-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
válasz bitpork #171495 üzenetére
BigBlackDog:
A külföldi utak miatt is, meg itthon is kitudja amit vezetnek be.tboy93:
Csilliókat nem költenék egy gyári Subaru rendszerre.Ha az eredeti kérdésem módosítanám annyival, hogy dízel is lehet, akkor mit javasolnátok?
Egynek ott az Octavia Scout. Tetszenek az Allroad Audik is. VW csoportból 2.0CRTDI?
XC70? 5 hengeresek még dízelben sem szólnak rosszul.
A boxer dízelekről azt hallottam, hogy kerülendők. -
Egy kicsi autó előállítási költsége közel azonos egy, vagy két mérettel nagyobb társánál. Az anyag ár lehet picit kevesebb, de ugyanannyi tervezés, reklámköltség, lemezenként 1db 40-80 M présgép stb stb.... kell. Én inkább a 10-30M árat tartom a lehúzásnak, mert azokat alig többe kerül gyártani.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Töff_PLS
tag
Sziasztok,
Remélem jó helyre írok..
Szeretném lecserélni a mostani kocsimat és találtam egy tetszetös kocsit..
Tegnap személyesen is megnéztem, pöccre indult (-2 fok volt), egyedül a motornál lehet látni egy kis olajszivárgást/foltot.
Szerintetek meddig bírják ezek a motorok? Most 215ezer km van benne, az eladó szerint hosszú távokra jártak vele..Tudom, tudom nem lehet távolból semmi biztosat mondani, de érdekelne a véleményetek.
Elöre is köszönöm.
TimähXBOX: LángosMaci
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Primary92 #171502 üzenetére
A D5 tartós és jó, haver valós 580k km-re adta el az S60-át gyári turbóval, bontatlan motorral és még most is forgalomban van így 600k km-en túl. Jó pályán használta és az állófűtés miatt kvázi soha sem ment hidegen de akkor is...
Boxer dízel felejtős valóban, ritka sz@r konstrukció.
A 2.0 CR TDI viszont vállalható, a miénkben 260k+ km van, és kutya baja pedig javarészt városban van nyúzva (gyári turbó, bontatlan motor) szegény. Annyi, hogy az EGR cserés volt de hát az benne van a pakliban...
Előtte 1.8 TSI volt az viszont már 50k km-nél csipegette a vizet és 100k-nál már újra kellett hengerfejezni annyira zabálta az olajat.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #171511 üzenetére
Hehe van is rá precedens: [Subaru Outback PD TDI]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Tudom hogy nem egy mindennapos járgány, de akinek van tippje a corsa d gsi kapcsán. Mennyire kockázatos ez a z16lel típusjelű motor, esetleg a 10 éves corsában szokásosan megjelenő problémák, vagy úgy általában mire lehet számítani egy turbó vagy egyéb kiemelkedően költséges hibánál?
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
őstag
válasz kisza25 #171503 üzenetére
bírom ezeket az összeesküvés elméleteket, baromságokat
gondolom a fodrásznál vagy a kocsmában mondta valaki
piacgazdaságban kitalálni hogy midnen gyártó összeesküdött hogy 3x annyiért adják az autót mint amennyiért tehetnék elég nagy kreténség, nem gondolod?cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #171514 üzenetére
Nem, autós műsorban láttam, azt hiszem BZ és Vida Jani beszélgettek erről.
Egy autó előállítási költsége anyagárban kb 900eFt-1M Ft (ezt mondták)
A többi a marketing, szállítás fejlesztés, tesztelés, gyártósor....és a forgalmazói haszonra megy el.
Amúgy nagyon kevés haszon marad egy olcsóbb autón
Pl 1
Pl 2
A prémium autóba egy extra hifi1,5 millió szerinted ?
Na mindegy hidd csak el, hogy nem keresnek a presztízs márkák 3x annyit,
az iphone is azért olyan drága, mert sok az előállítási költsége
És a xiaomi azért olyan olcsó, mert ingyen adja ja nem Ők nem költenek annyit marketingre és csak online forgalmaznak...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #171516 üzenetére
Ok akkor nézd meg egy autón mennyi haszon van egy vw-nél, egy seatnál, vagy egy audinál, egy Porsche-nél, egy bentlinél, egy bmw-nél, audi vs vw 5x haszon, bmw 6x haszon, porsche 32x:
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #171518 üzenetére
Attól biztos jobban, mint te a saját véleményedet
Azért nem lesz a hasznuk sokkal több, mert jóval kevesebbet adnak el belőle. Megtervezni és a gyártósort létrehozni nem mindegy, hogy 1000 autó legyártásához, vagy 100000 db legyártásához csinálod meg
Az anyagköltség amiből 1db autót legyártanak nincs 10* annyi egy 30 M autónál, mint egy 3M autónál
Amúgy alapból a b c szegmensről beszéltem, de te jobban tudod akkor messélj kérlek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #171519 üzenetére
na, azért örülök, hogy sikerült kicsit korrigálni az eredeti mondanivalót, közös sikerünk
itt az eredeti, hasonlítsd össze a legutóbbivalEgy kicsi autó előállítási költsége közel azonos egy, vagy két mérettel nagyobb társánál. Az anyag ár lehet picit kevesebb, de ugyanannyi tervezés, reklámköltség, lemezenként 1db 40-80 M présgép stb stb.... kell. Én inkább a 10-30M árat tartom a lehúzásnak, mert azokat alig többe kerül gyártani.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Xero
nagyúr
válasz Vismajor01 #171505 üzenetére
Eredetileg az volt a cél. Vettünk is egy Jazzt, egész jó áron jól felszerelve. Elvittem szerelőhöz, ahol kiderült hogy vízkáros volt az autó csak jól kipucolták. Vissza az egész. Na párom ott kibukott és közölte, hogy nem ez neki túl nagy idegeskedés volt, új legyen. Én meg inkább nem vitázom, többet ér a nyugalmam.
Meg nekünk is valóban kényelmes, hogy van garancia, előre szerviz, vagy utalással mi ki tudjuk fizetni. 1200km-ről relatív nehéz managelni bármi van.(#171507) Napfénysüti: Nagyanyós. Szóval nem mai darab. Bazi nehéz kirobbantani. Kb az ő hatósugara a háztól max 500m. Ezért is kell neki megint autó. Plusz eredetileg teljes meglepetést akartunk, de szerencsére párom letett erről a tervéről. Most kapott egy zsák brossúrát. Emészti, aztán jön pár próba és eldönti.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz LuckyL #171523 üzenetére
Küszöbbe benézett kamerával, ott iszapos trutyi volt, a kárpit mögött látszódott a vízszint és sok kábel saru meg biztosíték korrodált volt. Eredetileg csak alváz meg üregvédelmet akartam rá, de szerencsére alapos volt.
Egyébként semmi nem látszódott belül. Teljesen patika állapot volt, normálisan ment.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz gzbotii #171526 üzenetére
A franciák és az Opel még listán. Én mondtam asszonynak, hogy nézzük meg a franciákat, hiszen kisautóban jók, de ugye az volt az alapfeltevés hogy francia nem lehet. Szóval majd meglátjuk.
Én most a Corsa felé húzok. Racionálisnak tűnik de meg kell nézni. Ha olyasmi anyagok vannak belül mint egy Adamban, akkor rendben lesz.
Bár úgysem én döntök.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Clionál egyedül a turbo fáj. Sokat fog nagyon rövid távokat menni.
-
meili
tag
Nem mintha bajom lenne a teljesítménnyel, de van infótok arról, hogy az új autókban lenne egy bizonyos km-ig teljesítménykorlátozás? Ha igen, meddig? (Kia Ceed)
-
zolnagy
őstag
válasz máyköl #171529 üzenetére
Én is. Nekem meg a Clio volt csalódás. Főleg a motorja, többet vártam tőle, nem éreztem benne a 90 lót, meg a turbót sem.
@Xero,
Városi szaladgálósnak amúgy is inkább egy 1,4 szívóbenzines Corsát vennék. Tavaly év végén még elég nagy akciók voltak. Akkor (ha jó helyen nézted) 3,6 m-ból lehetett venni egy 1,4 szívó Enjoy felszereltséget, gyakorlatilag minden általad kért extrával: ülés, kormányfűtés, szélvédőfűtés, digitklíma, 7" érintőkijelző telefontükrözéssel ...stbPersze ki kell próbálni, mert látod, ami az egyiknek bejön, az a másiknak nem. Akkor meg már olyat vezessen évekig, ami tetszik is neki.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz rbalint88 #171533 üzenetére
Toyotánál is voltunk. Az már nagyon túl van a tűrési küszöbömön. Ezért céloztam be a szívó benzineseket.
Valamint a leendő tulaj nagyon nem akar automatát. Szóval sajnos több sebből vérzik.(#171534) zolnagy: Nagyjából én is így voltam vele, csak eddig benne volt a meglepetés faktor. Szerencsére ez már nem tétel. Nagyjából csak felmértük mi a kínálat, mert a listaárak közel sem tükrözik ugye a valóságot, ahogy az sincs sehol leírva, hogy x helyen 1 hónap alatt megvan y helyen pedig 6-8 hónap.
Szóval majd leszűkítem 4-5 autóra amiről úgy gondolom, hogy műszakilag megfelelő és normális ár/értéket képvisel, aztán próbálgat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha a Suzuki Ignis bejön az anyósnak, abból a GL+ majd' mindent tud 3,5-ért (pörgős szívómotor, ülésfűtés, tolatókamera); klíma csak manuális. Becsszó jól viszi a 90 ló. Tetőablak nincs.
Van még pofás antracit felni, Android Auto, olcsó gyári navigáció (hivatalosan 70-80 K bele a kártya, eBay-en sokkal olcsóbb); alig fogyaszt.[ Szerkesztve ]
-
válasz meili #171532 üzenetére
Nincs, legalábbis az enyém en nem volt (kia proceed), mondjuk másnap 600 km volt benne és 1hét alatt megvolt az 1000, mert kint dolgoztam Ausztriában és onnan jöttem haza érte.
Bejáratásra gondolsz, vagy gyengének érzed?
A fiat elég nyers volt az első 1000 km-en, már teljesen más a hangja (2500 km-nél járok) és ennél konkrétan ajánlották, hogy eleinte max 75% és 5-8 e km után sokkal jobban fog menni, a kereskedő szerint valami szoftveres tiltás lehet, de rákérdezett fiat-nál, de az tagadta, hogy lenne ilyen. Lehet ennyi idő alatt kopik össze a technika. 3000- 4000-nél ajánlott ledobni az első olajat azt mondta.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Xero
nagyúr
válasz focvis #171536 üzenetére
Csak Swiftet próbáltunk, de ha hasonló minőséget képvisel, akkor felejtős, márpedig valószínű. Másrészről akár fél év várakozási idő is van rá.
(#171539) kisza25: i20-t néztük, de nem valami lenyűgöző ott sem a beltér. i10 nem volt éppen próbára. Ott ajánlottak egy Kona-t egészen jól felszerelve, próbaautó volt 2400km-el ha jól rémlik 3.5-4M között. Az egészen rendben is lenne, de kicsit nagy és a turbo motortol ott is fázom.
(#171538) kisza25: A juke normálisan felszerelve már az ingerküszöb fölött van, plusz méretben is nagyocska már. Itt tényleg városi pici cirkáló a cél.
[ Szerkesztve ]
-
Ricsxx
tag
Sziasztok!
Tudtok olyan infót a Volvo saját fejlesztésű 5 hengeres 2.4D dízeléről,amire érdemes mindenképpen figyelni vásárlásnál?A bordásszíjat meg az izzítogyertyákat tudom, bár ezt úgy gondolom ez nem csak ennek a motornak a sajátossága
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
Ott bukik egyebkent a dztori, hogy minden kidauto budi lesz belul. A suzukik legalabb oszinten azok. Viszont jo oket vezetni, lelkes a motor, a mechanikai erzet jo. Hasznaltauto.hu-n nezd az arakat, ott elegge realisakat latsz mar.
Hozzateszem a keves kis limos tapasztalat alapjan az up is egy tok elheto auto. Mondjuk az villannyal az igazi
“Premium” belteru kisauto nem nagyon van az audi a1-en kivul, de az fapadosban se jon ki a keretbol. Meg ugye az is kerdes, hogy nagyanyosnak mennyire szempont a belter minosege es mennyire az, hogy konnyu legyen beulni, tekerni a kormanyt, stbstbstb. Mert pl a corsa belterben tuti igenyesebb mint egy suzuki, de regi fejlesztes, emiatt akkora A oszlopa van, ami egy ovodascsoportot kitakar. Helyi, rovid utas csoszogasra biztos az ignist vennem. Nalunk a splash volt ilyen 500m-es utakkal gazdagon megszort ridegtartason, most 9 evesen van benne 49k km, most kellett kuplungot cserelni, egyebkent semmi baja nem volt ezen kivul. -
nagyúr
válasz rbalint88 #171545 üzenetére
Jól összefoglaltad, 4 M alatti kisautóknál kár prémium belteret várni. Ennyi pénzért nem fogják szűz Conolly marhák bőrével bevonni a műszerfalat...
Mondjuk vezetés közben az ember a kormányt fogja, néha a váltót meg esetleg pihenteti a könyökét, ha ezeken a kontaktpontokon korrekt a borítás az már bőven kibírható. Sose értettem azokat akik a műszerfalborításra gerjednek. Hányszor fogdozza azt ember?
Lehet venni olyan gépet ahol az is minőségi de az nem kisautó lesz és pláne nem 4 M alatt.Més que un club!
-
Xero
nagyúr
válasz Helmoras #171543 üzenetére
Ha nem lenne szempont a szívó és a méret már vettem is volna meg. De ez van.
(#171545) rbalint88: Sajnos tudom. Lehet nekem magasak az elvárásaim. Mondjuk a 2-es Mazdának egészen kultúr beltere volt szemben egy UP-al vagy Swiftel. Amúgy amennyire tapasztaltam a a hahus árakhoz képest is le lehet menni. Egyszerű példa: Tele van most fehér azonos felszereltségű 500-asokkal. Ezeket egy osztrák flotta kérte, de visszamondták és átvették a magyarok. 3.7-3.8 körül vannak hahun, de kereskedő 3.5-ért odaadná.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Én még nem láttam autós hirdetést ennyi méterrel: 439.482
Ezt mégis, hogy, amikor a 20 éves, német impot TDI-k 220.000 futkosnak az utakonWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
meili
tag
válasz kisza25 #171538 üzenetére
Nem, mint írtam, nincs bajom a teljesítménnyel, csak kíváncsi voltam.
3800 km van most benne, és a héten kezdtem először kihúzatni, korábban max 3000-ig forgattam, de másik fórumban ajánlották, hogy most már kezdjem el hajtani. Igazából jól húz, nincs vele bajom, csak kíváncsi voltam, hogy van-e feljebb.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Óra topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Mobil flották
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest