- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz bbubby00 #176848 üzenetére
Nekem csak egy éve van meg, 16ezret mentem vele nagy megelégedettséggel.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
olajbogyo
aktív tag
válasz bitpork #176850 üzenetére
Szia!
Nem, dehogy akarok vitázni, összeveszni meg pláne nem, csak mégis no....azért mert valakinek esetleg nem jön be egy járgány, attól még az lehet jó. Sőt, ha meg még nem is vezetett olyat, akkor meg pláne ne irkáljon butaságokat pl pont a Tourag terepes képességeiről. Nem állítom, hogy kimondott igazi terepjáró, (nem méteres sár járó), de hogy az egyik legjobban arra hajazó hétköznapi utcai autó, az biztos. Bejön valaki ide pont Tourag-et akarna venni,(igen, mert nem mindenkinek szimpi a duster vonulat...) erre olvassa a teljesen félrevezető infókat, hogy csak nagy" 2-3 tonnás dög, oszt jónapot". Ez egyszerűen nem igaz! Ahogyan az sem lenne igaz, hogy én állandóan emlegetett prius vonalat cseszegetném, mert nekem akkor sem kellene, ha fizetnének érte. De ez egy magánvélemény, és ha ezt ecsetelgetném, biz nem sokat adna a topik szakmaiságához. Ezért nem mondok róla véleményt. No, mindegy is béke veletek....
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Zola007
veterán
kérdezek egy cifrát:
2004 körüli 318/320 BMW nagyon betegágy?
külső, márka és csapatás nem érdekel, de tetszik a belseje és kényelmesMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
2000 euróig kellene autó. Főleg vidéken lesz használva rövid távon, hetente egy két kisvárosi út.
Gondolom benzines ajánlott. Ami még fontos: 4(5) ajtós, ha lehet automata, de nem feltétlenül, nem rozsdásodik (ha van ilyen ), olcsó fenntartás.
Mit ajánlotok?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #176858 üzenetére
Nem annyira fontos..
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboldi #176854 üzenetére
Mentségemre szól, hogy control C, control V technológiával tettem be "Dare2Live" hozzászólásából, de elismerem átsiklottam felette. Jogos az észrevétel. Ott a pont.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Zola007
veterán
válasz soldi3r #176856 üzenetére
bmw blogon oont azt írta a srác hogy facelift utánit érdemes.
mikor volt facelift?
valamelyikőtök képben van ezekkel?
lehet lenne egy 316 compact ismerőstől, de nem vezettem még hátsókerekes autót, kicsit tartok tőleMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
soldi3r
veterán
-
Lacy6
senior tag
Továbbra is keressük az autókat úgy 400 ezerig.
Jelenleg ez lenne a kiszemelt.
Renault Megane 1.6 16V Monaco
Mennyire vált be ez a típus?
Ha elmegyünk megnézni, van olyan hiba ami gyakran elő szokott fordulni és oda kell figyelni rá?
Rozsdásodás mennyire jellemző?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-
Lacy6
senior tag
válasz bitpork #176867 üzenetére
Kecskeméti vagyok, nekem nincs messze.
Inkább az a gondom, hogy nem nagyon értek hozzá, mit kellene alaposan megnézni.
Ha jól olvastam azért alapvetően nem rossz ez a típus ebben az ársávban. Mármint ajánlott kategória.
Majd lehet megpróbálom rábeszélni egy szerelő ismerőst hogy jöjjön el segíteni, nehogy később derüljön ki hogy rommá volt törve és csak úgy összerakták hogy guruljon valahogy...Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Lacy6 #176869 üzenetére
Ha jól tudom a faceliftes Megane I-esek (PH2) már galvanizált karosszériát kaptak, rohadás nem nagyon jellemző. Nagy bajukról nem tudok, de pl. a vezérműtengelyet végén lévő szíjtárcsa peremének elválásáról már hallottam egy-két sztorit (pontheggesztés megadja magát), de ezt hanggal is jelzi.
Renault topikban több a hozzáértő, itt Fehér Farkas már összeszedett egy kiadós listát.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
5M Körül ti milyen autót vennétek újonnan? Erősen gondolkodom a Meriva cseréjén, de még nem dőlt el, hogy új, vagy használt legyen. Új autót 3M+Meriva beszámolás és 24 havi lízingre hoznám el, használtat pedig 3M+Meriváért venném. Évi 18k km körül megyek, szinte csak vidéken, melóba járás, kirándulások, 10% alatt van a város és az autópálya együtt. Csakis benzines érdekel, mivel ~195cm vagyok, ezért tágas utastér kell, van két gyerek is, hátul férjenek el mögöttem, csomagtartó 350liter felett legyen, csakis 5 ajtós, vagy kombi lehet. Hosszú távra tervezek, szeretném, ha ez lenne az utolsó benzines autóm, tehát jó lenne egy 10 évet kihúzni vele, aztán jöhet az elektromos - ezért is húzok az új autó felé.
Méretben ezeket tűnnek megfelelőnek:
- Ceed 1.4T Silver
- Astra K 1.4T Best
- Megane 1.3TCe
- Auris Touring Sports 1.6
- Focus 1.0 Business
- SX4 S-Cross 1.0T illetve 1.4TEzek közül kellene mondjuk 3-ra szűkíteni a listát és azokra szerveznék egy tesztvezetést is.
-
diegho
nagyúr
Úgy látom egyezik az ízlésünk. kettőt néztem már, de nem az adott felszereltséggel. Ceed-ből az 1.4 alap modellel mentem, Astra 1.4 alap kombi. Vitarát néztem már, az nagyon műanyag, azért is nem írtam a listára, SX4 jobb úgy tudom, de az a helyzet, hogy a Ceed nagyon meggyőző volt. Egy kategóriával feljebb is szerintem a csendesebb autók közé tartozna, nekem nagyon bejött az anyagok minősége és a csend, a nyugalom, ami körbevett.
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #176873 üzenetére
A “legjobban elkoltott forintok” versenyet a suzuki nyeri. Mivel van ra a plusz gari, en bevallalnam belole az automatat. Ha ugyis hitelezni kell... objektiven az 1.4T gl+ automata mindent tud, ami kellhet.
Kollegamek vettek ceedet, launch edition 1.4 szivo, nagyon szep auto, a belter is eggyel minosegibbnek tunik, mint a suzukiban, ott is ott a 7ev gari, de azonos szintre extrazva ezt tukrozi az arkulonbozet is.
Astra beltere nekem kicsit csalodas, a J Astra minosegibb anyagokbol volt. -
válasz diegho #176873 üzenetére
esetleg az i30-ra is nézz rá, egy áron van a kia ceed-el, mondjuk mindkettő 5,5M felett lesz 1,4-t-vel,
a tipo 1,4t megkapod 5M alatt, de belső minőségben mindkettőtől elmarad, kb SX4 S-Cross 1.0T illetve 1.4T szintEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #176878 üzenetére
Tipo-t próbáltam 49-es lábam van, gondolom nem kell mondani a problémát
5,5-től kezdődnek az 1.4T Ceed-ek, az i30 azért lényegesen drágább. Az 1.0T milyen ezekben? Nekem amúgy korábban eléggé fétisem volt az S-Cross 1.0T GL+ 4,4-ért, azért 200k km alatt az a kb 1,5 liter fogyasztás különbség 800k pénzt jelent.
-
válasz diegho #176880 üzenetére
ok, azt nem mondtad, kb egyszerre tudtad lenyomni a 3 db pedált
Nem tudom a konfigurátorban 5,65M, az árlistát letöltöd akkor lefele van még vagy 3db lista az akcióson kívül még a fastback után is van 5 ajtós lista, abban 5,65M az 1,4 t comfort (9.oldal)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #176878 üzenetére
I30-aknak brutal gordulesi zaja van. Es arra se lehet fogni, hogy a puruttya verzi, mert kvazi full-full, 1.4t dct premium, led pano stb. Durva aszfalton rendesen hangosabban kell beszelgetni benne. Amugy fain verda lenne. Jo, meg a muanyag ajtokarpit gaz benne 7+millaert.
-
válasz rbalint88 #176883 üzenetére
a kia és i30-nak is a gördülési zaját hallod, részben azért, mert a motort meg kb nem is hallani. Nekem volt kia ceed, meg i30 is, igaz eggyel régebbi változatok, de a gördülési zaj mindkettőben jelen volt.
A tipoban érdekes módon szerintem jobb a hangszigetelés (140-nél kényelmesen beszélgetsz a mögötted ülővel), viszont sokkal rosszabbak a belső anyagok az ajtókon és a kapcsolók minősége,ergonómiája is rosszabb.
Amúgy minap ki kellett szednem a csomagtartó filcet, mert sikerült beborítanom egy kis vizet, meglepődtem, mert az is szivacsos, kb 1-1,5 cm vastag.
Én ezzel úgy vagyok, hogy 7M-ért nem vennék ceed-et, annyiért már optimát, mert 7M-ért még ugyanaz az autó több extrával, gondolok itt a hangszigetelésre és az ajtókárpitra.
Mondjuk vannak gyártók akik magasabb felszereltséghez az ajtó kárpiton is változtatnak és van amelyikben még az ülés is más, a hyundai kia-nál ezt nem vettem észre, amig egy vw-nél fiatnál meg igen.
Ja minap derült ki, hogy a motor hangszigetelése is kimarad a magyar piacra gyártottból, de ami eredetileg nyugatra lett szánva pl. kia ceed launch edition abban meg van, furcsa dolgok ezek....[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
batai15
félisten
Vezettem ma az accordot(2.2 2009)
Nem volt rossz ,de őszintén nem voltam annyira lenyűgözve. Oké hogy brutál jó váltó meg jól néz ki belül ,de például ebben nincs tolató radar , fedélzeti rendszer se hűha, igaz van benne Bluetooth .
Ugye ott a Peugeot 407 az is legalább ennyire kényelmes ,de jóval olcsóbb például 2009-es is van fent 1.8 körül . Tehát bő 5-800ezerel drágább az accord . Egyikből se sok automataváltós van ,407be például nem is tudom milyen lehet. Viszont a 2.0 HDI jelenleg is jó barátom . Érdemes lenne inkább azt számításba venni ?
Igazából az accord melett az szól hogy kívül belül nagyon férfias ,viszont pugokkal jó tapasztalataim vannak , ráadásul 1mtol már kapni jókat ,sogor is épp most vett .[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #176884 üzenetére
Az a baj, hogy a gordulesi zajon nem fejlesztettek. Jo kopott, egyenes aszfalton total csnedes az auto, motor es szelzaj tenyleg alig van, de az utfeluletre nagyon erzekeny. Pedig nem lenne nagy matek rendesen kiburkolni a kerekjaratokat...
Batai15: vagy akar a focust, mondeot is, mert abban is hdi van
[ Szerkesztve ]
-
-
diegho
nagyúr
Az 1.0 Ecoboost C-Max-ot kihagytam, azt is kapni 5M körül már és tipikus családi autó. Ez milyen?
-
tboldi
nagyúr
válasz diegho #176894 üzenetére
Benzinesben inkább Gasoline Particulate Filter van, mintsem Diesel Particulate Filter.
Amúgy ja, de a későbbi eladáskor még jól jöhet az a tény, hogy abból még hiányzik. Biztosra veszem, hogy az idősebb, de GPF-nélküli Suzukik magasabb áron fognak menni a Hahun. A használt, 1.6 szívó Vitarákért is sokat kérnek a hirdetők csak azért, mert még nem turbós.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest