-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Egy Hyundai Tucson Prime-ra kaptam 8,7 milliós árajánlatot. Milyen más, hasonló viszonylag full felszereltségű autó jöhet szóba? Lehet crossover vagy akár sedan is. Egy 407-es Peugeotot váltana, fontos a viszonylag nagy, kényelmes méret.Karoq-ot néztem, nagyon nem jött be. Az új mondeók tetszenek, de nem tudom felszereltségben mit kínálatának ennyi pénzért.
Help?
-
őstag
válasz r6man123 #177403 üzenetére
Nem írtad milyen motorral, de én megfuttatnám a tesómárkát a sportage-el (bár az hivatalosan sportosabb, talán kevésbé kényelmes). Ha nem fillér szigorú a kereted akkor adnék egy esélyt a rav4-nek is (normálisan a crv-t is írnám, de az 1.5t dolgai miatt van bennem bizalmatlanság, mondjuk hibridet mernék venni, de abban jobb a rav4).
Ha szereted a peugeot-ot akkor érdemes megnézni a 3008-at is (bár én abból dízelt vennék ha nem kellene sokat városban járni, de nekem kell).
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #177404 üzenetére
1.5T kapcsán mire gondolsz? Olajhígulás? Úgy tudom h az a probléma csak az amerikai modelleknél az ottani piacon jelentkezett és orvosolták már.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #177405 üzenetére
Igen, és ahogy én tudom Kínában is jelentkezett. Szóval én ott kivárnék (az információhiány és Honda erőteljes titkolózása kiváltotta bennem a bizalmatlanságot, nagyon remélem én vagyok üldözési mániás, mert már itthon is van ebből a mociból szép számmal civicekben és most már crv-ben is, mondjuk pozitívumként azért fontos hogy itthon még egy emiatt morcos tulajról sem hallottam).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz r6man123 #177403 üzenetére
Mondeo esetén szép kedvezmények vannak, Skoda is szokott engedni (Superb érdekes lehet, lassan kifut -> jobb árakat adhatnak), illetve 10-en innen már van korrekt Highline Passat is (és elérhető akár plug-in hibrid GTE). Milyen motorral nézted eddig az autókat?
Hibridek szerintem is érdekesek lehetnek, vagy mondjuk koreai vonalon a nagy szedánok nem rosszak, és van plug-in hibrid is akár.
[ Szerkesztve ]
-
ribarszki
őstag
válasz molnarpeter #177408 üzenetére
Superb most kapott FL-t. Pár évig még nem fut ki..
-
soldi3r
veterán
válasz molnarpeter #177408 üzenetére
A Passat van kifutoban es a meg megmaradt modelleket gyakorlatilag Golf aron adjak. Highline nincs, Business meg Elegance van.
(#177403) r6man123, A Karoq igazabol Golf meret. Szoval nem mondanam meg viszonylag sem nagynak.
E30 (oo=[][]=oo)
-
r6man123
senior tag
válasz ribarszki #177407 üzenetére
Köszi mindenkinek! 1,6 turbós 177 lovas motorral néztem.
A Karoq nagy csalódás volt. A 407-esem után totál kényelmetlen ülésekkel, gyenge anyaghasználattal. Árban jónak tűnt még úgy is, hogy kértem bele sportkormányt és sportülést. Méretben is fura volt. Összességében nem ezt vártam egy közel 8 millás Skodától, dehát igazatok lett
-
tibbike01
őstag
A Volvo 2.0 dízel motorok mennyire használhatóak 80% városban? Konkrétan pl erre gondolok.
Egyik ismerősöm szerint ezek már nem a régi dízelek, amik meghalnak a városi használattól.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #177414 üzenetére
Pont, hogy ezek az új dízelek amik nagyon nem szeretik a rövid városi utakat. Nagyon hamar eltud tömődni a DPF és városban regenerálni se fog tudni soha. Semmiképpen ne vegyél városi használatra dízel autót, ha jót akarsz magadnak.
Ez egy plug-in vagy HSD terepe.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
-
ribarszki
őstag
válasz gzbotii #177418 üzenetére
Sőt, még a turbó korszak előttről volt egy 124-es 2.0 szívódízel Mercim. Harmatgyenge volt, 5.7-et evett, és soha nem volt olyan kényelmes, ringatózós autóm Igazából tök mindegy volt neki a város, országút, pálya. Mindig 5.7-et evett Négy sebességes volt, szegény motor nagyon kívánta volna 130-nál az ötödiket. De nem volt..
-
válasz runner 125 #177405 üzenetére
Orvosolták ja, szoftver frissítés, magasabban tartja az alapjáratot amíg bemelegszik a motor, persze ezzel a fogyasztását is megnővelik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Yiggdrasil
aktív tag
Szerintetek érdemes még manapság B-Corsa / Banakcs Micra / 106 / Saxo /Twingo vonalon nézelődni, vagy már mind túlkorosak? Valami olyat keresek, ami biztonságosabb, mint az egyes Swift, de mégse egy vagyon fenntartani meg tankolni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Ha olcsón biztonságosabb, akkor talán Thalia.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
B Corsat biztos nem, rozsdával nagy cimbik.
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Punto 2-re is erdemes lehet ranezni. Peugeot 306/Citroen Xsara is jo lehet pl.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
A saxo az 1.5 D val agyonüthetetlen - ha a rozsda nem eszi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Ha pici autó kell nézz egy Lupo-t az aránylag biztonságos a kortársaihoz képest.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz molnarpeter #177423 üzenetére
@molnarpeter: Köszi, megnézem a Thalia-t. Hátsó futómű mennyire problémás ezeknél? Illetve ezek az SDI dízelek nem mennének tönkre a napi 40km-es ingázásom alatt?
@MunezXBK: Köszi, akkor már húzom is le a listáról
@Integrale: Köszi az ajánlást, Punto-tól nem kell félni? Az olasz autók ellene sztereotípia miatt hagytam eddig ki őket. Megnézem a 306/Xsara-t is, ennél a 3 típusnál melyik motorral szerelteket érdemes keresni?
@bitpork: Köszi, dízelt eddig totál kihagytam, mert minden ismerősöm óva intett tőlük mondván hogy nem melegedne be rendesen/hűlne le a motor az én napi rutinom mellett. Ennél a motornál ez nem lenne probléma?
@8th: Huh, köszi, ez tényleg jó pici kocsi, utánanézek. Milyen motorral ajánlanád?
Micra, Twingo rosszabb a többi általatok felsorolt típusnál? Esetleg ha méretben feljebb mennék lenne más/jobb alternatíva? Elég nyugodt sofőr vagyok, egyedül az autopálya miatt félek a Swift-féle biztonságtól, tudom hogy ha letol 200al egy barom akkor tökmindegy, csak azért mégis csak van különbség autó és autó között, nem?
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177429 üzenetére
Attól függ mire van szükséged. 1.7 SDI lomha cserébe még sima szög egyszerű adagolós szívódízel motor de már közvetlen befewcskendezéssel. Lehet taposni neki (igényli is, gyenge mint a harmat) mert hengerfejesedésre nem hajlamos. Az 1.4 TDI már bonyolultabb (PDTDI) de azokkal sincs baj. Se részecskeszűrő se kettőstömegű nincs rajtuk bírják a ridegtartást és a gyakorlatban szinte ugyanannyit fogyaszt mint az SDI de sokkal dinamikusabb annál. Benzinesből én az 1.4 16v-t venném. Az 1.4 8v ősmotor is tartós de lomha vele az autó. Az 1.0 50hp verzió felejtős. Zabál és nem megy.
Én 1.4 TDI-t vennék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177429 üzenetére
Ezeknek a régebbi szívó dízeleknek mindegy, kamrás 1-2 km-re annyiban problémás, hogy lemerülhet az akku de kb ennyi, szerintem az SDI a leginkább mindent kibíró gázolajos (az amúgy nem is izzít, csak hidegben és kevesebbet). Dinamika úgy a 80-as évek, de minden egyszerű és tartós rajta - tele kell tankolni, mielőtt a tartalékot jelezné, többi folyadék szinten legyen, és kimegy a világból.
Ha Thalia és takarékosság, akkor 1.5 dci, ami viszont közös nyomócsöves modern dízel, ebben a korban már kell mellé tartalékolni.
Napi 40 km-re bármilyen részecskeszűrő nélküli dízel jó szvsz.
Micra jobb a hátsó rugózás megbízhatósága szempontjából a Saxo/106 párosnál, egyéb tekintetben hasonló (rozsda). Ezek a kicsi, régi autók sajnos jellemzően Swift kategóriás biztonsággal, légzsák és ABS a maximum nagyjából.
[ Szerkesztve ]
-
Yiggdrasil
aktív tag
Értem, köszi!
Nekem csak a munkábajárásra kell ez az autó, ami kb 40km többnyire autopályán oda-vissza (meg ide-oda rohangálni vele de az elenyésző). Rohanni nem szoktam, mert a mostani 1.4-es Polo3-asom 90 fölött rettenet mód zabál, mondjuk ha a következő kocsival lehetne 110-130at menni úgy hogy ne zabálja le a gatyámat, az nem lenne hátrány
@molnarpeter: Áh, értem, köszi az infót
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Autópályázásra egyértelműen Lupo 3L. Az 140-nél kerek 4.0 litert fogyaszt, országúton 90-nél 2.8 litert. Nem vicc. Egyszemélyes ingázós autónak nincs nála jobb.
-
-
kuntics
aktív tag
válasz kuntics #177348 üzenetére
Erre esetleg valami javaslat? Bár közben ahogy utánanéztem!sem a sima golfban,sem a focusban nem alap a könyöklő,én meg inkább hosszabb utakra (100km+) használom az autót,ott azért nem ártana.
Már sedanokat,meg nagyobb kombikat is nézegetek,rövidebb kombikat sajna nem találok,csak a 307sw-t,arról meg nem sok jót olvastam
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Bedobnam meg az otletdobozba az audi a2-t szinten 1.4pdtdivel. Az tuti nem fog rohadni (mivel alu) es garantaltan kenyelmesebb-biztonsagosabb-csendesebb a tobbinel.
-
válasz gzbotii #177435 üzenetére
Ismerősnek volt és egyfolytában a váltó miatt szívott vele, mondjuk nem tudom, hogy típushiba, vagy csak kifogta
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Ez az A2 nagyon megfogott valamiért. Mondjuk onnantól , hogy Audiról beszélünk, mi a tapasztalat, mennyire horror a szervízköltség?
-
vimes
senior tag
Szaisztok,
2004-es Punto 2-nél mire kell odafigyelni egy eladó példány mustrálása során? Keresgéltem vissza a korábbi hozzászólások között, és annyit találtam, hogy a rozsdára mindenképp érdemes. Van esetleg még más amire kifejezetten figyeljek oda, hogy jó eséllyel ne fussak bele egy olyan példányba, amivel később megszív(hat)om?
Köszönöm!
"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!
-
freeknight
őstag
válasz vimes #177443 üzenetére
Ha automata klímásat veszel, akkor inkább ne vegyél . Ha mégis olyat nézel, figyelj oda, tudod-e állítgatni a befűvás irányát, szeret megkotlani benne a motor. A manuális klíma OK benne.
Nem írtad milyen motorral nézed, én az 1,4-ről tudok nyilatkozni. Szereti zabálni az olajat, illetve alapjárat tud ingadozni, van, hogy vezetés közben is megtorpan a motor.
Ehhez a 2 kulcs mellé jár kódkártya is, az is legyen meg, gyakran elfelejtik, és sok költségtől kímél meg, ha hozzá kell nyúlni az inmobilizerhez. Az elektromos hibák amúgy is gyakoriak.
Kormányt is forgasd meg jobbra-balra ütközésig lassú menetnél, lenémított rádióval és kikapcsolt ventilátorokkal, nem nyikorog-e.
A rozsdát írtad, de arra fokozottan ügyelj, ha teheted vidd átvizsgáltatni, de legalább vigyél valami rongyot, amire rá tudsz feküdni, és mássz be alá. -
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #177442 üzenetére
Kopo-fogyo nem draga, mivel kommersz vag technika. Torni nem nagyon kell, annak draga a javitasa es olyan sok bontott cucc sincs hozza.
bitpork: mi (is) szokta megkulonboztetni az audit a vw-tol? Jobb hangszigeteles, igenyesebb belter. Sztem ez lupo-a2 viszonylatban is fennall
-
8th
addikt
válasz kisza25 #177434 üzenetére
Nincs csak automata, amúgy van fél tucat kézi váltósra átalakított az országban. Egy sima ötös kézi váltó van benne egy robottal a tetején ami kapcsolgat az ember helyett. Leegyszerűsítve kell bele egy bontott pedálsor egy sima lupóból annak motyóival együtt, egy váltórúd, és az ecu-t teljesen át kell írni. Egyedül a start-stop nem fog működni semmi más hátránya nincs az átalakításnak. Ugyanúgy megmarad az ECO módtól kezdve minden. Jópofa. Legutóbbi ismereteim szerint 150k alatt megáll egy ilyen átépítés alkatrészekkel szereléssel együtt. Szerintem érdemesebb egy sima 1.4 TDI VAG konszernes autót venni és aláfaragni a Polo Bluemotion TDI váltóját (JDD). Szinte 1:1 alámegy egy picit hegeszteni kell mert egy fül máshol van rajta és fel is cuppan a gyári helyére. Abban a negyedik és ötödik fokozat hosszabb mint a 3L-ben így városon kívül alacsony gördülési ellenállású gumikkal közel azonos fogyasztást lehet elérni vele. 3,5L-el elgurul százas tempónál. Alkatrész is olcsóbb hozzá mert nincsenek spéci karosszériaelemei vékonyított szélvédői mint a 3L-nek, meg az orra sem ér le mindenhol. De amúgy durván egy százasból rendbe lehet rakatni a váltó robotot ha teljesen kukára barmolta valami kontár szerelő akkor is és tízezrenkénti alapbeállítással elmegy kétszázezret szóval abszolút nem kell tőle félni használtan sem. Patika állapotú soklufis szervós klímás példányokat 1000-1200euro környékén adják veszik váltóhibával. Lehet csak a nyomástárolója szar vagy a csöveket kell cserélni az meg nincs 30k. 750k-ban megáll hazahozatallal honosítással váltójavítással kötelező szervizeléssel együtt. Az mondjuk nem kevés egy ennyi idős pici autóért cserébe ha messzire jár az ember melózni néhány év alatt visszahozza üzemanyagban ezt a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
vimes
senior tag
válasz freeknight #177444 üzenetére
Köszönöm szépen
Hát az a példány amit majd megnézek 1.2 benzin. Manuális klíma van benne. Nyilván ha tetszik, ragaszkodni fogok hozzá, hogy átvizsgáltathassam. Olyan dolgokra voltam elsősorban kíváncsi, amit én is észrevehetek mustrálgatás közben, és egyértelmű jele lehet annak, hogy inkább ne is foglalkozzak az adott kocsival. Még egyszer köszönöm
[ Szerkesztve ]
"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest