-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Luck Dragon #174244 üzenetére
semmi sem az, de azert sem hallottal rola sokakat sirni, mert nem egy olyan hirhedt aranyert meg gyemantert javithato lefekvos motor, mint a VAG-s TSI-k, ami miatt tele a pelus a kis ccm-s turbos motoroktol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz Sn00k #174252 üzenetére
terepezni is akarsz vagy csak magasan szeretnél ülni? ha csak utóbbi, akkor inkább valami aszfaltra optimalizált, terepjárónak látszó tárgyat vegyél -> suv.
üzemeltetési tapasztalatot leginkább típusfórumon fogsz találni, azt is inkább külföldön. plusz ez tavalyi modell, nem valószínű, hogy sok tapasztalat van vele. a híre mindenesetre elég jó a típusnak évtizedek óta. -
veterán
4en vagyunk es a rav4et picit kicsinek erzem már + most eleg jol beszamolnak, azert gondoltam bevallalom a land cruisert.
Bpen lakunk nagy terepezes nem lenne vele, bar ha kirandulunk lehet jol fog majd jonni idonkent. A diseltol kicsit tartok , eddig benzineseim voltak. Azt hallottam legendasan megbizhato es jo auto. Ezert is nem mentem ra a nemet premium markakra...3njoy the Lif3
-
rbalint88
addikt
válasz Sn00k #174256 üzenetére
ha 4 embernek nagyobb méretű kutya6kutyák nélkül kicsi a rav4, akkor gond van a logisztikával a land cruiserről lebeszélnélek. több kompromisszum lesz vele, mint amennyivel helyben többet ad. új rav4-et nézném meg inkább vagy hyunndai santa fe, kia sorrento az mqb-s csapatszállítók mellett. átlag, nem terepezős embernél úgyis előbb jön a barna kód, mint amit azok tudnak összkerékkel.
városba mondjuk elgondolkoznék volvo xc60 vagy xc80 t8 plug in hibriden is, ha mindenképp böhönye kell.
de ha végképp nem fértek, egyterűt se ciki ám venni -
diegho
nagyúr
válasz pècsimunkás #174259 üzenetére
Ja, félre olvastam. Mennyi egy ilyen LC? Hibrid Rav4, vagy lexus megfelelője nekem szimpibb lenne.
-
Janusz001
őstag
Őszre/télre tervezek egy új Suzuki scross 1.4T összkerekes vételét, jelenleg ez listaáron 5.4m, azt csiripelik, hogy nyáron áremelkedés várható és, hogy bekerül a részecskeszűrő is, némi teljesítményvesztéssel. Így nem zárkóznék el a használt max 3 éves autóktól sem. Évi max 10000km, autópálya minimális, inkább városi használat, hetente 1-2 szer kimegyek a pecatelekre (alacsony hasmagasság kizárva) ami 100km cakli pakli városon kívűl. 3 -an vagyunk, gyerekülés hátra jó lenne, ha kényelmesen beférne.
Viszont használtban már szeretnék olyan 4-4.5m keretösszegnél maradni.
Az scross nekem tökéletesen megfelelne, de használt más típusú alternatíva nem tudom mi lehetne. -
rbalint88
addikt
válasz Janusz001 #174263 üzenetére
Ha igazak a hirek, akkor jobban megeri behitelezni a hianyzo reszt. Viszont osszkerek helyett inkabb automatara koltenem a felarat, ha foleg varosban jarsz vele. Lehet hulyek az amcsik, de nem veletlen, hogy a 99% automata naluk(es nem azert, mert nem tudjak vezetni a manualist, az mar kovetkezmeny)
Osszkerekhajtas se er semmit megfelelo gumik nelkul es az evbol mondjuk 10 napon lenne gyakorlati haszna, az automatanak meg az osszesen -
sasa134
addikt
-
8th
addikt
Nem tudom, hogy az új LC mekkora de a J100 röhejesen kicsi belülről. Van benne egy indokolatlanul nagy csomagtér emiatt abban a batárban olyan szűk a hely a hátsó sorban, hogy csak nyitott lábbal tudtam ülni nem fért el a térdem másképp. Na meg azon a rövid ajtón ki-beszállni... Vicc az az autó. Terepjárónak biztos jó de városba azt venném utoljára.
-
tibbike01
őstag
Erről mit gondoltok 70% városba. 2 személynek. Jó vétel?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz tibbike01 #174269 üzenetére
Túlárazott ford focus, én ennyiért V70 et néznék, az Volvo.
(#174268) 8th
Azt nem tudom mitől lehet egy csomagtartó indokolatlanul nagy, szerintem nem lehet elég nagy.
Jó az a Toyota, gondolom a gyerekeket rakna hátra, viszont nagy kár hogy a 4runner nincs kínálatba.
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
2M az Octavia Scout helyett tudtok mást javasolni?
-
Declare
őstag
válasz bitpork #174220 üzenetére
"Nagyon sokat jelentene ha az emberek egy része mentálisan fejlődne." ez a fö pont, de ez szabalyozas nelkül nem megy. Folytathatjuk az autos topicban, en benne vagyok
(#174221) rasotamas : nem ebbe a topicba valo, csak jo lenne ha nem puffogtatnad a a szerinted 100% ig biztosnak hitt dolgokat, 100% biztosan, mert nem egy dolgot konkretan lehet cafolni, abbol amiket irtal, de a többibe is csak egy kis belegondolas kellene, hogy lasd, hogy pl mi ertelme van kivinni a kormot a varosbol az autopalyara. Viszont ha a höszigetelestöl az emisszios normakon at a villanyauto akkujaig (jah, olvastal mar a tesla uj gyararol, ahl robotok szedik szet es hasznositjak ujra az akkut nagy aranyban? vagy a kobalt mentes akku törekvesekröl ?) ennyire pro vagy, szerintem jelezd valahol, mert nagyon gyorsan milliardossa valhatnal
-
8th
addikt
Baromi hosszú a csomagtartója és emiatt a hátsó sorban az autó külső méretehez képest nevetséges a hely. Azért az tényleg vicc kategória, hogy egy akkora böszme türhő autóban ne tudjon kényelmesen ülni két 185centis ember egymás mögött. A hátsó ajtaja is olyan kicsi, hogy azon csak egy hobbit tud kényelmesen ki-beszállni.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
Volvo V40-ek T2/T3-as motorjáról mit lehet tudni (2 literes turbó)? Kehesek, vagy rendben vannak, olajfogyasztás, turbó problémák, vezérlésproblémák tekintetében?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-
őstag
válasz HKorn #174280 üzenetére
Rosszul mondtam, szóval:
2012-2015 közötti 1596 ccm-es motor az Ford féle EcoBoost motor.
Viszont ami ezt váltotta 1498 és 1969 ccm-es motorok, ezek már Volvo fejlesztések, előbbi van az automata váltókhoz, utóbbi pedig csak kézi váltóval elérhető.
Forrás: [Volvo Engine Architecture wiki], [Volvo V40 2012-2019 wiki]
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz HKorn #174282 üzenetére
Tudomásom szerint nincs velük baj.
Nekem személy szerint a V40-nel az a legnagyobb bajom, hogy a fedélzeti rendszere nagyon elavult, Android Auto / Apple Carplay felejtős, emellett eléggé szűkös is, köszönhetően a Focus 3-al közös platformnak.
A Forddal összevetve persze biztos, hogy a Volvot választanám, de ha más is szóba jöhet, akkor valószínűleg előbb vennék egy Mazda 3-at vagy Golfot, mint a fentieket."Less but better" - Dieter Rams
-
HKorn
addikt
Oks köszi.
Run&Ride
-
-
-
válasz tibbike01 #174293 üzenetére
Mondjuk, ha ténylegesen annyi az sem sokkal jobb, mert sokat állt, meg sokat mehetett hidegen helyben.
Mondjuk 1,6 t 150 ló garázsban állásra...
Párom megy ilyen keveset a golffal mindig ki kell kormolnom, mert sosem üzemmeleg és az 1,6 mpi. Mondjuk még így is van benne már 175000
Na mindegy
tboldi: ok de a vagon R meg a jazz városba való a szívó mpi-vep, a v40 1,6t szerintem nem.
Én is azért vettem 1,4 szívót, mert 50% helyben hidegen.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TCL LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...