-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
Na ha már találtam egy ilyen topicot itt, akkor kérdeznék egyet.
Jövő tavasszal tervezem lecserélni korosodó gépjárművemet.. Az egyik kiszemeltem a Mazda 6, 2005/2006-s évjáratú és csak is benzines. Tapasztalatok alapján mit lehet tudni az autóról? Hibák, észrevételek. Ha valakinek van vele 'emléke' az kérem ossza meg vele. Köszönöm!
-
JanR
addikt
Erre valaki valamit?
-
JanR
addikt
A rohadásról nem mondott valamit? Mert többen jelezték már, hogy ez a típus sajnos hajlamos a korrózióra elég nagy mértékben. Nem kell, hogy húzzon mint a disznó, mert akkor kis autót vennék nagyobb motorral A mostani autóm se megy annyira (2.0 omega b). Az lesz a lényeg, hogy megpakolva is guruljon azért és ne vesszen el belőle az erő (és köszönöm, de koromgép /diesel/ nem kell).
-
JanR
addikt
Melyiket ajánlanátok jobban? De inkább egy sorrend érdekelne
Mazda 6 kombi / Toyota Avensis kombi / Honda Accord kombi ?
A Honda tetszik a legkevésbé Mindegyik autó 2005-2006-s évjáratú.
-
JanR
addikt
válasz MunezXBK #48043 üzenetére
De attól még a VW márkaképviselet, az VW márkaképviselet marad. De elég dúrva, hogy ilyen van. Az én 16 éves autómon nincsenek ilyen festés hibák, pedig azért az már látott egyet s mást
Mondjuk egyik ismerősöm vett egy Honda Accordot, amit pár hónapra rá bele tolattak az autó elejébe. Mikor csinálták az autót szóltak neki, hogy ez az autó nem először lett törve.. nézett is szépen az ismerősöm, mert szalonból vette. Ott is elég csúnya per volt.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Kornel #48398 üzenetére
Nem fogom megmagyarázni, számomra nem jön be a diesel. Részemről lezártam a dolgot.
mod: Jó, kicsit túlreagáltam, csak az ismeretségemben, mikor feljön ez a téma és én ragaszkodok a benzinhez, akkor sűrűn ba**tatnak vele, hogy miért. Pedig nem is 1 közülük, csak költ az autójára, hogy egyáltalán használni tudja... na mindegy. Elsiklottam a pojén felett most
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Na és a 2.0 T-s benzin motor mennyire "ajánlott" opelnél? Vagy vannak valami típusbetegségei?
-
JanR
addikt
válasz Dany007 #48770 üzenetére
Nekem is Omegam van, igaz szerény 250k km-rel (amibe az utóbbi 75k-t én tettem bele majdnem 3 év alatt).
MunezXBK: Milyen évjárat az az Audi? Mert az A4 kombival is szemezgetek, de volt egy ilyen statisztika, hogy az Audi diesel motorja a 2., vagy a 3. legmegbízhatatlanabb európában
[ Szerkesztve ]
-
-
JanR
addikt
Ezzel az autóval mi lehet ha baj, hogy ilyen olcsó? Mondjuk neten nem sok jót olvastam csontiékról. Valakinek valamit tapasztalat? Vagy ha tud valamit erről az autóról, megoszthatná.
-
JanR
addikt
válasz DEV_NULL #48933 üzenetére
Erre inkább nem reagálok semmit..
Amúgy az autót meg se nézem, mert gyanúsan olcsó, egy ilyen autó 1,5-2 misi között van ilyen állapotban. Na meg 2.2-s. Ha már elhatároztam, hogy a 3.2 V6 a következő, akkor nem adok lejjebb. Ausztriába nézegetem őket, van is 1-2 (ott élő haverom szokta sasolni nekem), de Németországban több van. Csak ugye kérdés, hogy odáig megéri-e elmenni érte.
-
JanR
addikt
Laguna-val nekem más a tapasztalatom, pont ennél a típusnál. A volt koleganőmék vettek ilyet, azt hiszem 1.6 benzin motorral szerelt. Vásárlás után fél éven belül 3x vitték szerelőhöz, mert az autó nem is mozdult. Való igaz a 3 hibából 2x az elektronika tiltott (kártyás indítású).
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Én tavasszal adom el az autóm, de amíg nálam volt mindent megcsináltattam rajta. Nálam sem tiszta, hogy valaki egy szart miért adna el, hiszen nem igen fogják úgy megvenni (persze vannak akik próbálkoznak és sokan bele is futnak sajnos). De szerintem a többség, aki magánkézből árulja az autóját, azért rendben tartja, vagy legalább is a mértekhez képest jó állapotban adja el.
Sőt, amíg eladom, még 1x költök rá, szóval Azért adom el, mert kombi kell, de ettől függetlenül használom és nem akarom, hogy bárhol otthagyjon.
(#49204) MunezXBK : Egyik ismerősöm apukájának van egy 14 éves Astra F-je, 27K km van benne. Nem hittem el amikor mondta. Utána beleültem, megnéztem.. az autó gyakorlatilag új, a fényezés szép, a motor nagyon csendes. Garázsban tartott és ápolt autó, gyönyörű állapotban van, 1.6-s motorral, szépen jár, mint egy új Opel. Kérdeztem is, hogy eladják-e, azt mondta, hogy nem, mert max 50-100K ft-al kapna érte többet egy átlagnál, de annál sokkal többet ér.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Erről legyet oly kedvesek mondjatok véleményt. Nekem tetszik, de ezt az autót nem igazán ismerem. Egy Ford Galaxy-t vezettem hosszabb távakon, igaz az diesel volt, belső és külső tetszik... de nem tudom mire kell odafigyelni, mik lehetnek a buktatók.
A motor nem véletlen ekkora..
-
JanR
addikt
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, de jelenleg azon a ponton vagyok, hogy külföldről érdemesebb behoznom, mint hogy itthon megvegyem. Valaki tudja ennek a folyamatát? Németországból saját lábán (kerekén) hazahozható az autó? Mi kell hozzá? Mit kell fizetni?
Mondtak rá nekem árat, de a hazahozatalt nekem kéne megoldani, ami tréler hiányában nehéz. Gondoltam én is utánajárok ennek a procedúrának, hogy tisztában legyek vele. Valaki tud nekem ebben segíteni?
-
JanR
addikt
De jó Ez a cikk inkább elbizonytalanít, mint segítene. Egy olyan írásra lenne szükségem, ahol tételesen leírják, hogy mire van szükségem, mit kell vinnem, mit ad nekem az eladó és mi kell ahhoz pontosan, hogy német és osztrák, illetve magyar honban is probléma mentesen tudjak haladni, addig, amíg nem kap magyar rendszártáblát.
-
JanR
addikt
válasz Dany007 #77962 üzenetére
Le se írtam milyen értékű autót akarok venni
Másrészt már kérdeztem meg olyan embert, aki ezzel foglalkozik, hogy mennyibe kerülne az autót a nevemre írni. Így az összehasonlításból azt derült ki számomra, hogy minimum 500e. forintot tudnék spórolni - innentől kezdve nem gondolkodom magyar autóban. Viszont ez az ember sajnos nem hajlandó nekem segíteni, hogy mire kell figyelnem.. inkább csak elintézné Ezért lenne szükségem pontosan egy listára, hogy mit kell kapjak, vigyek, stb. De csak a fejtegetések és a buktatókról lehet olvasni. -
JanR
addikt
válasz Dany007 #77964 üzenetére
Nekem már akkor megéri, ha 10 ezer forinttal olcsóbban megveszem az autót, mindenki másnak relatív, hogy mi éri meg. De ahogy írtam nagyobb összegről van szó és azt az összeget másra is el tudnám költeni.
Értem én, hogy bízzak meg egy neppert, de Ő ha hazahozza nekem és elintéz mindent, ugyan ott lennék mint ha itthon megvenném az autót, ezért próbálok utánajárni a dolgoknak.
Sajnos a google is csak olyan oldalakat dob ki, hogy mik a buktatók, meg ár összehasonlítások és hogy itthon mik a teendők a papírokkal. Nekem arról kéne egy kis tájékoztatás, hogy közvetlen vásárlás után mit kell tegyek. A kérdésem is erre irányult, gondoltam van itt valaki, aki már csinált ilyet.
-
JanR
addikt
válasz NorDezs #78016 üzenetére
Az eredetiség vizsga megbeszélés tárgya, hogy ki állja. A megírt adásvételivel besétálsz az okmányirodába (erre 5 napod van) és lejelented a dolgot, hogy eladtad az autód és kész. Legalább is én így tudom
(#78017) freaghill: Ja, de egy vadidegen német nem hiszem, hogy odaadja majd nekem a rendszámtábláját, hogy haza tudjam hozni a kocsit
(#78015) raczger: Én inkább a fiatal modellre hajtanék rá. Viszont azzal tisztában vagy, hogy a Mazdának ezen típusai szeretnek rohadni? Amúgy érdemes minél több autót megnézni, annál jobban tisztában leszel az autóval, meg tudsz egy szintet húzni, hogy milyen állapotban kell legyen egy ilyen gép a korához képest.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Buster17 #78297 üzenetére
Nekem 2 Fiesta-m volt és én is ezen a véleményen vagyok. Igaz céges autók voltak, de mind a 2 szalonból jött ki. Nem vagyok egy autó széttiprós típus, szóval még amiatt se lehetett baja. Az egyik az elektronika hibás volt, mindig valamivel küzdött, a másik utána azt produkálta, ha esett az eső, akkor csak 3 henger ment. Mind a 2 fiesta 1.3 benzines volt. A kolléganőm Focus-a 1.6-s volt, de nála is volt henger leállás. Nálam a Ford totál kizárva. A következő munkahelyemen meg egy Mondeo diesel volt ami egy halom f*s. Annak a motorjával mindig gond volt, az üzemanyag szűrőt meg hetente kérte, pedig nem garázsból származó üzemanyagot kapott A mostani munkahelyen ahol meg dolgozok az össze céges autó Ford, de ezeknek a hibáját már le se írom, mert nincs annyi karakter.. Én személy szerint biztos nem vennék Ford-t, mert nagyon megbízhatatlannak tartom, pedig kasznira tetszenek.
-
JanR
addikt
válasz Dany007 #78301 üzenetére
Na igen, ez is relatív kinek mi jön be. Én egy Omega B-t hajtok 4 éve. Tettem bele 110e. km-t és benzinen, meg olajon kívül mást nem látott a motor (na jó, a generátorban csapágycsere volt). Maximálisan meg vagyok vele elégedve, meg az egész autóval. Ezzel szemben ha egy Omega B-s topic-ot, vagy fórumot olvasol, sorra írják a típushibákat, meg ócsárolják, hogy mennyire megbízhatatlan autó. Nekem a Ford az amivel csak negatív tapasztalatom van, így azt biztos nem vennék magamnak Jó ha az ember utána jár a kiszemelt autónak, amit venni akar, hogy mik a típus hibák, mire kell odafigyelni, de nagyon-nagyon véletlenszerű a használt /mostanában már új is/ autóvásárlás. Ki lehet fogni és bele lehet nyúlni is. A legdurvább meg az, hogy az unokatesómék Hondája rakoncátlankodik, szóval én arra is tudok negatív véleményt mondani, pedig 3 évesen vették , nagyon, de nagyon kevés km-el
-
JanR
addikt
Mivel Opel topicban annyira nem válaszolnak, itt is megkérdem:
Opel 3.0 V6 CDTI motorrol van valakinek valami tapasztalata? Nézegetek egy gépjárművet ezzel a motorral, de még sosem volt dieselem és benzin párti is vagyok, csak azért na, mozgatja a fantáziám az a 380nm
-
JanR
addikt
válasz neduddki #78324 üzenetére
Mi az, hogy "de legalább nem opel" Mi baj van az Opel-al? Az 1.9 és 2.2 diesel motort kb 18 km körzetben elkerülöm, a 3.0 V6 az amivel szemezgetek, de még így is benzin párti vagyok, a fogyasztás ellenére. Na meg asszony is leírta, hogy Őt most nehéz lesz lebeszélnem a 2.0T-ről
-
JanR
addikt
Szerintetek ez az autó jó vétel lehet?
-
JanR
addikt
válasz runner 125 #78706 üzenetére
Igen Kivehető, csak igazából a cosmo felszereltség mellé jár. Én ki is venném, mert nem kéne, de ha már adják hozzá akkor "ám legyen" hozzáállás protokol elindul
(#78705) footy: Én mást hallottam ezekről a motorokról. Isuzu motor, nagyon megbízható és a fogyasztása is 7 liter alatt van. Konkrét példát is tudok, aki használja már 5 éve
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz bitpork #78710 üzenetére
Neked 3.0 V6 cdti-d van?
(#78709) kalmanchris: Vegyes fogyasztásról beszélek, én az autót nagyon keveset használom városban. Leginkább hosszú utakat teszek meg vele, alkalmanként van egy 30 km táv, de minimum olyan 60 km-t szoktam megtenni egy huzamban ha autózom.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz bitpork #78714 üzenetére
Jó, ezt nem tudtam Az elég jó gépjármű lehet! Bár én így is félek a dieseltől, de ekkora kasznit egy diesel motor mozgat jobban. Nem vagyok egy "kitaposom a belét" típusú gyerek, szeretek ésszerű keretek között autózni, de benzin motorral az 1.8 röhejesen kevés hozzá (legalább is számomra), a 2.2 nem feltétlen mozgatná olyan dinamikusan, a 2.0T meg mocskosul zabál és ezért szúrtam ki a 3.0 cdti-t. Igazából elég jókat hallottam a motorról, de hát ha valakinek van valami ellenvéleménye
-
JanR
addikt
1.9 CDTI-ről és a 2.2 DTI-ről jót még nem hallottam, valahogy azokat elkerülném
Én úgy tudom, hogy a két motor között az a különbség (Y30DT és a Z30DT), hogy az utóbbi, amit 2005 után gyártottak az már elektromos turbó vezérlést kapott és az injektoron változtattak. Annyira nem hiszem, hogy emiatt megbízhatóbb az a motor.
raczger (#78718): Pont ahogy az előttem szóló írta. A bal hátulján a lámpa alatt mint ha elütne a lökhárító színe Az orrán én annyira nem veszek észre különbséget, simán lehet, hogy a fényképezési szög miatt látszik ekkorának a rés.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz !Overdose! #78726 üzenetére
Az az "elég kellemes" fogyasztás milyen városon kívül?
(#78724) Dany007: A mazdaval kapcsolatban még: Ha a videót is megnézed, akkor ott is észrevehető, hogy valami nem stimmel a színnel ott oldalt, persze ettől még lehet a fény miatt. Csalóka na, meg kell nézni személyesen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A