-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz 3L1T3 #168649 üzenetére
Vannak márkák, ahol hirdetnek kedvezményeket idősebb autókra, ilyen esetekben szerintem megérheti, ha tudod, hogy az adott márkaszerviz megbízhatóbb fajtából való (pl fórumos értékelések, vélemények alapján).
Véleményem szerint viszont inkább márkára szakosodott, független szervizbe/szerelőhöz érdemesebb vinni. Nem biztos, hogy olcsóbb, de lehet, hogy költséghatékonyabb (mert ismerhet olyan javítási módokat, amit mondjuk a márkaszerviz egész egység cseréjével oldana meg, jóval drágábban).
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
2014-2015 körüli Dízel Mazda 6-al mi a helyzet?
-
diegho
nagyúr
-
válasz Kalandor #168578 üzenetére
+ 1 Santa Fe állófűtéssel (!), de mi történt az elejével és a légzsákkal?
[ Szerkesztve ]
-
snorbi82
senior tag
válasz Intruder A 6 #168656 üzenetére
Ami baja lehet az lánc szakadás. Elvileg konstrukció hibás. A lánc csere 200 körüli összeg. Ha szakad akkor 1.5 millió a költség.
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
-
Szajo
őstag
Ti mit gondoltok az új Swift töréstesztről? (nem a 2csillagos indiai verzióról)
Új kis autót akarok venni ugyebár de a biztonság sem utolsó.
Ahogy nézegettem (NCAP teszten) nem kevésbé biztonságos az új swift mint a konkurensek. Egyedül az ütközésmegelőző rendszerek miatt kapott kevesebb csillagot.
Árban és fogyasztásban (nem beszélve a fentarthatóságról) nagyon jó lenne munkába járni.
Gondolkoztam még Vitarán mert tetszik, kicsit masszívabban is néz ki csak ugyebár az többet is fogyasztana vagy 2-2.5literrel...
Franciát nem akarok, Hyundait nem ismerem meg valahogy nem látok benne fantáziát, unalmas VW Polo-t meg Skoda Fábiát pedig nem szeretnék...Ti mit mondtok erre? Nagyon sokat gondolkozom és keresgélek, olvasgatok mert ugyebár nem egy biciklit veszek ami ha nem jó max veszek egy másikat
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Szajo #168665 üzenetére
Figyu! Én a D5 S60 után gondolkozok erősen egy új Swiftben (akár 1.2, akár 1.0). Egyelőre nem komoly a dolog, Volvóka eddig még nem tudta annyira felcseszni az agyam a szervizigényével, hogy eladjam.
Töréstesztje szerintem kisautók között jó, én nem izgulnék emiatt. Értelemszerűen, ha szembe jön egy ~1.5 tonnás családi kombi, akkor a 0,9-1 tonnás Swift hátrányból fog indulni (m*v, azaz az impulzus miatt).
A benne lévő motorokról eddig csak jókat hallottam, az 1.2-es eléggé fogyasztásbajnok és az egy literesről is csak sok pozitívumot olvastam. A turbós motornál viszont én cserélnék 7-8e kilométerenként olajat, mivel elég kicsi az olajtöltete, ha jól rémlik (talán 3.6-4 liter körül van emlékeim szerint van).
A felszereltsége eléggé korrekt már GL+-nál is, a GLX-el már olyan extrákat is kap az ember, ami egy kategóriával feljebb sem átlagos azért.
Menet közben még nem volt szerencsém hozzá, de szalonban ültem benne. Megnéztem azt is, hogy egy Ford/Opel/VAG/Mazda/Honda mennyiért ad hasonló kategóriás autót és az milyen. Szerintem 4-4.2M Hufért egy 1.2-es motorral és kézi váltóval kvázi verhetetlen ajánlat a GLX, ha valaki a beltéri anyagok minőségével meg tud békélni. Persze, "igénytelen" a belső, de ezzel kapcsolatban már leírtam párszor a véleményem (szerintem tartósabb, mint a finom, puha burkolatok többsége).
Amitől kicsit félek, de tapasztalatom nincs, az egyrészt a japános zajszigetelés, másrészt az ülések esetleges kényelmetlenség hosszabb pályázás esetén. De ez azért nem átlagos felhasználás már.
5 évre való garikiterjesztéssel eléggé racionális választás lehet, legalábbis én úgy gondolom. Mondjuk egy korrekt casco nem árt azért mellé, a ledes csodafényszórók eléggé drága játékok. És a Swift ugye japánból érkezik, ami az én szememben azért még egy pozitívum.Az 1.4T motortól sem félnék (ha ezzel nézted a Vitarát). Családban lévő S-Cross 10-20 kilométeres bevásárlókörutak után 6.3 liter/100 km fogyasztást ír ki, országutas használatnál meg talán 5.4-5.5 volt ez az érték.
[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
válasz BigBlackDog #168666 üzenetére
Értem.
Akkor az nem olyan rossz, ha az 1.4T is ilyen fogyasztással bír.
Egyébként a Swift tetszik a legjobban mert pénztárcabarát is és nekem elegendő is helykínálatban.
Egyébként a súlyra meg annyit, hogy most pl egy 1.1tonnás fiesta sem túl szerencsés ha egy Volvo XC90el ütközik akár... Tehát alap esetekben ez nem "mérvadó" -
Integrale
veterán
válasz fabri07 #168655 üzenetére
A Giuliettát nem feltétlenül zárnám ki, főleg mert nincs képben a kolléga, csak írt valami közhelyet.
Az első futóműve egy egyszerű MacPherson, a hátsó pedig multilink, tehát ha futómű miatt kiesik, akkor Focusnak és társainak is ki kell esnie.
Dízelekkel, 1.6, 2.0 jó, 1.8 TBi szintén jó, 1.4-ből a 105 és a 120 lőerősek kifejezetten megbízhatóak, mint írtam, a Multiairt felejteném el.
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
Kasztni húzatása láthatóan meg lett spórolva, lufit illetően pedig szvsz nem fulladozik a piac alkatrészben... Csak a vételár elmehet simán egy esetleges motor problémára. Talán egy jobbos donorral neki mernék vágni. Mikor a Golf új kuplungot kapott, ott volt egy ilyesmi motoros Kia, azt hiszem felkapta az olajat, nem valami egyszerűen javítható történet (főtengelyt nem lehetett köszörülni). A korábban felmerült Vitara szvsz jobb ötlet. Egy primitív módszer: jófogás kb. 100 találatot ad a koreai típusra keresve, míg a japánra ~480-at. Ha kétszer annyi bontás van, már jobb a helyzet, de ismerősnél a 2.0 V6 ugyanolyan csótánynak bizonyult terepen, mint egy régi Swift erdőn kívül Kell mellé ismerni egy Jóska bácsit, aki műszakira tábla lemezből kihegeszti, és néha olajat cserélni
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
Elég sokszor volt itt szó a napokban a Suzukiról, így felmentem az oldalra szétnézni. Mi a különbség a Vitara és az S-Cross között? Nekem eléggé hasonlónak tűnnek.
Dive ever, work never.
-
válasz Kalandor #168670 üzenetére
Ha nincs fenn a környezetvédelmi tálca emelni sem kell szükségszerűen. Már maga a tálca hiánya is utalhat komolyabb törésre (20k körül van alsó hangon és nem nagyon veszik meg az emberek ha eltörik). Alá fekve is látható ha taknyolva van, de pici szerencsével a felnyitott tető alatt már szembetűnő.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Srácok!
Szeretnék segíCCSéget kérni, szépen: lenne valakinek annyi ideje hogy első körös megtekintést és telibe fotózást csinÁna nekem erről a szörnyetegről?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Szajo #168665 üzenetére
Egy 2015-ös Hyundai i20 volt nekem, az egy élhető kisautó, 6,5 volt 10ekm átlaga, tankolva mérve, fedélzeti szerint 6,3
most egy honda civicel 1999 1,4 is és egy 2004-es golf 4 1,6-al járok felváltva és visszasírom az i20-at, kényelemben, motorreakcióban, hangszigetelésben, rugózásban, tudásban is jobb volt az i20Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz F-ECT$ #168673 üzenetére
A vitara kicsit kisebb, régebben motorokban is volt eltérés, de az most ugyanaz, árban is 50 eFt a difi
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz F-ECT$ #168673 üzenetére
Ha nem taszít az scross orra, és nem fullos változatot akarsz akkor az scross felszereltsége elég sokkal jobb (gl+ full led fényszóró, 2 zónás az automata légkondi ami így elsőre beugrik). Első ülőlapok is kicsit hosszabbak, és minden értelemben tágasabb. Nekem scross van, de jól megértem aki vitarát vesz (ha nem tetszik az scross orra, vagy városban gyakran használja és számít az a -20 cm).
-
De, de
Nem tudom mit értesz "bohócváltó" alatt pontosan, milyen műszaki hibát de ha teszi a dolgát kicsit lassacskán akkor pont meg fogja tenni. 85 évesen már nem egy kanyar és beférő-hely vadász az öreg, arra meg hogy nappal max 15 km-t megtegyen meg kell hogy feleljen. Vagy valamit nem tudok? A legtöbb hiba a villanymotorok elégtelen áramellátásához köthető vagy az 5évente szükséges újrazsírozás elmaradása miatt, vagy nem?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz BigBlackDog #168684 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm neked is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Szajo #168679 üzenetére
Eladtam és rendeltem egy új autót (fiat tipo 5 ajtó)
Amúgy követem, hogy mi van vele, egy magát privát vevőnek kiadó srác vette meg, aki a "haverjával" volt itt és a feleségének vette. Aztán összeállt a kép (kereskedők voltak) mondjuk én kb annyit kaptam érte amit szerettem volna, szerintem azt hitte jobb vételt csinált, mert azóta is árulja.
Szerintem reálisan 2,6M nél nem fogja tudni többért eladni, szóval nem csinált velem nagy üzletet.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz bitpork #168685 üzenetére
eszembe jutott még valami a problémádra, egy haverom így csinálja (x5+szűk garázs)
rátolat a bejáratra, pozícióba teszi az autót és motorosan behajtja a tükröket, nagyon szűken rááll az anyós oldali falra
a másik oldalra pedig rakott egy vékony gumi anyagot a falra hogy neki tudja nyitni az ajtót
ez talán jobb ötlet mint ezt a ritka peugeot vennipersze kérdés hogy elektromos tükörbehajtás miylen kisautónál van, de esetleg ezt nem lehet utólag megoldani?
illetve hogy apósodnak megvan-e hozzá az érzéke hogy ennyire szűken parkoljon?alternatív lehetőségként akár kézzel is be lehet hajtani a tükröt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Danex
addikt
Üdv, egyik ismerősöm kért meg keressek neki valami megbízható autót a gyerekek iskolába vitelére, kb napi 20-25km főút.
Keret 800-850k körül lenne.
Mely márkák mely motorjai lehetnek képben?
-
Danex
addikt
válasz molnarpeter #168689 üzenetére
Ilyen távra dízelnek nincs baja?
-
-
zolnagy
őstag
válasz Szajo #168665 üzenetére
Én is pont ma néztem euro ncapot
Ue, hogy a sofőr és az utasok biztonsága kb ott van, mint a 300 kg-al nehezebb opel corsáé.
Nekem is elsősorban munkába járós lenne hosszú távra. De én sajnálok kiadni annyit a glx-ért, de még a GL+-ért is. Talán a GL+ megérné, ha lehetne kérni azt is a 15" kerékkel a ballonosabb gumikkal. Szerintem tök felesleges rá a 16" 55 peres gumikkal. Amúgy is pattogós a rugózása, a ballonosabb gumi legalább kicsit elnyelne belőle. -
őstag
válasz zolnagy #168695 üzenetére
azért mert az egyiknél ezeket a brómacél (azthiszem ez a neve) merevítő elemeket használják amik sokkal nagyobb súlyú hagyományos acélt kiváltanak, a másiknál meg nem
annyi hátrány van hogyha egyszer ez a cucc meggyűrődik, akkor nagyon drága javítani
(illetve nem is lehet javítani, csak cserélni és ahhoz is speciális heggesztőgép kell (tudomásom szerint), ami nincs minden kasztnisnak)
persze zugjóska ki tudja húzni, de akkor legközelebb már semmit sem védezért tud mondjuk egy mostani passat 150-200 kilóval könnyebb lenni mint egy 8 éves (10-15%)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #168681 üzenetére
Nagyon nehezen tudja a mai forgalom tempóját tartani. Nem vicc. Bazi nehéz, gyenge motor, lassú váltó.
A hajtással egyébként gond nem nagyon lesz. Motor őskövület, megölhetetlen, a váltó pedig egyszerű mint a szög. Ami gond lehet az az ajtó. Hajlamos megkattanni. 5 év alatt kb 3x volt vele baj, de gombokból megoldható.
Én tényleg csak azért mondom, hogy ne mert családban tapasztaltam. 69 éves női rokon hajtotta, aki összesen kettő alkalommal merészkedett hosszabb utakra. Egyszerűen félt főúton vagy pályán vele. Én sem éreztem teljesen jól magamat. Az előzés nagyon-nagyon nehézkes.
Ezen felül ha nem emelgeti el a gázt váltásoknál, akkor olyanokat bakkecskézik, hogy megrándul az ember nyaka.Mindenképpen próbálja ki a leendő tulaj egy normálisabb próbaúton előtte. Komolyan!
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Path of Exile (ARPG)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ez a mondat angolul?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen