-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nekem volt egy elég hosszú kálváriám november és január között párom C corsájával, nem ment rendesen, gyenge volt, hidegen nem indult. Több szerelőnél járt, kicseréltettek velem mindent amit lehet, vezérlés, szenzorok stb és nem lett jó sok 100e Ft után sem. Végül elvittem az injektor.hu-hoz délután, másnap reggelre kész volt az autó, megtalálták a hiba okát pikk-pakk Őket tudom neked is ajánlani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz tboy93 #171801 üzenetére
Hibakódot nem hajigált? Velem az itteni szerelő játszotta azt, hogy tippelgetett a hibákra.
Kérdezem tőle, hogy miért nem villogtatod ki? Majd vesz ezt + azt és kiolvassa.
Másnap kivillogtattam oszt rákérdeztem, hogy akkor mi is a hiba? Felvilágosítottam, hogy mizu aztán 1-2 mutatványát nem fizettem ki.
-
-
rbalint88
addikt
Ha 1.6 ti-vct motoros, akkor tenyleg add el. Ha az megkotlik, akkor gtk az auto, mert felujitani nem tudjak normalisan, a bontott motor meg ugyanolyan szar. Jart forumtars ugyanigy, o is inkabb eladta. Pedig “csak” az olajat ette az auto...
Viszont 2,5-ig tovabbra se tudom, mit lenne erdemes venni helyette. Talan octaviat, minel fiatalabbat es kevesebb kmest. -
nagyúr
Egy kettes fókán nem hiszem el, hogy olyan nagy rozsda tudna lenni az alján, nem kifejezetten rohadós típus. Egy jó alvázvédelemmel, még 5-6 év simán lenne benne. Fékbetét csere meg mennyi, 10e Ft?
(#171817) rbalint88
1.6 benzin mk4 mondeot, ha nem ideges típus senkinek nem kell, mert kicsit alulmotorizált, cserébe 2.5M-ből egész fiatalt kapni[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
bajnokpityu
félisten
nem hirdettem, sztem, de ahogy akarod. még hirdetése sincs fönt...
akkor másképp: a 2012-2014 közötti 2.0 hdi-s mondeot ha importból veszi akkor 2.1 egy közepes, ha magyarforgalomba helyezésű, akkor 2.8. kb a kettő átlaga pont jó lenne.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #171823 üzenetére
Tedd be aláírásba (akár a direkt linket), az úgy teljesen szabályos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
sasa134
addikt
Urak, Opel 1.4 T benzin (140le) mennyire bajos? Zafirában nagyon gyenge lehet?
Avanti Roma
-
gaborbol
őstag
Megneztem az itteni forumokat, meg amit a Honda ir hivatalosan
Honda szerint -20 fok vagy az alatti homerseklet es rovid utak, mert hibas az uzemanyag befecskendezo rendszer amit szoftver frissitessel javitanak.
Ennek ellenere, szep szammal vannak 10K Km alatti Civic es CR-V tulajok akik a hideg kozelebe sem jartak, mar megvolt naluk a frissites es ennek ellenere beallt a kocsi pl Texas-ban.
Markakereskedo megallapitotta, hogy benzin van az olajban valoszinu nem volt megfelelo a kenes es a megemelkedett folyadek szint sem biztos, hogy hasznalt.Masik kerdes, hogy ha meg mukodne is a szoftver firssites, mi van azzal a kopassal amit addig kapott a kocsi amig nem jott meg a frissites es reszben benzin kente a rendszert.
-
őstag
válasz gaborbol #171833 üzenetére
Ja és kezd elég hosszú idejű sztori lenni... Több hónap már. Szoftveres frissítés? Nem értek hozzá, nem vagyok mérnök, de a bullshit érzékelőm hangosan jelez. Félek hogy konstrukciós hiba, és egyszerűen nincs rentábilis visszaút a cégnek (szoftveres javítás= kihúzza amíg a gari tart, aztán beáll a vékony láncos tsi kollégák mellé anyázni). Azért Crv-ből nem 1-2 darabot adnak el...
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tom1939 #171834 üzenetére
a bicikli láncos tsi időben jelzi, h baj van, reggel hangosan csörög. innen még van pár ezer km-ed cserélni.
az, hogy tulaj egységsugarú, ill. a szerviz nem ismerte el, h baj van, és ezért állt meg, más kérdés. mondjuk nekem 1.8TSIm volt, abban 2 v 3 soros a lánc, szóval erősebb, mint az 1.2 és 1.4 esetén, lehet nekik tényleg csak 1-2 e kmjük volt a szervizig. amúgy meg a maiaknál egész más láncot használnak, sőt , szijasok.de a higuló olaj rohadt alattomos dolog.
az megvan, h a bmw a 2.0 TD kigyulladását is szoftverfrissitéssel "orvosolta"? állítólag állítottak a dpf regen hőmérsékletén. amit én mondjuk nem egészen értek. mondeon 600-650fok közötti hőmérsékleten regenerál, gondolom másoknál is. ez alatt nem történik meg rendesen a regen, magasabb hő meg nyilván nem megoldás. vagy rövidebb ideig regenerál a bömös, és gyakrabban? hát nemtom...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #171833 üzenetére
Gáz. Kanadában is elég sok 1.5T fut, pedig ott azért elég hideg szokott lenni...
Igen, nagyon úgy tűnik megúszásra játszanak, hogy a gariig kibírja aztán csá... Ez olyan németes hozzállás (VW, BMW) de nekik is kifizetődő taktika volt, így átveszik a többiek. Csak az ilyenekkel gyorsan romba dönthető ám az elpusztíthatatlan Honda nimbusz...
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz bajnokpityu #171836 üzenetére
Igen, ebben az értelemben jobb a tsi hiba. Mondjuk hogy ez a kijelentés megtehető, az a hondára nézve több mint kellemetlen...
-
Kos 7
tag
Sziasztok!
Még mindig nincs meg annyira az irány a 800k körüli kocsikból :/
Renault Modus milyen ?
Toyota Yaris-ok úgy tudom hogy ajánlottak, de egyébként mennyire rohadnak, 1.5t-vel érdemes lehet megvenni ?
Peugeout 207 vti motorok milyenek ?Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kos 7 #171839 üzenetére
800k-ért örülj ha kapsz egy épkézláb G Astra-t vagy Focus 1-est, és azoknak a kezdőköltségei is kb. 200k (átírás, biztosítás, vezérlés- és folyadékcserék). A Yaris még okés. Az általad említett franciákból bőven millió fölött vannak a jobb darabok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
őstag
válasz bajnokpityu #171845 üzenetére
Valószínűleg akkor ezért adják meg rosszabbnak a gyorsulási adataik mint a valóság mostanában. Ebből az irányból akkor nem buknak le
-
Chriss76
csendes tag
Február 11-16 között Toyota RAV4 nyílt napok, ha valaki megy innen valamelyik szalonba, írhatna egy beszámolót a tapasztalatokról, elérhető kedvezményekről(őstermelői pl)
-
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
válasz bitpork #171843 üzenetére
inkább arra gondoltam, hogy mennyire drága tud lenni a javítás az autó árához képest, csak nem jól fogalmaztam meg
mert itt a Topikban is látom, hogy sokan becsapva érzik magukat amikor az 500 ezres kocsira 2-300 at kell költeni vásárlás után, pedig szerintem ez teljesen normális dologcryptot minden termékemért elfogadom
-
HKorn
addikt
válasz bajnokpityu #171845 üzenetére
1.4 Boosterjet papíron 140LE, de állítólag padon mérve 150-160-at tud. Szóval ezekre ez már nem igaz.
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Padavan firmware
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Villanyszerelés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest