-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chriss76
csendes tag
Új Toyota Rav4 2.0(175le) szívó benzinessel, Comfort felszereltséggel 8.7 millió kedvezmény nélkül
-
nagyúr
válasz molnarpeter #171347 üzenetére
+1, elég fasza a rav4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ALI_G #171350 üzenetére
Ha cégre lízingeled, ÁFA 50% elszámolható menetlevél nélkül, úgy kicsit még lehet tovább nyújtózkodni talán
Executive 10m alatt (de nem ellenőrizem, valóban az a felszereltség vagy sem): [link1] [link2] - NAK tagság kb =őstermelő, pár óra és talán 5000 Ft a tagdíj.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz molnarpeter #171355 üzenetére
Koszi a tippet, sajnos a 10M-ben mar beleszamoltam a kedvezmenyeket.
-
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #171355 üzenetére
Ez a régi RAV4
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Lassan autót keresek majd, és ebben kérnék egy kis segítséget
Élősszőr is, nyilván városba is használnám, de a fő cél a melóba járás lenne, ami legjobb esetben 25km lenne oda, legrosszabban akár messzebbre is, attól függ hol kapok melót, + hetente 1 szer messzebbre is kellene mennem 50km-re kb
Fogyasztás miatt a dieselt preferálnám, meg persze elég jó a nyomatéka is, de sose volt diesel a családban
Legjobban az opel, és volkswagen felé hajlanék, abból is a nagyobbak tetszenek, mint a vectra és a passat
Ami legutóbb megfogott az a B5/5.5 Passat
Na már most, inkább az a vívódásom tárgya, hogy ezek az autók, még ha az utolsó szériából is tudnék venni, min 15 évesek, nyilván ha karban van tartva akkor gondolom kibírna még pár évet, de azért öregecskék
A km óra állást tudom, hogy nem szabad nézni, 1 milka körül igen csak észrevehető, hogy németbe 200e km alatt vannak ezek, míg belföldön 300e km+ szóval nem tudom érdemes lenne e kintről nézni, hátha kevésbé volt agyonhajtva
Az ár amit ráköltenék 1 milka, + ugye az átírás, és kötelező szerviz, minimum 5 évre tervezek vele
A másik ami inkább technikai kérdés, mindig hallani, hogy az XY motor elmegy X 100e km-t, de utána mi van? Fel kell újítani és megint fasza vagy kidobós a motor?
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Az jobban tetszene, de eléggé elvették a kedvem a netes infók, nem egy jó szériának tartják, sokan úgy vélik, hogy alul tervezett, mert nem csak a PD-s motorokkal van a baj, hanem a futóművel is, elektronikával is stb, állítólag azért, mert B5 után változtattak egy csomó mindenen, és ez lett belőle
Persze könnyen rábeszélhető vagyok mindenre Jah a 2.0 motorokat szidják, az 1.9 PD -t dícsérik, de gondolom itt is kéne cserélni a PD elemeket ha még nem cserélték
Xbox One: bandymnc
-
vzsryl
nagyúr
Megnéztem hahu-n, és az átlagára a B6 1.9PD-nek 1.5-2M, a legolcsóbb 1.05M, de abba bele se merek gondolni, hogy az milyen állapotban lehet. (950k-ért egy B5.5-öt is meghirdettek a B6-osok között, szóval az ne zavarjon meg senkit.)
(#171361) bandi0000: A B6 sem rossz, de modernebb konstrukció, emiatt értelemszerűen több hibalehetőséget rejt. 1m körül B5 és 5.5-ből rengeteget lehet kapni. Ismerőseim között megszámolhatatlan mennyiségű 1.9TDI/PDTDI van, és nagyon szeretik őket, ráadásul mai napig vállalható autó. Ha kifogsz egy értelmes példányt, akkor szerintem ez az 5 éves táv simán elérhető komolyabb idegeskedés nélkül.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
8th
addikt
válasz bandi0000 #171361 üzenetére
Miért kéne? Ha nem kannázták bele az okosba szerzett pancsolt gázolajat akkor nincs annak semmi baja 350ezer kilométernél sem. A tömítést rögtön ajánlott cseréltetni vásárlást követően ami egyébként nem olyan vészes tétel és remélhetően sokáig nem lesz gond vele. Ha mégis akkor sincs para mert elég olcsó hozzá a befecskendező. B5 után változtattak sok dolgon. Pl. kukázták a bonyolult első futóművet és alátettek egy teljesen kommersz tartós és olcsón felújíthatót. Jellemző elektromos típushibáról én nem hallottam B6-nál de azt gondolom a minden rendelhető extrával teletömött korai példányokra lehet jellemző, hogy 10+ évesen előjön ez az. Egy alap felszereltségű belépőmotorral szerelt példánytól egyáltalán nem kell félni. Abban jó vw szokás szerint nem sok extra lesz cserébe ami nincs benne az nem is romlik majd el soha. És ezek a fapadosságuk miatt jóval olcsóbbak is mint a 2.0 dsg-s jól felszerelt példányok. Win-win. Az az 1.9 motor lehetne erősebb mert az a 105 ló és 250 Nm elég hoki 1.4 tonnához de az első három fokozatban (~100km/h-ig) még egész jól viszi a nagy tepsit és csak felette fogy el látványosan. De erre is van gyógymód (Füsti).
vzsryl ezért írtam, hogy 1M+ ért. 1.4M-ért teljesen jót is ki lehet fogni belőle. Sokkal felnőttebb összeszedettebb jobb autó mint egy öregecske B5/5.5. Biztonságosabb komfortosabb fiatalabb problémamentesebb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #171364 üzenetére
Ott inkább kiviszik autópályára is, nálunk a cégnél nagyon sokan járnak melóba 3-4-5 km-ről dízel autóval. Tehát legalább heti 10x mennek vele annyit/úgy, hogy be sem melegszik az olaj rendesen. És hidd el nem cserélnek olajat 10 ezrenként, jó ha 15-20 ezrenként…
#nincsbennetarcsi
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #171368 üzenetére
Igen nekem is az volt az első kinézett, de annyira fapad, mármint a műszerfal is tiszta műanyag, egyáltalán nem kelti egy premium autó látszatát, mint pl a B2 vecki
Xbox One: bandymnc
-
prannk
őstag
prannk
(őstag)
Hali.Egy 6 os golfnak mennyi lenne a költsége mire a nevemen lenne?
2010 2l gti.
Itthon nem nagyon van belőle választék
Milyen oldalon érdemes böngészkednem ha a közelből szeretnék behozni
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
prannk
őstag
Ausztria Németország
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
pècsimunkás
addikt
válasz Richard! #171369 üzenetére
Nálunk a cègnèl is ez a helyzet . Szintèn Nèmetországban . 7-8 km a város ès a melóhely között , de sokan dieselell járnak . Ès , ha indulnak hazafelé , de akárcsak egy perce kiszállnak az autóból valamièrt , már állítjâk is le az èppen indított autót . Az 500 m re lévő bolthoz is szemrebbenés nèlkül autóval mennek.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Nerazim
őstag
Udv!
S.o.s ben kellene egy kis info. Holnap megyek Godollore egy Toyota Corolla Versot megnezni. Amit mondott a tulaj eddig, hogy Olaszbol lett behozva, nincs rajta korhadas, rozsda. Vezetett szerv.konyve van amit megkuldott emailben. A rajta levo szervizeknek irtam emailt nem tudom mikorra valaszolnak, ha egyaltalan. Alvazszamot megadta rakerestem Autodna -n de nem a fizetosre csak az ingyenesre, mert nem lattam ertelnet kifizwtni, mert az elozetes riport nem sok erdekeset sugallt. Viszont semmit nem tudok arrol, hogy egy ilyen kocsinal milyen papirokat nezzek, milyen papirokkal kell rendelkeznie most es miket kell meg megcsinalno, hogy forgalomba kerulhessen es ez kinek a koltsege, minek kell feltetlenul bele irva lenni, es mik azok a szempontok amikor ott kell hagyni. Itt most a papirozas reszere gondolok. Illetve ami meg esetleg bonyodalmat okozhat az a P -s rendszam van, de elvileg az O neven van. Tc cikkven olvastam, hogy P rendszamossal nem szabad foglalkozni.[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
őstag
válasz Nerazim #171380 üzenetére
a p-s rendszám semmit sem jelent, csak hogy nincs forgalmomban, az nem az autóhoz kötődik, hanem a céghez
annyit mindenesetre jelent biztos nem az "Ő" nevén van, hanem legjobb esetben a cége nevén1, mondd hogy nem a szervizek leinformálása nélkül készülsz autót venni
2, mondd hogy nem egy jókis 2.2 dieselt készülsz megvenni
3, mondd hogy nem sajnálsz 5 eurót az autodna reportra
4, mondd hogy nem biankó adávételivel készülsz megvenni egy külföldi autót
5, mondd hogy el fogod vinni egy megbízható szervízbe átvizsgáltatnine hamarakodd ezt el kérlek, mert te is sírni fogsz majd idejárni, én pedig meg fogom jegyezni
"hogy aki hülye..."[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz ALI_G #171350 üzenetére
Akkor nem csoda hogy tetszik nekem is az új rav4. Mert Volvo bérenc vagyok, és xc40 helyett kezdtem filózni rajta következő autóként. Sokat járok városban oda jobb a hibrid. Meg nagyobb is. Kíváncsi vagyok ha lesz független teszt a jbl hifi-ről mit mondanak róla (xc40-ben a Harman Kardon nem egy nagy durranás eddigi infók alapján). Mondjuk ahogy nézegettem az executive a megfelelő felszereltség, de úgy már nem is sokkal olcsóbb mint az xc40.
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Már régebben is cserélni szerettem volna a kocsit, de rá kellett jöjjek, hogy értelmesebb cseréhez többet kell ráborítani az "új" autóhoz. Jelenleg egy 2004-es Golf IV 1.6 16v csapott hátú gépjárművem van. Jó lenne valami modernebb járgány, az se baj ha nem Golf, hanem póló méret, mert ott valszeg megkíméltebbet, újabbat kapok az árért. Városi használatra lenne, évi kb 15k km, rövid távok inkább, tehát benzines lenne mindenképp. A keret olyan 1.3-1.5 lenne. Mi lenne ésszerű alternatíva ennyiért, ami előrelépés a Golfhoz képest?
-
DJZoliboy
aktív tag
Sziasztok!
Milyen Városi SUV-ot ajánlotok 4-4,5 millióig? Benzinest vagy inkább Dízelt érdemes venni SUV-ban? Megbízható és tartós legyen, hosszú távra lenne, évi kb 20-30 e km kb.
Köszönöm !
-
Nerazim
őstag
válasz LuckyL #171381 üzenetére
Na túl vagyok rajta. Megnéztük, nagyon pattent volt az autó kívül belül, de azért akadta egy-két dolog ami miatt valószínűleg mégse fogjuk megvenni:
-első lökhárító lötyögött (valószínűleg nem volt meg mindenhol a rögzítő pöcök vagy ki tudja)
-hátsó lökös nem volt egysíkban a kasznival (ez a csomagtartó felnyitásánál látszott)
-a kocsi elvileg a cég nevén van, de papírt nem mutatott róla
-mindent harapófogóval kellett kihúzni belőle és csak két szó nyögött vagy még annyit se
-jobb hátsó kerékjárati íven mértem 5-500 mikront (ez zavart a legkevésbé)
elvittük egy szervízbe, rozsdát nem láttunk, futómű, fék is rendben volt, a szervó olaj fekete színű volt tartályon keresztül nézve
-próbauton is minden rendben volt, egyedül ami fura volt (de ez lehet az én hibám) hogy váltáskor mikor felengette ma kuplungot a gáz mindig egy picit felhördült, lehet én váltottam rosszul vagy nagyon fent fogott a kuplung vagy nem tudom.
Ezek után felhívtam a szerelőmet ő szerinte ezek mind rendben vannak, és nem akar rábeszélni, de szerinte megéri a pénzét és vegyem meg.
Én mindezek ellenére egyelőre úgy állok vele, hogy inkább elállok a vásárlástól az összes körülményt figyelembe véve.Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
-
JanR
addikt
Urak!
Uj auto vasarlasara hajtottam a fejem. Nagyon szimpatizalok az Opel Astra K 1.6 turbos motorjaval es 5 ajtos kivitelevel. Eleg jo felszerelesse (led lampak, holter figyelo, 18-as papucsok) meg lehet kapni 6,5 miska korul. Mennyire ajanlott, vagy jo vetel ez? Kicsit felek a csomagter nagysagatol, de korabban volt egy Signumom aminek 5L-el kisebb a taroloja es az is bosegesen eleg volt szamomra.
Vagy van valami alternativa 7M-ig? 200 paci korul, led lampaval keresek jarganyt. Suzi sajnos kilove, nekem nagyon muanyag a belseje
Szerk.: Ja es csak benzin!
[ Szerkesztve ]
-
-
Új Kia ceed gt 1,6 tgdi (205 ló) 7,9M
Kia optoma 2.0 (163) 7M1,6 tgdi (180 ló) 8M
Kia sportage 1,6 tgdi 177ló 7M
Hyundai kona 1,6 tgdi 177ló 6,2M(dct) 6,7M (dct+ 4*4)
Hyundai tucson 1,6 tgdi 177ló 7,6M (elsőkerék)
Honda civic 1,5t 182 ló
Ford focus 1,5t 182 ló
Azt, hogy melyik mennyi led-el azt lesd meg, arra lusta voltam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz DJZoliboy #171389 üzenetére
Ebbol szerintem a cr-v a legnagyobb, de en amugyis a hondabuzi vagyok A kuga belul nem tul nagy, ha ez szamit, nekem ezek kozul az nem jon be a leginkabb. A cx-5 is kiforrott konstrukcio, engem egyedul a hanyag alvazvedelem zavarna. A rav4 is fasza.
Nekem a honda vagy a toyota kéne.
-
Richard!
addikt
válasz FrankMonzano #171385 üzenetére
Ennyiért talán belefér egy faceliftes D corsa 1.4 101 pacival
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
sumsang
aktív tag
Az én véleményem, ill. döntésem
1. KIA Ceed 1,4T-DGI Launch Edition, 6,35-6,6 mill.
2. GOLF VII 1,5 TSI ACT BlueM. Comf. 6,2-6,8 mill.
Mindkettőre kb. 6 hónap a várakozás, ha csak nincs készleten az igényednek megfelelő felszereltségüKettő közül sok töprengés után a KIA-t választottam(7 év/150 ekm gari). Kombi és GT line változatban. A GOLF egy hajszállal belülről jobban tetszett a digitális műszerfal és a komfortérzet miatt. Viszont év végén jön a VIII-as Golf.
Képben volt még az Astra és a Focus is, de az Astra belseje és és 4 éves konstrukciója miatt nem volt annyira vonzó, míg a Focus 1,5 liter/ 3 henger miatt lett felejtős.
A francia és olasz alsó közép kategóriában egy sem volt számomra nyerő.Sztem próbavezetés után tudsz jobban dönteni. Bár úgy sem lesz egyszerű!!! .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest