-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
33as
senior tag
Sziasztok tegnap voltam az asszony (családi) autójával a kötelező szervízbe, és mit látok full fapad Rió-kat adnak át flottába! Bammeg még elektromos ablakemelő sincs benne nem hogy klíma! Kérdezem az átadót ez meg mi, mondja így kérték mindet. Igénytelenek ezek az osztrákok mindig megállapítom.
Itt meg a feleségem kocsija, már 25000km tett bele :
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
CactuS
Arcképgyáros
Van az úgy, hogy az igények és a fizetési hajlandóság nem egyezik. Van aki inkább bevállalja a full fapadot, klíma nélkül, csak 0km-s kocsit kaphasson és kívülről jól nézzen ki. Eladni szívás lesz, mi anno a klímás, centrázár és elektromos ablakemelő nélküli Nemokkal szenvedtünk, amikor kifutottak az autók.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz rbalint88 #176955 üzenetére
kár ezen agyalni, egyikünk sem tudja ki vette és milyen célra
lehet bérautók lesznek és így spóroltak autónként 800 eurot, a szalon vagy az importőr pedig garantált visszavásárlási árat adott
a userek meg csak azt nézik mennyi a bérleti díj egy napra és így tud olcsóbb lenni
ha belegondolsz ritka az hogy valaki rendel egy egész autóflottát és nincs rá oka, hogy miért úgy rendelte, ahogy...értelmetlen látatlanban hülyeséget kiáltanicryptot minden termékemért elfogadom
-
CactuS
Arcképgyáros
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #176958 üzenetére
ha egyébként nem létezik a típusból ennyire fapad, akkor szerintem magasabb a gyártási költsége, mert kell új ajtópanel, ablakemelő szerkezet, kurbli, klímátlan szellőzőrendszer. aztán persze lehet, hogy az oroszoknál vagy más piacon van ennyire mezítlábas változat, de azért na...
te bérelnél klímátlan autót? én tuti nem. a tekerős ablak még belefér, de klíma legyen. (mondjuk anno 2003-ban a g astránknál is kicsit cikinek éreztem ezt a kivitelt, de akkor még jóval balkánabb volt Magyarország és átlagban csóróbbak az emberek.) -
őstag
válasz rbalint88 #176962 üzenetére
abban a 2 hónapban amikor nyár van, nem bérelnék, a maradék 10 ben nem igazán érdekelne, a kurblis ablak meg főleg nem arra a pár napra
inkább érdekel hogy fiatal keveset futott autó legyen, ami nem rontja el az üdülést egy lerobbanással
most lusta vagyok utánanézni, de biztos van ausztriának sok oylan része, ahol eleve hűvösebb az idő mint nálunk
a userek pedig ha választhat 2 nagyon hasonló autó közül, 95% ugyis az olcsóbbat választja a pár napos bérlésrea gyártás kizártnak tartom hogy drágább legyen, ha megnézed ezeket a gyártósoros videókat youtubeon, látszik hogy a robotok automatiksuan készítik oda az összes alkatrészt, ami az adott autóba megy
ami pedig nincs megtervezve, olyat senkinek sem fognak gyártani értlemszerűen
ennek a fix felszereltség dolognak csak távol készülő autóknál van jelentősége pl. japán kocsik, ahonnan sok idő behajózniha igazam van és ez egy kölcsönzői flotta, akkor 30-40 db autó felett gyakorlatilag annyiért kapja a kölcsönző, hogy az első éves szervíz előtt minimál vagy éppen 0 bukóval visszaveszi tőle az importőr/kereskedő (vagy saját csatornán értékesíti), az ő költsége csak az egy éves finanszírozás, és mindig új autót tud adni a bérlőknek, gyakorlatilag 0 karbantartási költséggel
amikor egy kölcsönző vagy nagy cég ekkora flottát vesz, akkor tényleg kap oylan kedvezményt, amiről az egyszeri user nem is hallott még, itt komoly a verseny, nagyon megdobja az importőr számait-->később jobb feltételeket fog kapni a gyártól
cryptot minden termékemért elfogadom
-
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #176963 üzenetére
A 30-40 darab azért még nem az igazi, inkább 100 felett. Plusz ugye a legnagyobb flottakezelők mögött mindig egy bank áll, így hitel nincs, saját tőkét forgatják az autókban.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz gzbotii #176965 üzenetére
jóvanakkor
(#176966) CactuS
eladnak kb 3-400 kia riot egy évben (nem tudom pontosan, tipp), annak 30-40 a 10%-a, szóval nem kevés
ja és én dolgoztam iylen cégnél, tudom hogy mit jelentszerk: a finanszírozásnak akkor is költsége van, ha saját pénzedből finanszírozol, elmaradt kamatnak hívják
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #176967 üzenetére
Én jelenleg is dolgozom. Ha dolgoztál, akkor pedig tudod, hogy mennyit keres egy ilyen autó az aktív időszaka alatt, jóval több, mint amit te elmaradt kamatnak hívsz és ilyen formában jóval költséghatékonyabb, mint bármilyen külsős finanszírozás.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tabaga #176971 üzenetére
Nem, pont a nagyokról van szó, akik mögött egy vagy több pénzintézet áll. Csak a tulajdonosi kör egyezik meg, a cég természetesen nem ugyanaz több okból sem. A kisebbek - nézőpont kérdése, mert 3-400 autóval már kb. 1 milliárd körül érhet a cég - többségében hitelt vesznek fel, mennek a bankokhoz hitelkeretért stb.stb., már ha új autókban gondolkodnak. De ismerek olyan kölcsönzőt, ahol csak prémium márkával foglalkoznak, ~ 100 autóval és csak kp-s autóik vannak.
Viszont már kicsit hosszú lett az OFF, amiért elnézést is kérek és elengedném ezt a szálat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
w333
félisten
válasz MunezXBK #176874 üzenetére
Lenne egy Audis kérdésem tudom neked volt A4 avant
Barátom most nézegeti a (98-2004) A6 -okat és olyan kérdésem lenne hogy a 2.5 TDi mennyire megbízható ? melyiket érdemes belőle venni ?
Illetve autómata váltóból melyik az ajánlott ? Tiptronic, Multitronic ?
Most egy 2 -s Laguna 1.9Dci van neki (120Le) ezt szeretné lecserélni egy A6 -ra !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Milyen hibridet éri meg a leginkább vásárolni ha:
- kb 5,5-6 millió forint a plafon az autóra
- ha lehet ne Prius, Auris
- évi ~20k km, hétközben BP-n belül, hétvégén akárhol az országban autópálya
- 2 felnőtt férjen el benne csomagokkal kényelmesen, pár év múlva +1 baba
- lehessen vele haladni (130 lóerő fölötti benzinmotor ideális lenne)
- legyen azért szép, asszonynak is rá kell majd bólintaniGolf GTE nagyon tetszik, ahogy néztem a netet a Jetta hibrid kb ugyan az, seggel.
Mi van még, ami jó lehet?Auris hibriddel van tapasztalatom, abban nem tetszik, hogy amikor kell az erő, akkor egyrészt lassan jön meg, másrészt úgy üvölt, hogy a szívem megszakad a kormány mögött
Vagy esetleg engedjem el a hibridet és nézzek valami modern benzinest? VAG vonal lenne a legideálisabb, de Koreától sem zárkóznék el.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz akooos #176976 üzenetére
A sok város és előváros a hybrid terepe, keveset eszik, keveset fékezel üzemi fékkel, mégis kényelmesen haladós. A legjobb hybrid rendszere a Toyotának van toronymagasan, ők azért ezt a játékot már több, mint 20 éve űzik. Ha az nem jön be az eCVTvel, akkor kiesik a Ford is, mert ők a Toyotától vették (bár a mondeo is baromi jól fogyaszt, kényelmes, csendes, viszont az akupakk a sedanból sokat elvesz a csomagtérnél, a kombi pedig még nagyon új) vagy esetleg Cmax.
Ha kell az autósabb érzet, akkor maradnak kuplungos darabok, Dél-Korea a hatsebességes duplakuplungos Kia Niroval száll be (vagy Optima), vagy esetleg az Ioniq hybrid, de az nem nagyon lesz 6 milláért még.
Ott van az outlander, amit sokan vesznek, mert PHEV, annyit tudni kell róla, hogy az akkuja nagyon gyorsan degradálódik, szóval azzal idővel lesznek gondok, plusz ha tisztán benzinnel megy, akkor zabál szépen.
Amera is játszhat(na), én nem ajánlanám. Eleve egy kényszer szülötte volt, azért csinálták, hogy megmeneküljön a csődtől a GM. Baromi bonyolult, tasakos akkuja van, ha meghibásodik, akkor csere az egész, az ~2 milla. Elől 5 hűtője van 4 hűtőkörre, ha csak hozzáér valami az orrához, casco nélkül már sikerült egy 7 jegyű javítási számlát összehozni. Hátul baromi szűkös és az ablakai olyanok, mint valami lőrés. Viszont vezetni jó, sőt egész kellemes (már ha befér az ember). Illetve még márkaszervizből is kevés tudja fogadni, még kevesebb tudja rendesen szervizelni. Bár azt hiszem még vannak garanciális darabok, a garanciát nagyon könnyen megvonják a legkisebb indokkal is, zero tolerancia van ezzel kapcsolatban, szóval ha ez irányba mész el, akkor mindenképpen egyeztess a márkaképviselet kapcsolattartójával, hogy tuti él-e a garancia.
Ha még nagyobb izgalom kell, akkor ott vannak a TSI motorral szerelt fauvék, ott annyi, hogy a csomagtér ~250 vagy 270 liter körül van, ha jól emlékszem, tehát inkább sportbabakocsis, mint babakocsis a csomagtartó.
Ami még van, de én nem találkoztam még vele: MINI Cooper S E, illetve a Volvonak is van PHEVje, abból is rengeteget hoznak be, pl: hollandoktól.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz akooos #176976 üzenetére
A Golf GTE más mint a Jetta hibrid. Az utóbbit nem lehet tölteni és gyakorlatilag alig 1-2 km a megtehető tisztán villanyos üzemmód.
Az Aurisból gondolom régebbit próbáltál mert az új FL utáni már jóval csöndesebb. Egyben nagyon jó a Toyota, hogy magasan a legmegbízhatóbb az összes hibrid közül. Az összes többi bonyolultabb nála és több elromló alkotórészből áll.
Amik beleférnek a keretedbe: Opel Ampera, Mitsubishi Outlander Phev, Volvo V60 D6 Phev
Szerintem ne engedd el a hibrid vonalat. Városban magasan az a legideálisabb. Ha mennél pályára is sokat akkor a Volvo a te autód a dízel motor miatt.
Amúgy tudok egy elképesztően jó eladó Aurist
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, most futó, 1-2 éves, kompakt, prémium SUV vonalon ki mit vásárolna és miért?
GLC, Q5, X3, XC60, F-Pace, NX, stb.
mod.
Qru
Azt kifelejtettem, h csak (erős) benzinmotorral.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #176982 üzenetére
Csunya dolog ez, de ekkora suvbol vagy hibridet vagy dizelt erdemes venni szerintem. Egy sima benzines nagyon sokat fog enni. Mondjuk egy xc60 t8-ban latnek raciot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #176982 üzenetére
NX 200t? 238 Ló és 350 Nm. Elég vagy ettől is erősebb kellene?
A Volvo tele van elektronikai hibákkal és a megbízhatósági lista utolsó helyén van. Azt kiejteném első körben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #176982 üzenetére
Q5-öt ne. Szerintem borzasztó. Írom ezt úgy, hogy a szívem mélyén Audis vagyok.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Mazda 3 hatchback, 2006, 1.6 benzin. Mire kell figyelni a rozsdán kívül? Illetve érdemes ezt választani egy golf, vagy Octavia helyett? Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #176844 üzenetére
Senki?
Valami sportosabb autot keresek 600-800k korul. 2 tipust nezegetek jelenleg.
MG zrToyota celica t20.
En inkabb a celica fele hajlanek, biztosan nagyobb az alkatreszutanpotlas, hasznaltan is. Facebookon pl. mg adok-veszek csoportot, sot, semmilyen magyar mg csoportot nem talaltam.
Viszont elonye, hogy 5-6 evvel fiatalabbak mint a celicak."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Laraxior
titán
válasz anorche1 #176988 üzenetére
Cimborám most vett Celicát. Mondjuk ez a T23. Egynyóc, 143paripa. Szereti. Hátul nincsen hely, még külön matrica is figyelmeztet, hogyha felnyitják a csomagtartót, akkor koppanhat a fejeden
Kicsit lent van, olyan, mintha a földön ülnél, de amúgy elég jól megy. Könnyű az autó súlya.
Van ebből turbós változat is, az elég nagyot pattanhat... ha még nem volt széthajtva.
Ezek olyan 4.000EUR környékén mennek, szóval lehet, hogy ez már nem fér bele.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Laraxior #176989 üzenetére
sosem volt ebbol turbos
a TS verzio az valtozo szelepvezerlesesen lett 192lo 1.8-bol
azt is forgatni kell anyjajaig, kulonben nem megyelobb vennek egy 6gen 3ajtos VTI kuvikot, mint egy ilyet, mert ahhoz nem kerul gyemantba egy kasznielem vagy egy lampa, meg 7-800k-ert jokat is lehet venni
ez a Celica sosem lett egy igazan jo hothatch
több drón kell ;P
-
Laraxior
titán
válasz hobizoli #176991 üzenetére
Hja, nem értek hozzá, csak tudom, hogy a gyengébb változat
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #176990 üzenetére
Nem maga a technika katasztrófa, hanem a bódé. Nagynak néz ki, de valójában egy odú az egész.
Gondolom innen már sejted a többit.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz anorche1 #176988 üzenetére
Szerintem egy jo allapotu celicahoz majd' egy milliot hozza kell tenni az altalad szant osszeghez. A 143 lovas gyarilag eszi az olajat, volt visszahivas ra csak kerdes,hogy az akkori gazdaja megcsinaltatta-e. Ha nem, akkor tobb szaz ezer forint. A 192 lovasbol pedig a jo allapotu szerintem siman van 2 guriga.
Szerk.: bocsi en a T23-rol irtam nem a T20-rol
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Laraxior
titán
válasz Pfiucska #176994 üzenetére
Mit kell rajta csinálni? Vagy hova van leírva ez a gond? Érdekelne
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hobizoli
nagyúr
válasz pècsimunkás #176997 üzenetére
horror-ritka es sokkal-sokkal dragabb, mint 800k
amennyiba az kerul, annyiert nem azt veszel mar
meg azokat nem is a Toyota maga rakta bele mar, hanem egy utolagos technika800k-ert vennek egy kicsit megokositott VTI-t, ha mar japo
igazabol a sima Celica se nagyon allna meg 800k-bol 140lovala facelift-s VTI az szinten az az idoszak amikor ezek indultak, 1999-2000
több drón kell ;P
-
Zola007
veterán
van még spritmonitoron kívül valahol nagy esetszámmal dolgozó átlagfogyasztás statisztika autótípusokról?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest