-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #156792 üzenetére
Csökkenti de igazából nem oldja meg a problémát így időnként ki kell pucolni (diószórás vagy vegyszer).
"Látogatásunk során egy hatvanezer kilométert futott Golf 1,4-es TSI motorjának hengereibe nézhettünk be endoszkóp segítségével. A kísérleti példányt úgynevezett alapüzemanyaggal járatták, ami extra adalékanyagoktól mentes benzint jelent. A képen jól látható volt, milyen lerakódásokat képez a szelepeken és a befecskendezőkön egy ilyen üzemanyag. A kokszosodás elvileg a Dynaflex üzemanyagokkal kisebb mértékű, ráadásul néhány tanknyi benzinnel még ilyen stádiumban is nagymértékben csökkenthető." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #156794 üzenetére
Több úton is jut(hat) oda: a forgattyúsház szellőztetése, szelepösszenyitás és a kipufogógáz visszavezetés (EGR). Plusz a turbósok esetén a töltőlevegővel érkező - jó estben minimális - motorolaj is kokszforrás.
mod:
Ebből lesz a koksz, de a benzin hogy segít? Úgy tud segíteni, hogy tökéletesebben ég, nem marad vissza (annyi) koksz illetve vmilyen kokszoldó adalékot kevernek hozzá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
OBK kicsit szűkös belül, mert keskeny az autó. Egy üléspróbát tegyél (ha más nem Joruséba csücsenj be) de ha nem akartok terpeszkedni akkor jó választás: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #157690 üzenetére
Jorus a hátsóülésről vezet a'la Hightower de a mi méretünkhöz ok. Kérd meg, hogy vigyen egy kört akkor tuti nem akarsz majd mást venni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #157852 üzenetére
Mindjárt ez is törlöm, miért offolsz?
Komolyra fordítva:
1: Bármilyen kérdőív kitöltésben csak a Like-gyűjtő, szavazatgyűjtő, kérdőívezős stb. topikban kérhető a felhasználók segítsége (ne legyen tele spamelve ilyenekkel az összes topik).
2: Tilos a keresztposztozás, vagyis ugyanazon tartalmú poszt megjelentetése (kvázi) egy időben több topikban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #157855 üzenetére
Aláírásban maradhat és ha publikálod a szavazatgyűjtős topikba akár annak a linkjét is beteheted az aláírásodba.
Az alap hsz nélkül nehezen értelmezhetőek lennének a ráadott válaszok, lógnának csak a levegőben így a topik homogenitását megőrzendően a kapcsolódó posztok is törlésre kerülnek (ez alól kivételt képezhetnek azok a posztok amik egyéb, nem a törléssel relevanciában lévő tartalommal is bírnak).
Félre értés ne essék, személy szerint tetszik a kezdeményezés és én is ki fogom tölteni majd csak szabály az szabály.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz V.Stryker #158112 üzenetére
Nagy hidegben valóban kell akár 5-8 km is mire bemelegszik de 25 km-re már sztem vállalható lenne emiatt.
A kérdés inkább az, hogy kiautózod-e a többletfenntartási költséget vagy sem... Úgy mint turbó/részecskeszűrő/kettőstömegű lendkerék/egr/magasnyomású rendszer befecskendezői stb.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Nekem most Kb 4 km kell a városban de fűtés off csak az ülésfűtés megy (2.0 TDI). Bár csalóka mert ugye VAG-nál 75-110 között végig 90 fokot mutat a mutató. Szóval reálisan rászámolnék még egy 2 km-t lazán erre a 4 km-re...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Reggel +1 és -0,5 fok között mért a BC befelé, 7 km volt mire beállt 90-re a mutató (ezt 20 perc alatt tettem meg). Fűtés végig off (csak az ülésfűtés ment), de amikor bekapcsoltam akkor elindult a vízhőfok mutató szépen visszafelé.
mod:
Szajo: Nem, drága fenntartani. Takarékos benzin motorok és belül nagyon nagy hely van benne. A hátsó ülések hajtogathatóak így nagyon jól variálható/pakolható az amúgy sem kicsit csomagtér mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158141 üzenetére
Kormiban van sztem egy elektromos kieg. fűtés, mert mínuszban is fúj egy kis langyos szellőt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #158143 üzenetére
Csak a fogyit nézik de már fordulóban a trend ahogy nézem az eladási statisztikákat. Kezdenek rájönni, hogy a sok behozott romdízelre a gatyáját is ráköltheti és ha nem újként veszi soha nem autózza ki a többletfenntartási költségeit egy ilyen autónak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #158148 üzenetére
Bubi is hamar bemelegszik, legalább ennyi előnye van ha már egy korszerűtlen, rossz hatásfokú motor van benne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #158360 üzenetére
Kúszik a dsg is nincs ezzel gond. Pont ez a bajom, hogy állandóan a féken kell állnom a dugóban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #158402 üzenetére
Az utóbbi. A gép nem nézi a felhasználási szokásaid, ha elér egy bizonyos szintet a szűrő koromtartalma akkor regenerálásba kezd ha városban vagy ha nem. Sokat szívok ezzel én is főleg akkor bosszantó a dolog amikor autópályázás után kezd el regenerálni...
mod:
Egyébként érdekes, hogy mióta fent a nem csaló szoftver (2.0 TDI) azóta gyakrabban akar regenerálni... De nyilván a megemelt turbónyomás miatt nagyobb a koromképződés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #158405 üzenetére
Nem teljesen ugyanarról beszélünk de reagálva: igen a sok rövid út kinyírja dízelben a DPF-et, nem városba való csak ezt nem propagálja a gyártó. Ha bemelegszik akkor viszont elindítja akkor is ha városban közlekedsz éppen (erről írtam az előbb).
Ha már letilt akkor már sokszor a kényszerregenerálás sem segít. Marad az, hogy savval kitisztítják vagy jöhet egy új DPF.
mod:
athomi: Nem, sajnos nem. Egyedül a megemelt alapjárat (950-1000 rpm) árulkodik róla, meg az hogy elkezdi pörgetni a hűtőventiket (a megváltozott befecsi miatt nagyon sok hő termelődik). Pénteken pl 4x szakítottam meg a regen-t de egyszerűen nem volt időm kivinni városon kívülre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #158410 üzenetére
Igen. Átírták a befecsiképét is a kocsinak meg az EGR nyitáshoz is hozzányúltak, ez teljesítményvesztéssel járt (ami nem volt vállalható következmény a userek felé), így az új szoftvereben ennek kompenzálására megemelték a maximális turbónyomást.
De ezt Mágus nagyon szépen és érthetően leírta, érdemes elolvasni: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jakab66[hun] #158482 üzenetére
El, mert a pályán van ideje/lehetősége kiégni rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #158491 üzenetére
SX4 nem elég magas?
A 4WD-snek nagyobb a hasmagassága bár az nem is 1M.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #158527 üzenetére
Én is meglepődtem, hogy ilyen olcsók. Haverom számoltatta be az SX4-ét egy új Suzukiba és botrányosan nevetséges összeget kapott érte...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Városban a HSD atom jó és keveset eszik. Főleg ha redukálódik a pályás használat akkor a HSD-t venném. Ha a pályázás marad és/vagy egy erősebb autót szeretnél akkor meg az Alfa T-Jet.
Civic 1.8i le van szedálva nagyon, relatíve sokat eszik és nem megy igazán jól semmilyen tartományban. Ez igaz a többi felsorolt szívóbeninzesere is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158655 üzenetére
Az a diszkófelni rajta az botrány.
Valószínűleg beragadt készletes autó amúgy azért PFL 2010-es létére. Mondjuk az ebben lévő plüss ülés nagy finom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yushchenko #158871 üzenetére
Sok cég foglalkozik utólagos radar/kamera beszereléssel márkafüggetlenül, csak ezért ne vegyél drágább felszereltségi csomagot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #158912 üzenetére
Az más, dobozossal sokkal nehezebb tolatni mint egy személyautóval.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #158994 üzenetére
Király akkor a VAG összefoglalóban csak a user nevet kell átírnom.
mod:
BBD: CT200h-n filóztam de az én felhasználási szokásaimhoz nem jó megoldás, mert ritkán mennék vele akkor is nagyobb távokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #159039 üzenetére
Igen, az mk1-ben 1.2 és az 1,4-es is 8 szelepes dupla (8) gyertyás és mind a kettő SOHC (így alacsonyabb a motor belső ellenállása mint ha DOHC lenne).
Alacsony és magas fordulaton egyszerre ad szikrát a két gyertya, míg a közepes fordulatszám tartományban elnyújtva (egymás után) gyújtják be a keveréket. Így alul (erre a 8V-s kialakítás is rájátszik ugye) és felül "erős" középen meg takarékos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bad Pritt #159041 üzenetére
Jó és tartós konstrukció, kevés hibalehetőséggel. Bár pár típushiba itt is előfordul mint minden autónál. Nekem is már az új futóműves van.
Ha német/osztrák behozottat nézel akkor érdemes a rozsdára jobban odafigyelni (küszöb, kerékjárati ívek) ott eléggé sóznak...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bad Pritt #159046 üzenetére
Az mk1-ből volt napfénytetős verzió? Sztem nem...
Hátul ázik be a vízvetőnél (a pótkeréknél gyűlik össze a víz), hajlamos a gyári rádió megadni magát.
Volt pár visszahívás is, a fényszóró kábelkötegét cserélték (hajlamos megolvadni a szigetelése ha a gyárinál erősebb izzót használnak), váltóbovdenre is volt visszahívás illetve a Takata botrány miatt is volt visszahívás. De ezt le tudod kérdezni alvázszám alapján, hogy az adott modell miben volt érintett.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen autót vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Max
- PlayStation 5
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen