor megveszem. Ha már lefőtt a kávé ennél az autónál, akkor elengedem, és nézelődök tovább.Az 1.4 16V Mégane-t szintén meg fogom nézni hétfőn, így lesz összehasonlítási alapom. A fenti megállapítások igazak erre az autóra is, bár ennek az irányára elég húzós, 590 ezer forint. Annyit semmiképpen nem ér.
"I'm too old for this sh.t..."
-
pècsimunkás
addikt
válasz Morales72 #176229 üzenetére
Annyit semmiképpen . Én 500 euróért számítattam be az Aurisba ! Fullos volt , de látszott a német sózás rajta , otthon is 1000-1200 euróért ment volna talán el , azért is nem vittem haza , inkább szaréhugyé beszámítattam . A sózás eredménye ott látszott csak amúgy , ahol törött volt az eleje . Máshol nem .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
-
Morales72
csendes tag
válasz MunezXBK #176230 üzenetére
Mindenképpen megnézetem - a klímát is.
Egyébként nem jött elő a szokásos "csak fel kell tölteni" szöveg, sőt, a kereskedő szólt előre, hogy a klímája nem működik, de nem tudja az okát, az alapjárat melegen ingadozik, viszont nincs szétrohadva, meglepően jó állapotban van. De próbáljam ki, mindenképpen nézessem meg szerelővel, aztán döntsem el, hogy jó lesz-e nekem. Szerinte 1 millió körül kellene néznem autót, pl. egy 1.6-os Focust, az tűrhető autó ebben az árkategóriában. Mondtam, hogy ennyim nincs, 750 van, és az a plafon (nagyon a plafon). Megértette, majd közölte, hogy ebben az árkategóriában a G Astra lenne a legjobb nekem, ami neki viszont nincs. Nézzem meg a Mazdát, kérjem ki szerelő véleményét, számoljak, gondoljam át, és tegyek belátásom szerint.
Annyi csavar van a történetben, hogy ez a kereskedő a legjobb hírű a városban, és mint tegnap kiderült, egy barátom barátja, aki pedig az autóit szokta eladás előtt megjavítani, az szintén ismerős. De csak ritkán van 1 millió alatti autója, és azokat is megveszik tőle pillanatok alatt. Több ismerősöm vett nála autót, és meg vannak vele elégedve. Szerintem ez a Mazda sem fog sokáig állni az udvarán, mert a környéken úgy veszik mostanság a szívó benzines japánokat, hogy az elképesztő. A Mazdáktól viszont mindenki fél, mert rohad, így talán lesz még időm megnézni és megszervezni az átnézést mielőtt valaki megveszi vakon.
Egy hete az orrom előtt vettek meg egy Ford Fusiont szombaton 12 óra után pár perccel úgy, hogy nem nézették át. Azt mondta az ember, hogy majd cseréli rajta azt, amit kell. Ilyen is van. Én ezt elképzelhetetlennek tartom, de nem vagyunk egyformák.
Holnap talán okosabb leszek. Vagy nem.
"I'm too old for this sh.t..."
-
-
Morales72
csendes tag
válasz pècsimunkás #176232 üzenetére
Igen, a Renault topikban is 400 ezer környékén érzik reálisnak az autó árát.
"I'm too old for this sh.t..."
-
feco70
senior tag
Üdv! Fiamnak első autó előtt állunk, Ford focus, benzin 1,6 ot akar. Max 600 ezer. Átírás költség stb külön megoldom. Szerinetek jó választás lehet?
-
válasz kisza25 #176226 üzenetére
A levegőnek most sincs baja ha lenne ellenőrzés Fejezzük abba ezt az ál-zöld hozzáállásra lapozott kontrollja vesztett jogszabályi csapkodást mert nem vezet sehova. A Franciák pl szerintem durván be fogják szopni a nulla belsőégésű autóval. Olyan kiszolgáltatottá tették ezzel az autóiparukat h ha Kína tüsszent Provence-ban összedől minden.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #176241 üzenetére
Az a hülyeség, hogy olyan nincs, hogy valami mindenre jó legyen.
Hosszú távokra a diesel a nyerő, városban az elektromos (erre 150 km hatótáv bőven elég)
Valaki meg nagyon vegyesen használja plugin hybrid benzinnel.
Erőltetik a mindenáron 500 km+ elektromost, aminek az előállítása előre annyit szennyez, hogy csak városozva sose lesz egálban egy diesellel sem
Mindeközben a légszennyezés 10-12 % amit az autók okoznak.
Amikor még nem volt euro szabályozás és azt vesszük 100% nak, akkor most annak a 1,5-2%-át szennyezi az euro6d temp.
Innen már nagy dolgokat nem lehet csinálni.
A fejlesztésekre rálocsolt sok-sok pénz már nem hoz akkora előrelépést, máshova kellene locsolni azt a pénzt.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #176242 üzenetére
Jah. Igazából a hybridesítés lenne a jó irány. Kellene fejleszteni egy kompakt villanyt amit vállalható összegért mindenbe be lehetne szerelni utólag.
Vagy kellene állami valamilyen kompenzáció a kényszer cseréhez. Nézegettem egy új tehenet. Az a batár 8 litert fogyaszt városban!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Coyot #176244 üzenetére
1000%, hogy a dékán úr nálam jobban ért a témához; ami viszont szeget ütött a fejembe: "egy kompakt személyautó tipikus értékei 200.000 km futásteljesítmény esetén: helyben a benzinből kb. 104 g". Ehhez képest az én modern kompaktom a gyakorlatban 214 g/km kibocsátást produkál vegyesben; szóval kb. a dupláját.
Szerk: Nem láttam az előadás videóját, csak a TC cikket / levelet olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
-
Coyot
őstag
válasz focvis #176245 üzenetére
Nem tudom milyen autóról van szó, de egy G500 merga WLTP szerint 260g/km ha jól rémlik. Szóval vagy átlagosnál erősebb vagy csak nagy az autód.
Én úgy vélem az Euro6D-nek megfelelő autókra gondolt már itt, tehát amik mostantól kaphatók és tényleg kicsik.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
veterán
válasz Coyot #176247 üzenetére
Írtam, hogy kompakt, nem S Merga. 2016-os benzines VW Golf 7 2.0 TSI, a 214 g/km a valós, gyakorlati kibocsátás, ami a valóságban elfogyasztott benzinből számolódik. A km java autópályán megy bele; a szokásos városi ingázásom során kb. 280 g/100 km adódik.
@ bitpork: Gyári vegyes fogyasztás: 6,4; CO2: 148; gyári országúti 5,3. Utóbbinak 1x sikerült a közelébe menni, 1 tavaszi vasárnap délután andalogva az üres 7-es főút balatoni szakaszán.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
üdv
urak, új autónál hogy/meddig bejáratós a motor?
gond, ha 1 1 gyorsulás (már 1000 km megvan) rövid ideig 5000 feletti fordulatra megy, vagy ésszel még eme játékkal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen