-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
[link]
Vélemény? Ugyan úgy 2.0hdi kettős tömegű és fap nélküli. -
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #169402 üzenetére
Én is így gondolom. Bár a legjobban ami tetszik a szürke sw,jóval fiatalabb.
-
batai15
félisten
válasz szőröscica #169404 üzenetére
Kovezz meg, de nekem a 206 sw tetszik.
Amit linkeltem 600ert leírás alapján műszakilag talán jobb, viszont ennek a javára van 100 ezer difi, meg ha jól néztem van téli gumi szett is.
Valamint ugyan az 1.4 hdi a kis 1.3 suzukim után más világ volt menet dinamikába,de főleg az Audi után a fele annyi félek h kevés lesz. Én azt mondanám hogy egy biztonságos előzést tudjak abszolválni, jobb lenne a 2.0 hdi /90 le.
1.4 hdinek hogy kb 90 lovas legyen kell egy stage 1 chip, de nem vagyok othol a témában hogy erre alapozzak. -
-
batai15
félisten
Ja hogy siemens.. Isten ments..
Felhivtam egyébként, km teljesen reális.
Hétköznap városba használták hétvégén vidékre.
Kormány kapcsoló volt cserélve egr szelep, magas nyomású pumpa szabályzó ezen kívül full gyári motor.plusz kötelező szervizek.
Készséges a fickó mondtam hogy egy átvizsgálás esetleg ha úgy van lehet e, mondta hogy semmi probléma. Viszont így hogy siemens elment tőle a kedvem a leggroszab porlasztó típus amit emlegetnek.
Akkor a 406 is amit linkeltem szintén siemens? Bár úgy emlékszem hogy arra a tulaj boscht mondott.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz rbalint88 #169399 üzenetére
+joamilestoné
köszi, akkor offolom. ismerősöm mondta, hogy hazai kereskedők közül csak és kizárólag tőle szabad, mert a többi átkúr, de ekkora felár mellett...
valami okos tipp, hogy mire érdemes szűkíteni az autó alap paraméterein túl, hogy ne 87253 hirdetést kelljen végignézni? gondolok itt a hasznaltauto.hu részletes keresőjének az "egyéb" részére.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
szőröscica
addikt
válasz ZavaBalazs #169408 üzenetére
Ne szukits, inkabb nezd meg. Mivel rengeteg esetben hianyosan toltik ki a hirdetest, a szuressel ertekes talalatokat veszithetsz. Esetleg a szervizkonyvre erdemes ranezni, annyi kettes foka van, hogy biztosan talalni belole nyomonkovetheto eloeletut.
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #169407 üzenetére
Motorszám/motorkód alapján kellene megnézni a 406-ost is.
A siemensről az az általános vélemény, hogy 250-300 ezer km között nagy eséllyel elhullik valami drágább alkatrésze.
Akkor már inkább egy 82 lovas dci-t vennék (az legalább javítható), vagy leginkább valami LPG-s autót.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #169408 üzenetére
Becsnepper is atkurhat, akar nem is feltetlenul akaratlagosan, de o is ugyanugy hasznalt autot ertekesit, ami kockazatot rejt magaban. Nala talan kevesbe a mukodesi modell resze ez, mint atlag neppernel. Azt viszont o se latja fetetlenul, hogy 10 honap mulva kuka a motor...
-
grizlisandor
addikt
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #169413 üzenetére
A kis pug csak hibás érzelmi döntés eredményeként ment.
(nagyobb erősebb autó ami ráadásul automata,férfiasabb és költség mentes)
Most az Audi lpgs, de a 12 litert sokallom, és mivel sokat megyek, nem épp olcsó.
Jelenleg kb úgy kerül 2500 forintba 100km hogy kint tankolom ukranba, és rá megy általában a fél nap, korán kelés, sorban állás stb.
Ithol jelenlegi lpg ár melett ez lenne 3000 Ft minimum.
És akkor még egy liter benzint se tankoltam bele.
Amúgy is azt mondják hogy 2 tank lpg, 1 tank benya ajánlott.
Egyébként is mivel kicsi a tank csak úgy éri meg nekem hogy tele tankolom ezt is azt is.
Az ígért 8 liternek a közelébe sincs az autó, ahogy anno mondta a gazdája.
Ezzel a szemben a kis pug 4 liter körül evett nálam, és ugyan jóval gyengébb mégis hosszú távon azal is dinamikusan mentem. Mai árfolyammal számolva 5 literre kerekítve 2100ft durván. Úgy hogy ithol bemegyek a kútra és szinte stabilan meg van az 1000km különösebb erőlködés nélkül.
Ha meg kint tankolom
Normális kuton 1500 Ft.
Ezzel szemben most az Audi tojás hejjal a lábam alatt 11 benya.
Regebi motorral evett 9 körül.
Ja és jelenleg audival 47 liter lpg plusz 58 liter benya tud 900km körül. Ja az anjat, azt. Tegnap volt diagon és látszólag semmi hiba. Légtömeg mérőt cseréltem. Megy.
Mivel pót kerék tartályos és úgy hogy be raktam a pót kereket is a csomag tartó ami amúgy bőven elég lenne, kb akkora mint egy Suzuki Swift.
Lehet számolni 6 literr a dizelt ithol tankolva még akkor is jobban meg éri, de mivel 1000 km egy tank, még meg érné ki is menni... Pont azt számoltam hogy 2 hónapig ha ki járok meg marad 40 50k át írásra... Az elég sok.
Még ha rizikós is a kinti nafta (amit nem tartok annak mivel okko kuton ennyi a dízel) hónapok alatt meg térülne egy esetleges javítas.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz batai15 #169414 üzenetére
Amúgy audival se lenne akkora gond ha valóban annyit enne mint amit anno a gazdája mondott. 7 8 liter benya és plusz egy liter lpg. Kolléga 1.6 pasattal ennyivel meg van. Beszéltem egy sráccal kocka az V6 10 liter....
Néztem Nem csak ez én problémám Úgy látom a többletfogyasztás A4 esetén benzin bőr plusz Bonus az egy év a cserélt féltengely csukló megint kattog[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz batai15 #169414 üzenetére
Ha sűrűn tankolsz kint lehet, hogy inkább valami adagolós technikát kéne nézned. Ha amúgy az A4 mint autó megfelelne ülj át egy A4 tdi-be. Az kevésbé kényes a változó/gyengébb minőségű üzemanyagra mint egy common rail motor plusz üzemeltetni és szervizelni is sokkal olcsóbb. Hat literrel azzal is eljársz vegyesben.
-
batai15
félisten
Hát ilyen ár sávba nem fér bele, meg amúgy is kell a tökömnek ez a sok lengő káros futómű.
Nem tervezek kint tankolni csak a mihez látás végett írtam le az egészet.
Mondjuk kolléga 1.6 cr octaviaba is azt tolja pedig most vette 2.7 ért és van benne 200000km.
Nem hiszem amúgy hogyha minőségi kuton tankol az ember ártok a kocsinak vele elvégre kint még néha különb autót látni mint itt. Haver 1.6 hdibe nyomta még némivel kevesebet evett mint magyarral...
Szóval ha rizikozom pár hónap alatt is sokat fogok üzem anyagon, amit lehet eseleges javításra költeni.
Inkább az idő ami miatt nem nagyon járnék ki.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #169426 üzenetére
Régebbi motorral evett 9.5 benzinbol még azt is sokallom de legalább az dinamikusan menve evett ennyit.
-
aktív tag
Ladies & Gents...
Édesanyám kinézte az új autóját...pampararam...[dobpergés]: Renault Captur
Nagyon tetszik neki...és egyéb szempont nincs.
Mi lehet / érdemes tudni róla?
Szigorúan benzines model jönne szóba; az éves futás nem hiszem, hogy meglesz 10k km, az is jellemzően 10-20km-es etapokban. A Micra-jában 12 év alatt gyűlt össze 107k, és azzal még ingázott dolgozni...
A menetdinamika (0.9 vs 1.2 TCE) összeségében teljesen mindegy, viszont jó ha minél több gizmó van (val'sz'eg nem kellenek majd, de legyenek...), főleg BT kihangosító.
Az EDC váltó milyen; francia DSG?
Hogy szalonból jön, vagy használtan - igazából mindegy, ha legalább '17-es FL utáni; én javasoltam a használtat, még a nyári Euro átállás előttről.
Köszi előre is.
Nevermind...
-
batai15
félisten
Na szóval a 2.0 hdi többség szerint nem simens hanem bosch.
-
őstag
válasz LZs?! #169434 üzenetére
Pont ilyen autóm volt nyáron bérbe Franciaországban. Megyeget (meg is büntettek ), de az a váltó inkább közepes. Mondjuk az scross 1.4t aisin automatájához képest. Városban kicsit rángatós.
El lehet benne férni, és a csomagtér formája is elég jó, sok cucc befért. Ez mind szép és jó, de tartósságáról nem tudok nyilatkozni
Ja +1, nem lehet kikapcsolni a start-stopot. Legalábbis nekem 1 hét alatt nem sikerült...
u.i: szóval én 10-ből 11-szer vitarát vennék helyette, de pl. feleségemnek tetszett, szóval női nézőpont kicsit más
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #169432 üzenetére
Én mikor Accordot kerestem, felvettem vele a kapcsolatot.
Kalkuláltam, mindennel együtt (az ő bérét is beleszámolva) jött ki ~600e-re. De ebben már benne van minden költség: regadó, illeték, rendszám, forgalmi, műszaki vizsga honosítása, törzskönyv.
De nem tudom, lehet rbalint88 kolléga is így értette az 500-700e ft-ot. -
Sethdobaloah
senior tag
Feleségem mindenáron automata kocsit akar Peugeot EAT6 az milyen? Robotizált kézi váltó? Kell félni tőle?
Ford focusokban lévő milyen? Az kerülendő? Régen a powershift az volt....csak én vagyok helikopter?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169446 üzenetére
Új vagy használt? Korszak függő. Milyen motor mellé?
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz molnarpeter #169447 üzenetére
Használt, 2-5 éves kocsiban gondolkozom, 2-3 (max 4) milla között. Alsó közép kategóriában.
[ Szerkesztve ]
...csak én vagyok helikopter?
-
őstag
válasz Sethdobaloah #169448 üzenetére
Hát helyzeted nem egyszerű. Én múlt évben vettem magamnak automatát, és újonnan sem volt egyszerű. Röviden szerintem igazán csak hagyományos automatát érdemes venni. A duplakuplungosból (dsg, powershift, dct) csak "olajosat" érdemes venni, a száraz változat nem az igazi és pont a várost nem bírja ahol igazán értelme lenne (és hogy melyik a "száraz" azt nem szeretik megmondani, az olajos ha jól emlékszem a 2.0 tdi-hez járó vw-nél, ott cserélgeted az olajat akkor nem térdel le hamar, mondjuk ezt a hagyományosnál is meg kell tenni).
Robotizált váltókat kerülném (általában egyszerűen elég vacakok, lassúak). Ami még maradhat az egy cvt, elég vinnyogós de rendszeres olajcserével a honda változat pl. ha jól tudom megbízható (de szeretik a tulajok az olajcserét elspórolni...). Szóval ennyiből szerintem egy jól karbantartott használt jazz cvt (vitara 1.6 automata lenne az igazi, de szerintem ennyiért nem lesz, a vitara tulajok általában értéknövelőnek tartják hogy bejáratták neked az autót ).
-
rbalint88
addikt
válasz Sethdobaloah #169448 üzenetére
Valamibol engedni kell. 5 evnel fiatalabb autobol automataval ebben a meretben opelt vagy suzukit vennek, meg azok vannak legkozelebb a keretedhez, azok is inkabb a max 4-hez. Talan astrabol lattam egy 2014-est 2,5millioert, de abban 200+ezer km volt. Ha nem baj, hogy idosebb az auto, akkor hibrid toyotat neznek, prius, auris leginkabb, a yaris mar kicsi lesz. Focusbol a turbos benzinesek kaptak hagyomanyos automatat, de azok is inkabb 4-5M kozott vannak, ha egyaltalan felbukkan (es abbol csak a 2015-os facelift utanit vennek).
Szoval nehezet kerdeztel. Duplakuplungosoknal csak akkor vagj bele, ha van felrerakva legalabb fel milla a 150ezer km kornyeken* aktualis kuplungcserere. Es ebbol meg mindig a vw group dsgjevel jarsz amlegkevesbe szarul, mert ahhhoz legalabb van hatteripar, egy ford powershift vagy fiat-alfa tct, netan hyundai-kia dct kesz anyagi csod, mert leginkabb csak markaszerviz tudja erdemben javitani.*hasznalattol fuggoen lehet ez akar mar 100ezernel is, de kibirhatja 200folottig is, mindkettore volt mar pelda, a legtobb 150 korul fogy el.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen