-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
Nem rossz a 750 ezres felár az automatáért... Amúgy nekem is tetszik a Mazda3 de ez az árazás aligha lesz versenyképes.
Run&Ride
-
_adaml21_
őstag
válasz Declare #170650 üzenetére
Annyit azért hozzátennék a sztorihoz, hogy a Mazdánál fix 300-350ezer az alkulehetőség, míg egy VW-nél eleve úgy indul, hogy listaárból -10%. Erős időszakban (értsd nem év vége), új modellnél kb. -15%-ig lehet elmenni, ha szerencsésebb időszakot fogsz ki (év végi jutalékkényszer), netán nem vadiúj, hanem 2-3 éves modelt veszel, akkor 20%, néha több alkut is át tudsz nyomni rajtuk.
Hasonlítsd össze így az árakat. Ezen felül - szerintem - a külső dizájnt leszámítva még mindig fél kategóriával feljebb van egy (lassan már 7 éves) Golf, mint ez a Mazda3.
-
Declare
őstag
válasz _adaml21_ #170655 üzenetére
azért a 2-3 eves modellt ne hasonlitsuk mar egy konfiguralt uj autoval össze az masszivan hasznaltauto, a masik meg egyedi konfig alapjan összeallitott uj auto. Szalonauto meg bemutatoautot mindenhol olcsobban kapsz.
A többivel viszont egyetertek. Valoban komolyabb auto azert a VW. Ettöl függetlenül egyertelmüen dragabb es ugye en erre reflektaltam. A nemet oldalon ha nezem, akkor az 1.5 ös tsi comfortline golf 26k eurotol indul. Mazdabol 25k euroert a full automata ledes lampas, 165 loerös motoros majdnem legmagasabb feszereltsegi szintet kapod.
Nekem a mazda a gagyi intertainment system miatt es a szivo motorok miatt nem tetszik....amugy jo minöseg, jo design szerintem.
Draga basszus minden uj auto....most pedig mar a mazda sem olcso.
(#170656) footy azert a golf az egy mini passat. A Mazdaban meg tovabbra is olyan a navi, hogy bp-n 2 percenkent nincs gps jel, es megnyomod a vissza gombot a mini kijelzön es 3 lepesben vissza szaggat a menüben....de lehetne mondani a kihangositot. A Passatban ugy lehet telozni palyan, hogy nem hiszik el, hogy autoban ülök. A Golfban a zajszigeteles miatt ez roszabb valamivel, de attol még egész ok. Na ha haverom a mazdabol hiv maxra nyomott hangerön is alig hallom mit mond es sokszor atveszi inkabb kezbe, mert nem lehet normalisan hallani. Ilyenek miatt
[ Szerkesztve ]
-
_adaml21_
őstag
válasz Declare #170657 üzenetére
Nem, félreérted, nem 2-3 éves autó, hanem 2-3 éves modell, de új autó. Az új modell mindig népszerű, abból nem engednek annyit, de ha már fut pár éve, esik az eladás, kénytelenek többet engedni, ami szerencsés esetben 20-25%. És ha összehasonlítod Golf listaár-20%-ot, illetve Mazda3 listaár-300K, akkor a Golf olcsóbb.
footy: kollega már leírta, de én is ezekre gondoltam röviden: anyaghasználat, hangszigetelés, ergonómia, infotainment rendszer, vezetősegédrendszerek.
-
-
HKorn
addikt
Nemazér, de ha konfigurálok egy sima fehér comfortline Golfot 1.5 TSI 130LE, az 6.2M-re jön ki 500e Ft kedvezménnyel, ami az extralistán pipálható.
Ha a Mazdából a sima Plus szintet nézem (amiben mondjuk nem tudom pontosan milyen felszerelés tartozik bele, de sanszosan nem több, mint a VW Comfortline-ja) az 7.5M. Drága ez a Mazda.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-
dragonfx
veterán
Sziasztok.
Szeretnek velemenyeket tapasztalatokat kerni.
Hozza tudnek jutni jo aron egy 2004 es clio.hoz 1.5 dci.megkimelt.jo allapotbsn levo elso blindre.
Mire erdemes figyelni?
Mi ami zsebbenyulos,tipushiba?
Realis ara kb mennyi?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Declare
őstag
válasz _adaml21_ #170658 üzenetére
Jaaaaa.
Hat nem tudom ez ilyen parttalan, alaptalan vita lenne, hogy ha most a vw a kifuto modellböl az ev vegi idöszakban egy roszabb eladasokat produkalo ev utan.....
En tovabbra is azt gondolom, hogy ugyan azert az arert egy jobban felszerelt mazdat kapsz. Anyag hasznalatban nem mondanek roszabb minöseget, illetve ha Magyarorszagot nezed, ahol a többseg retteg a turbotol, akkor hasznalteladaskor kesöbb ez is a mazda mellett szolhat.
Nekem van olyan ismerösöm, akik most vettek egy mazda 3 at, ujonan ilyen 6-7 milla körül. Ök azt mondtak, hogy gondtalanul szeretnek hasznalni 10 evig, nincsenek nagy igenyeik, minden megfelel benne es a szivo kis benzinmotor is tökeletes nekik (eddig szivo 1.2 10 eves skoda fabiajuk volt). Erre jobb esely van egy szivo benzinnel, mint egy turbossal es kesöbb ha el kell adni, akkor is a szivo benzin jobban eladhato lehet.
Igazabol tökre azt tudom mondani, hogy nem baromsag, ahogy gondolkodnak....ettöl függetlenül 10 eves idötavban tervezni szerintem vicces de nem vagyunk egyformak.
#turbopara de letezö dolog.
-
Declare
őstag
válasz footy #170665 üzenetére
A mazda 3 hoz nekem sem. Mazda 6, cx5, mazda 2 es mx 5. Igazabol mindegyik ugyan olyan (jo az mx5 ben azert van egy egesz komoly fun faktor faja kis verda)
A golf 7 csalodas?? Szerintem nagyon jo kis auto...tenyleg egy mini passat. Viszont ezek az arak....
En amugy most tovabbra is a hasznalt golf gte-t vennem magamnak szivem szerint. 20-25 ezer euro között mennek, zöld rendszam, ingyen parkolsz, nincs sulyado, atlag fogyinak 4-5 lier között lehet szamolni es ha akarod zöldkent, villannyal suhansz a bp-i dugoban. Ha akarod 200 le s dinamikus auto. Egy atlag bp-i embert nezve szerintem 70 % ban villanyautokent lehetne vele közlekedni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz i-sti #170667 üzenetére
nem tudom, nem vagyok mazda szakertö vagy a mazda nagykövete a forumban
En laikusan annyit latok, hogy ezek a mazdak jol neznek ki, jo bennük ülni, utazni. Összesegeben a vw alatt vannak sok mindenben (konfiguralhatosagban is, technikaban is jobbara). Ennek megfelelöen olcsobbak is. Most, hogy azert mar a csöd szeleröl elvergödve dragulnak szvsz normalis. Az hogy egy mazda 6 ost 5 eve kb kihoztal 6-7 millioert börülessel, Bose hangrendszerrel kb fullextrasan, mig passatbol 10 millioert eppen nem fapadot kapsz az azert nem volt a racionalis kép.
Erre probaltam ravilagitani, mielött keresztre fesziti mindenki a mazdat, hogy a giga-extra-mega profitot termelö vw mellett mondjuk ök is szeretnenek extra profitot termelni -
Shade45
senior tag
2 millióig olcsón fenntartható, megbízható benzines autót tudnátok ajánlani?
Évi max 10-15.000 km, első sorban városban lenne használva.
További szempontok:
- klíma;
- 5 ajtós;Nem fontos, de pozitívum:
- tempomat;
- középső kartámasz.Köszönöm!
-
J.Cs.
tag
Sziasztok.
Rövid kérdésem lenne, hátha van valaki akinek volt már.
Skoda Fabia II 1,2 HTP - mennyire megbízható, mennyire lehet vele 2 felnőttel dinamikusan autózni városban?
Skoda Fabia III 1.0 MPI - ugyan ez a kérdés, illetve hogy 1.2 HTP-hez képest (ami a második generációs fábiában alapmotor volt) mennyivel jobb vagy rosszabb? (mert ez az alapmotor most a 3. generációs fábiában). Visszalépés? Vagy kb ugyan az? -
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #170643 üzenetére
Na bóklásztam kicsit a VAG topikban, meg beszéltem pár emberrel és - bár utána kell járnom 1-2 dolognak - úgy néz ki kicsit túllövök a kereten és Golf GTE lesz a befutó.
Igaz nem sedan, viszont a napi 6km simán megvan full elektromos üzemben, ha át kell ugrani valamelyik másik céghez, még akkor is napi 30km alatt vagyok szóval ha nem taposom ki a lelkét akkor az is megvan full elektromos üzemben. Ha messzebb kell menni akkor meg nyugodt szívvel merem használni azt az 1.4TSI-t. Egyedül a váltó lehet problémás elvileg mert az elektromotor is azon keresztül hajt, viszont a nedves 6 fokozatú DSG van benne.
Valakinek esetleg van tapasztalata/tanácsa/ellenjavallata?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #170677 üzenetére
Fórumra általában azok írnak akiknek baja van.
Ahogy néztem a töltőre panaszkodik mindenki, de arról olvastam is, hogy szeret tönkre menni viszont a gyárinál jobb építetteket lehet kapni szervizekben nem vészesen sok pénzért. Egy-két vészes esetet láttam, de ahogy nézem annyira nem para a dolog. Tegyük hozzá a "980 mérföld és eddig semmi baja" nem valami meglepő.
Kotrok valahonnan egy katalógust, hogy miféle felszereltségi szintek vannak, mert a VW honlapján nem elérhető az autó. Ahogy hallottam nem rendelhető a nagy kereslet miatt, gondolom emiatt vették le.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170679 üzenetére
Jaja, szerintem semmi kirívó, meg egy tanksapka fedél belsőégésűn is be tud fagyni, stb Ha jól rémlik, valami 200 eur kb egy új Duosida Kínából, bevált az Ampera klubban, nem nagy tétel. Itthon tudok szervizt is, ahol intézek töltő javítást, talán postaköltséggel is megéri
Az új szabvány szerint nem elegendő a hatótáv a korábbi kedvező besoroláshoz, ezért nem gyártják már.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz molnarpeter #170682 üzenetére
Mondjuk azt nem tudom volt-e vele gond, de novemberben volt benne 160 e km, amúgy amikor vettem is tisztában voltam vele, hogy 250 ekm-re van tervezve
Amúgy az 1.0 turbok is 250 ekm futásra vannak tervezve kb.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #170680 üzenetére
Az mondjuk tényleg nem tétel... Itt egy hétvégi bevásárláskor ott hagyok annyit a boltban (mer' rohadt drága a sör, de szaunázni csak azzal az igazi. ), szóval ha tényleg beruházok egy GTE-be vagy Ampera-ba (utóbbin csak amiatt gondolkodom, mert 6-7k €-val olcsóbb, az meg azért számottevő) majd lehet idővel megkereslek.
Az mondjuk szép. Az első három cikkben amit találtam a neten azt írták, hogy a nagy kereslet miatt nem vesznek fel új rendelést, emiatt távolították el a honlapról a Golf GTE-t, meg még 1-2 másik modellt is.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170686 üzenetére
Ampera esetén van pár ismert nyűg, lépj be a klubba tájékozódni: [link]
Mindenképp előny a nagyobb hatótáv, de karbantartásra talán többet szorul. Te tudod, meéri-e magyar autót kivinni, de mindenképp kizárólag olyat keresnék, amin az összes szerviz időben el lett végezve, és a nyűgök miatt már volt hozzá nyúlva (kormányzár, hajtóműcsapágy...), vagy elég keveset futott.Discontinued a Passat és a Golf GTE is tudtommal, az indokot csak hallottam valahol, nem tudnám idézni
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #170689 üzenetére
"Te tudod, megéri-e magyar autót kivinni"
Sose terveztem. Csak a helyi piac játszik, mert egyrészt iszonyat durva regisztrációs adó van, másrészt DZSÍDÍPÍÍÍ, harmadrészt meg a biztonságos piac miatt. Konkrétan ha találnék egy GTE-t bárhol Európában ami 5k €-val olcsóbb mint az itteni legolcsóbb (23k€) mire megkapná a finn forgalmit többe lenne. Na meg itt nem kell parázni az óratekerés, ilyen-olyan susmusolás miatt, mert ha az autónak bármi rejtett hibája van 6 hónapig az eladót terheli a felelősség. Eladás előtt ha a kettős-tömegű még rendben van, aztán 3 hónap múlva megadja magát, azt a vevő leverheti az eladón. Pont emiatt van tele a piac olyan autókkal ahol az utolsó kép a legutolsó szervizről készült (általában 100-2000km a differencia az aktuális és a szervizlapon szereplő futásteljesítmény között) és ilyen tételek szerepelnek rajta a cserélt alkatrészek között, hogy, kettős-tömegű lendkerék, részecskeszűrő, váltó, stb. De valamelyik nap belefutottam egy Audi A3-ba 225k km-el hirdetve, a leírásban pedig benne volt, hogy az csak a kocsié mert 160.000-nél kapott egy új motort szóval 65k van benne.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #170689 üzenetére
azért discontinued, mert a WLTP ciklus szerint már nem teljesíti a zöldrendszámos kritériumokat.
-
-
Cyrin
addikt
900 e - 1 Mft-ért milyen autót ajánlotok? bnőmnek lesz.
cél az olcsó fenntartás, és szervízköltség, benzines, elsősorban városban, de havonta 200 km-re is lenne használva.
mondjuk nem ártana ha autónak nézne ki, szerelő toyota és honda párti, de ennyiért mit lehetne kapni, pár év és 20 éves lesz autót?
esetleg grande punto, vagy suzuki sx4? bármi jöhet... -
válasz i-sti #170696 üzenetére
ha dacia akkor már sandero egy hölgynek és valamelyik benzines, vagy egy fiat panda, punto
igazából, ha nem akarsz túl öreget a dacia-ból van 8-10 éves 1M-ig
meg fiat panda-ból is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Macska topik
- Autós topik
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest