-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #171200 üzenetére
Mar irtam ezt a sztorit par eve, de most is aktualis.
Vettem piacon egy szenszalas nyeregcsovet bringahoz (fiuk angliaban, bringat kiarulta az apuka), elmentem hazhoz a csoert, apuka egy Suzukival akkor ert haza, en meg az Alfaval voltam, huu hat az olasz igy meg ugy, bezzeg a Suzuki, nagyon megy, a fia Gyor Papa utat megtette fel ora alatt, nagyon strapabiro auto, naluk van 6 eve, es meg olajat sem kellett benne cserelni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz Integrale #171201 üzenetére
Engem itt a ph le hülye-hazugoztak amikor elmeséltem h apám bedolgozójának a daewoo nexus-ában amíg megvolt nem volt olaj cserélve (10+ év). Utána a fábiájánál már fizetett h ne csináljanak a pecséten kívül semmit h olcsó legyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Integrale #171197 üzenetére
Most költök rá annyit amit hetes éve senki sem. Nálam jó helyen van, de azt nem tűröm, hogy a szervizek annyira gyakoriak mint ahogy a boltba járok.
Nyugi nem érint itt senkit a suzukim, más dimenzióba vagytok. Amit ti autóra elszortok azt én motorra. Az autó lehet piszkos nálam, egy ideig, a motor az eső utáni első karikáig, karbantartást is sokszor többet kap. Máshogy kezeljük ezeket.
Nézzetek be a Corsa c fórumba, én már szórakozni járok oda kinek mi hullik épp ki belőle.
Na legyetek jók.[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok.
Ti milyen autót ajánlanátok nekünk? Az alábbi kritériumoknak kellene megfelelnie:
-max 3 éves
-egyterű vagy SUV tehát magasabb ulopozicio
-Árban max 4.7 + átírás
-Tempomat automata klíma legyen benne és legalább 110le. Nem baj ha turbós.
-Első sorban benzines legyen.
-Negy felnőtt férjen el benne. Én 187 magas vagyok.Köszönöm előre is a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz GEPESZ66 #171177 üzenetére
A kerdes kicsit komplexebb azert
Ha csak a ket tipust nezzük, azert az A3 egy sokkal komolyabb auto. A renault megan egy sokkal imbolygosabb, roszabb vezetesi elmenyt nyujto valami, az összes francia jellegzetessegevel együtt....izlesek es pofonok....nekem tuti nem kellene megane.
Bar az is igaz, h csak benzinesben ültem eddig, lehet a dizel tök mas
-
SPeti1984
senior tag
válasz tboy93 #171209 üzenetére
S-Cross szóba került újonnan az 1.0 motorral használtan pedig az 1.4 turboval.
Ami még szóba jött:
-Ford C-Max 1.0 125
-Renault Kadjar 1.2 Tce 130
-Nissan Qashqai 1.2 116
-Opel Mokka X 1.4 turbo
-Opel Crossland X 1.2 110 vagy 130le
-VW Golf Sportvan 1.2TSI 110 vagy 1.4 TSI 125le
-Esetleg újonnan de picinek tartom a Seat Aron 1.0 95 vagy 110 leKülönféle forumokban lebeszéltek a renault Nissan féle 1.2-től. Aztán a VW 1.4 tsi nem tudom ezek az évjáratok is még a rosszabb szériához tartoznak-e. Ford 1.0 manapság itt is vannak rossz hírek habár 2 ilyen focus volt nekünk de nem volt vele bajunk sose. Peugeot 1.2 turbo fene se tudja arról sok rosszat nem hallottam illetve a Mokka 1.4 turboja szerintem elég közel áll a mostani autónkéhoz Meriva B 1.4 turbo, ami tökéletes lenne végülis.
A szivem mondjuk egy Kadjar felé húzna, aztán Qashqai majd Sportvan és CMax és a végén az Opel.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz bitpork #171206 üzenetére
Nalam a Kia markaszerviz 6 honap vagy 4500 merfold-re allitja a figyelmeztetot
Anno huszonpar eve, haver dolgozott Audi markaszervizbe, ott konkretan a szerelok loptak az olajat.Behozta az ugyfel a garos kocsit olajcserere, ok meg hazavittek az olajat es eladtak. Az audik meg minden masodik harmadik almalommal kaptak tenylegesen olajcseret.
Volt munkatarsam poloja szalonbol lett veve like, magyar tulaj, vegig naluk szervizelve, 54k volt benne. Abba sem volt a szereloje szerint meg olaj cserelve. Fekete massza bugyogott ki belole.Ha 113k-t elment az Audi csere nelkul, mondjul 4 cserevel mennyitent volna el?
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
Végül csak vettünk autót
2013.05 110e km, 1.6 szívó benzines, 4db 2018-as nyári gumi KIA alufelnin, plusz 4db 0km-es téli gumi vadonatúj acélfelnin. Van benne navi + tolatókamera, ülésfűtés, kormányfűtés - imádom ebben a hidegben.
Vásárlás előtt kicserélték a két első féktárcsát újra, mert vállas volt.
€9200 volt, és kb 100-150 euróért írtam át. A biztosítás meg rablás.De azért bódottá' van.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-
-
Integrale
veterán
válasz Declare #171228 üzenetére
Nem tunt nagy durranasnak, volt szerencsem ahhoz is es egy par Megane 2-hoz (szedan, GT es hatchback is). Szepen mozog, jo kanyarban is, de kb ennyi,nem rosszabb annyival a Megane (ilyen teren), mint amennyivel dragabb az A3.
Raadasul Sline-t Spottal hasonlitsuk, ugy egzakt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
-
Motion_Blur
félisten
Ismerős megy holnap foglalózni ezt az autót: [link]
Sajnos nem tudok vele menni.. mit érdemes nézni rajta? Van valami típushiba?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Declare
őstag
válasz Integrale #171229 üzenetére
+ (#171234) eTrade
Nyilvan mindenki a velemenyet irja le Nalunk a csaladban pont renault megane sport volt amikor megvettük az A3 at, illetve utana mar az ujabb megane került a regi megane helyere. SZoval azert is irtam, mert összehasonlitasnak ez nem rossz. Szamomra sokkal gyengebb a renault megane, minden téren. SZük pedalkiosztas, billegös kasztni, fekezeskor bologat, mint a vw polo. Csak ugye az egy kis varosi auto, ott ez ok.
Szoval ezer bocsi mindenkitöl, de en tartom a szavazatom az A3 ra
(amugy meg nem arrol megy a vita, hogy mi mennyivel roszabb, dragabb, ar-arany stb...megane vagy A3. EN leirtam, de akkor ti szavazzatok a meganre, aztan a kerdezö majd szummazza, kiprobalja öket es dönt )
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok. Cabrio vásárlásán gondolkozunk párommal harmadik, "hobbi" autónak.. Mindenképp keménytetős, amik első körben szóba jöhetnek Megane II CC, illetve Peugeot 307 CC. Mindkettőből 2006 utáni, ráncfelvarrt változat, 1.6 benzinmotorral, 1-1,5M között.
Tudom, hogy egyikbe se egy erőgép ez a motor, de igazából szerintem amire használnánk, elegendő lenne..
A kérdésem az lenne, hogy tető szempontjából vajon melyik lehet megbízhatóbb? A hirdetéseket nézve, 307-ből talán többet láttam tetőhibával, bár azok ráncfelvarrás előttiek voltak.. Valakinek van velük tapasztalata? Köszönöm!
-
Chriss76
csendes tag
válasz Geri89 #171236 üzenetére
Szia!
Nekem 2006-os MII CC-m van 1.6-os benzines, még a ráncfelvarrás előtti, műszaki tartalomban nincs különbség, az első lámpák és a lökhárító módosult egy kicsit.
Motorral nem szokott gond lenni, ha még a gyári trafók vannak azokat érdemes berura cserélni.
Kormány légzsák kábel idővel elszakadhat-ha valaki szeret szilikon sprayt fújkálni arra a részre akkor a mozgó kábel beragadhat az összegyűlt trutyitól és elszakad.
FHP jeladó elkoszolódhat, egyszerű tisztítással orvosolható.
Vezérlésmódosító kerék hiba előfordulhat még, vezérléscserekor cserélhető, van akinek sosem jön elő, tapasztalatok alapján ez az olajcsere gyakoriságától és minőségétől függ.
Tetőmozgató szerkezet megbízható darab - Karmann készítette, kipróbáláskor ne legyen semmilyen nyöszörgő hangja, ne eresze sehol az olajat. -
Neck
veterán
válasz MunezXBK #171225 üzenetére
Nagyon drágán csinálták a rendszámot (felvihették az árát, vagy nem tudom) mert 40 eur volt csak a két új rendszám. A többi ügyintézés volt talán 65-70 EUR a Zulassungsstellén, plusz én kértem rá zöld plakettet, mert nem volt, az is talán 6 EUR.
Sky11: S-Direktversicherung, ez volt az egyik legolcsóbb. Teilkasko-val 636 EUR bónusz nélkül, szóval (kollégák elmondása alapján) lehetne drágább is. A kártörténetigazolás még folyamatban van, most intézem éppen Remélem sikerül. Bár csak 2 évet tudok majd lehozni, arról kaptam az Allianz-tól igazolást.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
eTrade
tag
válasz Declare #171235 üzenetére
Valójában, a puding próbája az evés. Tesztvezetés után majd eldönti, hogy neki melyik fekszik inkább.
(Én meg tartom azt a véleményemet, hogy a Megane 3-as egy igen jó autó lett. Szerintem igen kezes, stabilan veszi a kanyarokat és nem billegős, igaz nem is nevezhető túl feszesnek, de kinek mi a kényelmesebb/jobb. Mellesleg majdnem minden második Budapesti taxis ezt választja... annyira rosz nem lehet)
-
q13579
senior tag
Sziasztok.
Lenne egy autó, ami nagyon tetszene, viszont a szervízelőéletében van egy pont, ami miatt kissé megijedtünk.
Az autó:
Skoda Octavia 1.4 TSI 2014 (140 LE, már a szíjas)1 évesen és 18.000 km-esen a szervíz szervíz szerint hengerfejet cseréltek rajta kompletten gyárira. A probéma, ami miatt bevitték a magas olajfogyasztás volt (4 liter olajat evett meg ennyi idő alatt). A márkaszervíz pedig nem vacakolt, az egész hengerfejet cserélte.
A kérdésem az lenne, hogy emiatt mennyire kellene aggódni? Azóta a márkaszervíz szerint semmi gond nem volt, rendszeresen szervizelték az autót.
Nem szeretnénk belefutni olyasmibe, ami miatt később eladhatatlan lesz a kocsi, ha valaki ránéz erre a bejegyzésre...
-
-
Declare
őstag
válasz q13579 #171242 üzenetére
Szerintem sem kell ettöl nagyon megijedni. Mennyi km van most az autoban? Ha sokkal több es azota semmi baja, akkor en nem felnek tulzottan. Ezeket az autokat nagyüzemben toljak ki a futoszallagok...siman benne van, hogy valami hibas....ha azt idöben kicserelik attol még minden mas lehet tip top.
-
GEPESZ66
veterán
Kecskeméten tudtok-e olyan megbízható autókereskedés, ahol használt Audikat lehet venni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ASUS routerek
- TCL LCD és LED TV-k
- ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest