-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok!
Milyen komfortos autót ajánlanátok évi 20-25 ezer km futásteljesítményhez? Megbízható, olcsón fenntartható és tankolható autót keresnék. Ilyen nincs tudom, de merre induljak el? Jelenleg egy rommá épített, dízel 3-as Golffal járok, ami inkább több pénzt visz, mint élvezetet okoz. Ha hasonló menettulajdonságai vannak és méretei, már boldog vagyok, ha mindezt tudja mindenféle zörgés nélkül. Kb 3-5 évre terveznék egy másik használt autóval, 1-1,5 millió forintot szánnék az egészre, csillaggarázsban tartva. Napi 3,4 km munkába járásra, tömegközlekedés sajnos rossz, gerincsérvem miatt bicaj kilőve. Ezen kívül hetente kb 200 km országút/pálya jut rá. Merre induljak el? Benzin vagy dízel? Tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz tboy93 #169356 üzenetére
Szia!
Két ismerősnek is van, dízel, benzin egyaránt. A jó állapotú is nagyon hamar lerohadt, a lakatolástól félek, mostani kocsimon is sok szaki gyakorolt, drága volt és szar is lett. A dízeles Mazdásnál dugattyútörés miatt volt motorgenerál, mindketten sokat költöttek apróságokra, és mindig van valami velük, de a rozsda nagyon jelen van sajnos.
(#169357) vzsryl : Újabb kisautók is nagyobbak már, méretben egy Polotól / Ibizától egészen kombi Focus 2-ig minden szóba jöhet, bármit meghallgatok.
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
vzsryl
nagyúr
válasz G@bi90MR #169359 üzenetére
Valami kevésbé sportos, jó ülésekkel megáldott jármű kellene neked. Én nem szoktam elzárkózni az üléscserétől sem, szóval ilyenben is gondolkozhatsz. Anno gondolkoztam G Astra vásárláson, de abban előbb cseréltem volna ülést, mint hogy a nevemre írattam volna.
Egyébként egyet értek diegho fórumtárssal abban, hogy nézz meg valami magasabb építésű autót, akár Meriva-t, akár Fusion-t stb... Aztán jöhet bele valami korrekt Recaro vagy valami hasonló.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
válasz szőröscica #169363 üzenetére
Ez komoly? Egyik pénztemetőből üljön át egy másikba?
-
szőröscica
addikt
Laguna2 alapu auto, a 2.0T benzinmotorral vagy a 2.0dci-vel meg lehet venni, ha van egy Renault szerelod. Aki a Lageszhez ert, ezt is meg fogja tudni csinalni, nem ordoglakat. A vilag legjobb ulesei vannak benne, igazi fotelek, egy alom vele utazni.
Ha tudnek parkolni a cegnel, siman bevallalnam, nekem az a mai napig nyalcsorgatos auto.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz szőröscica #169365 üzenetére
Pfff... ezt hívják úgy, hogy halmozottan hátrányos helyzetű. A Laguna2 finoman fogalmazva nem épp az autógyártás csúcsa. Akit csak ismerek tulajt mindenki szopott a Laguna2-jével. Ez ráadásul még jó ritka is így ha típus specifikus alkatrész kell hozzá az tuti nem olcsó. Ehhez bontóban nem sok mindent találni. Igaz lehet venni komplett másikat donornak de sok embernek nem pálya ha tele az udvar egy roncsautó szarjaival. Nem szabad megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz szőröscica #169367 üzenetére
A passattal is lehet gigantikus mélytorkos szopásra rászaladni de ezt persze sosem ismerné be egy polcvágen tulaj sem.
-
őstag
válasz szőröscica #169363 üzenetére
ismertem régen egy srácot, volt nekik a családban egy vel satis
aztmondta semmi pénzért el nem adná
akkor tanulgatták az elektromos diagnosztikát egy haverjával, és aztmondta végtelen mennyiségű elektromos hibát lehet találni a vel satisban
évekig lehetne szerelgetni és sose lenne jómax annak adnék iylen tanácsot, akit nagyon-nagyon utálok
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz szőröscica #169369 üzenetére
Nyugodj meg én támogatlak. Egy dolog (az én szemszögemből) ami ellene szól: az alul méretezett klíma.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #169363 üzenetére
Magamnak megvennem, rettentoen tetszik. A tobbi nem erdekel.
Amikor Hatvabna szerveztuk a roncsderbit par eve, akkor a francia resztvevok beallitottak 3-4 Vel Satissal. Temerdek hely van benne, jo/erdekes forma, igenyes belter, 3.5 V6-ra meg EQMontoya is rabolintana.
En vennem, az Avantimemal egyutt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Lassan elérkezik az ideje, hogy megvegyem az első autómat. A vásárlással ugyan még nyárig várnék (ha minden klappol, akkor a rászánható összeg is növekedni fog), de addig is nézelődni szeretnék, hogy mégis mit kapnék a pénzemért. Ebben a témában szeretném a segítségeteket kérni.
Leszögezném, hogy nem csak, mint céleszköz (A-ból B-be történő eljutásra) használnám, hanem "hobbi" autó szerepet is betöltene. Értsd: kifejezetten szeretek vezetni (és már koromhoz képest sok kilométer van a hátam mögött: nem dodzsemet keresek), szóval olyan után kutakodom, amit élmény vezetni.
Keret: ~1mFt (a kötelező szervizen és a papírozáson kívül)
Várható futásteljesítmény: évente ~10 ezer km
Utazott távolságok: túlnyomóan nagyobb távolságokra
Szállított személyek száma: leggyakrabban 2 --> (lehet 2 személyes is)Elvárásaim:
Fenntartási költség (szerviz): nem bánom, ha magasabb az átlagnál, de egy konstrukciós hibáktól hemzsegő típust (pénztemetőt) inkább kerülnék
Üzemanyagtípus: lehet benzines és dízeles ( ) is
Fogyasztás: max. 10-12l/100km
Hajtás: FWD (az RWD-t szerintem az ár kizárja, de nyitott vagyok rá )
Teljesítmény: min. 100LE, legyen dinamikus (<10 sec 0-100km/h)
Sebességváltó: manuális
Futómű és kormányzás: ne legyen "béna" kanyarokban, de azért úthibákon se rázza szét a vesémet (pl. Civic 8th Gen. sportos, de már-már túlzottan kemény, számomra vese kirázós)
Beltér minősége: mindenképpen átgondolt, jó minőséget szeretnék (pl. PUG 206 vagy akármelyik Puntonak a beltérétől kiráz a hideg...)
Zajszigetelés: autópálya tempónál legyen csendes
Biztonság: papírkasztni kizárt (pl. Swift MK3 kaliber)
Egyéb extra: digitális klíma (esetleg napfénytetőnek örülnék, de ez nem feltétel)Bár van elképzelésem, nem szeretnélek "befolyásolni" Titeket. Kíváncsi vagyok mi jut eszetekbe a fentebb felsorolt feltételek alapján. Bármire nyitott vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz fagylalt #169377 üzenetére
Ilyen paraméterek mellett valami öreg és sokat futott autót lehet venni.
Aztán hogy az mennyire jó választás nagyobb távolságokra az jó kérdés.
Szerintem hatalmas kockázat, jó szívvel semmit nem tudnék ajánlani.
Meg az is kérdés mi számít élményautónak...Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
fagylalt
senior tag
válasz Lacy6 #169378 üzenetére
Megmondom őszintén szívesebben vásárolok öregebb és többet futott, de jobban felszerelt autót, mint fiatalabbat, kevesebb km-rel az órában, alacsonyabb felszereltséggel.
Nekem az a fontos, hogy dinamikusan gyorsuljon, a kanyarokban legyen közvetlen a kormányzása, és ne billenjen meg úgy, mint egy kétajtós szekrény. Mindezek mellett nyugodt tempóba csendesen és kényelmesen lehessen benne utazni.(#169379) joamilestoné & (#169380) DZs:
Igen, hallottam/olvastam, hogy a Ford-ok futóműve "ügyes", bár megmondom őszintén még nem volt lehetőségem kipróbálni egyet sem. Egyetlen egy bajom van mind a Focus-szal, mind a Mondeo-val...a beltér...idegenkedek tőle, nekem nem tetszik így képek alapján.
Mindenkinek:
Megfogtok kövezni, de én főleg német autókat néztem (VW és Audi).
Golf IV (Variant) van itthon faternak és aránylag nem tartom rossznak a belteret, csak a futómű billegős...mondjuk ültem már rosszabb autóban. Nem tudom, hogy a ferdehátú kivitelűnek valamennyivel feszesebb-e? Illetve mégis mekkora különbség van egy Focus-hoz viszonyítva? Ha ég és föld akkor valahol kompromisszumot kell kötnöm.
Audi-ból az A3 8L-t és A4 B5 FL-et néztem.
Ennél a három modellnél benzinesből csak az 1.8T-t találtam teljesítményben szimpatikusnak. A szívómotorokat "kicsinek" találtam, esetleg 2.3 VR5 / 2.8 VR6, de ezeket nem ismerem. Dízelből 3 verzió is felmerült: az egyszerű adagolós 110 lovas 1.9TDI, a (talán vállalható) 131LE-s PD, illetve a 150LE-s ARL PD (csak ritka itthon).
De akár Seat márkajelzéssel is megvásárolhatom ugyanezeket a konstruciókat más csomagolásban Seat Leon, Toledo...Még a 147-es Alfákat néztem, szintén dízel (1.9 JTDM 16V) motorral.
Nagyobb teljesítményű benzinből sajnos kevés a választék, pedig hajlanék afelé.
-
Integrale
veterán
válasz fagylalt #169389 üzenetére
G4 es A3 8L futomuben erezhetoen butabb, mint a kortars Focus, vagy 147.
Hatul mind a ketto csatolt hosszlengokaros, az Audinal zavart, hogy keresztbordan dobja kicsit a farat.147-nek jo a bele es a futomuve, de itthon nem fogsz talalni jot!
Inkabb Focus, vagy tegyel le a sportos viselkedesrol es A3, annak remek a belseje."Bad reklám is reklám too"
-
fagylalt
senior tag
válasz Integrale #169390 üzenetére
Tehát, ha jó értem, akkor az alábbi a sorrend (javíts ki, ha nem jól írtam)?
Futómű szerint: G4 = A3 8L <<< 147 = Focus
Beltér minőség szerint: Focus < Alfa ~= G4 << A3 8LIlletve az előbbiekben említett Mondeo, Passat, A4 hova sorolható be? Ugye ezek nagyobb méret kategória, így gondolom valamivel a beltér is jobb (bocsánat, hogy háklis vagyok erre ). Érezhető-e vagy csak minimális a különbség, mert ha az utóbbi, akkor inkább a kompaktok közül válogatok.
A 147-ek esetében mi az ami gond szokott lenni az itthoni példányokkal?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Integrale #169390 üzenetére
Ezért kell belőle 4motion-t venni. Az olyan kanyarsebességet tud a ballonos utcai gumijain a gyári futóművével, hogy leteszed a hajad.
És azon még mennyit lehet javítani egy normális futóművel, jó gumival és egy utólagos hátsó mechanikus torsennel...
[ Szerkesztve ]
-
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Apum frissítené a járművét, a kinézett autók 0-5év között vannak és leginkább 50e km alatt:
1.: Seat Leon 5F (fl előtti) FR / FR ST 1.4TSI / 2.0CR
2.: Mazda 3 2.0 benzin (ennek nem tudom a pontos kódját, de szintén a modellfrissítés előtti modell)A használat módja: napi 2x 35km (főút 90-100) ingázás 90%-ban, a maradék 10%-ban túrázás (bükki túrák + románia 3-4 átlagos méretű fővel)
Okok: Ez a két típus tetszik neki leginkább. Motorikusan a Seat sokkal erősebbnek érződik főúton való használatkor illetve halkabb mint a Mazda. Mazda: szép és megbízható elvileg ez a benzines motor, bár gyenge/nem érződik túl erősnek ahhoz képest hogy papíron a leon közelében van.
Illetve még egy gondolat: Megér a Leonhoz képest +1milliót egy Highline Golf? (szintén fl előtti modell)
Ezen kettő(három) autó közül mi lenne a jobb választás?
/KneeBy/
-
akooos
veterán
Sziasztok.
Renault Laguna Couperól vannak tapasztalatok?
2009.5. havi, motorban és váltóban 82k km állítólag, mert motorhibasan érkezett az országba, de ki lett cserélve2.0 dci GT, 178 lóerő, manuális váltóval.
Fater van beleszerelmesedve, 2.5 milla az ára+regadó és társai.
Vélemény? -
ZavaBalazs
őstag
sziasztok! mindennel együtt kb 1.5 millióból szeretnék venni egy 1.6 benzines focus II kombit, érdemes ezzel a becsületes neppernél kopogtatni, hogy hozzon be németországból valamit, vagy végeredményben csak drágább lesz/ugyanannyiból kevésbé jó, mint egy mezei hazai hirdetés?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #169398 üzenetére
nem éri meg kopogtatni nála. kb 500-700ezer forint a költsége, ilyen kommerszebb autót nem érdemes így hozatni. először nézd végig az itthoni kínálatot, aztán ha nagyon nem találsz semmit, akkor indulj csak neki a külföldnek.
-
szőröscica
addikt
válasz ZavaBalazs #169398 üzenetére
Minek szopatod magad ezzel? Annyi Focus van itthon, kizart, hogy ne talalj belole egy jot
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest