-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabroncka
addikt
Sziasztok mostanában szemezgetek a Hibrid aurisokkal!
Mennyire kell tartanom egy 4 éves 150 ezer kilométert tett kombitól? Értelemszerűen vásárlás előtt teljes átvizsgáláson esne át, a hibrid rendszert is beleértve!
Apropó tudja valaki vagy van tapasztalata valakinek a Toyota Hibrid garanciával kapcsolatban? Pesten kellene átvizsgáltatnom a kocsit hova vigyem?
"in medias res"
-
nesa
veterán
válasz Csabroncka #170401 üzenetére
Az ilyen hibridnek én nem sok értelmét látom ahol benzinnel termeled az áramot.
-
Csabroncka
addikt
Fékezésnél és motorféknél jön meg a rendszer lényege.
Igazából csak választható opció, mert mindenképpen szívó benzines Toyotát szeretnék. Fogyasztásban ha nézem, max ugyan annyira jön ki mint a normál benzin, de dugóban és városban ez feleződik.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
nesa
veterán
válasz Csabroncka #170404 üzenetére
Feleződik ha nem megy a benzines és villannyal gurulsz előrébb, de akkor se fűtés se klíma ... ha ugy gondolod hogy neked ez megéri akkor biztos jó választás, már rég olyan hibrideket kellene a Toyotának gyártani ami lazán lefut villany módba 80km és konnektoros, ennek lenne értelme.
(#170403) joamilestoné
Neked menő ha LOL-t írsz, de szerintem akkor sincs sok értelme, oké hogy kevesebbet eszik de nem annyival,pedig tök jó villanymotor van ezekbe csak az akku pakk gyenge talán ezekbe még NI-MH van?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
A belsőégésű motor induláskor eszik a legtöbbet, ha villannyal csak megmozdítod (ráadásul ingyen mert a fékezési energiát alakítottad át villannyá) akkor már nagyságrendekkel kevesebbet fog enni. Na most városban elég sokszor fordul elő, hogy el kell indulni...
Nálunk fut szívóbenyós (1.6i 136 Le) Toyota meg HSD is, előbbi 8-9-et kér városban a másik meg 6 liter körül lazán eljár (igen és még fűtés is van). Városon kívül nincs persze haszna a HSD-nek csak kb holt súly (bár gyorsításkor besegít ugyanúgy), így pályázásra nem azt vennék én sem.Ni-MH van a Priusban/Aurisban és Li-ion a Prius+-ban. Utóbbi a kevésbé tartós és további nagy hátránya hogy nem cserélhető cellánként, tehát egy laza 700k-s árral számolhatsz ha cserélni kell, mert csak gyári akkupakk van hozzá. Szóval nem olyan nagy baj az, hogy "csak" bimetál akksi van benne.
#nincsbennetarcsi
-
-
Csabroncka
addikt
válasz bitpork #170407 üzenetére
Azért ez a cerkahegyezés érdekes dolog! A fogyasztást most felejtsük el!
Automata, alapfelszereltség tempomat, bizonyos tekintetben lényegesen halkabb mint a benzines vagy dízel. Gyorsulása állóhelyzetből lényegesen dinamikusabb. Automata ellenére van motorfék.
"in medias res"
-
-
harry
veterán
Jó móka ez a jármű lekérdezés link
Hirdetés szerint 196k 'valós kilométer', de a lekérdezés 2017-ben mutat 422k -t Meg sárga színt. Elég szomorú.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Neck
veterán
Toyota klub fórumon rendszeresen számolnak be 3.5, 4, 4.5 literes fogyasztásokról (évszak függő, télen megeszik 5 litert is városban ).
Kíváncsi lennék, ezt milyen szívó benzines kocsival éred el, ami nem egy pöcsköszörű, hanem egy középkategóriás méret, esetleg kombi. Nekem van egy 1.4 szívó Accentem, 100-as országúti tempónál egyszer lementem 4.9-re, száraz úton, egyedül mentem benne, némi csomaggal.
Városban 6.5, 7 körül eszik ugyanez a kocsi.
Pont fentebb számoltam ki, hogy éves szinten 800 eurot spórolok meg a 2 literes szívó benzines kombihoz képest - szóval ahelyett, hogy a ceruzámat hegyezném arra, hogy 1 zöld lámpás indulásnál több benzint lövök el, inkább elmegyek belőle nyaralni.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz bitpork #170411 üzenetére
Azoknak ott a tömegközlekedés. Ezt mindenki eldönti maga. Ha racionálisabb a tömegközlekedés, akkor tömegközlekedek, ha meg az autózás, akkor autózok.
Matekkal nem lehet autót fenntartani mert üzemanyaggal és pótalkatrésszel megy. Nem is értem, hogy jön ez ide. Nem kell ahhoz autóbzinak lenni, hogy magától értetődő legyen, de ha valakinek számít -1-2-akárhány liter, azt nem érzem cerkahegyezésnek.
<< Heimdal >>
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #170411 üzenetére
Bár ilyen egyszerű lenne. A tömegközlekedés vicces dolog tud ám lenni. Pláne vidéken. Pláne ha is át kell szállnod, hogy célba érj. Pláne télen. Pláne csomagokkal. Pláne ha gyerekeid is vannak... soroljam még? Vagy ott van egyik kolléga aki 40 km-ről ingázik munkába mert a megyeszékhelytől picit távolabb valóságos kacsalábon forgó palotát kapott egy kecskeméti kétszobás panellakás lakás árából. Ő pl. a fél életét a buszon tölthetné ha tömegközlekednie kellene.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #170420 üzenetére
mert abban van vezmod meg balance tengely is
az 1.6 Eco-ban nincs egyik sem, es 75.6mm a lokete a motornakmondjuk ilyen 10+ eves autoknal celszeru lenne ilyen felhasznalasra a motort felujitani, akarmilyen jonak is tunik, olajszivattyu kipucol uj csapagyak meg stb
akkor lehetne a 2.0 is akar
de az eleve ritkabb meg dragabb is meg azokban sok a Selesspeed felautomata robotizalt valtos
1.6-ban olyan sincs
abban kulon hidraulika olaja van a robotnak, azt kb senki sem cserelgette az elmult 15+ evben, eleve a valto olajat se szeretik, csak ha mas muszaj
jo az ha jo -mondjuk nem vmi DSG gyorsasagu-, meg kormanyrol valthato fulekkel is akar, de egy rovidebb kiosztasu 6-s manaulis valto torsennel szerintem jobb lenne ehhez, mert kerksre eso nyomatek a lenyeg, a torsen miatt meg ki tudja magat huzni a kanyarbol
a 166 2.0TS-ben volt 6-s a manualis valto, hogy a bohom bodet is meg tudja mozditanitöbb drón kell ;P
-
Értem és elfogadom ezt. Ezért is nem akarok belőle vitát. De ugye a racionálisnál nincs olyan h kissé racionális. Rgo vagy megveszi az ember az autót és üzemelteti akármi van -mert kell-, vagy marad a racionális megoldásnál.
Engem pont ezért nem hallotok itt ajvékolni. Pedig nekem ha nincs bajom a kocsival is havi 100k elmegy csak megelőzésre. Ebben a hónapban megy váltóolaj frissítésre kezdetnek, utána meg meglátjuk De szeretem és minden fillért megér!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Bull Boss
senior tag
0.9 TCE is rossz hírű, mint az 1,2?
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #170423 üzenetére
Látod, én is így voltam ezzel, BMW mánia meg minden, de belefáradtam. Továbbra is imádom az autókat, csodálom a sokhengeres, nagy motorokat, stb. De magamnak már csak olyan autó kell, ami csendben elvisz A-ból B-be, megbízható és olcsón fenntartható. Novemberben elromlott a töltőm, 20 ezerért javították meg egy este, már amiatt az időkiesés miatt rosszul voltam. Most decemberben cseréltettem kormányzárat a kocsiban, azt egy ebédszünetben oldották meg, de nekem az is macera volt. A legboldogabb egy céges parkolóhellyel és egy hozzá járó céges verdával lennék. Egy 1.5 HDI vagy valami HSD Toyota tökéletes lenne.
Azt a másfél milliót, amit a BMW-re locsoltam, azt sokkal szívesebben látnám most a megtakarítási számlámon.
Nincs nekem se időm, se kedvem szerelőhöz rohangálni, meg állandóan a kocsi nyűgjeit figyelgetni, és ha évi 150-200 ezret meg tudok spórolni az üzemanyagon, annyival is kevesebb pénzt szórtam el - ha visszaosztom, hogy hány napot dolgozom ennyi pénzért, nekem nem nagyon jön ki olyan dolog, amire ezt megéri elszórni - az utazást leszámítva, mert az örök élmény.
-
válasz szőröscica #170427 üzenetére
Ahogy írtam , mindenkinek amit érez
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Elektrosokk
addikt
válasz hobizoli #170422 üzenetére
és ? cseréli a módosítót amikor kell. A 2.0 gyári kipuffal csendes, csupán "érces"hangja van, ami nagyon szexi tud lenni. Mondják a legszebb hangú 4hengeres. Talán kicsit jobban is megy.
(#170427) joamilestoné régi bömbi kell, és csak élvezet ...
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #170429 üzenetére
nezd meg mennyi egy manual-s 2.0 TS meg mennyi egy 1.6
3-400k a diffi
a SS is 2-300k-val dragabb[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #170431 üzenetére
hat annyibol patika GTA-t nem veszel, maradjunk annyiban
autoscout-n 8500EUR-nal kedzodnek147 GTA nincs mar 3misi alatt itthon sem, ha eppen van elado egyatalan
na meg nezd meg mernnyi egy sima vezerlescsere azon a V6-n, kezdeskeppen
meg amire magyar rebndszama letttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
bar mondjuk ennyiert lehetne venni egy DC2-s Integra Thai/-t is akar, ami eleg jo kanyarvadasz futomuves jargany, meg jo motorja is van
több drón kell ;P
-
-
-
válasz Füleske #170437 üzenetére
Akkor már most van értelme a lekérdezésnek
Na ezek miatt vettem új autót sose lehet tudni mit veszel, bár így már van reményEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #170440 üzenetére
Magyarországi autókereskedők 80%-a dislikeolja.
-
-
harry
veterán
válasz myckie2 #170438 üzenetére
Jep láttam. Mondjuk ezt már a hirdetésből lehet látni általában (1.6 Trend fehér kombi, 2 antenna, nem-gyári rádió, néha csomagtérrács stb, Totalcaron írták, ránézésre miben más egy rendőr Focus). Mondom itt inkább a kb felére tekerés volt, amit szomorúnak találtam.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
válasz bitpork #170447 üzenetére
Ok csinálj egy nagy bevásárlást autó nélkül Blelle, vagy Bbogláron én 2 km-re lakok a legközelebbi bolthoz (25 perc gyalog), busz csak távolsági van, de a buszmegálló amúgy 1,5 km(17 perc ), a vasút állomás Blelle 3km (35 perc gyalog), Bboglár 3km.
Párom 3,5 km dolgozik (40 perc gyalog), én 3km, de ez irreleváns, mert 35 km sugarú körzetben mozgok. (Jelenleg is van Polányban, Somogyváron, Zamárdiban, Bfenyvesen is amit árulok) a busz, vagy vonat, arra jó, hogy a következő város/ faluba átmenj, azt is napi kb 2 alkalomal van oda, 2 alkalomal vissza.
És akkor mi még szerencsés helyzetben vagyunk, Bszemesen/Bszárszón, Látrányban, Szgyörök.... nincsen rendes bolt, át kell menni a Lelle/Boglár/Fonyódra.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnék lecserélni a mostani, '99-es mk1 focus kombijukat. (Kérdeztem már korábban erről, most élesedett igazán a vásárlási szándék )
Magasabb autót keresnénk, a könnyebb be-, és kiszállás miatt. Évi kb. 15e km, emiatt csak benzines jöhet szóba.
Fontos még, hogy viszonylag nagy legyen a csomagtartó.
5-6 éves autóban gondolkozunk, max ~100e km futásteljesítménnyel.
Keret: ~5MJelenleg 4. gen Honda CR-V-ket nézünk, 2.0 motorral. Tudtok esetleg ajánlani még alternatívákat, amiket érdemes lenne megnézni?
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autóhifi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NBA és kosárlabda topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Padavan firmware
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen