-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
OPiiPO
addikt
válasz soldi3r #174947 üzenetére
"Nyilvan nehanyan vedik, gondolom akik valamiert kotodnek hozza."
- nyilvánvalóan csak azok védhetik akik érzelmileg érintettek, mivel mindegyik, ismétlem mindegyik, J Astrát 1.4T motorral csakis érzelmi alapon vásároltak, még véletlenül sincs olyan a vásárlók közt aki átgondoltan, racionális alapon vette volna meg Teljesen igazad van, például én is csak a kis pufi hátsó lámpái miatt vettem, olyan cukikák"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Tavaly sikerült hozzájutnunk rokonon keresztül egy 2012-es Kia Sportage-hez (2.0 4x4). Egyedi vásárlás volt, butaság lett volna kihagyni, viszont egyáltalán nem használjuk ki sem a dízel, sem az összkerekes funkcióit, így az eladás mellett döntöttünk, sokkal jobban kihasználnánk egy automata benzinest, vagy hibridet.
Lenne pár kérdésem:
1) Tudtok-e olyan kereskedést a következő típusok esetén (benzin, min 130 LE), ahol most komolyabb kedvezményért lehetne új autót kihozni:
- Kia Ceed SW
- Opel Astra kombi
- VW golf kombi
- Skoda octavia kombi2) Esetleg olyan megbízhatóbb hasznát kereskedést, ahol jó autót közel piaci áron számolnának be, ha tőlük hozok el egy másikat (tehát, ahol nem akarnak mind a két mozgáson ugyanannyit keresni...)
-
gippazoid
senior tag
válasz rhonin #174721 üzenetére
Szia!
Valamelyik ameriaki fóumon de ez szerintem amerikai motorokra volt érvényes. Volt talán youtube video is erről, de a Theta motor szerepelt benne nem a Kappa.
Nálunk az 1.4 T-GDI a Kappa motorcsalád tagja.Nem vettél észre olyat, hogy ha M.L kúton tankolsz, akkor induláskor rángat?
Milyen benzinnel jársz?Gippazoid Novelties Inc.
-
#94529552
törölt tag
válasz q13579 #174952 üzenetére
Golf és Octavia esetében az árlistákon van olyan opció, hogy xxx ezer Ft használt beszámítás, de közben nem kell hozzá semmilyen autót ott hagyni. Őstermelői kedvezmény is van, amit érdemes megnézni, de a pontos kedvezményt mindig csak a kereskedésekben tudják megmondani személyesen, az adott felszereltségű, konkrét modellre.
-
gippazoid
senior tag
Toyotánál is elég az egyéni vállalkozói igazolvány 5-8% körüli kedvezményhez. Nem kell céges autónak venni.
VW-nel viszont igen. Vagy kamarai tagnak kell lenni ami lehet őstermelői tagsági is. Ott nekem Golf 1.5 TSI-re 18%-ot adtak de akkor nincs az 500e Ft-os használt autós kedvezmény amit a magán vásárlóknak találtak ki.
1.0 TSI Golfra már nem adnak ilyen jó kedvezményt őstermelőire se. Kb. csak annyit ami a -500e Ft-os opcióval is el lehet érni. Tapasztalataim szerint.
Igy az 1.5 TSI olcsóbb lehet mint az 1.0 TSI kisebb felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
Gippazoid Novelties Inc.
-
pècsimunkás
addikt
válasz footy #174954 üzenetére
Én kicsivel több mint 2 éve vettem az Aurisom . 1,2 t . 5 - 10 perc különbséggel próbáltam ki a Civic 1,8 -at és az Auris 1,2 t-t . A Civic mint a döglött ló , olyan volt az Auris mellet . Papíron mind 0-100 , mind végsebességre jobb a Civic , de napi használatban egyértelműen jobb egy turbós autó . Ráadásul az enyémnek 150 - nél 3000 a fordulatszáma . Néma csendben lehet vele autópályázni .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
rhonin
senior tag
válasz gippazoid #174957 üzenetére
95%-ban Ausztriában járok vele így talán még nem is kapott eddig Magyar benzint.
Sima 95öst kap és nem vettem észre rángatást. Nekünk már a faceliftes változat van. Szerintem a gyerekbetegségek már javítva lettek. Tényleg nem tudok mondani semmit ami ne úgy működne ahogy kellene. Talán a refit érzem gyengének a tompítotthoz képest vagy csak a tompított túl erős.Amiket hallok én inkább az OMV-n tankolnék főleg ha nyugaton laksz. Az talán még osztrák benzin.
Itt találsz egy elég jó fórumot ahol bővebben tudsz olvasgatni a típusról:
[link] -
válasz gippazoid #174969 üzenetére
Édesapám és elvileg azonos címen kell lakni, de erre elég, ha tartózkodási helyként meg van jelölve a lakcímkártyán, mondjuk faterral voltam átvenni a carenst, még emlékezett rám a fazon
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Az i20 nálam 6,3- at "zabált" (10000 km átlaga) de én taposom, nem spórolok, egy csomó emberkénél evett 5-6 liter között.
És de, sokkal nagyobb, nem is egy kategóriaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
Sajnos a feleségemnek nagyon nem tetszik, mint ahogy nekem se a Skodák, így olyan autókat nézünk, ami mindkettőnknek bejön.
Egyébként nagyon erősödik a Ceedért, de azaz agyonbutított szívó 1.4 elriaszt. A turbósért pedig nem adnék ~1M-val többet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
-
válasz vzsryl #174974 üzenetére
Próbáld ki és kiderül. Nekem elég a fiat tipoba az 1,4 95 lovas, ugyanúgy 1368 ccm, ugyanaz a löket/furat 6sebességes váltó, mondjuk a kiosztását nem tudom
Az 1.0 turbó is 1 M drágább, vagy azt is kizárodEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Integrale #174977 üzenetére
Ja az gyanús is volt, mindenesetre a kia rio/i20- ban elfér kényelmesen 4db felnőtt és 324 liter a csomagtartó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gippazoid
senior tag
válasz Bazsee71 #174971 üzenetére
Skodát most már nem vennék, a minőség már a béka segge alatt. Tele a motortér török és román alkatrészekkel, egyik barátom hasonlította össze a Golf és egy vadiúj Octavia 3 motorterét. Utóbbiban csak ilyen cuccok voltak.
Amúgy is rámentek a költségcsökkentésre, nem hiába van a legnagyobb nyereség a Skodákon a konszernen belül.
Gippazoid Novelties Inc.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz vzsryl #174974 üzenetére
Én nemérg néztem a z IX20at 1.6al de még az 1.6 is döglött akár egy 1.0as turboval is összevetve. Meg amikor lazán kijön az 1.4 turbo S-Cross az 1.6 IX20 árából ~azonos felszereltséggel akkor ott kérdés eldőlt. Nem is az, hogy 9.3alatt 100on az nem adja vissza azt, hogyy 1500+felett végig ott a 220nm.
szerk: Suzukira tud vki vmi kedvezményt? Mennyire lehet alkudni?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz soldi3r #174792 üzenetére
"De a CO2 a kisebbik gond, csak mindenki ezt emlegeti. Emellet egy belsoegesu motor termel meg NOx-et, CO-t, szenhidrogeneket meg egy adag kormot is, ezek pedig mergezok anyagok."
Szerintem csak más jellegűek.
NOx... tól EÜ panaszaid lesznek akár rák... nagyon komoly gond. Egyéni katasztrófák sorozata.
CO2 meg az üvegházhatás 70%ért felelős. Ami szerintem még a mi életünkben brutális globális katasztrófát fog okozni.@Gombinyó: kösz.
Mild hibrid lehet tudni mennyit dob majd az árakon? Jan 1től lesz? Annyira nem sürgős a váltás, csak nagyon megtetszett... főleg az 1.4es turbo.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #174808 üzenetére
Most meg terelsz.
Ha arról szól a csevej, hogy az autó előállítása mennyire terheli a környezetet vmint arról, hogy az elektromos is annyira szennyez mint amennyire a "bele tankolt" áram előállítása szennyez... akkor hogy jön ide, hogy a németeknél az a baj, hogy ingyen van az áram és, hogy amikro meg nem akkor meg elég hülyén rakát össze az energiewendet?
maradjunk a témánál. Vagy persze lehet az energiewende hülyeségeiről is beszélni, bár az sztem elég off.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
AmunRa
aktív tag
19 éves autónkat cserélnénk. Fiat Tipot nézegettem, de az 5 ajtós 3,8M körül van már, és ránéztem a S Crossra is. Ha ugyanazokat az extrákat belepakolom a Tipoba ami az S-Crossnál alapból van nagyjából egyforma az áruk. A tipo alapváltozata nagyon fapad, még az ajtó borítás se olyan mint az egyel magasabb felszereltséggel rendelkezőnek. Gari a suzukinál 10 év, a motorra és a váltóra. Illetve ami fura volt, hogy a Fiat kötelező szerviz 50e csak olajcsere. 4 éves korában gyertya, olaj, fékfolyadékos szerviz 90e, de 2 éves korában is cserélnének fékfolyadékot, akkor 65e. Kicsit soknak tűnik. Múlt évben 5 év ingyen szervizzel volt akciózva, és 300e-el volt olcsóbb az 5 ajtós.
De ha a Sedan Tipot nézem akkor se olyan nagy az ár az 1.0 alap S-Cross, és Tipo között.Van esetleg más alternatíva?
Jó lett volna a használt autó is 5-7 évesen, de nem igazán találok olyat amit megvennék.
-
Tegnap egy phórumtárs szervizébe behajtott egy hibrid (lényegtelen a mibenléte). A tulaj megkérdezte hogy vállalja-e az autó gázosítását?
Szóval, szerintem ez mindent is elmond az itthoni viszonyokról.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #174987 üzenetére
én már rég gázosítottam volna az 1.3as yarisom ami elmegy 6lel...
csak ez a toyota motor erősen nem szereti az LPG magasabb égéshőjét.Kicsit ez a bajom a Szuzuki 1.4 turbojával is. azt se ajánlák LPGre...
Nah nem nagy öröm évi 500-600at benzinre ellocsolni...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Doki16
addikt
válasz AmunRa #174992 üzenetére
Ma utam ki szülőkhöz, össze vissza tekergés a faluba és 3.9-et mutatott amikor megálltam. Ha jó az idő akkor már könnyedén hozom vele a 4 litert. A téli fogyasztásom látszik még lényegében mindig itt. Már megtanultam jól vezetni a kocsit. A múltkor 5 személlyel mentünk fel Bp-re és vissza. Kellet sokat kavarogni is a városban és nagy megdöbbenésemre 4 litert írt ki a kocsi. amikor megálltam a 200 km végére. Volt vagy 8-10 fok kb. Azt hittem sikerülni fog a legutóbbi 4,6-ot überelni, de mivel most ilyen hidegek voltak az elmúlt hetek megint magasabb lesz.
Amúgy meg nem fordulna a fejemben a gázosítás, hogy az eredeti felvetésre is válaszoljak. A Toyota összedobott egy nagyon megbítható kocsit és, hogy valaki hajlandó legyen belerakni egy nagy eséllyel elromló technikát "pár Ft" spórolásért, az durva
Ha üzemszerűen használnám a kocsit és nem csak 2*4 km-re bejárni akkor gond nélkül meglenne a 4 liter. De így, hogy sok a hidegindítás inkább a 4.5-5 liter a reális. Ennek a kocsinak tök mindegy, hogy város vagy országút.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
AmunRa
aktív tag
válasz Doki16 #174997 üzenetére
Könyvelőmnek hibrid Yarisa van, és 6 körül fogyaszt. Kicsit csodálkoztam is, mert a Priussal 5 körül el lehet lenni. Nézegettem korábban a Priust, de 10 évesen is 3M körül van. Nem olyan megbízhatatlan az LPG, de hibridbe, és kis turbós motorosba nem tenném. 4 literes fogyasztás elég barátságos, és a tojásból is lehet rántotta amit a lábad és a pedál közé raktál. 😉
-
válasz AmunRa #174986 üzenetére
Duster, logan /mcv, de, ha a tipo-ban gyenge volt az anyaghasználat azokban még rosszabb, rio, i20 van még ilyen árban, kia stonic csak ott meg a motor kicsi
Most ennyiért s-cross
Az is kérdés hol fogod használni?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg