-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsozso-
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi a véleményetek a VW Jettákról? Autó vásárlás elött állok de mindenki le akar beszélni a TSI motorokról, viszont ahogy itt olvasom 2013-tól felfele már elvben nagy gond nem lesz vele ha értelmesen gondozza az ember. Kérdés 2013-as 200.000km-t futott Jettát vennétek-e? Mivel számoljak miket kellhet rajta kicserélni, kb mennyi plusz költség lenne? Seat Leon tetszik még de a VW szebb kivitelezés és nagyobb csomagtartóval is rendelkezik. Többi nem igazán jön be ami ilyen középkategóriás autó.
Köszi a válaszotokat előre is!! -
#94529552
törölt tag
válasz Zsozso- #172405 üzenetére
Állapot függvénye, hogy vennék-e ilyet. Azt mondják, hogy arra kell figyelni, hogy hidegen beindítva van-e valamilyen rendellenes hangja a vezérműláncnak, mert akkor cserélni kell, de ha az újabb széria, akkor az már az erősített kivitel lehet. A többi részét meg át kell nézetni vétel előtt, és a valós km-t lekérdezni. Ha itthoni autó, akkor a központ nyílvántartásból, ha kintről hozott, akkor egy márkaszervizből esetleg. Cserélni a kötelezőkön kívül(összes folyadék, összes szűrő, stb.), csak azt kell ami elhasználódik, mint minden más autónál.
MunezXBK[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
Korábban már érdeklődtem itt, illetve van már egy kiforrott képem, mit szeretnék venni, ez pedig Prius III 2.5-3 millió körül. Na most nekem még így "látatlanban" is nagyon bejövős (nem próbáltam még), de asszonypajtinak annyira nem fűlik hozzá a foga, egyrészt külsőre sem jön be neki (de hát ez egy kocsi, nem egy ruha?! - gondolom én, mint férfi...), másrészt fél attól, hogy mit tud a hibrid rendszer városon kívül (értsd "nem fekszik-e le pályán; ilyen aggodalma van). Szóval a kérdésem, hogy ilyen árban és arra, amire egy Prius III-at is használna az ember (város, havi egy-két alkalom vidék, évi néhány alkalom 200-300km, amiben pálya is van), milyen nem hibrid, sőt lehetőleg benzines gépet ajánlanátok? Tudom picit meredek ez a kérdés így, de hátha van valami ötletetek. Én valami 1.6, 1.8-as szívóst tudnék esetleg elképzelni, de konkrét ötletem nem nagyon van, talán Astra J 1.6, vagy valami hasonszőrű mi volna?
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
molnarpeter
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #172410 üzenetére
Nem fekszik le egyáltalán. Simán megy 130-al. Nyilván nem 4 liter lesz a fogyi mint városban, de nem okoz neki gondot. Bármelyik másik benzines rosszabb lesz városban mint az 1,8-as hybrid.
(#172411) molnarpeter: Nincs értelmes Auris ennyi pénzért.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
3 millióért ki milyen benzinest venne? 120 és 160 lóerő között.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
galervin93
őstag
válasz molnarpeter #172411 üzenetére
Kellene a csomagtartó, amilyen nagy csak lehet (hosszban is fontos, pecacucc sokat foglal - nekem Auris Touring Sports is tetszene pont ezért, de asszony nem akar, idézem, "ekkora halottaskocsit" )
(#172412) Doki16
Az a baj én hiába mondom neki. De muszáj lesz belenyugodnia, én nagyon szeretném, ha érzelmek helyett legalább ebben racionális döntés születne.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
-
Csabroncka
addikt
válasz tibbike01 #172414 üzenetére
Én januárban vettem Toyota Corolla 1.6 benzint. Ezek a váltószelepes (vékony olajos) motorok nem rosszak, dugós városban megáll 8 liter környékén, vegyesben 7 környékére lehet kihozni.
Azért mégis csak 1.6os eszik rendesen, maga a corolla, nekem 2014-es 15EJ(A) facelift van a szerelőm szerint eléggé igénytelen szerviz szempontjából, de a megfelelő olajat és kötelező karbantartást megkívánja.
Először német autó párti voltam, aztán a jetta és astra helyett többek tanácsára részben optikai és extra visszalépések mellett (ebből a szempontból a németek igényesebbek a belső térre) lett a corolla a megbízhatóság miatt.
Mit mondjak neked, ritkán lát az ember 6 milliós autóban manapság rudas motorháztető kitámasztást, vagy bovdenes tanksapka nyitót, a legviccesebb a csomagtartó világítás, esküszöm nektek annyira ótvar egyszerű, hogy már fáj, igaz filléres tételből cserélhető és nem kell szétbontani érte a fél autót.....
Egyébként ha városba kell elsősorban akkor ennyi pénzért már a hibrid is megfontolandó, azzal rengeteget lehet spórolni araszolásnál.
"in medias res"
-
veterán
válasz molnarpeter #172422 üzenetére
De az a fillérb@cók antiautója.
Tegnap egy 70 éves úrnak igyekeztem autóvásárlási jó tanácsot adni - van lóvéja, első körben vmi plugint keres - a Priusra még ő is húzta a száját. Egy RAV4-ben "egyeztünk ki". -
-
t1
addikt
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Mintha a 20 éves 323 Mazdám csomagtartóját látnám
-
Csabroncka
addikt
Nem is b@sztam ki a babakocsi kerekével! Egy jó van benne, hogy gyak. semmi nem látszik belőle annyira be kell hajolni, majd ledesre kicserélem az izzót.
Megjegyzem azért ha elfordítod a slusszkulcsot akkor ezek a dolgok elfelejtődnek (korábban raktam be képet róla ha visszanézel)...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
t1
addikt
válasz Csabroncka #172433 üzenetére
Láttam szép dög én is elfogadnám
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Egy darabig gondolkodnom kellett, hogy milyen az a “váltószelepes” motor, aztán rájöttem, hogy a változó szelepvezérlés lesz a megfejtés.
És ilyen csomagteret a legalább másfélszer olyan drága Jaguarokban is találhatsz.
-
Cyrin
addikt
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
na nekem pont ilyen Corolla van céges autónak, jól el lehet férni benne, kényelmes, jól nyeli az úthibákat, nagyon jó a fogyasztása, egyszer gariban cserélték a szélédő fűtőventilátorát, mert szétesett, én is utálom a csomagtér cuccait, valamint a telefont nem lehet hova letenni benne.
múltkor láttam egy LEXUS bemutatót a tv-ben, na ott is azt mondta a tesztelő, hogy kívül minden oké, de ahogy beül az első élménye, hogy nem tudja hova tenni a telefonját csak a pohártartóban. van ott egy csík a két pohártartó között, de olyan rövid, hogy max a régi nokiák férnek bele.
-
syC
addikt
Sziasztok!
Kinéztem egy 2005-ös ford galaxy-t (link), 134e km-rel (lol?), 2.3 benzines. Holnap megyünk megnézni, mire érdemes odafigyelni? Rozsda? Motor?
Köszi, üdv!
•
-
Doki16
addikt
-
_q
addikt
válasz Doki16 #172442 üzenetére
Mondjuk ott is van legalább egy lépcsőfok különbség nem csak dizájnban, hanem árban is
Én is egy pillanatig gondolkoztam hibridben, ha már 10+ éve gyártják kiforrott lehet valamelyest. Azonban a drágább ár egy benzineshez képest nem biztos, hogy megéri hiába fogyaszt kevesebbet. Ezek szerint még várni kell arra, hogy 2 milliós áron ténylegesen megérje egy benzineshez képest.
-
Doki16
addikt
Nagyjából 10-15 év kell, hogy megtérüljön az ára a hibridnek, ha újként veszed. Használtan már szerencsére elsimul a különbség. Lényegében csak a spórolás miatt nem éri meg megvenni. Én azért vettem, mert 90%-ban városban mászkálok vele. És nincs jobb nála ami városban megverné. Kivéve persze a tisztán elektromos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Na köszi! Így már biztos, hogy nem japán/ázsiai autót fogok választani. Egyszerűen fájna reggelente beleülni és mindig ott lebegne a szemem előtt, hogy én ezért képes voltam több millió forintot adni.
Egyébként quality mérnökként dolgozom, így már csak elvből sem vennék műanyag, ebayes autót.Szóval marad a faceliftes Focus; Astra K és a Golf 7, Jetta; esetleg A4, de mivel benzinest akarok, nem hinném, hogy találok jóféle benzines A4-et. Ha jól tudom olajzabálóak az Audi A4 benzines motorok.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!