-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Jaded #173552 üzenetére
hát én akkor nem vesztegetném az időmet rá, max megkérdezném telefonon hogy egyáltalán adják-e annyiért amit te gondolsz
csak feleslegesen rabolod a saját és az eladó idejét is megtekintéssel
az ilyen papa autók, pláne egy focus vagy elmegy azonnal, akár ismerősi körben, vagy ilyen drágán hirdetikegyébként én nem tudom miylen az autó, de adott esetben egy 300+ ezret futott lelakott verdát nem érdemes egy nagyon megkímélt papa autóval összehasonlítani (ha tényleg oylan állapotban van, amire így 88 ezer km es futás alapján gondolok)
szerk: azt a 400 ezer ft különbözetet pillanatok alatt rá lehet locsolni egy szutyokra
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Jaded
senior tag
válasz LuckyL #173556 üzenetére
Képről én is azt mondanám..lehet mondok nekik 600e-t, bár az eladó is mondta hogy az 1,1-et sokalja (mivel a papa halt meg, így a mama mondta az árat). Hahu-n 5-800között vannak nagyjából, bár ebben van 1.6-1.8 is.
MunezXBK
Annyit mondott még, hogy most hétvégén használták, elvitték egy útra, hogy mégis "mozogjon" kicsit. Bár mindenki azt mond amit akar ugye..Nem akarom mindenáron megvenni, szerelőm ajánlotta. Gondolom szerelte is..igaz nem mondta, hogy milyen. De mondom, a Fordokat egyáltalán nem ismerem.
Kollegámnak van, ugyanez a típus kombiban, 1,6-os motorral. Nem igazán szokott rá panaszkodni. Mondjuk most a jobb első lengőkar eltört, bár az "kopó alkatrész"szerk: gzbotii persze, hogy sok, ennyi pénzért sokkal fiatalabb (és lehet hogy jobb autót lehet kapni). Nem is adnék érte ennyit. A kérdés még mindig az, hogy mi lenne érte a reális és hogy mennyi nyűgje van ezeknek? Benzinesekhez kb annyit értek, hogy gyertyacsere meg gyújtáselosztó beázik
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
gzbotii
veterán
válasz Jaded #173552 üzenetére
Szerintem 1.1 millió rengeteg érte...Akármilyen szép állapotban is van, sokat állt + idős autó. Ha két év múlva vagy bármikor el akarod adni, szerintem 400at se adnak érte.
Sok lerúgott ezekből 3-500ért megy simán, nehéz lesz árában elpasszolni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
őstag
válasz gzbotii #173559 üzenetére
félre ne értsetek, nem néztem a focus árakat, isten ments hogy rábeszéljem valamire a srácot
de muszáj megjegyezenem hogy oylan javítási óradíjak vannak már, hogyha téányleg nagyon jó az autó, akkor 400 ezer ft os különbség nem sok ám
ilyen értékű autónál én nem azt nézném hogy mennyiért lehet mondjuk 5 év múlva eladni, hanem hogy kibír e mondjuk 4 évet úgy hogy nem kell rá sokat költeni/lakatolni
5 évre loesztod az akár fél millás felárat, az havi 10 ezer ft sincs, ennyit megér, hogy nyugodtan el merj indulni a kocsival (szvsz egy munkanap kiesés több ennél már)
az 5-600 ezres autó általában már az a kategória, ahol mindig van valami gond
(tudom, régen volt sok iylenem, de akkor még nem 20 ezer ft volt egy rápillantás a műhelyekben)mi nemrég adtuk el az első tulajos, 60 ezret futott 206-os peugetot-ot (2001-es)családon belül...az autó oylan volt mint az új (újszerű beltér, kopásmentes kormány, belső, sehol rozsda)
abból is van 200 ezerért, mégis azonnal elvitték volna 700k-ért mások is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
máyköl
veterán
válasz Jaded #173552 üzenetére
"én maximum 700-at adnék érte, de azt is sokkalom."
Akkor miért nem a 800 ezres Focusokat nézed?
Nem bántásból, de ha 1,1milliós autóra valaki odajönne, és azt mondaná hogy 600k, nagyon gyorsan viszlátot intenék, mert bemondani majdnem a hirdetett ár felét nem kis szemtelenség, függetlenül attól hogy nem ér 1,1 -et. -
diegho
nagyúr
Hétvégén kisebb tervezéssel sikerült elképzelnem hogyan tudnám a garázsomat 4700mm-re növelni, tehát 4600mm-ig el tudok menni az autóvásárlással, így már azért van választék a korábbi 4400-hoz képest. Évi ~18k km, vidék, autópálya és város együtt nincs ennek 20%-a, csak benzin érdekel, ezeket néztem 2-3M között 10 év körül:
Focus 2 kombi 1.6 101ló
Octavia 2/Golf6 1.4 TSI 122ló
J Astra kombi 1.6 116ló
Corola E15 1.6 124/132ló
318i touring 143ló (nem igazán vagyok oda a márkáért, de ezek egész pofásan néznek ki)Na szóval így ebből a listából az Opelen kívül mit zárjak ki azonnal? Esetleg mit rakjak hozzá? Nem muszáj a kombi, csak ha már elfér, akkor azokat néztem. 195cm vagyok, szóval elöl kell az extra hely.
-
Webhun
tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnének új autót vásárolni maguknak az alábbi szempontok alapján:
- keret maximum 5.000.000 HUF
- csak benzines autó
- nem szeretnének BMW-t / francia autót
- 5 ajtós legyen
- Típúsát illetően majdnem minden lehet limuzin/sedan/kombi/egyterű
- maximum 5 éves lehet, KM állása nem haladhatja meg a 100.000 km-tTudnátok egy kis útmutatást adni, hogy milyen típúsokat lenne érdemes megnézni?
Üdv,
Zoli -
vzsryl
nagyúr
válasz Webhun #173566 üzenetére
Szia!
Most új legyen, vagy alig használt? Mert nem mindegy.
Ha teljesen új, akkor Suzuki SX4 Scross 1.4 Boosterjet. Magas üléspozíció, erős motor, tágas beltér, olcsó fenntartás és valószínűleg tartós is lesz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Jaded
senior tag
válasz máyköl #173562 üzenetére
Egyelőre annyi van megbeszélve, hogy gondoljam át, mondjak árat, aztán ők is mondanak valamit.
Ez a fickó vejének az apja volt, konkrétan a "vejkóval" nem beszéltem. Tehát egy kapcsolattartóm van. Legfeljebb azt mondják, hogy nem. Én meg megspórolok egy utat.Azért nem a 800ezreseket nézegetem, mert 600 van rá+átírás. Ez csak így jött ajánlás alapján. Nyilván nem kötelező megvenni, de a realitástól sem kell elrugaszkodni.
szerk: hahu-s árakat mondtam, szétnéztem előtte.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Tothgera30
Ármester
Barátom új autót nézeget, eddig Astra K volt a befutó, 1.4T-vel, de elbizonytalanodott. Tehát kompakt kategóriában mi lenne most a best/buy? Kritérium: Közepes setup (klíma, tempomat), 4 hengeres benzines motor.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #173571 üzenetére
Auris TS hybrid?
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Már én érzem magam kellemetlenül, hogy mindenre a hibrid a megoldás
Nem merem ajánlani, mert fanatikusnak fogtok gondolniÚjként nem éri megvenni. Sokkal drágább mint bármelyik másik sima benzines középkategóriás autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Öhm, Astra és Auris Hibrid alapmodellek árai között nagyjából 2 milkacsoki különbség van. Nem biztos hogy visszahozza egy olyan illetőnél az árdifferenciát, aki évi tizenötezret pörget bele. Eddig Octavia, Golf, Vitara, Corolla, Astra volt nézve, utolsónál elég jó ajánlatokat kapott. Bár lehet én vagyok kissé elfogult az Astra irányába.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173532 üzenetére
Azért vannak kivételek, néha. Például én a 2.2-es dízelembe évi 8000 km-t rakok, fele város, fele autópálya. Eladni nincs értelme, mert annyira rendbentartom...
while (!sleep) sheep++;
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173577 üzenetére
Új ceed?
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173580 üzenetére
Hosszú távú pályázásra nem való az biztos. Simán bírja, csak arra még mindig jobb a dízel.
Hollandoknál, már mondjuk csak ezeket veszik dízel helyett is. Töménytelen mennyiségben tolják bele a km-t.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Core2duo6600
veterán
válasz Jaded #173550 üzenetére
Nem hinném, hogy sok gondod lesz vele.
Vétel után azonnal vezérműszij csere, de ezt amúgy is érdemes megcsinálni, bármilyen kocsinál, hogy tiszta lappal induljon.
Nekünk van egy kombi 360 000 el, de lehet többel, nem én használom, így nem tudom pontosan mennyi van benne, szintén egy 1.4 es, különösebb gond nem volt vele.Mostmár ilyen futással vannak indítási nehézségek, kiváltképp, ha félmeleg a motor, de ez nálad nyilván még nem lesz.
Futóműve legendás, nem escort ugyan, de még mindig jó.
Arra készülj fel, hogy eszi az első égőket, mivel az elejétől távol van maga az égő, így nem kap hűtést a menetszéltől jóformán.
Kedvelt cégautó volt a típus, így megbizhatónak mondanám.(#173578) emvy
Ez így van, behozta neked a diesel lét, mivel ilyen keveset mész ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173582 üzenetére
Az első 60k km-t két év alatt raktam bele, autópályán.
Egyébként nem azért vettem dízelt, mert kevesebbet fogyaszt, hanem mert konkrétan ez a kocsi tetszett meg - beültem, mentem vele egy kört és megvettem, mert annyival jobbnak tűnt, mint a hasonló árban lévő egyéb cuccok, amiket nézegettem. (2 évesen vettem, ennyi pénzért lehetett volna 4 éves 3-as BMW, meg ilyesmi, és azoknál ez sokkal többet adott.)
Most meg dolgozni nem járok, intézmények gyalog elérhetőek...
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173581 üzenetére
látom, tele van az ország import v60 phevvel meg outlander phevvel.
tudod a dieselnek nemcsak az az előnye, hogy tempónál kevesebbet eszik, de jobb vezetni is őket, mint egy bégető hibridet, jobban megy, stb.szerintem lesz még egy jókora hátraarc diesel irányában. olaszoknál pl olcsóbb a diesel üzemanyag, több a diesel fiatal autó. És egyébként is túlreagálta a magyar piac a dieselbotrányt, kb bármely nyugati országhoz képest. persze nem a koromképzés miatt,hanem, mert a sok 4-500at futott visszatekert bontószökevény dieselt vették a magyarok, ami aztán folyamatosan elromlott.
Ezeket a mai adblues dieseleket nem nagyon lehet megfogni 20km+ os utakon. mai benyás ugyanolyan bonyolult, ugyanúgy tele vannak drága cuccokkal (sőt, most már a dieselhez olcsóbbak a cuccok a mennyiség maitt) az üzemanyagok ára is elindult felfele, és a nagyobb kocsikba, hogy ne legyen alulmotorizált, jól jön az egyébként remek hatásfokú diesel mozdonyszerű viselkedése.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173585 üzenetére
Ha egy új autó vásárlásánál a bontott alkatrész elérhetősége a fontos, akkor nem írtam semmit.
-
#49155328
törölt tag
válasz diegho #173586 üzenetére
Erről ez jut eszembe : https://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_163361-163361.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz diegho #173586 üzenetére
Ahogy molnarpeter írta, elég szűk látókörű az általad leírt verzió. Tegyük fel hogy az az autó lesz 5, 10, sőt még 15 éves is. Mivel jelenlegi autója egy 2000-as évjáratú Skoda Fabia, ezért a leendő autójával is legalább ennyi időt tervez. Viszont ha parkoláskor mondjuk betörik egy indexbúra, akkor lehet nem akar márkaszervizben 44 ezret otthagyni, és celluxszal sem akar kókányolni, köztes megoldásként bontóból vesz 10 ezerért egyet. Tehát olyan autót keres amire kiad például 5m forintot, de mivel kb. 20 évente tud ennyit félretenni autóra, nem mindegy mit vesz belőle.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
Sziasztok.
6 millió körül új autót szeretnénk venni. Ami elsődleges szempont lenne a megbízhatóság, kényelem és garancia. Ezért elsősorban a 2 dél-koreai gyártó háza táján nézelődünk. Suv vagy crossover fajtájú autók tetszenek leginkább, de bármilyen javaslat érdekelne, ezért is írok ide. Az sem baj, ha nem gyenge. Most egy 170 lovas fr tdi van, szóval nehezen ülnék vissza gyenge autóba. Azért nézelődtem én is, de elég sokat változott a világ. Kicsit tartok ezektől az 1000-es és 1,4-es turbo motoroktól. Persze tudom hogy most a downsizing megy ezerrel, meg a környezetvédelmi normák teljesítése. Szóval javaslatokat várnék. Az sem baj, ha 6 milliónál kicsit több, ha nagyon best buy a járgány, de nyugodtan lehet olcsóbb is. Csaj új jöhet szóba és benzines.Maxi
-
gaborbol
őstag
Gondolkodtam, hogy mit kene vennem mert a Prius 2 elhagyta a 300k-t, 12 eves, eddig semmi gondja nem volt... Talan egy par eves Camry hybrid, vagy Prius megint, esetleg valami mas hybrid.
Feleseg visszamegy dolgozni az ev vegen, aztan majd lesz valami 2-3 eves joszag.
Elkapott az influenza virus meg valami szar melle, 2 hetig nem birtam semmit sem csinalni, vissza akartam menni a dokihoz, indit es hybrid aksi szevasz.
Autopalyan letiltotta a gazpedalt, szerencsere a lehajto vegen kikapcsolas-bekapcsolas visszaadta a gazpedalt, legalabb haza tudtam jonni vele.
Elotte ugy voltam vele, hogy majd kicserelem magam azt az 1-2 hibas cellat. Betegen ez nem volt opcio.
Legolcsobb hivatalos helyi szerviz, 2 ev gar a felujitott aksipakra $1000, de kesz lett a kocsi 1 ora alatt. Toyota markaszerviz ajanlata $3400.
110k km ment a kocsiba miota megvan, nalunk olcso a benzin, gyakorlatilag fogyasztas szempontjabol jarhattam volna egy atlag 2 literes benyassal
Most marad legalabb meg egy evig aztan meglatjuk.
-
tboldi
nagyúr
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GLX
Vagy Vitara (szinte) ugyanezzel a felszereltséggel és motorral.
[ Szerkesztve ]
-
NB2
aktív tag
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
Ford Kuga 6 miskáért vannak itt-ott készleten.
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #173592 üzenetére
Scrossbol szerintem a gl+ a jo opcio. Egyedul a panoramateto hianyozna a glxbol, de pl a borkarpitert egy forintot nem adnek, meg a kulso dizajncsomag is velemenyes.
Vitarabol viszont glx kell sajnos, mert csak abban nem a wagonr-es csoveskulcs van, meg csak ott van led fenyszoro. Csak hat annyi penzert meg mar fajnak a muanyagokMaximlian: dizel fr leon utan az osszes benzines suv gusztustalanul gyenge lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #173594 üzenetére
Nekem egy jóbarátom azt javasolta, ha a kettő között vacilálnék, akkor inkább a Vitara, kiforrott konstrukció, az S-Crossnak vannak gyermekbetegségei. Mondjuk úgy, hogy a forrás hitelesebb nem lehetne, de a biztonság kedvéért többet nem írok le.
Aztán a beszélgetést azzal zárta, hogy ő inkább KIA-t, vagy Hyundai-t venne. Időközben megnéztem én is őket, az új CEED komfortban, anyagminőségben tényleg elég magasra teszi a mércét. -
bajnokpityu
félisten
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
6.7ért lenne 1.6TGDI sportage silver demo. ezermilliószor venném inkább meg, mint a suzukikat. a hahus pirosat tudom is ki vezette, élőben láttam is, gyönyörűnek tartom.
volt, van mindkettő. mi mondjuk sima GDIt vettünk (másodjára is), helyi járatnak elég ez, de elég jól megy a 177lovas tgdi videok alapján.
külső design, belső minőség fényévekre van a vitara/scross párostól, helykinálat detto. fogyiban a 18as GDI 6.6 országúton, és 7.2 városban, fél literrel több, mint a vitara volt.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
NB2
aktív tag
válasz bajnokpityu #173596 üzenetére
Hát igen... Suzuki ár-érték arányban jó, de nekem borzasztó puritán belül.
Pont pénteken voltam én is a Kia-nál, még annyit mondtak, hogy van 6,5-ért tesztautó.Érdemes megnézni Mitsubishi ASX-et, Invite 5,750-ért van, 6,250-ért már még magasabb szint, tolatókamerával, automata klímával.
-
bajnokpityu
félisten
1-2 ezret futott tesztautót gondolom a sima 1.6 GDIből adnának, az szivó 1.6 1400kilós szekrény kombinációban azt eredményezi, hogy pályán 150nél már eléggé pörög. hozzátenném, érzésre jobban megy, mint a vitara 1000kilójával.
ASXről a szervizes haverom lebeszélt, szerinte nem valami jók a micu motorok. és vitara méret belül. kia egy bő számmal nagyobb.
Kiánál is előfordul egyébként szimmering hiba, szerencsére semmi komoly, csak fél napra be kellhet vinni szervizbe.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Jaded
senior tag
-
NB2
aktív tag
válasz bajnokpityu #173598 üzenetére
Mondjuk 6 milliónál már nem vacakolnék és nyakamba venném a várost...(nyilván hasznos tanács jöhet)
Az biztos, hogy előbb-utóbb el kéne dönteni, hogy sedan vagy SUV. Utóbbit 6 miskáért azért nehezen kap az ember. Valahol kellemes gond is ennyiért autót venni, de valahol nehéz is, mert nem akarod elszórni a pénzed.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mesterséges intelligencia topik
- Háború Izraelben
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...