-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lefty
addikt
válasz tboy93 #172102 üzenetére
Van egy ilyen cikk: [link]
Itt ezt írják (nem tudom, mennyire megbízható):
"A harmadik szériás Focusokat kétféle motorral vették, veszik nagy darabszámban: az itt is tesztelt 1.6 Ti-VCT-vel, a „sima" 105 lovas 1,6-osssal és az 1,6 literes dízel különféle változataival. Nos, mindhárom elég strapabíró, bár a legegyszerűbb benzinessel azért nem egy rakéta a Focus. A Ti-VCT szelepvezérlési rendszerénél ugyanakkor kiküszöbölték már a korábbi szériák problémáit."
-
Bestspiler7
tag
válasz bajnokpityu #172091 üzenetére
Értem köszi.
Amugy a Suzuki s-cross-ról mi a véleményetek? pont 4-5 milla között van és elég tágasnak tünik
-
őstag
válasz Bestspiler7 #172105 üzenetére
+ 1.4t és az automata pöpec nagyon. Ledes lámpa gl+-tól.
- Hangszigetelés és hifi elég vacak (valamit valamiért, valahol oka van az árnak). -
nagyúr
válasz Bestspiler7 #172105 üzenetére
Szuper autó. 1.4T-vel vedd
-
bajnokpityu
félisten
válasz Bestspiler7 #172105 üzenetére
Műszakilag kiváló, de fapad, ülése hosszabb útra rettenetes, meg sztem kívül belül ronda.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tom1939 #172106 üzenetére
"Hangszigetelés és hifi elég vacak"
Azért nem olyan szörnyű az, de jogos, hogy hasonló kategóriában sok más típus előrébb jár ilyen téren. De ugye nem mindegy, hogy miből ül át az ember. Meg aztán a gyári Ecocontact gumik lecserélésével is lehet javítani jelentősen a zajkomforton.
(#172108) bajnokpityu: Nálunk nincs panasz az ülésre, pár száz kilométeres utak alatt sem. Tény, hogy az S60-ban szívesebben utazok. Persze, összességében azért érezni az anyagminőségen, meg egy-két dolgon, hogy mennyi az ára, de a fapad kifejezéssel nem tudok egyet érteni (GL+ és GLX felszereltség esetén).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #172109 üzenetére
Ülése szerintem sem szörnyű, de nyilván mint minden autónál meg kell próbálni. Nem egy volvo ülés hogy biztos jó lesz
A 10 éves első generációs i30 hangszigetelésben és hifi-ben is veri. Ennyi Meg szerintem az új jazz is, pedig az eggyel kisebb.
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #172109 üzenetére
mondj rosszabb ülést. hyundai getzen kivül.
egy astra fényévekkel jobb ülésben.de persze kinek mennyire jó állapotú a dereka. nekem pl az uj superb se kéne, ugyanezért, érdekes minél régebbi skoda, annál jobb. de toyok, mazdák mai napig nem romlottak ilyen módon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
HKorn
addikt
válasz bajnokpityu #172111 üzenetére
S-Crossban még ugyan nem ültem, de Vitara ülései pont hogy az erősségei közé tartoznak szerintem. Levezetek benne 5-600Km-t anélkül, hogy nagyon fészkelődnék.
Run&Ride
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #172111 üzenetére
Mondjuk pont egy Opel jutott eszembe, egész pontosan az E Corsa. Abba beülve rögtön szálltam is kifelé. De szerintem az előd (mármint, ami nálunk elődként szolgált), A Zafira is rosszabb volt, mint az S-Cross. De pl. egy B Meriva ülése után is jobbnak érzem az S-Crosst.
-
válasz bajnokpityu #172111 üzenetére
Golf fapad ülése g4-é biztos rosszabb, de skoda fabiaban is rosszabb
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz #94529552 #172115 üzenetére
Én újonnan vettem a skoda fabia-t, 20-30 km után már fájt benne a derekam akárhová állítottam, 6 évig volt meg.
A g4 dettó (az most van páromnak.) csak ez egyből kényelmetlen.
Kia ceed, i30, i20-al a világból ki mehettem
A tipojé egy picit kevésbé tart, de ebben sem fájdúl meg a hátam.
A golfot kb 5 fajta üléssel szerelik felszereltségtől függően, én a fapadról beszélek.
A honda civic 1999-es sem tart sokat, de abban is kell 100 km + hogy kezdjek fészkalódni, a kia carens dettó
Ami nem tart oldalról nekem abban megfájdúl a derekam, vagy a hátam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Hibrid toyota fogyi és megbízhatóság, volvo üléssel, biztonsággal és hifivel, ferrari motorerővel és szépséggel suzuki áron lesz szíves. Ja és 2 darabot kérek
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Dehogy, csak ne VW alap sámlikat! Derékban sajnos nagyon nem tartanak, csak katonásan egyenes háttal lehet hosszabb távot menni.
rip and tear, until it is done
-
bajnokpityu
félisten
válasz HKorn #172112 üzenetére
vitarában nekem is, páromnak is 125km volt a max, amikor úgy szálltunk ki belőle, hogy aznap nem akartam visszaülni. gyenge oldaltartás, gyenge deréktámasz.
egyébként, hogy mennyire nem kategóriától függ az ülés arra jó példa a mostani superb. az is szégyen, h 8millás alapáron vitara szintű ülések vannak, de az mondjuk engem már meglepett, hogy a milliómotoros GT line-ban csak 160kilós embernek lenne oldaltartás, 12Mért. 110kilóval még cingár volnék hozzá. deréktámasz van, de oldaltartás nincs.haverom 2es oktáv után kapott FL oktávot 2010ben, balhézott, hogy mi ez a szar. a mostani superb még rosszabb. látszik skodánál az irány.
opelt én insigniára értem, de kipróbáltam az AGRes zafirát az is oké. Érdekes módon a sima ülés nekem jobban tetszett, mint az AGR egyébként.
passat nekem tetszett, avensis is, rav4 is, sportage is (2015ben EX, 18ban már az LXben is jó ülés van). szóval nem hiszem, h az én igényem túl magas. mondeoban, A6ban 800km után nyújtózok egyet, majd tankolás végén ülök vissza..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #172120 üzenetére
A Superb-ben tényleg botrány az ülés én is utáltam.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #172120 üzenetére
Érdekes, én úgy éreztem magam az MK4 Mondiban, mint egy frissen földbe vert cövek, nagyon kemény az ülés és furcsa volt a háttámla alakja is. Pl. az egyes Thalia ülése sem egy szörnyűség szerintem, legalábbis eddig nem nagyon fájlaltam semmimet sem rövidebb távokon (max. 120 km). De más a testalkatunk valószínűleg, mivel tömegre kb. az egyik feledet teszem csak ki.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #172122 üzenetére
itt lehet a kutya elásva (bocsi, én is kutyázok amúgy). nekem azok az ülések jönnek be, amik keményebbre vannak párnázva. ahogy pl a földön egy polifómon is szivesebben alszom, mint puha matracon. egyébként a csontkovácsok, masszőrök a keményet javasolják.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Ezek az megnyilvánulások ülés kérdésben - szerintem maradhatunk ebben - szubjektív dolgok. Mindenki próbálja mi és melyik kényelmes neki.
Nekem a francia ülések kínkeservek, és a németek az etalon. Még a skoda is német ebben a kérdésbenhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
Múlt héten próbáltam egy új 1.4 szívó Ceed-et kb 30km erejéig utasként (bérautó) és a beltere egész kellemes volt. 195cm-em mögé még egy 175-ös ember simán beült, ami feltűnt, hogy 100-ig mennyire csendes, érzésre csendesebb, mint a céges Octavia. A motor mondjuk kevés neki, 4 emberrel már azért kapcsolgatni kellett, mindenesetre élhető a gép.
-
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Utoljára s90- ben ültem, igaz hátul, de azon gondolkoztam, hogy jobb 1-en mennyire terpeszkedhet az ember (amúgy egy nő volt), mert nem fért el a lábfejem és az ülés alá sem fért be.
Amúgy brutál jól néz ki kívül belül, meg még hátulnis formázottak az ülések.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #172127 üzenetére
Ha mindent belepakolsz egy ST-Line-ba (legerősebb motor, automata, plusz minden extra), az 9.9 millió, ha egy Vignale-ba, az 11 millió. Én az ST-Line-t 9.2 környékére extráztam, és a kapott kedvezménnyel mentünk be 9 alá.
A minimalista Focus 6.1 millió, a minimalista ST-Line 6.8 millió, de ez utóbbi az 1 literes, 125 lovas verzió kéziváltóval.
kisza25: igen, fekete, 182 lovas automata, meg jópár extra.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz BigBlackDog #172113 üzenetére
A Corsa D ( = major facelift előtti Corsa E) ülése az általam valaha próbált legrosszabb Opel ülés, 80 ezer km-futás után nyomta valami vas a fenekemet benne. (Nem kizárt, hogy nem is Opel fejlesztés az az ülés.)
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Mennyi a reális értéke egy 2004/6. havi Golf IV gépjárműnek. Ocean felszereltség, küszöbök kicserélve, vezérlés cserélve (Contitech), olaj cserélve, műszakilag rendben, 228e km. Második tulajdonostól, magyarországi.
[ Szerkesztve ]
-
KilgoreTrout
senior tag
Sziasztok,
Jelenleg egy Focus 2 kombi van a családban. Nemrég született gyerekem, szóval - főleg, ahogy javul az idő - egyre többször lenne szükség a kocsira otthon, így felmerült, hogy kellene egy második autó a családba.
Két lehetőséget látok:
1. Valami minimál autó a lehető legolcsóbban, amit tudok munkába járásra használni, amikor kell a Focus otthon. (Pl. Fiat Punto 2. generáció)
2. Vennék egy öreg pénztemetőt, mert most még nem lenne akkora probléma, ha időnként a szerelőnél állna és nem később tapasztalnám meg - amikor többet kellene egyszerre a két autó, illetve jobban fájna a szerelőre elköltött pénz -, hogy ez mennyire rossz ötlet . (Pl. Rover 75 a belső tér miatt, Citroen C6 - szóval valami egzotikusabb, racionális érvekkel nem alátámasztható autó.)(Mielőtt végleg elvágom magam a tapasztalt fórumozók előtt: Volt régebben Rover a családban - volt is vele szopás rendesen - de legalább van tapasztalat a szervizekkel kapcsolatban.)
Le tudnátok beszélni a második lehetőségről?
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz KilgoreTrout #172138 üzenetére
Szia!
A Citroen C6 nagyon szép és eredeti vas; Te pedig hasonlóképpen bátor vagy.
-
válasz FrankMonzano #172140 üzenetére
Hát igen, hasonló paraméterekkel vannak fent 500-800-ig G4-ek
Azt neked kell eldönteni mennyire szép állapotú a tied.
Középre érdemes rakni, drága azért nem hívnak, ha olcsó azt hiszik le van rugvaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz KilgoreTrout #172138 üzenetére
C6!
Aztan ha meguntad, akkor szolj, es megyek erte."Bad reklám is reklám too"
-
galacsindobá
csendes tag
válasz diegho #172126 üzenetére
Szia,
végre olvasok véleményt az új ceedről 1,4 szívóval.
1,2-es szívó Clio IV-ből ülnék át tágasabb, minőségibb autóba. az anyagi keret korlátozott, ami felmerült bennem az alap ceed - 4,5 M, S-cross - 4,8 illetve 1,4es turbóval az astra elég jól feleszerlve 5M Forintért?
Szerintetek melyikkel járnék a legjobban? kényelem, minőség, biztonság hármas számít.
Köszönöm
Zsolt -
nagyúr
válasz galacsindobá #172145 üzenetére
Fasza a ceed, sok gari van rá. Viszont a suzuki 1.4T-je sokkal dinamikusabb lesz és most arra is rohadt sok garit adnak, szerintem nem nyúlnál vele mellé. Ha magamnak kéne választanom és biztos a suzukit venném a 3 közül.
-
diegho
nagyúr
válasz galacsindobá #172145 üzenetére
Astra-t 1.6T-vel próbáltam még a megjelenés után pár héttel, de nekem a Ceed jobban tetszik belül. Viszont a Suzuki nagyon erős ajánlat. Nálam suzuki, ceed, astra lenne a sorrend, de megnézem a Tipo 1.4tjet-et, ha nem nagy a lábad (én nem tudom vezetni... 48,5...) de szerintem idén golf akció is várható, mert jön a 8-as.
-
nagyúr
válasz galacsindobá #172147 üzenetére
Engem nem győzött meg az opel, de ettől még lehet jó autó. Ugyan azt a sorrendet állítanám fel mint diegho