-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #174850 üzenetére
Hát ezt nem értem. Akkor pont, hogy működött volna a rendszer, erre megszüntetik
Model 3 már simán jó lehet támogatással. Német fejjel és fizetéssel simán én bepróbálnám. Handrás videójából is látható, hogy egy Budapest München táv is simán megoldható már nem range modellel is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz rayoliviero #174849 üzenetére
nehéz ezt megmondani, de flottakezelőnél dolgozó barátom mindig azt mondja max 150-200 ezres futás az, ameddig megtartanak autót, mert ott szoktak kezdődni a drága bajok, több hetes szervizben állások
nyílván a 240 ezret futott autó sem fog széteseni darabokra (legalább is nem egyik napról a másikra), de szerintem itt már jó eséllyel vége a problémamentes üzemeltetésnekmindenkinek más a toleranciája ezzel kapcsolatban, én azt szeretem ha 2 évente elég elvinni szervizbe az autót, amugy meg nem kell vele foglalkozni gumicserén, tankoláson kívül
cryptot minden termékemért elfogadom
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174851 üzenetére
Nem tudom, azóta nem olvastam róla.
Engem hidegen hagy az elektromos vonal.
-
-
Declare
őstag
válasz rayoliviero #174849 üzenetére
A legalapabb alapszabaly, hogy allapotot kell nezni nem km-t. Elsöre durvanak tünik a kijelentes, de ha valaki kicsit beleassa magat, gyorsan kiderül, hogy ez valoban igaz.
Gondolj bele, hogy van valami kis papika, hetente 2x elmegy, hideg motorral (amikor is a legjobban kopik es hasznalodik az egesz auto) 3 km-re leveö tescoba, majd hazamegy. Közben csusztatott kuplunggal üveghangon közlekedik, mert az erzekei mar nem a legjobbak, olajat meg tarsait nem cserel, mert hat alig van benne km....lehet egy 50k km es auto siman roszabb allapotban, mint egy 150k-t futott olyan auto, ami szinte csak üzemmelegen közlekedett es azt is jobbara 6-ik sebessegben, folyamatos haladas mellett palyan/föuton...
Persze az is igaz, hogy 150k km fölött mar azzal is szamolni kell, hogy eljutnak az alkatreszek a tervezett elettartam vegere, de itt lehet nagyjabol tudni, miknek a cserejere lehet szamitani. Ergo tervezhetö kb. En pl a turbo dizel Astramat 160 k km el vettem meg es közel 300k km ig hasznaltam, minden fele extrem hiba nelkül.
-
-
Cyborg
őstag
válasz kisza25 #174859 üzenetére
Sajnos, nem tudsz mit tenni.
A céges autónkban(flottás) benne van a szervízkönyében, hogy long life , vagy mi a neve olaj kell bele, és hiába szeretnénk 10 ezrenként olajat cserélni benne, a flottakezelő nem engedi, ragaszkodni kell a gépkönyvben előírt 30.000 km-es ciklushoz -
fecus
őstag
válasz tboldi #174817 üzenetére
Hát, ha a Tipo belefér az ajánlottak közé a 95 lóval meg 11xx kg önsúllyal akkor az 1.4-es Honda a 99 lóval meg az 1185 kilóval nem lehet olyan szörnyű.
Ha jól nézem az 1.8-as motorral, itthon nem fér bele a feltételekbe.
Ha azt mondjátok kintről lehet 3-400 eFt-al olcsóbban akkor beférne. Majd rákérdezek a srácnál.És a többiről? A kérdőjeleknél melyik motort válasszam megbízhatóság miatt?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
#94529552
törölt tag
-
nagyúr
válasz #94529552 #174864 üzenetére
Vezettel mar Hondat amugy? Tudod van am bennuk valto es vissza is lehet valtani ha kell, nem feltetlenul 1200-as fordulaton kell tiporni es akkor megy is. Sosem ertettem ezt a "nincs benne nyomatek" dolgot. Civicembe beletoltam 50 ezer km-t es sose hiányzott belole a nyomatek, pedig az csak egy 1.4-es 7gen volt. Az accord utan is siman visszaulnek bele, ha ugy lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #174865 üzenetére
Képzeld, igen, emígy is meg amúgy is. Az Ufo pörgettyű azért nem kellene, de most hogy jön ide a te 1.4-esed? Ami egy más karakter volt, és nem az alapján kell megitélni az összes többit. A linkelt hsz-be egyébként hogyhogy nem kötsz bele? Nem tudom mi ez a kivételezés.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Egyre jobb a topik. Szívóbenzines Honda Civic nem ajánlott ellenben Rezsó Laguna igen.
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #174865 üzenetére
Gondolj bele, hogy mennyivel kényelmesebb ha hozzá sem kell érni a váltóhoz, sőt még kuplunghoz sem. Én is szeretek váltani, és élvezem azt, amikor egy szívó benzines autónak az ereje igazán 4000-es fordulat fölött jön meg, de sajnos ez már egyre kevesebbeknek számít. El kell dönteni, hogy kinek mi a fontos.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
-
válasz Cyborg #174862 üzenetére
a gépkönyvbe az is bele van írva, hogy erős igénybevétel esetén sűrűben kell cserélni pl. sok város, vagy nagy sebesség autópálya
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz #94529552 #174870 üzenetére
Nekem is voltak problemaim a civiccel, sot az opellal is. Sot a suzukival is. Hasznalt autot kar a szalonbol kigurulthoz hasonlitani Kornelt meg hagyjuk, nala keves szorszalhasogatobb forumtarsat ismerek auto temaban Vannak bajai a Hondanak, de semmi kritikus. Futomuvet konnyen szet lehet gyilkolni, az enyémre is ezt mondtak, amikor megvettem, felujitottam, aztan 50e gondtalan km utan ugy adtam tovabb ocsemnek, hogy a mult heti futomu allitason konkretan nem kellett allitani semmit. 5 ev utan. Pedig ultetve is van 3 centit az a szar, beton kemeny es állítólagos atomjaira hullik a futomuve. Akkor biztos, ha allat modra hasznaljak Az olajat NEM eszik az ufo 1.8, nincs konstrukciós hiba, ha eszi, azt a gyökér előző tulajok miatt teszi, aki nem 0w20-at rakott bele hanem 10w40-et.
Mindegy igazából, van akinek nem valik be, tökre megertem, Tse segge alatt is csak zabalt, o sem szerette.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz vzsryl #174868 üzenetére
Egy V8 as benzinesnel oke, de egy 2.0 szivo benzinig, milyen eröt erzel? Ellenben egy kis 1.4 szivonak odalepsz 2000 rpm között es belenyom az ülesbe. Pont ez a lenyege, tök jol, rugalmasan lehet vele közlekedni. Lehet, hogy a 0-100 at nem futja jobban, mert ugye a nyomatek elfogy ugyan olyan gyorsan, ahogyan jött is, de ez nem is erdekes a mindenapi közlekedes 90% ban. Kulcsszo a rugalmassag.
Egy V8 benzin vagy valami epitett auto, amivel palyan a hatarokat keresed ott abszolut adom a szivo benzint....vagy egy mx5 mazda
-
válasz bitpork #174872 üzenetére
Igen, ezért nem is szabadna tartani a 2 év, vagy csillió km-t, persze ez a flotta kezelőknek van kitalálva, hogy az első 3-4 év minél költség mentesebb legyen és az ő autójukat vegyék flottába.
Aki azt elhiszi, hogy jó az úgy, az meg is érdemli, hogy a 4-5 éves autóból lapátolni keljen az olaj sarat, vagy megnyekkenjen a turbó, mert eltömítődik az olaj járatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
Declare
őstag
válasz soldi3r #174877 üzenetére
rugalmassag alatt ersd, relative nagy nyomatek hirtelen, rövid ideig rendelkezesre all. Ellenben egy szivobenzinnel kapcsolgathatsz jobra balra es akkor sem fog olyat ugrani, pl egy savvaltaskor, mint a kis turbos.
(#174879) OPiiPO ülesbenyomast, nyilvan az eröviszonyokhoz viszonyitva nezd. Nem fogja a vesedet leverni az 1.4 turbo nyilvan , de hasonlisd össze az 1.4 szivo benzinnel.
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
alakul a SUV vásárlás. Találtunk egy X5-öt ami úgy néz ki rendben van.
(első tulaj,mo.-i, kevés km, szép állapot stb.)
Minden téren beszeretném biztosítani a vásárlást,gondolok itt arra,hogy az előző tulajnak nincs tartozása,nincs az autón semmiféle terhelés stb. Előző tulajnak ha cége van/volt és borul akkor ne akarja a NAV elvinni tőlünk stb.
Mit,kit érdemes még megkérdezni,bevonni a vásárlásba?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Cyborg
őstag
válasz kisza25 #174871 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, én csak a mi flottás Atecánkról tudok nyilatkozni, abban semmi ilyen szerepel.
Bele van írva a QI6, ami 30.000km/2év. Csak km, és idő van megadva, meghatározva, de az kőbe van vésve, nem írják, hogy város, pálya, hegyoldal csak felfelé esetén lehet hamarabb, és ezt be is tartják. Nem érdekli a flottakezelőt a Te javaslatod. Ő a seatra mutogat, a seat meg a flottakezelőre, majd mindketten a gépkönyvre.
Annyiban rugalmas, hogy, ha hamarabb megvan a 30ezer, nem kell 2 évet várni. -
Declare
őstag
válasz soldi3r #174885 üzenetére
Hat akkor maradjunk az izlesek es pofonok kategorianal. En nagyon nem szeretnek szivo benzines autoba visszaülni. Vezettem mar a fent emlegetett 2.0 accordot is az uj mazda 6 ot, meg az uj mx5 öt is. Ezek közül egyedül az mx5 ami tetszett, de ott se igazan az amit a motor csinal, hanem az egesz auto igy egyben. Oda passzol a szivo, az fun auto....de a többi. Pedig a mazda 6 amugy tetszik, mert szep es jo auto, de nem kellene es ez csak a motor miatt van.
Izlesek es pofonok
(#174886) OPiiPO hat akkor nem is ertem miröl beszelsz...az 1.4 szivo astranal lomhabb auto a vilagon nem letezik ahhoz viszonyitva ha nem veri le a vesedet az 1.4 turbos, akkor nezessetek meg, mert szerintem lyukas a turbocsö, vagy ilyesmi
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Declare #174881 üzenetére
Téged elért a régen TDI-lázként nevezett jelenség. Ha nagyot rúg a kocsi, akkor érzésre jobban megy mintha folyamatosan adná le az erejét. Szerintem ez a használattól és a konkrét típus beállításától függ. Ha gyakran gurul az ember 2000-es fordulat környékén, akkor persze, hogy minden helyzetben sokkal "rugalmasabbnak" tűnik, hiszen hamar ott a turbónyomás és megy. Szintén hétköznapi helyzetben pl. autópályán, ahol alapból is megvan a 3000-3500-as fordulat viszont már nincs meg ez a hatás. Persze ott kiugrani sem kell olyan gyakran mint a 4-es főúton előzéskor
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
footy
addikt
válasz soldi3r #174885 üzenetére
Ettol egy atlagos, hasonlo teljesitmenyu, de mas nyomatek/teljesitmeny-gorbeju 2.0 szivo benzin sokkal jobb.
Te vezettel mar 1.4-es turbot ?(#174892) Johnny_vT
Amit te irsz az (turbo)dizeles betegseg, a (turbo)benzineseknel sokkal szelesebb tartomanyban rendelkezesre all a nyomatek. -
8th
addikt
válasz soldi3r #174877 üzenetére
Ahhoz képest az egyliteres ecoboost és TSI motoroknak elég szép a teljesítménygörbéje. Már bőven 2000 rmp alatt is van elegendő nyomaték és a fordulatszám tartomány alsó felében mindkettőnél olyan lapos a nyomatékgörbe, hogy ennek láttán még a laposföld hívők is elégedetten csettintenének. Rugalmasságot tekintve már-már tökéletesek a kis turbós motorok. Alulról húznak mint egy dízel de fent sem fogynak el.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #174873 üzenetére
Ok, de azért ne degradáljuk le Kornél véleményét se amit a használat során szerzett, mert máshol is hasonlókról írtak, elég a Vályi cikkét elolvasni. Ráadásul 2015-ben még ugyanígy ajánlottad az ufo civic 1.8-at Kornélnak is, pedig ezt nem is ismerted, csak a márkajelzést láttad, és nem volt vele használati tapasztalatod semmi. Aztán azóta meg rajta kívül az itteniek közül többen is dobták az ufót, és mást használnak, és ez is magáért beszél. A 2018 utáni frissítéskor több problémán javítottak, de az alul híresen nyomatékszegény, és városban túl szomjas motor nyílván maradt benne ugyanaz.
-
Declare
őstag
válasz OPiiPO #174890 üzenetére
(#174892) Johnny_vT Elert es tart 10 eve "Persze ott kiugrani sem kell olyan gyakran mint a 4-es főúton előzéskor" pontosan erröl beszelek. . Palyan nem erdekes, de varosban es föuton, ahol arra van szükseg, hogy röviidebb ideig, de akkor legyen egy nagyobb ugras, ott a turbos van elönyben. Meg a fogyiban is.
-
Miért hasonlítotok 1.4 turbót 1.4 szívóval? 1.4 turbónak a hasonló teljesítményű 2.0 szívó a párja, az meg alig-alig fog szarabbul menni, mióta mérvadó a köbcenti az autó teljesítményében? Azt lóerőben és nyomatékban mérik. Persze, hogy sokkal szarabb egy 1.4 szívó, mint egy turbó. Egy 2.5 sor6 is szarabb, mint egy 5.0 v8
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000