-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
Na nem eszik azt olyan forrón.
Most ezt én mondom neked. 1 példány miatt elitélni mindet, az csak egy rossz általánosítás, ez nem vehető komolyan, ráadásul az alapján összes franciát, pedig lehet, hogy eladás után egy másik szervizben rögtön rendbe tették, és azóta is problémamentes. De az is lehet, hogy nem, de akkor sem mérvadó. -
soldi3r
veterán
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
2016-os J Opel Astra Sedan. Kézi, 1,6 nem turbós, benzines.
Futott 46.000-kmet.
Magánszemély adjaSzervízkönyvben van egy beírás. Idén márciusban 1 hónapot volt márkaszervízben.
Elektromos hibát jelzett a kocsi. Gyujtó gyertya elektróda elgörbült, hengerfej tömítés csere történt, illetve a hármas henger szelepét is cserélték. Garancia még 2021 -ig, de ettől függetlenül nem vesznek mérget rá, hogy nem lesz ebből még baj.Szerintetek inkább nézzünk más kiszemelt után?
kösziPeasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Demoman89
újonc
Sziasztok!
Számomra egy olyan autó kellene, amely azon felül, hogy benzines, autópályán is megállja a helyét!
Annyira nem értek hozzájuk és nem szeretnék olyat, amely már eleve újonnan beteg volt!
Vagy esetleg van olyan francia autó, amely talán megbízható használtan?
-
footy
addikt
válasz Gaben92 #174543 üzenetére
Ah, ha lenne penzem se vennek. Abbol a lovebol inkabb egy Kia Stingert meg egy uj Jimnyt vennek a maradekbol pedig nyaralnek...
A fenti hszedre irtam hogy nalunk"Magna Steyr" gyartjak a G osztalyt es en ennek ellenere/pont ezert vennem mert latom hogy es mibol rakjak osszes ezert az egyetlen ami manapsag az tartossag igeretevel csabit.(#174545) molnarpeter
Ez gondolom magyar hatarozat, viszont Declare tudomasom szerint DE-ben van en azert irtam az osztrak peldat mert az talan kozelebb all hozza...(#174548) 8th
a Laguna III pont ugyanúgy mint az elődjei egy vödör csavar úgy ahogy van. Ha egy gyártás végi faceliftes példány ilyen hulladék már új autónak is akkor belegondolni sem merek milyen szarok lehettek ebből a korai példányok.
Azert olvass vissza EAGLE-nek milyen tapasztalatai vannak. Valami 600korul van a lagunaja csippelve komolyabb hiba nelkul... PFL[ Szerkesztve ]
-
Demoman89
újonc
válasz Doki16 #174556 üzenetére
Az túlzés, hogy nem számít, de akkor még adok esetleg pár kiegészítő infót, ha így könnyebb!
Vagy kisautó vagy alsó középkategória! Magas fogyasztású és a már valszeg fiatalok által elnyűtt sportkocsik kíméljenek!
Legalább 1.6-os motortól kellene! Max 1 millióig! Dízel nem kell! Az évjárat pedig kb 2000 és 2006 között!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cintula187 #174553 üzenetére
A gyertya hogy görbült el, szelep átégett a rossz gyertya miatt? Kicsit alaposabb állapotfelmérést megejtenék, de attól még lehet jó.
-
cintula187
addikt
válasz molnarpeter #174560 üzenetére
Ennyit tudtunk meg. Még egyszer megbontatni nem fogom vásárlás előtt, ebbe senki sem egyezne bele.
Lehet nem is görbült hanem letört és bent csinált gondot, amíg ki nem szedték.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174558 üzenetére
Citroen C4 1.6 109 lovas. A motor elég jó benne és elvan 7 liter körül vegyesbe. Ez simán bírja a pályát is.
Az a baj, hogy kis kocsiba nem nagyon fogsz olyat találni ami jó pályára.Toyota Corolla Ebből mondjuk leginkább 1,4-es van.
Kis autóba nem lesz nagy motoros. Tehát el kell dönteni, hogy nagy benzines pálya gép kell vagy kis kocsi.
Amiket beszúrtam most ezek csak példák a teljesség igénye nélkül. Így már tudsz dönteni, hogy mi neked a szempont.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #174560 üzenetére
Lehet bekerult valami oda nem illö a hengerbe es az verte szet mind a szelepet, mind a gyertyat. Ha csak egy henger volt erintett akkor benne lehet. Mas esetben nem uszta volna meg az a motor egy szelep + gyertacserevel aminek a hengerfejtömites mar csak a szerelesböl adodo hozadeka.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Kérdés kinek mi az elég. Benzinest nézel, főleg a japánok, de jellemzően a szívó benzinesek magas fordulaton adják le a teljesítményüket. Egy kisebb szívób. motor pályán az áttételezés miatt relative sokat fog pörögni, ami napi szinten lehet hogy fárasztó lesz. Tartalék sem lesz sok, fogyasztásban sem lesz igazán sokkal előrébb mint egy 2 literes motor. Ha tényleg az utad nagy részét pályán teszed meg, én a helyedben 1.8-2.0 alá nem adnám.
-
őstag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Én ~ui. motorral teszem meg hétvégente a Győr-Bp szakaszt.
A kényelmes utazótempója egy ilyen motornak valahol 110-120 között van, ilyenkor 3400-3600 körül forog és pár decivel 7 liter alatt fogyaszt.
Persze lehet vele menni 130-150 között is, csak ott a fogyasztás minimum egy literrel megugrik a fordulatszámm meg valahol 4000 és 5000 között lesz, amit én hosszú távon nem szeretek. Plusz itt már inkább autózol lendületből, mint erőből, ha esetleg ki kell gyorsítani."Less but better" - Dieter Rams
-
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Nem illik össze az amit akarsz. A benzin kis motorral nem pályázásra van kitalálva. Ha célod a sok autópálya akkor miért nem inkább dízelt veszel. Van pár jól működő típus ami annyival kevesebbet fogyaszt, hogy bármi baja van vissza jön az ára.
Ha meg mindenképpen ragaszkodsz a benzines pályázáshoz akkor 1.8-2.0.
Elég lesz az 1.6 is, de 140-el akarj csapatni 300km hosszan naponta(#174567) Gaben92: Tudatosan van ott. Azért rakták oda, hogy minél inkább abba a magasságban legyen ahol kinézel. Így minimalizálva a letekintést. Már a CH-R-ben is oda rakták. Tény, hogy nem a legszebb, de érthető a kivitelezés.
(#174568) xEon1337: Elvileg belekerül, de még nem nagyon van róla infó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Ne akarj régi szívó 1.6-tal autópályázni. Nincs az a szigetelés ami tűrhetővé teszi az utazást, cserébe a motor a kényelmes fordulatszám-tartomány peremén pörög és tartalékod sincs. Nem írtad, mekkora távot mész naponta?
(#174569) Doki16
Épp linkelni akartam példákat, hogy régebbi modellekben mennyivel ergonomikusabban megoldották, aztán nekem is leesett miért van így Ilyen szempontból a BMW-Audi vagy a Volvo mozgó kijelzője sokkal jobb, mert ha nem kell nincs képben. Csak hát az a fránya "egy központi rendszer 'oszt jóvan" mentalitás...[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #174569 üzenetére
Tudom, de ezt valahogy sok mas autonal sikerult ertelmes modon megoldani. IS 300h-ban sincs lentebb de az megis valahogy összeall, Mazda 6 ugyanigy.
xEon1337: Ugy tudom a Yaris kapta meg az Android Auto-t meg csak. Valahogy a Toyota/Lexus nagyon nincs a toppon sajnos infotainment oldalrol, az az egyetlen amivel nem vagyok megelegedve.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #174571 üzenetére
Valahogy a Toyota mindig egy-két lépéssel le van ezekkel a dolgokkal maradva. 2015-ös kocsimban botrányos az egész infotainment rendszer. Pedig ez a legújabb Touch 2 with GO. Nagyon lassú, szaggat a megjelenítés, kihasználatlan a szép nagy kijelző stb. Több sebből vérzik szegény.
A Corolla Touring Sport az első olyan kocsijuk amivel elindultak valami értelmes európai irányba. Végre van elektromos csomagtartó 2019-ben
A mai napig nincs villanyautójuk, pont nekik akik a legjobbak hibridben. Nem baj, legalább megbízhatóak[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz Doki16 #174572 üzenetére
gyanús nekem hogy nem azért nincs villanyautója a toyotának mert nem lehetne, hanem mert úgy számoltak nem éri meg egyelőre, vagy nem abban hisznek
azthiszem toyota volt 1-2 éve a szeria érett hidrogénes autó, dicsérték winklerék amennyire emlékszem
csak sajnos nem éri meg gyártani oylan drága még
tehát nem gondolom hogy fejlesztésben le lennének maradva[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #174572 üzenetére
Nekem meg EMVN van meg a Lexus-ban (Gen 6 navi), es igazabol olyan nagy problemam nem lenne vele, csak arra az egy dologra amire hasznalnam (GPS) nem jo.
Az egy dolog, hogy 2011-es terkepek vannak rajta (es vagy rohadt dragan megcsinalja a szerviz, vagy neked kell szetszedni a fel kocsit otthon), de meg ha le is frissitenem akkor se oldodna meg az, hogy par hete ugy be akart vinni Helsinki belvarosaba (hidrol le, keresztezödesnel balra, 800m-es kocsisor a lampanal), hogy azt az utat amit az Apple maps ajanlott fel (15km-el hosszabb de kb M0 szintu elkerulön, es a dugo miatt 30 perccel gyorsabb kb) fel se dobta alternativakent. Hittem a telefonnak, elmentem az elkerulöre, a kocsi GPS-e meg 7km-en keresztul vissza akart forditani az eredeti utvonalra.
nvconnect elvileg gyart hozza CarPlay es Android Auto interface-t, de nem talalok senkit akinek lenne tapasztalata vele pedig ha tudnam, hogy franko siman raszannam azt az 500-600€-t...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174575 üzenetére
Javaslom készíts egy listát a szóba jöhető típusokról, motorváltozatokról és menj el minél többet kipróbálni élőben. A menetkomfort, zajszint elég szubjektív és így legalább egy rangsort is felállíthatsz közöttük.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #174518 üzenetére
Az a Yaris olyan kis gagyi autonak tünik, meg amugy sem szimpatizalok a japokkal, de hybridkent lehet nem hülyeseg, megnezem azert, köszi (nem csak eladni veszem, hanem hasznalni es nyilvan kesöbb nem orias bukoval eladni)
(#174519) rbalint88 A polo sem egy autopalya zabalo szörnyeteg, de nem is ez a lenyeg. Ez szerintem mar csak regi beidegzödes, hogy huuuu kis auto, akkor az autopalyan meghal. Pont erröl beszeltünk picit feljebb, hogy miert dragultak meg a kis autok is. Pont ezert, mert sokkal komolyabbak is lettek. Regen beültel egy poloba aztan egy Passtaba vagy A4 audiba es azt mondtad, hogy atyavilag, eg es föld. Most megnezed a polot es stabil, biztonsagos es hasonloan felextrazhato, mint egy passat. A Passat nyilvan jobb lesz palyara, nem erröl beszelek (komfortosabb, csendesebb, erösebb stb...), de egy ilyen uj kis poloval sem fogsz semmi egetverö különbseget erezni napi 2x 20 perc autopalyazas alatt.
(#174535) footy 2019 jan. 1-töl van ez az uj szabalyozas. Egeszen pontosan a reszleteket nem tudom, de nyiltvegü lizingnel ceg eseten, asszem minden fele bizonygatas nelkül elfogadjak bemondasra azt a hasznalati arányt, hogy az afa 50%-at visszaigenyelheted. Ha többet akarsz, akkor bizonyitani kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #174577 üzenetére
Kéne szerezni egyet és egy hétvégére tesztelgetni, hogyan válik be. Ha lenne nagyobb csomija, én még a gázszettet is kiszámolnám utólag berakva... Alapvetően meg az értéktartása miatt gondoltam, nameg a HSD megbízhatóságáért, hogy ésszerű választás lehet, persze csak két tényező, mehet a többi közé az Excelbe
Mai világban pl egy kis C4 90 lovas dízellel is vígan szalad pályán (végsebesség meg már szinte minden autónál masszív csekket garantálna), szerintem sem katasztrófa feltétlenül a kis kasztni, csak legyen mellé motorerő (az Actros meg úgyis megtol, bármiben ülsz). Fiesta 1.4 TDCI a másik, amivel pályáztam, ott a motor már nem volt elég mindenre. Lassan a kisautó a régi kompakt mérete lesz, korai Golf ma már egy Up lenne csak.
Némi ÁFA 50% infó: [link]
-
vzsryl
nagyúr
Elkezdtem agyalni valami kicsi, de élhető városi cirkálón. Eddig a Kia Rio tűnik a legjobb választásnak az igényeimhez, mivel ennek nagyon ügyes a futóműve, és van benne hely is. A tesztek szerint inkább komfortosra hangolt, mégse lehet kihozni a sodrából. Ez elvileg azért van, mert a kis mérete ellenére megoldották a viszonylag nagy belteret úgy, hogy a kerekek kikerültek a kocsi négy sarkára.
Az érdekelne, hogy hasonló kategórában mi lehet még ellenfél? Az i20 túlzottan csajos küllemű, és amikben a Rio jó, abban az i20 nem annyira. A VAG-ok szerintem erősen túlárazottak, ráadásul csak háromhengereseket találok belőlük. A Corsa ronda, kicsi a csomagtartója, a Clio-ban sem tetszik a motor. A Fiesta is csak háromhengereseket használ, ráadásul nagyon pici a csomagtere is, a Baleno kifut mire vásárlásra kerül a sor, a Swift nem tetszik a feleségemnek és aprócska az egész, a Yaris is női autó. Van még valami?
SUV-ok kizárva!megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #174580 üzenetére
Az ár képlékeny az ár/érték arány miatt, de nagyon-nagyon max. 5M. 4M fölé csak akkor mennék, ha már 100LE felett lenne, illetve van benne nagyobb kijelző parkoló kamerával. Ez utóbbi extra azért érdekel, mert a mai autókból nem lehet kilátni kb. semerre.
Csak a mondás miatt nem mondom azt, hogy soha többet használtautót... De amúgy tudod mit, SOHA többet használtautót!
Ja, és automata váltó is kizárva, mert csak évi kb. 5-10 alkalommal járok Pesten, és ott is viszonylag rövid szakaszon. Itt helyben meg így érezném magam az automatától: [link]Tehát szummázva az alap feltételek:
-4 méter körüli
-min. 300L csomagtér
-hátul elég hely, mert néha hurcibálom az ismerőseimet, meg remélhetőleg a nem túl távoli jövőben egy gyerekülés is férjen be
-komfortos, de stabil futómű
-benzines, lehetőleg négyhengeres
-kézi váltóExtra funkciók:
-tolató kamera
-100LE feletti négyhengeres motor
-nem hányinger minőségű belsőmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vesztor87
senior tag
A ceed 1,4-1,6 motoros kombija mennyire zajos pályán? Leginkább a fl utáni 2009-2010 környéki autókat néztem, azok alapján amit olvastam város mellőzesével kb. 7 literrel el lehet vele járni, van vkinek ezzel tapasztalata?
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #174582 üzenetére
Pedig a felteteleknek az scross felel meg legjobban, de az ugye suv(nak csufolt valami -igazabol csak nincs a porba rakva, mint a mai atlag szemelyauto). 1.4T gl+ mindent IS tud, 4,3m-en ad tisztesseges teret, ami biztos jol fog jonni, ha tervezitek a gyereket (mondja ezt az, aki gyerektervezeshez kabriot vett igaz hasznaltat, belathato ertekcsokkenessel). Hosszu tavra, gyerekkel kilatasban, ha egyetlen auto, akkor biztos nem koteleznem el magam egy uj kisautora. Vagy vennek valami atmeneti hasznaltat/megtartanam a mostanit vagy minimum kompakt mereben keresgelnek.
-
veterán
válasz vzsryl #174582 üzenetére
Ha kicsit engedsz a csomagtérből, de cserébe 3,5 millió környékén megállnál, mindenképp próbálj ki egy Suzukit az 1.2-es szívómotorral. Nagyon jó motor: jól megy, jó a hangja, nem fogyaszt, 90 le és többnek érződik. GL+ felszereltség esetén jár a tolatókamera, Android Auto, stb. (Swift, Ignis, made in Japan).
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #174586 üzenetére
Nálam is eddig az Scross játszott, de elgondolkodtam azon, hogy ha jövőre nagyobb ingatlant akarok venni, akkor nem feltétlen akarnám megközelíteni az 5M-s vételárat, és inkább 1M-val lejjebb kezdtem el nézelődni. Azaz 1M is sokat számít az önerőbe (+5M értékű ingatlant ér).
(#174587) focvis: A Swift és a Baleno nekem nagyon tetszik, de a Baleno már elvileg idén kifut, a Swiftre meg rá se bír nézni az asszony, és nem akarok kicseszni vele. Ignis kizárva. A Rio pl. nagyon bejön mindkettőnknek, mert úgy néz ki, mint egy kisebb Ceed. (szélesebb a kategória társainál) Nem fogok olyan verdát venni, ami nem tetszik.
(#174588) tboldi: Az egy négykerekű vakondtúrás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #174590 üzenetére
Leghamarabb ősz végére lenne aktuális a rendelés.
(#174591) Doki16: Hát akkor csak SX4, de a fránya SUV divat miatt az is nagyon magas meg ugye az ár...
Köszönöm mindenkinek! Eddig nagyon úgy tűnik, hogy olcsóbban Rio, drágábban SX4. Vagy elválok és Swift Sport.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #174592 üzenetére
Az miért baj ha magas az autó? Sokan pont azért szeretik mert könnyebb ki be szállni és kevésbé akad fent a padkán. 1.4T GL+ 4,82m Ft. Összeségében jobb autó mint a Rio. Valamire való felszereltségben értelmes motorral a Kia is ugyanennyi.
Esetleg még ránézhetsz a Tipo-ra is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #174593 üzenetére
Nem tetszenek a magas építésű autók, szóval ez az új SUV divat eléggé elszomorít. Legutóbb Pug 3008-ban ültem, és olyan volt, mintha teherautóban vagy buszban lennék. Nem vagyok 60+-os, hogy könnyű ki -beszállásra vágyjak.
Az SX4 profilból nem annyira SUV-os, szóval még éppen megfelel. Az első lámpája azzal a krómozott szellőzőráccsal számomra csodálatos, imádom (nem irónia). De nekem az új kuvik is tetszik, tehát van egy kis ízlésficamom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...