-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
_q
addikt
Sziasztok!
J astra 1.4T kombi kategóriájában mi mást ajánlanátok? Ezt a teljesítményt, méret és árkategória (ez kb 2 millió körül van) kellene.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
-
válasz rayoliviero #173102 üzenetére
Azért mert 5 év kilométer korlátozás nélküli garancia van rá?
Magyarán még garanciásak, meg az új ára is felment[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
Egy ilyen [200T A Klasse] mennyire problémás autó?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #173102 üzenetére
Pénzügyileg egy leszervizelt Ampera biztosan jól jönne ki, az elég tisztes hatótávval bír.
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #173108 üzenetére
Igen, azt nézegetem most. Más hybrid is van ennyi pénzért? Vagy csak a Volvo és az Ampera?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #173109 üzenetére
Ampera valószínű jobban megéri a nagyobb hatótáv okán (80-at is elmegy megfelelő körülmények között, Volvo annyit nem tud). Prius plug-in még van talán, de kicsi az akkuja. Outlander népszerű még, viszont drágább (megvenni), nameg emeletes autó nem mindig előny.
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #173064 üzenetére
Ezt nem hiszem el neked, mert csak azt tudtad meg, amit megmutattak, így megy ez, de már mondtam párszor, megérthetnéd, hogy nem érted a lényeget. Láss, ne csak nézz. Persze, mert te mindent elhiszel amit eléd raknak, főleg, ha kiáról van szó, aztán tolod ezerrel, ha igaz, ha nem, valami rejtélyes ok miatt. A makacsságod meg határtalan, és semmit nem akarsz megérteni, hiába magyarázzák el neki 100x, de akkor is kontráz, és megint. De mondjuk nem újdonság, hogy mindenhez jobban értesz. Dehogy fejezted be, nem tudod.
Az semmit nem jelent, hogy kaptál hozzáférést az alsó szinthez, ez nem olyan egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz grizlisandor #173112 üzenetére
Tudomásom szerint kész sz*pás a szerelése, annyira szerencsétlenül van benne a motor és nem lehet hozzáférni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
tibbike01
őstag
válasz rayoliviero #173092 üzenetére
150 lovas Astra K kombi
-
válasz rayoliviero #173109 üzenetére
A hyundai i30, i40, kia ceed nem tetszik, az ampera meg igen? Fene az izlésedet
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173109 üzenetére
Csak plug in hybrid érdekel vagy sima nem tölthetős is?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173119 üzenetére
Plug-in Hybridként a te árkategóriádban az Ampera aminek a legnagyobb a hatótávja, nagyjából 60km. Utána jön az Outlander Phev ami kb 40-50 km körül megy el. mondjuk ez inkább 5 millió felett van. Ezek után jön a Prius 3 plugin, ennek nagyon kicsi a hatótávja, mindössze 15-20km. Persze mindegyikből kisajtolható még minimális hatótávnövelés, de akkor vagy nem haladsz vagy nem fűtesz/hűtesz Megbízhatóság szempontjából is ugyanez a sorrend nagyjából
Sima hibridben meg vagy Prius 3 vagy Auris Hybrid van csak ezen az áron. Ezek sokszor 2km-t tudnak elmenni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173124 üzenetére
Jogos, az nálam alapból kiesett amikor néztem a hybrideket, mert dízel. Gázolajos kocsit adtam el, nem akartam, megint egy problémát a nyakamba venni utána.
Az akksi miatt kell ezekben a legkevésbé aggódni. Magasan a legtartósabb eszköz bennük. Olyan energiamenedzsment van bennük, hogy még 5-6 évesen 180k km körül is simán hozzák a kapacitásuk 80-90 %-át. Nyilán nem az összesre igaz ez, de ha volt gazdája akkor a nagy része hibátlan.
Ezek közül a prius plug in a legmegbízhatóbb technológia. És a legrondább, leglassabb, legkevesebbet elmenő Úgy mondom, hogy Toyotám van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173126 üzenetére
csak nekem van jó tapasztalatom a diesellel?
közvélemény szerint 5ezrenként generál millióért, közben 0 problémám volt 170ezernél.
anno kiépitettem regen jelző lámpát, bújtam a forscant, mennyire van tele a szűrő, de ha semmit se csináltam volna, akkor is ugyanilyen problémamentes lett volna....
ellenben megspórolt nekem vagy 300rugónyi üzemanyagot, mert elég faszás német pályán tempomat 170nél 5 fővel megpakolva 7.5öt enni... vagy kiröhögni a füstölgő erőlködő priusokat a kormos fókagyilkos diesellel.és a TC utolsó cikke is netto fass*g. már megint. 150nél üzemszerűen meghaló dpf? ismerek 530nál működőt. és 4ezer alatt kukázottat.
valamint azt se felejtsük el, hogy 6.2es EUR normás benyások 80%ában ugyanúgy van nagynyomású rendszer, közvetlen befecsi, egr, turbo, és koromszűrő. akkor miért is jó a benyás?
egyenletesebben jár, jobban tűri a rövid utakat, de kb ennyi, minden más paraméterben rosszabb mint a diesel.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173127 üzenetére
Nekem bajom van vele. Más nevében nem tudok nyilatkozni. Nagyjából 5 évig használtam dízelt. Soha nem volt egyik kocsimnak se semmi hibája. Csak egyszerűen városban megyek 90%-ban és oda nem jó a gázolajos. Ennyi. Tökéletesen egyet értek a becsületesnepper videójával. Nem légy hülye és gondolkozz, azt vedd ami neked kell oda ahol használod. Ezért vettem hibridet.
Úgy ahogy írod, már modern benzines is gázos lesz Soha többet nem fogok venni hagyományos autót. Sokkal jobb érzés, hogy városban kevésbé haldoklik mint bármelyik másik. Konkrétan a reggelem úgy néz ki, hogy a 6 kilométeres úton amit kb 15 perc alatt teszek meg 5 percet lámpánál állok, mert egyszerűen annyi van az útvonalon. Na most ez egy dízelnek halál lenne ebben a -1 fokban ami ma reggel is volt. A kis hibrid meg mindig villanyt használ lassú haladásnál vagy állásnál. És konkrétan a ma reggeli utat abszolválta 4.6-ból. Nyáron már simán befigyel klímával 4 alá.
Minden máshova viszont már én is dízelt vennék. Imádtam én is autópályán 4 személyek fullra pakolt csomagtartóval az 5 literes fogyasztást.
Tehát lényegében nekem erre az évi 10k km-re nem szabad dízelt vennem. Igen, hiányzik az erő és a nyomaték, de ez van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_q
addikt
Erre lenne ötlet? [link]
J astra kombi 1.4T 140Le alternatíva? Renault megane 1.4Tce 131Le jobb választás esetleg más vagy nincs jobb alternatíva ebben a kategóriában a J astra-nál??
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173128 üzenetére
Ez teljesen oké, én is vennék tisztán villanyt városba. hibrid sztem zsákutca, villany lesz a tuti városban.
de megnézem, hogy csinálná meg az idei nyaramat egy villanyos. Mondjuk 3 gyerekkel Franciaország.Nekem egyébként város melletti használatot is birta a diesel. innen 12km, 35-40perc a melóhely, -10ben is felmelegedett annyira, hogy tudott (volna) regenerálni. és felment az átlagfogyim horror 6.5re..
azért érdekel a dolog ennyire, mert nekem is épp választanom kell a diesel és a benya között. 7 személyes programba benevezünk, és egyelőre smax, 5008 a két befutó. smaxból a 2.0 HDIt ismerem, szuper motor, 1.5T mondjuk 2-3 literrel többet enne, de picit olcsóbb. 5008nál meg van 1.2 turbo, 1.5 hdi 130lovakkal, és smax áráig felmegy, ha 2.0 hdi. és azért az smax egy kategóriával nagyobb kocsi. nagyrészt pályán menne, telente kell engem bevigyen dolgozni, viszont egyszer majd el is kell adni.
és hiába érzem, hogy mennyi kamu félrevezető irás van diesel ellenességgel, de ha a nép ennyire ostoba, akkor a diesel totál eladhatatlan lesz 5-6 év múlva. azért mondom ilyen kategórikusan, mert irdastlan erős túlzás, amit most már a csapból is hallani, hogy a diesel rossz, elromlik, a benya jó és nem romlik el, villany meg a világ megmentője.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173130 üzenetére
Neked azt sehogy. Ebből is látszik, hogy nem neked találták ki a villanyt. Inkább nekem való. Febr 23-án tankoltam utoljára a kocsimba és még negyedig van. Mindössze 45 liter a tank
Nekem is bírta, mert direkt kerülővel mentem, hogy bemelegedjen. De azért valljuk be ez nem volt a legjobb megoldás.
Működik a riogatás, mert egyszerűen sehogy nem megy a kétezres dízel Q5. Az égvilágon semmi baja nincs de nem viszik el. Amúgy meg azért mennek tönkre, mert szarnak bele az emberek. Kint lefutják az életüket garanciaidőn belül 30k km-es olajcserével, itthon meg megveszik és még annyira se figyelnek rá és persze, hogy a nem karbantartott kocsin állandóan lehal valami.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
Opel 1.4 és 1.6 turbó, valamint a hozzá kapcsolódó 6os váltók 2010 környékéről milyenek? Mondjuk egy 1.4tsi-hez képest. Ez is kokszosodik? Lánc probléma itt is van, vagy szíjas?
-
válasz bajnokpityu #173130 üzenetére
szerintem az ampera szerű plug in hatótáv a tuti, 100-120km tisztán elektromosan, ha messzebb mész akkor meg a kettő össze dolgozik, szerintem ez lenne a helyes irány, mert a lítium is véges, így nem kellenek akkora akkumulátor csomagok, mint tisztán elektromoshoz. A gyanúm az, hogy ez ugye bonyolultabb és drágább előállítani, mint a tisztán elektromost.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rayoliviero
veterán
válasz Doki16 #173126 üzenetére
Kösz a segítséget. Még az lenne a kérdésem, hogy milyen egyéb előnyei vannak a hybridnek? Gondolok itt ilyenekre, hogy ingyenes parkolás, ingyenes elektromos töltés a városban lévő töltőhelyeken. Van még valami? Van aki azt mondta, hogy az átíratása is ingyenes egy hybridnek.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173134 üzenetére
Itt nagyon jól levan írva a zöld rendszám előnye.
Nem minden hibrid zöld rendszámos. Csak a plug-in hibridek. Például egy Prius vagy Auris nem kapja meg.
Előnyei még az, hogy városban jól fogyaszt, azon kívül már nem annyira
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #173134 üzenetére
Ha nap közben tudsz tölteni, akkor Ampera tulajdonképpen csak elektromosan kihúzná, D6 esetén durván 35 km-re lehet számítani általában (ennyit télen is elmegy, nyáron és városban nyilván jóval több is kijön belőle).
V60 D6 tudnivalók(klíma visszahívás van, csere után átmosás 90k, aztán néha töltet csere nem árt)
Ampera tudástár (hajtásban csapágy, féltengely, és nyitógomb hibák rémlenek jellemzően)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #173128 üzenetére
"Nem légy hülye és gondolkozz, azt vedd ami neked kell oda ahol használod."
Szerintem is ez a lényeg, mindenkinek a saját felhasználási területére optimális megoldást kéne vennie. Pont ezért nem vettem hibridet, mert télen 5-6 heteket is áll a kocsi a garázsban. Azt az akku nem csípné (önkisülés), a Toyota pl megvonja az akksi garit ha 30 napnál többet áll az autó töltés nélkül. Pedig a ct200h tetszett volna nagyon...
A dízeles boszorkányüldözés is kicsit túl lett tolva, Kormiban már lassan 270k km van és eddig csak egy EGR hiba jött ki (igaz ez vitte magával a DPF-t is). Ezzel szemben a TSI motorokkal sokkal több gond van nálunk a flottában (kokszosodás, vezérlés, hengerfejesedési...). Szóval nem törnék egyértelműen pálcát a dízelek felett. Arról nem is beszélve, hogy ha megnézem mennyit eszik pályán...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Ezt nem is tudtam, hogy ilyen korlátozás van a Toyotánál. Elég durva. Mondjuk ez a veszély engem nem fenyeget. Egy napnál többet sose álla kocsi. Ez a pici akku meg már pár kilométer alatt többször lemerül és feltöltődik Amúgy meg honnan tudja a Toyota, hogy az én kocsim mennyit áll? Még ezt is jegyzi a rendszer?
Hazafele ezt a lejtőt mindig beiktatom és végig fékezve majdnem teljesen feltölt az akksi
Nekem nincs bajom a dízellel. Ha újként veszed simán megéri. Aki sokat megy annak a fogyasztáson simán visszajön 200-250k km alatt egy DPF ára. És onnantól megint van egy jó kocsid.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rayoliviero
veterán
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, rengeteg előnye van akkor.
-
molnarpeter
nagyúr
Na igen, a dízel és a benzin is hasonlóan komplikált, csak a gázolajos motorok már kiforrottnak mondhatók, mert régebb óta rá vannak kötelezve.
Kéne külső töltő a sima hibridhez is
Az 1.9 egyébként mintha külön kaszt lenne, annak van tábora, még a dízelüldözés ellenére is keresett tudott maradni szerintem.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173141 üzenetére
Felesleges lenne. Jelenleg a Toyotában van a legnagyobb hibrid akku és ezt is fellehet tölteni 2 perc alatt motorról vagy 800m enyhe fékezéssel. Mild hibrid meg semmire nem jó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #173142 üzenetére
Csak tickle charger dologra gondoltam, hogy lehessen "betárolni"
Mild hibridet illetően nekem van reményem, a sima start-stop talán esetenként deficites, húsosabb technikával talán már ki lehet hozni, hogy minden megállásnál megérje motort leállítani 🤔
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173143 üzenetére
Jah értem, igen úgy lenne értelme. Még egy egész tetős napelemet is eltudnék képzelni. Az nagyon jó lenne. Így is elmegy nagyjából fél óráig a klíma csak a nagy aksiról, hát még ha lenne egy panel a tetőn.
Mild Hybrid-nek nem látom értelmét. A Swiftben egy pár decit hoz, de például ennél a Kia-nál csúfos bukás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #173138 üzenetére
Igen az akku menedzsment vezérlője minden ilyen adatot tárol (mikor, meddig, hány V, kisülések száma, stb). Konnektoros hibridnél nincs gáz, mert töltőre rakod az szépen átvált csepptöltésre és kész, kb az idők végezetéig lóghat rajta de a nem konnektoros hibridnél ez nem megoldható/megoldott ugye.
#nincsbennetarcsi
-
+1 na ezért vettem a szívós tipo-t, arra amire használom pont jó, így 4000 km megtétele után is azt mondom jól választottam
Aki sokat megy és főleg pályán annak nem lenne jó választásEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
b4zsi-
őstag
Segítséget kérnék, hogy milyen autót ajánlotok az alábbi igényekre/használatra.
Családbővülés a terv és a jelenlegi autó már kicsi is lesz és megöregedett már alattunk (Vw Polo 1.4 TDI - 70 LE)
Táv: hétköznap 5-15km/alkalom (országút, falvak). Hosszabb utak 150-170 km (20 % falvak, 30 % országút, 50 % autópálya).
Évi futás: kb 15 000 km
Ár: 2,2-2,8 millió
Évjárat: 2011 és fiatalabbak.
Kivitel: inkább 5 ajtós autók.
Üzemanyag: dízel vagy benzin (Ti vagytok a szakik )
Egyéb fontos: alacsony fenntarthatóság, nagyobb legyen, mint a Vw Polo.
Pl. A Csomagtér kb akkora legyen, hogy a babakocsit ne kelljen az utastérbe tenni.Előre is köszönöm
-
Rukongai
csendes tag
500-600e Ft-ért milyen benzines autót ajánlanátok? Olyan 2001-2005 évjáratból.
Naponta kb 10-15km-ert mennék, csak városban. Hétvégene kb 100-at. Nem kell kombi, nincs család -
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen program, ami...?
- DIGI Mobil
- World of Tanks - MMO
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Milyen routert?
- További aktív témák...