-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #174800 üzenetére
Köszi porki, csak és kizárólag ismert előéletű autót szeretnék vásároltatni.(nem kell mondanom miért )
A bajom a külföldi vásárlással csak az,hogy rövid idő áll rendelkezésemre...majd meglátjuk.
Amúgy én simán Q7-et néznék csak, nagyon bejön így,hogy többet nézegetem őket.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
OPiiPO
addikt
válasz bitpork #174799 üzenetére
LOL - az állítás az volt hogy nem lehetséges, ami tételese nem igaz, erre reflektáltam, a gazdasági oldalt senki nem hozta szóba.
El is szoktad olvasni néha amire válaszolsz? (bocs, ez csak úgy kikívánkozott belőlem, nem bántásiból írtam)"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz MunezXBK #174762 üzenetére
Egy cikket olvastam, hogy pont ez a gond, mert az erőműveknek be van igérve egy fix ár és ilyenkor álambácsi fizeti az áramot.
Nyáron derült égboltnál 100% tudná már fedezni az ország szükségletét, de télen 1/3 és az áram eljuttatása sem megoldott az ország részei közöttEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
_q
addikt
Sziasztok!
2 millió körül, kombi, főleg városba/város körüli elkerülőre, napi ~10km oda vissza, de hétvégente országútra/autópályára melyik lehet jobb választás? Opel J astra vagy Megane 3? J astraból minimum 1.4T, Meganeból is esetleg az 1.4Tce?
[ Szerkesztve ]
-
válasz OPiiPO #174766 üzenetére
És dare2live: a bulsitjeim
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #174807 üzenetére
Szó szerint fapadként értettem. Nagyon kemény és túl sík az ülés és a háttámla, egyáltalán nem találtam ergonomikusnak vagy kényelmesnek (plusz ugye a jobb láb alig fér el a középkonzoltól ahogy Munez is írta). De mivel a szóba jött V60-ban még egyáltalán nem ültem, így ahhoz a konkrét típushoz nem tudom hasonlítani, csak a sajátomhoz, amibe áldás volt visszahuppanni.
Após Mondeojában a tolatóradar éppen most kotlott meg, csipog mint a veszedelem. A navit nem használja, mert elavult (nem jártam utána), a fedélzeti bluetooth pedig el-eldobja néha a jelet, de ezen kívül összességében rendben van a kocsi. Ja igen, és nagyon behallatszik a menetzaj a kerékdobok felől.
Most ezek nagyrésze olyan apróság (apróság?) ami simán lehet, hogy csak erre a szent példányra igaz és ugyanígy előjöhet más típusoknál is. Szóval tényleg, nézz meg több példányt élőben ebből is, abból is, amabból is és saját ízlésed szerint dönts. Nagy szarba egyik típussal sem nyúlhatsz úgy gondolom.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
válasz m3tr0 #174801 üzenetére
Ha nem kell Hannoverbe elmenni érte akkor 1 nap alatt elhozható bármi. Igaz én Gazba mentem (és meg is szívtam mert a kocsi amivel elindultunk a nulláson hengerfejesség tüneteit produkálta, így kiesett pár óra míg MurdR barátom elvállalta h eljön velem -mire kiértünk bezárt minden hivatalos iroda) és az ügyintézés gyk 1 óra volt. Itthon az NKHnál volt csak időhúzás az időpont adással. Ahogy az megvolt megint egy nap alatt megjártam minden irodát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Humbucker
senior tag
Olyan 800 és 1.4 misi körüli Peugeot, és Renault autókról vélemény ami nem családi autónak kell, és nem is versenyautó a cél, nem több száz km-eket menni vele pályán, hanem városba, max 100 km-es távokat? Még mindig nem szabad francia autókat venni?
-
fecus
őstag
A közeljövőben elmegyek tárgyalni a használtautó-kereskedővel. Ha elmegy a Peugeot vagy beszámítja akkor a következő utódokon gondolkodom.
A régi autó eladási árától függően 3-3,5mFt között.
A kilométer 100 000 alatt.
5 ajtós, vagy lépcsős hátú, csak nyíljon jó nagyra.
400l körüli csomagtartó.
100LE körüli teljesítmény.
Segítenétek pontosítani (rangsorban):
Hyundai I30 vagy I30CW
motor: 1.4 vagy 1.6 MPI (azt hiszem ez csak 2017-től van ami nem fog beleférni), 1.6 GDI, 1.6 CRDI?
Kia CEED
motor: 1.4 benzin, 1.6 benzin, 1.6 diesel?
Ford Focus
motor: ?, ?
Opel Astra (jó lenne K mert az már nem cipel annyi plusz terhet, de nem fog beférni.), J
motor: ??
Skoda Rapid Spaceback?:
motor: 1.2 TSI (Ez már szíjas? Jó ez vagy ugyanott leszek mint a THP-vel?)
Honda Civic
motor: 1.4 S Sport (sohase gondoltam volna, hogy ekkora a csomagtartója, de tetszik)"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
válasz fecus #174816 üzenetére
Fiat tipo új 5 ajtós 3,59M
440 literes csomagtartó
1,4 95 ló, 6-os váltó
A kia 1,6 mpi az szerintem kifutó motor, a venga-ban láttam utoljára ami még kapható, 1,6 gdi van még, de használtban annó én nem találtam
A rapid csak 170 cm széles (az i20-am szélesebb volt nála)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rayoliviero
veterán
A 2012-2014 közötti Audi A4 milyen? Érdemes nézegetnem vagy felejtős?
-
rbalint88
addikt
válasz rayoliviero #174825 üzenetére
Szep, ugyhogy erdemes nezegetni, de az a5 sportback meg szebb
Viccet felreteve a multitronic valtot nem eroltetnem, egyebkent olyan nagy dolgokrol nem tudok. Csaladi autonak en is ilyet vennek szivem szerint. Elvileg a 2.0tdi a legjobb motorja. -
válasz Superhun #174821 üzenetére
Ahogy nézem már sehol, majdnem egy évig annyi volt, a 4 ajtós meg 3,49M, de most az 3,59M lett az 5 ajtós meg 3,79M
Én még 3,59M + stílus csomag (165eFt) +fényezett tükör+ kilincs (20eFt) vettem 3,775M ért.
Luckyl: az 5 ajtós nyugati piacra van gyártva, magasabb az alap felszereltsége, más az egész műszerfal.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Core2duo6600
veterán
válasz bajnokpityu #174778 üzenetére
90 % feletti hatásfokot nem tekintenék rossznak.
A mostani belsőégésűek 30 % környékén mozognak,
és minél többet állnak a dugóban annál inkább közelít a 0-hoz a hatásfok,
fogy az energia de nem halad a kocsi.
Na és ez az a pont az, ahol az elektromos kocsi sokkal jobb.
Nem beszélve a fékezés által visszatermelt áramról, amire a hagyományos autó nem képes, egyszerűen hőenegriává alakítja a fékek segítségével.A hybrid is visszatermel, és ezért fogyaszt kevesebbet városi környezetben mint a nem hybrid.
Pont akkor használja az elektromos motort, amikor a benzines a lehető legtöbbet fogyasztja,
vagyis amikor el kell indulni a kocsival.(#174782) rayoliviero
Talán a Ford a legmegbizhatobb ezek közül, 1 évre benzinest vegyél azt könnyebb lesz eladni.
A 2.0 as mondeo megy rendeses.
Lehet még az is szempont, hogy 1 év múlva még garanciális legyen, akkor könnyebben drágábban lehet eladni, ebből a szempontból lehet más vagy kisebb autók felé kellene elmenni.(#174788) rayoliviero
A Focus 1.6 Tdci ben 300 000 km után most lett tüzkarika cserélve, nem hinném, hogy emiatt aggodni kellene.
32 000 HUF volt, nem is volt drága.(#174797) gzbotii
Igen van.(#174796) m3tr0
Nem érné meg jobban tartos bérlés formájában lízingelni ?
És akkor új lenne a kocsi ? Kiszámítható költségekkel ?(#174799) bitpork
Ha fejlődik az ujrahasznosítás akkor majd az lesz, ha drágább lesz bányászni, szintén megéri majd ujrahasznosítani.(#174806) _q
Személyes próba, és amelyikben jobban érzed magad, csak benzinesre gondolnék.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
_q
addikt
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Mind a kettő tetszik próba nélkül. 1.4T astra azért tetszene, mert a turbo miatt talán kicsit élvezetesebb lenne vezetni, első generációja pedig még nem kokszosodik elvileg, mert még szívócső befecskendezéses. Cserébe itt van egy nagyobb súly.
Megane 1.4Tce direkt befecskendezéses ha jól tudom és ott kokszosodás már lehet. 1.6 motor meg nem túl nagy egy kombihoz szerintem. Cserébe könnyebb a kocsi. Renault elektronikai problémák lehetnek. Na meg első generáció gyengeségeit nem ismerem. Olvastam itt az 1.5dci-t részecskeszűrő nélkül van, de városba az említett felhasználásra nem biztos, hogy jó lenne, továbbá mostanában a dízelek nem is annyira értékállóak a benzinesekhez képest. Szóval nem tudom főleg a technikai pro-kontro miatt. -
Doki16
addikt
Dci-ből csak a 106 lovas DPF nélküli arra figyelj, de az is csak akkor ha kelet európai régióból származik. A franciáknál már bele rakták abba is általában. A Megane 3 már egyébként nem problémás elektromos szempontból. Az 1.6 szívó meg teljesen jó, nem lesz legalább vele gondod.
Mennyi a max rászánt összeged amúgy?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_q
addikt
válasz Doki16 #174833 üzenetére
Benzines párti vagyok, így a dci csak azért merült fel, mert visszaolvasva ajánlottátok. A Megane 3 még talán kicsit árban is olcsóbb, mint a J astra. Gondolkozok külföldi behozatalban is. Jó lenne, ha nagyon max. 2.5-ből meglenne minden átíratással, szervizzel együtt. Tehát kb. 2 millió vételárral számoltam, 1 év múlva tervezve a váltást, addig az ára is talán még lejjebb megy akár J astra, akár Megane 3 lenne, illetve van idő utánajárni a lehetőségeknek.
A mostani G astra 1.4 után egy nagyobb súlyú autóban az 1.6 kb ugyan úgy viselkedhet, ezért tartom kevésnek az 1.6-ot és nézem az 1.4 turbo megoldásokat.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
"Az egyik ilyen Volvo gazdája, Zoltán, 2018 őszén közel 6 millió forintot költött a vásárlásra, behozatalra, és az autó magyarországi forgalomba helyezésére. Nem kevés pénz, de az újkorában húszmilliós autó akkor még csak 3 éves volt, ennyi idő alatt a hetven százalékos értékvesztés azért drasztikus."
Hogy a fenébe eshetett ekkorát?
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #174836 üzenetére
Szabadulni akarnak tőle a hollandok mert jobban megéri nekik az új kocsi. El se merem képzelni, hogy mennyiért vette meg ott.
Megnéztem még régebben a Passatom listaárát amennyiért vették. Akkor volt 13 millió. Én 3 éves korában vettem 3,8-ért. Más autónál is megfigyelhetőek ezek a nagy zuhanások.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Csakhogy az újrahasznosításban nem szimplán alkotóelemekre bontás lesz véleményem szerint hanem átalakítás is. Az akksi elhasználódik. Szerintem nagyon sokáig nem fogja megérni. Mindenesetre városon belül alternatíva nélküli jelen pillanatban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #174839 üzenetére
A cikkből okoskodom én is csak. Ott ezt írják:
"Azután viszont csökkentek a kedvezmények, és ma már ott tartunk, hogy ha a lejárt céges lízinget követően magánvásárló ül egy ilyen használt hibridbe ott, alsó hangon 1500 euró éves adót kap a nyakába. Ezért Hollandiában sokkal nagyobb a kínálat fiatal használt hibridből, mint a helyi kereslet, így nyomott áron lehet onnan Amperát, Mitsubishi Outlander PHEV-t, vagy éppen Volvo V60 hibridet hozni."
Hollandból a Plug in/hybrid vonal ami megéri.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Integrale #174834 üzenetére
Eredetileg más, a vissza butitottban ugyanaz, mint a 4 ajtósban, meg talán a lufi is több az 5 ajtósban, de úgy tudom most valamit variáltak az áremelésel, mert ezt már akkor pedzegették, amikor én vettem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rayoliviero
veterán
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Kösz a válaszokat.
Van egy Mondeo helyben, 240 000 Km, kicsit sok es powershift váltó, 3, 7 millió.
Ez a powershift váltó vállalhatatlan? -
SzlobiG
félisten
válasz rayoliviero #174845 üzenetére
3.7 milláért már gondolom az MK5-ös verzió. PS-t ne vegyél eléggé beteges váltók, inkább manuált.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #174842 üzenetére
Szinte mind onnan jön. A németeknél alig van. Nem nagyon van gondolom náluk piaca a hibridnek, mert pályán leginkább csak hátránya van.
De jobb is, hogy a hollandoktól jönnek, mert többségében eléggé vigyáznak rá és már 2-3 éves korukban levetik a jól karbantartott kocsikat.
A gond inkább azzal van amiket franciából és olaszból hoznak be. A sok extaxi meg városi futárkocsi. ezek le vannak rúgva és úgy adják tovább 3-4 évesen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz rayoliviero #174845 üzenetére
szvsz inkább vegyél kevesebbet futottat drágábban
3.7 millát elkölteni egy elhasznált autóra...nem tűnik jó dealnekcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC