-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz m3tr0 #174882 üzenetére
Írjátok bele az adásvételiben szereplő per teher és igénymwntes mellé h a cég ügyvezetője vagy tulajdonosa vállalja a teljes kártalanítást ha mégis megy a levesbe az autó az eladót érintő bárminemű jogkövetkezmény miatt. Igaz egy ügyes cégvezető v tulaj vagyontalan de legalabb lenne kit perelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #174902 üzenetére
mégis komoly ember mi a bánatnak írna alá iylesmit?
majd elviszi olyan vevő aki nem akar iylen hülyeségeket beleírni
ebbe akkor megy bele az ügyvezető, ha ugysincs vesztenivalója
aztán sokra mész vele hogy perelheted...egyébként mindne okmányirodában ottvannak ezek a pénzért azonnali átírást intéző vállalkozók, meg kell kérni az egyiket nézesse meg ügyintéző Marikával átiratható e az autó
egy perc és ez a legtutibb[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #174904 üzenetére
Sokadszorra mondom el, de utoljára: folyamatban lévő eljárás nem látszik a rendszerben. Annak az eredménye pedig lehet negatív a tulajdonviszonyt érintően.
De rendben van mindenki úgy csinálja ahogy akarja, én csak válaszoltam egy kérdésre, az én megítélésem szerinti legjobb megoldást javasolva. De befejeztem!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Cyborg #174887 üzenetére
Én eddig minden új autómnál elolvastam a manuált és ez mindbe le bort írva (skoda fabia, kia ceed, i20, i 30, fiat tipo)
Mondjuk a szerviz valóban nem törödik vele, csak majd a következő gazdának lesz majd vele cumi
Mondjuk cégesre az a jellemző, hogy kb 5-6 havonta elérik a 30000-et, de legkésőbb évente, szóval a 2 év az elég ritka (innen indult az egész)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #174907 üzenetére
Igazad van 2008 akart az lenni , akkor volt a ráncfelvarrása az ufónak, nem a 10genről beszéltünk.
Cyborg Igen a Longlife szerviz(QG2 kód) 30 000 km/2 év, amelyiket előbb eléri, vagy a kijelző szerint, ez utóbbi nincs oda írva? Mivel ez a használattól is függő dolog, és a 30k csak a maximumot jelöli, azt sose szokta elérni.[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
válasz fecus #174863 üzenetére
Na én teljesen összezavarodtam a Civic-el kapcsolatban. A linkelt cikkben szépen megdicsérik a 2008 utáni 1.8-at. Én meg kb. 5 év körüli autót szeretnék (2014 9. gen?). A mostani is ilyen idős.
Az 1.4 esnek 127 Nm az 1.8-asnak 174Nm a nyomatéka. A Peugeot 200Nm. Az a 27Nm csak nem tesz a sírba.
Ami inkább érdekes benne az a "hátsó sor" szűkössége. A kérdés, hogy el lehet-e vele menni pár száz kilométert 5-en felnőttek?És a többi típus? Senkinek sincs okos tanácsa a Focus-szal kapcsolatban?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Declare
őstag
válasz fecus #174914 üzenetére
Ez az "el lehet menni" ez minden relative. Anno egy zsigulival 5 en is "el lehetett menni" az olasz tengerparta nyaralni, ugy, hogy a szines TV is bent volt a csomagtartoba . Mas kerdes, hogy mennyire komforos es mennyire vagysz a komfortra.
Azert egy 1.4 es szivo motor az alapbol nem palyara van kitalalva, plane nem 5 emberrel. Elmenni hogyne lehetne vele, de bitang lomha lesz. Ha rendszeresen ilyen hasznalat a cel, akkor mindenkepp valami erösebb / nagyobb....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #174903 üzenetére
Ez a legjobb szvsz. Én pl úgy vettem használt autót, hogy csak akkor fizettem amikor már a kezemben volt a nevemre szóló forgalmi (némi foglalót persze adtam előre, hogy komolyan vegyenek). Persze lehet kreálni hamis forgalmit az is igaz.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #174920 üzenetére
ha a csucsteljesitmenyuk egyezik, akkor ott a nyomatekuk is egyezni fog... kulonben nem jon ki a matek
reszterhelesen viszont biztos a kistubos lesz a furgebbcsak a kisturbosokban mostanaban nem ritka a 6-s valto, amivel a kerekre eso nyomatek nagyobb lehet belole, mert az ugyanakkora jarmu sebesseghez van egy plusz fokozat is, igy minden fokozat elotte rovidebb lehet kicsit
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz diegho #174926 üzenetére
Teljesen egyertelmü, turbo vs szivo benzin a story amit leirsz. Ha melle teszed a stoppert, 0-100 on lehet erzetre jobb lesz a turbos, de a szivo is ugyan ugy fogja futni, vagy akar jobban. Ettöl meg a turbos rugalmasabb, jobban hasznalhato a mindennapokban, mert nem 0-100 akat gyorsul az ember es nem pattanasig feszült reflexel, sarokkal a feken, közben kuplungozva valtja 5500 on a 3-iat....az összes ilyen fittipaldi, aki "erzi" a nyomatekgörbe es gazadagolhatosag elönyeit a varosi hasznalatkor, ugyan olyan, mint a gyorsitocsikos, diffuzoros, szpojleres 1.4 es hondacivic....buksisimi, nagymosoly, aztan mire visszakuplungol a versenycipöjeben, addig a nagyinal a dsg 3 at valt az 1.0 tsi polon es beugrik ele a piroslampanal
-
8th
addikt
válasz soldi3r #174920 üzenetére
Óriási tévedés Skoda Octavia 1.4 TSI 122hp Lap aljára legörgetsz ott a grafikon, megmérték chiptuning előtt és után is. Széria állapotában 1500-4000 rpm között végig 200Nm felett tud ahol a nyomatékgörbe lassan esni kezd onnan végig emelkedni kezd a teljesítménygörbe és egészen rev.limitig végig 120lóerő felett tud a motor. Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120hp-ra ugyanez igaz. Ilyen karakterisztikát semmilyen szívóbenzines motorral nem lehet elérni két liternél nagyobb ccm-vel sem. A régi vágású kifejezetten nyomatékra hangolt M20 B27 BMW sor6 motorok sem tudtak ilyet de még az amerikai big block-ok sem a csillió-millió ccm ellenére sem. Csodák nincsenek. Egy szívómotort vagy nyomatékosra hangolsz vagy pörgősre fent erősre. A kettő együtt egyszerre (feltöltés nélkül) nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
8th
addikt
válasz soldi3r #174936 üzenetére
Nem egészen értem hová szeretnél kilyukadni.
A linkelt TSI motornál 4000-től van leszálló ágban a nyomaték és igazán fogyóba úgy 5000rpm felett csap csak át, a piros diagramokat nézd, ne a kéket. A kék irreleváns ott már könyékig bele lett nyúlva a gyári szoftverbe. Egy jól hangolt turbóbenzinesnél nem csak a dízeles hátbaverős nyomaték jön meg alacsony fordulaton hanem van ott mellé már "lóerő" is. A fent linkelt 1.4T motorokkal teljesítményben megegyező szívóbenzinesnél csak vérpisálás van 4000rpm alatt semmi más. Ez a nem mindegy.
Amúgy az általad linkelt 330i erejének hány százaléka is jön meg 2000-es fordulatnál? ~30%? Szép meg jó, hogy papíron szép széles tartományban adja le a nyomatékát de ettől függetlenül mondjuk negyedikben 60-ról cipőzve esélye nincs egy azonos teljesítményű turbóshoz képest. E46 330ci-t odarakod egy 200lovas (2.0 TFSI) Octavia RS vagy Golf GTI mellé akkor bukik ki, hogy a BMW hiába jóval erősebb sokkal jobban nem megy mint azok. Ha pedig utóbbiak a BMW teljesítményszintjére fel vannak húzva ... Inkább nem folytatom.
-
fecus
őstag
válasz #94529552 #174917 üzenetére
Úgy nézem, hogy az 1.5-ös EcoBoost nem fér be a feltételeimbe.
Mi a gyakorlati tapasztalat a 3 hengeres ezressel?
A TC-n van valami, hogy kigyullad, meg visszahívták."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
#94529552
törölt tag
válasz fecus #174942 üzenetére
Ha olyat veszel, meg lehet majd kérdezni a márkaszervizt, hogy érintett-e az akcióban, és ha igen, elvégezték-e rajta. Aztán megint csak a keresőt tudom ajánlani, pl. ezt a részt, ott találsz válaszokat hasonló kérdésre. Ezt a szívó 1.6-ost is megbízhatónak mondják, persze nem olyan, mint egy 1,4T vagy 1,5T.
-
rbalint88
addikt
-
footy
addikt
válasz soldi3r #174911 üzenetére
Viszont 1700-5500 kozott volt belole hasznalhato mennyisegu. Semmifele muszaki problema nem volt az autoval.
Nezd meg barmelyik 1.4t gorbejet mindnek sokkal tobb lesz a nyomateka a fenti tartomanyban mint a 2.0vvti-nek. (meg a 2.0 szivo benzinesek 99%-nak)[ Szerkesztve ]
-
soldi3r
veterán
válasz diegho #174938 üzenetére
Tudom, egy hosszabb euroturat lenyomtam en is egy 1.4T J Astraval. Van olyan tartomany, amikor jo, de alatta es felette szerintem keves. Biztos az is kozrejatszik, hogy az emisszios ertekeket tartaniuk kellett, ez a fogyasztason latszik is. Nyilvan nehanyan vedik, gondolom akik valamiert kotodnek hozza. Allitolag az uj szeriaban mar jobb, de nem tervezem kiprobalni sem. Azt is elhiszem, hogy pl egy VAG jobb, sot, eselyesnek tartom.
(#174941) 8th, Erdekes, most megneztem, hogy mit irnak ezekrol konkretan. 0-100-ra valahogy megsem az Astra 1.4T tunik jobbnak egy nala 15 evvel idosebb 2.0 szivo Avensis mellett. Papiron 8 tized van a ketto kozt, ugy hogy az Ave nehezebb is.
E30 (oo=[][]=oo)
-
Declare
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...