-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz Humbucker #173698 üzenetére
Rovid tavokkal a dieselt tonkreteszed, szoval attol fugg mi neked a munkaba jaras.
VW-bol talan talalsz ennyiert 1.6 Jettat, Audibol talan egy 1.8T lehet jo (itt is van az 1.6, de kicsit lomha), BMW-bol pedig E46 M43B19. Ezek kozul a Jetta messze a legujabb konstrukcio.[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #173695 üzenetére
Lehet kérni. Én évente 1x elviszem a kocsit és ingyenesen átnézik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
.Szaki.
addikt
válasz gaborbol #173696 üzenetére
Köszi a választ!
Egyébként is a legújabbakat néztem, formára jobban bejön, mint a facelift előtti. Egyébként itthon is lent van az áruk, tulajdonképpen az egyedüli elérhető árú amerikai autó. Kicsit nagyobb lenne a keret, akkor biztos néznék Calibert is, de hát nincs. :)
-
Humbucker
senior tag
válasz soldi3r #173701 üzenetére
Van aki Hondát, Mazdát ajánlja nagyon. De te melyik Jettára gondolsz? Ilyenre pl ?
-
illes0102
aktív tag
találtam egy 2010-es ASTRA EXCLUSIV 113bhp 1.6 benzinest esetleg ettől kellene tartanom? ha jól láttam ez J astra már.
a másik kiszemelt egy kisebb D Corsa lenne 2011 1.4 sri sport 99bhp. -
AMD Power
titán
-
Primary92
senior tag
válasz molnarpeter #173695 üzenetére
Vajon értenek a haldexes hajtásokhoz?
Első generációs Octavia 4x4, én sajnos nem értek annyira hozzá, hogy még tudjam állapítani, hogy milyen állapotban van. -
Tothgera30
Ármester
válasz AMD Power #173709 üzenetére
Az diesel volt (1.6 CDTI)...
Bár részben emiatt is került Astra ST a családba. Személyes véleményem hogy 1.6 szívó benzinessel el lehet közlekedni, ahhoz még tartós F17-es váltó társult, illetve a blokk még akár 1.8-as fúrásig is elbírná. Ami jelenlegi ajánlott, még az 1.4T, de ahhoz M32-es váltó van (aminél fordultak elő hibák, gyárilag kevés mennyiségű váltóolaj miatt).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173717 üzenetére
És az 1.4T, de 5 gangos váltó milyen?
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173720 üzenetére
Nem is astra-ban van.
-
DrDobos
őstag
válasz diegho #173721 üzenetére
Sziasztok!
2007-15 koruli C Mercit szeretnenk elorelathatolag vasarolni, automata valtosat. Ez ugyben lenne par kerdesem, remelem ertheto lesz a gondolatmenet :D
Viszonyitaskeppen, hasonlo kategoria kornyeken van két Audi A4-ünk, egy B5 es egy B8. A hasonló evjaratu Audiktól (2007-15) mennyivel jobb egy ilyenkoru Merci, vagy mikben van nagy elteres a ket auto kozott?
Van az adott evjaratban olyan Merci motor ami pl megbizhatosag vagy egyeb okok miatt nem ajanlott?Illetve meg egy aprosag: a B5ben egy viszonylag konnyen kezelheto es kormanyozhato autot ismertunk meg, viszont a B8ban egy sokkal kemenyebb kormany van. Ez akkor a Mercikre is hasonloan igaz?
Elore is koszonom a segitseget, udv!:)Samsung Galaxy A55 5G
-
Core2duo6600
veterán
válasz DrDobos #173722 üzenetére
Ki kell próbálni az adott autót, látatlanban senki nem tudja megmondani, hogy neked mi a könnyű kormányzás.
Van aki azt szereti, ha rá kell feküdni a kormányra, valaki azt, ha egy újjal is lehet tekerni.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173724 üzenetére
Tudom, de Opel motor és váltó az is.
-
veterán
válasz DrDobos #173722 üzenetére
Az olvasottak alapján, a Mercedes dízelmotorok kimondottan megbízhatóak; Mercedes tulaj ismerőseim visszajelzése is ezt támasztja alá. (Persze, ami elromolhat, az el is tud romlani.)
Vezetési élmény.
Kb. 2 éve be voltam sózva, hogy akkor nekem Mercedes kell. Kipróbáltam 3 autót: E320 CDI 4matik, CLK 320 CDI és egy új C160-at (1,6 benzinturbó, 136 le). A két V6-os dízel automata volt, a benzines manuális. Mindháromra igaz, hogy a sokkal kevesebbet érzel a haladásból, főleg a megindulásból, mint ami elvárható lenne ekkora teljesítménytől, nyomatéktól: letaposod, de kimondottan leszedáltan indul el; a C160-at simán lenyomná egy 1.4 turbó kompakt (pl. egy 122 lovas Golf 6 1.4TSI). Nekem elment tőlük a kedvem, pedig továbbra is nagyon tetszenek formára, kisugárzásra. -
veterán
válasz Core2duo6600 #173729 üzenetére
Arra vágyom, hogy 1.) ellépjen, 2.) autópályán se vérezzen be a szeme és bírja a tartós 160-180-at, 3.) ne fogyjon el belőle a delej 100 km autópálya után (@160-180).
Ezt momentán elektromosból csak a Tesla tudja; használtan 15 milliótól felfelé. Ezért használok erősebb kompaktot, azzal sokkal olcsóbban kijövök (de benzint kell bele tankolni). -
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Magyarisztánban.
-
veterán
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Lehet 100-zal is és 200-zal is - minden csak forgalom és / vagy vérmérséklet kérdése.
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #173737 üzenetére
Èn is 150-160 - azok . Nèha 180 ... 180 - ig sima ügy az Aurisnak . Aztán kezd kicsit sok lenni . Nyáron lejár a gari , lehet kap egy csomag csipszet , hogy legyen 180 körül az utazó a 150-160 helyett
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
gzbotii
veterán
-
Bazsee71
őstag
válasz bajnokpityu #173741 üzenetére
M3-at nemrég egy csütöröki nap jártam meg, de nem sűrűn megyek arra, lehet csak kifogtam, M7-et viszont legalább heti egyszer Lellétől Budapestig, Fehérvár után sem tudom tartani a 150-et, nem ám a 180-at.
Szerk.: M7 Nagykanizsa felé Fehérvártól mondjuk sokszor haladós, ott el tudom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Humbucker
senior tag
Amúgy BMW E46 -nál mi az amelyik tipust kerülni kell?Olyan 2000 köbcenti-ig érdekelne akár az is.
-
veterán
válasz Bazsee71 #173742 üzenetére
24 éve ingázok az M7-en, eleinte évi 50-60, mostanában 35-40 alkalommal megyek a Bp.- B.szentgyörgy - Bp. távon. Régebben simán végig lehetett tolni 200-zal, persze időnként lassítani kellett akkoriban is; mostanában már csak 150-180-at nyomok a forgalom miatt, ill. megfontoltabb lesz az ember az évekkel. A legrosszabb a pénteki forgalom Bp-ről kifelé, egészen Siófokig, akkor nyilván ritkán lehet 180-at menni.
És nem megyek senki fenekébe, nem villogtatok, nem indexelek ; ha nem húzódik le, elmegyek finoman jobbról.
Ez mind OFF.Arról szólt a diskurzus, hogy ezt nem csinálod meg a mai elektromos autókkal, kivéve a Teslat, 15 milliótól felfelé.
Szerk: Autót kb. 5-6 alkalommal törtem, mindig városban koccoltam valakit; a jogsimat egyszer vették el, faluból kifelé megelőztem az előttem 40-nel haladó autót, a falu végén állt a traffipax. Részemről ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
válasz diegho #173736 üzenetére
hja, és a hazai az egyik legmagasabb megengedett ha körbenézel a világban.
nincs azzal baj, hogy vannak akik szeretnek repeszteni, de jó lenne ha forgalomtól elzárt területen tennék.
-