-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #171302 üzenetére
Elhiszem, hogy nem komálod a japán benzines autókat, de ez hogy jön ide?
Engem kimondottan irritál a dízel autók kipufogójából távozó szag, és ezt főleg városban, lassabb közlekedésnél, leginkább ilyen borongós időszakban veszem észre. Lakott területen kívül szinte sose veszem észre. Ebből kiindulva, illetve az újabb szabályozásokat látva arra a következtetésre jutottam, hogy szvsz. ~12k km futás városon belül egy dízel autóval nem javallott.
Így megérted, vagy inkább valami hitvitába szeretnél bocsátkozni? Mert ez utóbbiban nem kívánok részt venni.(#171303) Qru: Egyébként az új Fiesta ST-ben is ennek a háromhengeres 1.5-ösnek egy megpöckölt változata van? Mert annak konkrétan hathengeres hangja van néhol, és ez egyszerre szomorúvá és boldoggá tesz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gzbotii
nagyúr
válasz vzsryl #171304 üzenetére
A sok város egyhuzamban, amit nem szeretnek a dízelek. Viszont ha évi 25.000km számolunk, ami átlagosan évi 252 munkanappal veszünk az napi 100 km. Ha megy 50et városban és utána 50 km helyiségen kívül is, az azért ki tud kormolodni rendesen.
Plusz legalább 2 literrel kevesebbet kérnek a dízel.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #171305 üzenetére
Nem erről beszéltem. Ne menjen városban egy dízel napi 50km-t, ha nem feltétlen muszáj, és nem a motor élettartama vagy hatékonysága miatt, hanem a füstje miatt. Szerintem se 2L, se jóval több nem ér ennyit. De kinek a pap...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisza25
félisten
válasz Jorus #171296 üzenetére
új Kia ceed gt 1,6 tgdi (205 ló) 7,9M
Kia optoma 2.0 (163) 7M 1,6 tgdi (180 ló) 8M
Kia sportage 1,6 tgdi 177ló 7M
Hyundai kona 1,6 tgdi 177ló 6,2M(dct) 6,7M (dct+ 4*4)
Hyundai tucson 1,6 tgdi 177ló 7,6M (elsőkerék)
Ez mind 8M alatt van van ami még kevesebb[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Gaben92
őstag
válasz vzsryl #171307 üzenetére
Ezen felesleges vitázni mert amíg olcsóbb dízellel járni addig az emberek leszarják ezt 90%-ban. Nálunk emiatt vannak a dízelek igen súlyos büntetőadóval sújtva. Ha legalább 50k km-t mész évente kb akkor vagy kb nullán. (50k km-re elegendő gázolaj ára+ büntetőadó kb annyi mint 50k km-re elég benzin ára)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Gaben92 #171309 üzenetére
Nekem a dízel karakterisztikája is jobban tetszik. Előző benzines autóm városban 10-et evett, nem érdekelt. Inkább fogyasszon mint szervizelni folyton. Jelenleg 75-80% pálya/országút, évi ~15.000km. Szerencsére nem az az évi +100.000 üzemanyag költség döntene romba.
Másik, hogy kinek mi. Van akinek csak japo benzinesre porcosodik. Hegyre, völgyre csak az kéne. Másnak nem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
fgabor87
tag
Sziasztok!
Lehet, hogy egy picit off, de nem találtam ennél jobb topikot.
Használt autó vásárláskor melyik oldalról érdemes adatokat kérni? Voltetorve.hu, vagy vin-info.com?
Elméletileg az autó nem külföldről behozott. -
gzbotii
nagyúr
-
-
fgabor87
tag
válasz gzbotii #171312 üzenetére
Ezen már túl vagyok. Ezek szerint minden rendben, de kártörténetet ez nem tud. Illetve csak a 2019 január 1 óta bekövetkezett káreseményeket írja sajnos. Ezért valami más forrásból is le kell még kérdezni a régebbi kocsikat (ez egy 2011-es). Csak nem tudom melyik rendszer tud több/megbízhatóbb adatokat.
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #171313 üzenetére
Vagy pedig ne mond meg, hogy mi vagyok. Ez is egy lehetőség, gondold át. Tisztában vagyok azzal, hogy ha egy dízeles megnyomja a gázpedált pár méterrel előttem, akkor fuldokolni kezdek tőle, de egy benzinesnél ezt nem mondhatom el, legyenek az említett autók akár 20 naposak, akár 20 évesek. Ezt nem csak én tapasztalom, hanem sok más ember is, ráadásul még a törvényhozás is ezzel ért egyet, ami lehet, hogy nem véletlen. Lehet ezt másképp gondolni, és találgatni embertársaid mibenlétéről, de jelen állás szerint felesleges.
Ettől függetlenül a benzines autókat sem pártolom túlzottan, de amíg az a kisebb rossz, addig inkább az mellett teszem le a voksom. Hosszútávokra, kevés városra meg inkább a dízelt.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
_adaml21_
őstag
válasz sasa134 #171306 üzenetére
Bár abszolút racionális döntés egy civic, azt miért nem veszi bele a kalkulációba senki, hogy konkrétan fizikai fájdalmat okoz ránézni arra a koncepciótlan élkavalkádra, ami a külsejét illeti? Egy új autónál ez azért szempont, nyilván ha 2-3 milláért veszek egy örökélet+1év Priust, akkor a gazdaságosság felülírja ezt, de azért itt mégis 7,5+ milláról beszélünk...
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #171322 üzenetére
Mondjuk én kedvelem a kreténségeket, különlegességeket, tegnap pl. RX-8-akat nézegettem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Köszönöm szépen a piaci áttekintést srácok!
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
GEPESZ66
veterán
A következő a dilemmám.
A fiam venne egy autót.
Van egy olyan lehetőségem.
A kollégám nevén volt egy céges 1,6-os benzines J Astra, 2015-ös évjárattal, 180 ezer km-el.
Viszont nem csak Ő hajtotta, néha más kolléga is.
Mindig márkaszervízben volt javítva.
Nagyon jó áron megkapnám.
Egy autószerelő elriasztott azzal, hogy az elektonika meghibásodhat ennyi kilométer után, javítása 300 ezer Ft is lehet.
Van egy 1,6-os benzines H Astra is, 2012-es évjárat, 180 ezer km-el, szintén nagyon jó áron.
Illetve van egy kollégám, aki auto behozatallal is foglalkozik, pl. olaszból.
Ő nem tekeri vissza az órát, mikor behozza.
Itt jön képbe az 1,6-os benzines Audi 3, monduk 2006-os évjárattal.
Melyiket céloznátok meg? -
GEPESZ66
veterán
válasz BigBlackDog #171330 üzenetére
Megkérdezem?
Mi a T? -
-
GasBang
csendes tag
válasz Chriss76 #171336 üzenetére
Facelift előtt is ugyan az a 1.8 vtec 103kw motor van benne nem? Ui. esetleg még szóba jöhet nálam egy benzines Mitsubishi Lancer 2008-tól... azok is vannak olyan megbízhatók mint a Civic?
[ Szerkesztve ]
"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
BigBlackDog
veterán
válasz Chriss76 #171342 üzenetére
Én ezt kiegészíteném a saját tapasztalatommal; hozzám 9 évesen került egy 2007-es UFO, 37e kilométerrel. 10,5 évesen adtam el kb. 57e kilométerrel. Baja nem volt ez idő alatt és a felsorolt típushibák nagy része sem jelentkezett. Nem zörgött a beltere, működött mindene, egyedül csak a kuplung pedál nyikorgott-recsegett hidegebb időben. Viszont 57e kilométer sem mondható még soknak, szóval betudom ennek a problémamentességét.
-
t1
addikt
válasz vzsryl #171315 üzenetére
Ne is mond. Saját kocsim benzines, céges dízel. Reggel ha a depóban beindítjuk a Jumper/Transit (Transitból régebbi is van) szabályosan fojtogat minket a kipufogógáz, benzinesnél sose éreztem még ilyent. Mondjuk ettől függetlenül mindig benzin párti voltam, de amióta napi 8-9 órában dízellel járok megszerettem megtudom érteni, ha valaki nem benzinessel jár.
-
ALI_G
veterán
10M-ig melyik crossovert választanátok?
-
sasa134
addikt
-
ALI_G
veterán
válasz molnarpeter #171347 üzenetére
hmm, az új rav4 hibrid csak a legalacsonyabb active alapfelszereltséggel férne bele. Úgy 9.590e Egyébként nagyon tetszik az új modell. Kinézetre vetekszik az XC40-nel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs